Dan zet ik je er bijquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als steven er echt is ben ik er ook.
Je kijkt waarschijnlijk over die kale kabouter heen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst van een afstandje kijken of Steven er is.
Lafjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst van een afstandje kijken of Steven er is.
Je staat er bijquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Aanwesigg mattie. Kan geen droogneuksessie met moira afslaan.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Waar dan?
![]()
Wijthmener plas Zwolle. Een mooi strandje, met grasveldje. Je mag er een BBQ aansteken, je kan er een potje voetballen, rugby, badmantonnen, kitesurfen, verkrachten, puzzeltjes maken, skūtsjesilen, zaklopen en er staat een heuse patatkraam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel verhalen gehoord, je hebt geen keuze.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Oh jullie gaan er al vanuit dat ik kom?
Maar ik ben een rasechte VBL'er en geen ONZ'er.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel verhalen gehoord, je hebt geen keuze.
Hoge noordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Machinisten in het oosten des lands die je uitnodigen moet je altijd met argwaan benaderen.
jij blijft bij ons slapen. Hete vrijpartij in het verschiet. Kan geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nobel dat ik je vriendin mag lenen
Moet ik even kijken of ik een auto heb dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. Genoeg mooie dames om te overnachten
Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:41 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga mijn best doen om er bij te zijn.
Ik was gister vlak bij jou! Doetinchem.quote:
Dotigem.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was gister vlak bij jou! Doetinchem.
Arnhem is bij mij vandaan maar een schijteindje, dacht altijd dat het minstens 2 uur rijden was man.
Ik zal je dagelijks droomplaatjes sturen als herinnering.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
Zwolle dus. Roep me tegen die tijd nog eens?Ik ben oud en kan het allemaal niet onthouden hoor.
Je staat erbij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Kakdieusernameisóókalbezet is erbij.
Doe mij maar prozec.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Aanwesigg mattie. Kan geen droogneuksessie met moira afslaan.
hehe faggotquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Kakdieusernameisóókalbezet is erbij.
Doe mij maar prosecco.
Alsof je voor je examens niet een zaterdagmiddagje kan chillenquote:Op zondag 22 december 2013 11:47 schreef Trollscience het volgende:
jammer, valt net voor mijn examens
Neem ook je kontje mee. Ik heb van horen zeggen dat jouw kont heel goed is.quote:Op zondag 22 december 2013 03:53 schreef Moira. het volgende:
Blijkbaar neem ik 2 wegwerpbarbecues en 2 flessen wijn mee, hoera
Aanwezig, dus
Ik zal hem alvast inpakken.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem ook je kontje mee. Ik heb van horen zeggen dat jouw kont heel goed is.
Slechts van horen zeggen. Ik ben goed gelovig.quote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal hem alvast inpakken.
Is dat zo ja?
Spannondquote:Op zondag 22 december 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts van horen zeggen. Ik ben goed gelovig.
Maar als je hem inpakt, heb ik een extra reden om te komen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als je hem inpakt, heb ik een extra reden om te komen.
Zet me maar op misschien, mono.
Heb jij een waggie? Zo ja, dan ik.quote:Op zondag 22 december 2013 03:09 schreef Maringo het volgende:
Indien mensen benzinekosten willen splitsen vanuit regio Den Haag, kom ik ook ff buurten.
Nee, ik drink zelf de benzine zodat ik je op mn rug mee kan nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb jij een waggie? Zo ja, dan ik.
Zet mij maar onder het nietbestaande kopje "waarschijnlijk" (mits er ook geblowd mag worden uiteraard).
Works for me.quote:Op zondag 22 december 2013 23:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik drink zelf de benzine zodat ik je op mn rug mee kan nemen.
Als jij gaat kom ik ook.quote:Op zondag 22 december 2013 16:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik kom ook weer. Neem een krat bier mee en eventueel wat andere benodigdheden.
Bits ! Ik kom ook.quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
-Mono en Moira meeten
-Zwolle
-Joints roken in het gras
Purrrrrrhaps... Nee, is dichtbij genoeg dus dan kom ik ook wel even buurten.
Du war ja nicht in die OPquote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bits ! Ik kom ook.
Niet eens voor mij komen
quote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Du war ja nicht in die OP
Ganz vergessen maar eervolle vermeldung fur dich also.
Wil ik wel chickies in de trein.quote:
Dag ervoor ff hosselen dan eh.quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil ik wel chickies in de trein.
Dat is niet mijn ding.quote:
Ik neem een halve watermeloen mee dan komen ze wel.quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
Komen er ook negers die we dan vervolgens kunnen achterlaten in het park?
En KFC.quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik neem een halve watermeloen mee dan komen ze wel.
quote:
quote:
Alleen die bucket doet al wonderen.quote:
hou je niet van spelen met een strandbal?quote:Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oef. Dan hoop ik maar dat Juicyhil niet komt.
Alleen op dinsdagenquote:Op maandag 23 december 2013 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hou je niet van spelen met een strandbal?
Ja.quote:
Oke wie wil mij ophalen van station voor een bedankje.quote:
Done.quote:Op maandag 23 december 2013 22:00 schreef Oerbeer het volgende:
OP mag wel weer een update krijgen Moner.
Jij komt ook?quote:
Nee, ik doe alleen aan mini meets. Maar deze meet is leukquote:
Je was er weer even. Dat scheelt al.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:52 schreef Monopoly het volgende:
Was even weg van FOK!, had nu weer tijd
Oer mag ik je knuffelen op de meet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je was er weer even. Dat scheelt al.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oer mag ik je knuffelen op de meet?
Hij wil dat je hem kietelt onder zijn balzak terwijl je het Armeense volkslied opboert.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit zou ontzettend opwindend zijn natuurlijk. Maar ik begrijp ook goed als je het niet durft hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij wil dat je hem kietelt onder zijn balzak terwijl je het Armeense volkslied opboert.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit zou ontzettend opwindend zijn natuurlijk. Maar ik begrijp ook goed als je het niet durft hoor.
Ik ben al op het volkslied aan het oefenenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij wil dat je hem kietelt onder zijn balzak terwijl je het Armeense volkslied opboert.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al op het volkslied aan het oefenen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al op het volkslied aan het oefenen
Wat is deze dan G.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef Moira. het volgende:
Komen er ook negers die we dan vervolgens kunnen achterlaten in het park?
Het liefst wil hij dat je op zijn ballen sabbelt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hell yeah.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef smitjew het volgende:
We kunnen ook flessen voetbal doen als het mooi weer is
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef smitjew het volgende:
We kunnen ook flessen voetbal doen als het mooi weer is
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hell yeah.
I'm in, mocht dat er zijn!
die van mij is roodquote:
Beter wordt dat zeker wetenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef bondage het volgende:
Zet mij maar op de 'misschien' lijst.
Moet ff checken of ik daar een slaapplek kan regelen. Ik kan natuurlijk wel terug met de auto maar dan kan ik niet drinken of blowen.quote:
MonoHostel, 10 euro per dag inclusief ontbijt!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet ff checken of ik daar een slaapplek kan regelen. Ik kan natuurlijk wel terug met de auto maar dan kan ik niet drinken of blowen.
Ik ben niet zo'n fan van hostelsquote:Op donderdag 26 december 2013 01:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
MonoHostel, 10 euro per dag inclusief ontbijt!
LompeHorkquote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen uit de bovenste helft van Noord Holland die heen gaan?
Hoezo niet. Ook meisjes met autisme passen er prima tussen.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog aan mij vragen.
Nee
Waarom kom je niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog aan mij vragen.
Nee
Heeft heel Fok! niet gewoon autismequote:Op donderdag 26 december 2013 12:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo niet. Ook meisjes met autisme passen er prima tussen.
Ze is onzeker.quote:
Nee hoor, ik ben vrij normaal. En jij hoort gewoon op het verzoek van Oerbeer in te gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Heeft heel Fok! niet gewoon autisme?
Nee, ik kom niet. Doei
Nee. Te ver weg, onzeker, verlegen en iedereen kotst me uit hier. Dan nog verwachten dat ik naar een meet kom? Dacht het nietquote:Op donderdag 26 december 2013 12:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrij normaal. En jij hoort gewoon op het verzoek van Oerbeer in te gaan.
Ik vind het heel schattig dat je door je onzekerheid denkt dat mensen je uitkotsen maar ik heb toch liever niet dat jij voor mij bepaald hoe ik over je denk.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee. Te ver weg, onzeker, verlegen en iedereen kotst me uit hier. Dan nog verwachten dat ik naar een meet kom? Dacht het niet
Nouja, jij heb ik nog nooit zien posten. Maar veel users hier kotsen me wel uitquote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind het heel schattig dat je door je onzekerheid denkt dat mensen je uitkotsen maar ik heb toch liever niet dat jij voor mij bepaald hoe ik over je denk.![]()
Te ver weg is natuurlijk prima te counteren met een voertuig als trein, auto of fiets. Nonexcuus dus.
Denk je echt dat mensen op de meet gaan zeggen van, met jou praat ik niet hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 13:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nouja, jij heb ik nog nooit zien posten. Maar veel users hier kotsen me wel uit
Mare. Zeeland-Zwolle, best ver he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |