Nee daar zou men alleen negatief doen. Heb hem in KPD geplaatst voor complimentenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je daar al een KLB-topic voor gemaakt?
DM eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie er ook eentje met een wortel. Is dat 'de wortel', Cnor?
Die zit nu Twente te kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik mis GGMM dat is tenminste een diehard VI Hooligan.
Oe in het Tjackatopic? Straks even kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee daar zou men alleen negatief doen. Heb hem in KPD geplaatst voor complimenten![]()
Stoer jonguh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom bant hij mij dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was hij tijdelijk voor de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom bant hij mij dan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Sander Duits speelt nog wel bij RKCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Welnee. Beetje plagen meer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef KingRoland het volgende:
De harde kern heeft het op Karina gemunt?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAA - als het eerstgenoemde ploeg dat heeft gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee een echte VI Hooligan vecht alleen met andere hooligans. Karina is alleen de scheidsrechter, die krijgt hooguit wat spreekkoren naar zich toe geworpen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef KingRoland het volgende:
De harde kern heeft het op Karina gemunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past precies bij de rol van Karina. Kan ze wel hebben!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee een echte VI Hooligan vecht alleen met andere hooligans. Karina is alleen de scheidsrechter, die krijgt hooguit wat spreekkoren naar zich toe geworpen.
Het is wel goed met je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een meisje dat een wortel eet.
Ik kan wel wat hebben ja. En ik vecht niet. Trouwens, Rens kan ik vast wel aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Past precies bij de rol van Karina. Kan ze wel hebben!
Toch?
Cnorrie is chagrijnig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet echt, want al mijn plaatjes worden zonder reden verwijderd.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben ja. En ik vecht niet. Trouwens, Rens kan ik vast wel aan
Dat neem ik vooral zijn vrienden kwalijk. Die weten toch dat hij niet spoort (pasteitjes).quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Neem die man tegen zichzelf in bescherming, hij is gewoon echt niet helemaal goed ofzo. Beetje sneu zo
Interessantquote:
Ben ik het zowaar met je eens. Die 'vrienden' zitten hem nu uit te lachen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat neem ik vooral zijn vrienden kwalijk. Die weten toch dat hij niet spoort (pasteitjes).²
Wat is er?quote:
Ja, die man had niet opgegeven moeten worden. Hij is op z'n minst erg simpel, niet opgewassen tegen de heren aan tafel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het zowaar met je eens. Die 'vrienden' zitten hem nu uit te lachen.
Onzin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, die man had niet opgegeven moeten worden. Hij is op z'n minst erg simpel, niet opgewassen tegen de heren aan tafel.
Hoi!quote:
Mooi, de beste gast.quote:
Staat toch gewoon op SigaarSnor?quote:
Eeuwige roem. Baasquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op SigaarSnor?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)523-655a2ef35283.mp4
?
Of staat ie er pas net op?
Ik ga deze status zelfs ontstijgen: Bij deze de toezegging dat als de HD-versie vandaag online komt, ik de torrent beschikbaar stel....quote:
Een HD torent zou top zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik ga deze status zelfs ontstijgen: Bij deze de toezegging dat als de HD-versie vandaag online komt, ik de torrent beschikbaar stel....
Boh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik ga deze status zelfs ontstijgen: Bij deze de toezegging dat als de HD-versie vandaag online komt, ik de torrent beschikbaar stel....
Het eerste deel blijft toch wel het beste, ik heb de TS van deel 1 hoog zitten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4
bedankt, oudequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op SigaarSnor?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)523-655a2ef35283.mp4
?
Of staat ie er pas net op?
bij dezen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat Annoquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:42 schreef Pascalus het volgende:
Blijkbaar ziet Amstel ook in dat de Kantineheld een kutitem is, maar dat hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken. Ik ben benieuwd wat we ervoor in de plaats krijgen. Hopelijk niets.
Gamma dug outquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:42 schreef Pascalus het volgende:
Blijkbaar ziet Amstel ook in dat de Kantineheld een kutitem is, maar dat hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken. Ik ben benieuwd wat we ervoor in de plaats krijgen. Hopelijk niets.
Ballen in wasmachines schietenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:42 schreef Pascalus het volgende:
Nee. Suarez en Zlatan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over twintig jaar hoop jij ook Eriksen en Enoh daar aan de bar te zien.
Jammer dat Brands toen aan tafel zat. Smetje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe 'm gewoon nog een keer, kan mij het schelen.
Dopjes van bierflesjes afschieten. Alleen M. van Basten en J. Derksen is dit ooit gelukt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ballen in wasmachines schieten
hahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe 'm gewoon nog een keer, kan mij het schelen.
Werd tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 02:00 schreef IMVHI het volgende:
Wat hoor ik nou, de kantineheld binnenkort exit?
Of blikken erwtensoep openen met je linkervoet. Dat kan Johan Derksen ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 03:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dopjes van bierflesjes afschieten. Alleen M. van Basten en J. Derksen is dit ooit gelukt.
[ afbeelding ]
jezus die witte hipster bril erachter. Kan toch niet!!quote:
Dit. Gewoon lekker babbelen aan tafel, dat is genoeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:42 schreef Pascalus het volgende:
Zou wel het leukste zijn, maar ja, die sponsoren betalen ook ergens voor natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Gewoon lekker babbelen aan tafel, dat is genoeg.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat weinigMaar ja, the Voice natuurlijk. En dan valt het weer mee.
Dat is waar. Nou, gewoon de flessen bier op tafel danquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel het leukste zijn, maar ja, die sponsoren betalen ook ergens voor natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.
Dit zijn prima cijfers.
Het loopt weer tegen het weekend aan, dan mogen ze weer naar huis.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi dat het item van kantinegeld wordt geschrapt, is altijd een wegzapmomentje zonder dat ik wegzap. Die van gisteren spoorde ook weer voor geen meter.
Is best goed voor vrijdag hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was zo slecht en debiel van die kantinekneus dat iedereen hem keihard ging uitlachen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Die opmerking 'Rene kijk eens dom.. ja ho maar'.. ze lagen in een deuk maar ik begrijp hem niet.
Ik vond het wel een mooie disquote:
Doet Wilfred zelf ook geregeldquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:18 schreef Arn0 het volgende:
Ook leuk dat hij eerst het grapje tegen Wilfred zegt, niemand hoort het en dan gewoon nog eens herhalen.
hey Pleun, kijk eens dom..... ja ho maarquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Die opmerking 'Rene kijk eens dom.. ja ho maar'.. ze lagen in een deuk maar ik begrijp hem niet.
Ik denk dat ik hem snap.. moet zeggen dat de grap dan wel slecht is uitgevoerd door die kantinekneus.quote:
ja goh daarom lag iedereen ook in een deuk..quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem snap.. moet zeggen dat de grap dan wel slecht is uitgevoerd door die kantinekneus.
Smakeloos land !quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De kantineheld probeerde te insinueren dat René zich in een permanente staat van domheid bevindt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
En de kantineheld was zelf heel erg slimquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kantineheld probeerde te insinueren dat René zich in een permanente staat van domheid bevindt.
Ondertussen hebben ze in China de prullenbakken zes keer geleegd.quote:
Op het voetbal na zou dat nog best eens kunnen. Ik vond die grap best leuk trouwens, niet origineel, maar wel grappig en sowieso mooi dat die man zoiets durft op de televisie in een programma waar je als kantinegast standaard voor lul staat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kantineheld probeerde te insinueren insinueerde dat René zich in een permanente staat van domheid bevindt.
3fm.nl??quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe eens een linkje als je wilt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:11 schreef Heufd het volgende:
Genee gaat toch wel karaoken mag ik hopen?
https://www.marktplaatsveilt.nl/kies-een-lied-voor-wilfredquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:11 schreef Heufd het volgende:
Genee gaat toch wel karaoken mag ik hopen?
Ik zou mijn stick aan die rokjes afvegenquote:
Nou hij was lekker scherp inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Perico het volgende:
Tibbe is een ueberbaas. Beter dan die lullige 3 zinnen interviewtjes die Genee doorgaans met die gasten heeft.
Hij slaat eindelijk een keer terug.
leuk stukquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Gijscoman het volgende:
Het stukje op de site van de Rijnsburgse Boys over de aanwezigheid van Tibbe als kantineheld: http://t.co/hovOlCwpSi
Ik denk dat er nu wat jongens hier heel jaloers zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Gijscoman het volgende:
Het stukje op de site van de Rijnsburgse Boys over de aanwezigheid van Tibbe als kantineheld: http://t.co/hovOlCwpSi
gaan we ordinair lopen doen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu wat jongens hier heel jaloers zijn
Ryan kreeg instructies van barvrouw Escha.
Wat jij allemaal wenst, dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op zondag 22 december 2013 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani89 en ik wensen iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast!
Mani wel?quote:Op zondag 22 december 2013 04:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat jij allemaal wenst, dat vind ik niet zo rullevant.
Zo kwam het op mij helemaal niet over eigenlijk.. dacht dat die gozer niet goed bij zijn paasei was, hij reageerde heel vreemd op alle vragen. Maar als hij dat expres deed is dat wel weer geinig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:05 schreef Perico het volgende:
Tibbe is een ueberbaas. Beter dan die lullige 3 zinnen interviewtjes die Genee doorgaans met die gasten heeft.
Hij slaat eindelijk een keer terug.
quote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Evertjan het volgende:
SBS6 roept Hans Kraaij jr. op het matje
wel oud nieuws btw
"Geplaatst door Ferry (Veerboot)"quote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Evertjan het volgende:
SBS6 roept Hans Kraaij jr. op het matje
wel oud nieuws btw
http://www.mediacourant.nl/?p=164491quote:Maarten van Rossem is de publieke omroep-versie van RTL 7-ster Johan Derksen. Dat stelt Geert Jan Bron, eindredacteur van de dagelijkse quiz De Slimste Mens, in Veronica Magazine. Het succes van De Slimste Mens is volgens Bron deels aan Van Rossem te danken. “Maarten is natuurlijk een soort intellectuele Johan Derksen. Hij weet zó veel en kan het grappig vertellen. Het mooiste is wanneer hij totaal onverwachts een persoonlijk verhaal vertelt“, zegt hij.
Bron geniet er ook van als Van Rossem presentator Philip Freriks van zijn stuk brengt. “Precies op het moment dat Philip aan een zin begint, gaat Maarten dan verder met een anekdote. Dat is genieten.”
Hoewel De Slimste Mens een Vlaams format is, denkt Bron iets unieks neer te zetten. “Het decor en de opzet is dan hetzelfde, maar wij maken het iets spontaner.”
“Bij de Belgen zijn veel grappen gescript, wij bepalen alleen de vragen en onderwerpen van tevoren.“
Ik vind mijzelf toch wel de meest aangewezen figuur de VI Hooligans te vertegenwoordigen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Allemaal wat bijleggen en dan loten wie er aan tafel mag.
Als jij wil, start een bedelcampagnequote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf toch wel de meest aangewezen figuur de VI Hooligans te vertegenwoordigen.
Vind ik ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf toch wel de meest aangewezen figuur de VI Hooligans te vertegenwoordigen.
Dat zou prachtige televisie opleveren lijkt me.quote:
Ik ben bang dat die anecdotes van jou op TV er niet helemaal uitkomen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan wij hier ergens in Groningen mijn optreden een keer oefenen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die anecdotes van jou op TV er niet helemaal uitkomen.
Driekwart van zijn emoticons zijn onmogelijk in real life na te doen, maar hij kan het altijd proberen.quote:
Johannes zal wel weer gaan vertellen dat als je vroeger een bal kopte, je de veters een week lang in je voorhoofd had staan. Waarna er niemand lacht.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Huub02 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die anecdotes van jou op TV er niet helemaal uitkomen.
Misschien moet Ties02 jou op de bakfiets vooruit duwen en tegelijk jou interviewen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan wij hier ergens in Groningen mijn optreden een keer oefenen.
Dan hoef je alleen maar een pedante gozer te acteren. Oh dat doe je al.
Zolang hij maar niet in beeld komt zou het nog wel eens een doorslaand succes kunnen worden.quote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Misschien moet Ties02 jou op de bakfiets vooruit duwen en tegelijk jou interviewen.
Niemand heeft om deze overbodige opmerking gevraagd.quote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Johannes zal wel weer gaan vertellen dat als je vroeger een bal kopte, je de veters een week lang in je voorhoofd had staan. Waarna er niemand lacht.
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld dan?quote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SV Meppenquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld dan?
Was dat voor of nadat je de schoenen van Van Hanegem poetste?quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kon met mijn linker een blik erwtensoep openschieten.
Er lachte niemand, laten we dat vooral zo houden.quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Niemand heeft om deze overbodige opmerking gevraagd.
Als ik er zelf maar lol om heb!quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er lachte niemand, laten we dat vooral zo houden.
En wie betaald het.quote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een Kickstarter project waard.quote:
Omdat ?quote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mortaxx hoort er in ieder geval niet bij
Of die keurige leraar uit Nijmegen?quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Evertjan het volgende:
Kan Veerboot niet aan tafel schuiven?
Of WhoDamn.quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Evertjan het volgende:
Kan Veerboot niet aan tafel schuiven?
"Je een half uur lang af laten zeiken door Johan Derksen! Wie wil dat nou niet."quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Zipportal het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/aan-tafel-bij-vi
Wat een ongelooflijke onzin kraam jij uit Vermeer, vuile tyfushond. Ik heb aanhanger van AZ al voordat ene Scheringa zich daar binnen kwam wandelen, en nu doe voorkomen dat ik heel Nederland moet bedanken dat AZ Sjempjens League speelt, mafkees. Eén ieder die een overeenkomst tekent met z’n volle verstand, is hier zelf verantwoordelijk voor. Jij draait helemaal door. Je hebt niet twee gespleten persoonlijkheden, maar ontelbare. Ik kom je nog wel eens opzoeken. Laat je gewaarschuwd zijn, idioot. Je denkt zomaar alles ongegrond de wereld in te kunnen slingeren, ja. Geen wonder dat iedereen tegen je in het harnas jaagt,klootzak!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke onzin kraam jij uit Vermeer, vuile tyfushond. Ik heb aanhanger van AZ al voordat ene Scheringa zich daar binnen kwam wandelen, en nu doe voorkomen dat ik heel Nederland moet bedanken dat AZ Sjempjens League speelt, mafkees. Eén ieder die een overeenkomst tekent met z’n volle verstand, is hier zelf verantwoordelijk voor. Jij draait helemaal door. Je hebt niet twee gespleten persoonlijkheden, maar ontelbare. Ik kom je nog wel eens opzoeken. Laat je gewaarschuwd zijn, idioot. Je denkt zomaar alles ongegrond de wereld in te kunnen slingeren, ja. Geen wonder dat iedereen tegen je in het harnas jaagt,klootzak!
gr gr R. Wiebel
Jullie worden vast hele goede vriendjesquote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef WhoDamn. het volgende:
Beste Johan,
Wat een ongelofelijke onzin kraam jij uit, vuile tyfushond.
Ik heb aanhanger van AZ al voordat ene Scheringa zich daar binnen kwam wandelen en nu doe jij voorkomen dat ik heel Nederland moet bedanken dat AZ Champions League speelt. Mafkees!
Een ieder die een overeenkomst tekent met zijn volle verstand is hier verantwoordelijk voor. Jij draait helemaal door. Je hebt niet twee gespleten persoonlijkheden, maar ontelbare.
Ik kom je nog wel eens opzoeken.
Laat je gewaarschuwd zijn idioot. Je denkt zomaar alles ongegrond de wereld in te kunnen slingeren, ja!
Geen wonder dat iedereen je tegen het harnas jaagt. Klootzak!
R. Wiebel
Mee eens. Gewoon doorgaan.quote:Op maandag 23 december 2013 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wacht nou eens even, vanavond is het de laatste uitzending van Voetbal International. Of niet? Maar waar moet ik dan in godsnaam naar gaan zitten kijken op die televisie? Het is nu winterstop geloof ik, of hoe noemen ze dat tegenwoordig? Nog steeds winterstop? Oke winsterstop. Dat weet ik natuurlijk allemaal wel, maar het gaat nu toch ook niet de hele tijd over voetbal? In dat programma? Dan kan je in wezen toch gewoon doorgaan met die uitzendingen? Of zie ik dat verkeerd.
Engeland heeft helemaal geen winterstop, vanavond Arsenal-Chelsea en donderdag 10 wedstrijden, zaterdag weer 6, zondag 4 en op 1 januari weer 10 wedstrijden.quote:
Genoeg om over te praten dusquote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Engeland heeft helemaal geen winterstop, vanavond Arsenal-Chelsea en donderdag 10 wedstrijden, zaterdag weer 6, zondag 4 en op 1 januari weer 10 wedstrijden.
http://www.premierleague.(...)iew=.dateSeason.html
Top Gearquote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is er in Engeland ook een soort vI ?
Wie is Demen Bülbül?quote:
Aha, een verwend kind dat aandacht wilt, z'n zin niet krijgt en een beetje aan het spammen slaat. Gewoon een non-valeur dus.quote:
over Mark Rutte?quote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laten we hopen met heet nieuws uit Den Haag.
Hij kwam wel in abonee.quote:Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aha, een verwend kind dat aandacht wilt, z'n zin niet krijgt en een beetje aan het spammen slaat. Gewoon een non-valeur dus.
Deze clown is nog beter:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |