SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 20-12-2013 15:03:04 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Mascottes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
En mensen die fruit etenHallo 99% carbs en 1% protein
In Amerika wordt veel voedsel gepromoot door mascottes om het voor kinderen aantrekkelijk te makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dan is het me nog steeds niet duidelijk. Is suiker een mascotte? Wat is dat voor raar taalgebruik.
alsof jij geen bananen eet #nohomoquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
* Ethanolic eet ondertussen een mandarijntje. Lkr geniete
Chiquita bananen zijn de duivel!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
Is er geen fruitmascotte in de VS dan,
Sinds wanneer zijn vita pillen fruitachtig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
Srs fruit is gewoon nice hoor
Ik doe vaak van dat bevroren fruit door m'n shakes heen. en ik neem vitamine pillen, dat is ook een beetje fruitachtig
in fruit zit vitaminequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vita pillen fruitachtig?
nee joh, daar zitten chemische vita's inquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
in fruit zit vitamine
in vitamine pillen ook
ben je dom ofzo S:
Bananen zijn dan ook voor meisjes die nog geen vibo durven te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien moet ik ook eens fruit eten. Laatste keer dat ik het at is misschien wel 2 maanden geleden
Heb wel banaan whey en laatst nog een kersenvlaai gehad.
goeie, ik doe wel eens citroen of limoen door mijn rum colaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:57 schreef fathank het volgende:
Ik Drink nog wel eens wijn, das ook fruit
dat is lekke rhequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink Jillz daar zit appelsap in.
/pervmode on!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
Need rear glute spread for further evaluation.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef McNulty het volgende:
Yo Sap, nog weirde pr0n uitgecheckt op het internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
1e is wel erg skinny.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Haha nee laatste tijd en maar Sindy Vega en Karina Sanchez.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
Godver. In mijn kickboksgroep zit een moeilijk lekker wijf, dikke 9/10. Goed lichaam, lenig, kan kickboksen niet normaal en leuk koppie. Zij begint een gesprek met mij en ik pull een fcking dima, zo hatelijk #fml
zij knoopt een gesprekje aan terwijl ik nog op adem probeer te komen van de workout. Weet precies waar ik vandaan kom, heel geïnteresseerd alles. Ik antwoord kortaf en zeg daarna gewoon : " houdoe tot de volgende les " en ga me omkleden.quote:
feelssobadmanquote:
mischien ben ik gwn hommoquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef Klokov het volgende:
Je weet zeker dat je geen maagd meer bent? Wanneer je versierd wordt faal je en wanneer je zelf wat regelt blow je totdat je niet meer kan afspreken
haar handwerk is minder sterk maar ze is goed met d'r benen nomsayin?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:12 schreef Klokov het volgende:
Denk dat ze Drinky in elkaar slaat en dan neemt met een strapon #sapstengelfantasy
Jezus Drinkyquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
zij knoopt een gesprekje aan terwijl ik nog op adem probeer te komen van de workout. Weet precies waar ik vandaan kom, heel geïnteresseerd alles. Ik antwoord kortaf en zeg daarna gewoon : " houdoe tot de volgende les " en ga me omkleden.
Grootste faal in tijden
playing hard to get and ignore the girl, always worksquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
zij knoopt een gesprekje aan terwijl ik nog op adem probeer te komen van de workout. Weet precies waar ik vandaan kom, heel geïnteresseerd alles. Ik antwoord kortaf en zeg daarna gewoon : " houdoe tot de volgende les " en ga me omkleden.
Grootste faal in tijden
ja, goede pomp met die straponquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
haar handwerk is minder sterk maar ze is goed met d'r benen nomsayin?
Ik cringe nog steeds jackie, nog steedsquote:
Zelfs Dima is niet zo ergquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Grootste faal in tijden
ja wel gewoon in het engels he ik zit in pakistan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kun je nou houdoe zeggenDrinky cmon son
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]Godver deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
Godver. In mijn kickboksgroep zit een moeilijk lekker wijf, dikke 9/10. Goed lichaam, lenig, kan kickboksen niet normaal en leuk koppie. Zij begint een gesprek met mij en ik pull een fcking dima, zo hatelijk #fml![]()
Kickboksdamesbips
![]()
![]()
![]()
Wat is houdoe in het pakistanees danquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja wel gewoon in het engels he ik zit in pakistan.
hatsiequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is houdoe in het pakistanees dan
Misschien voelt ze zich afgewezen en denk ze van: "Hoe durf hij niet op de avances van hete babe zoals ik in te gaan." Praat je de volgende keer tegen haar moet ze niets meer van je hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Grootste faal in tijden
Wanneer komt de Griek weer terug?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef Klokov het volgende:
Ik mis McNuity
R.I.P.
- Fanta
- VMSDKR
- McNuity
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren twee porties Chinees besteld en heb dus nog een bak rijst met wat vlees over. Nu gebruik ik echt nóóit een magnetron, en net nu ik er één nodig heb, heb ik er geen.Ik heb ook geen zin om pannen vies te maken, want dan moet ik extra afwassen.
Als ik het nou eens op de verwarming leg, dan krijg ik het toch ook warm/lauw, of niet?
Dat is wel een goeie ja, maar heb er ook niet echt zin in. Dan moet ik drie bakken individueel gaan opwarmen. Op de verwarming kan 't toch ook wel, of zouden de bakken dan smelten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Verwarm een pan met water en leg je bak voer daarop.
gooi het op 1 diep bord en leg er iets over heen, op een pan water. Beste manier manquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja, maar heb er ook niet echt zin in. Dan moet ik drie bakken individueel gaan opwarmen. Op de verwarming kan 't toch ook wel, of zouden de bakken dan smelten?
heb je een föhn of verfstripper?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoef het niet eens warm te hebben, als het maar niet helemaal koud is.
Dan wordt je wel verdomd snel weer nuchter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Drinky het volgende:
Godver, net helemaal onder invloed van vodka m'n telefoon tegen de muur aan gegooid. Scherm helemaal naar de klote
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef Klokov het volgende:
Snap niet hoe je zo'n dikke retard kan zijn. Dima(chaerus) is er niks bij Dima(drinky)
die zijn de bestequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Montelly het volgende:
Goddamn, net kerstborel gehad. Heb gewoon boner gekregen van een vrouwelijk collega die ik normaal gesproken negeer (4/10)Dat mens was helemaal tipsy, begon foto's te nemen van iedereen, gelijk op fb zetten.
Samenvatting: collegatje in heel ander daglicht gezien, blijkt ze opeen best wel freaky, is niet vies van een goed veeg
blijft een4/10quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Montelly het volgende:
Goddamn, net kerstborrel gehad. Heb gewoon boner gekregen van een vrouwelijk collega die ik normaal gesproken negeer (4/10)Dat mens was helemaal tipsy, begon foto's te nemen van iedereen, gelijk op fb zetten.
Samenvatting: collegatje in heel ander daglicht gezien, blijkt ze opeen best wel freaky, is niet vies van een goed veeg
gewoon bakken man. Laag vuurtje warmt prima op. En anders flijt lijst hequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn buurvrouw zit ook niet op haar kamer anders kon ik het bij haar wel opwarmen.
Ik snap het zelf ook niet man. Als ik mijn eigen posts teruglees cringe ik altijd zo hardquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef Klokov het volgende:
Snap niet hoe je zo'n dikke retard kan zijn. Dima(chaerus) is er niks bij Dima(drinky)
Don Jon, wat een anticlimax film. Heb wel gelachen, maar de twist aan het einde sloeg nergens op. 14 maanden geleden man en zoon dood maare, lets fuckquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:39 schreef IrCute het volgende:
Kom er net achter dat er 40 min hiervandaan een redelijke ski/snowboard berg ligtNa 5 jaar misschien toch maar weer eens gaan snowboarden
Montolly, het is een film.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Don Jon, wat een anticlimax film. Heb wel gelachen, maar de twist aan het einde sloeg nergens op. 14 maanden geleden man en zoon dood maare, lets fuck![]()
En dat "lunch", je zou zeggen hij gaat dr ff op de plek zetten, maar nee mevrouw komt meer gal spuwen en gaat weg
Een hele slechte..quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:16 schreef fathank het volgende:
Gisteren een kerststnol van 160kg mee naar huis genomen, nu al op
Als je het niet op kan/wil bakken: au-bain-marie. En een magnetron regelen, uiteraard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren twee porties Chinees besteld en heb dus nog een bak rijst met wat vlees over. Nu gebruik ik echt nóóit een magnetron, en net nu ik er één nodig heb, heb ik er geen.Ik heb ook geen zin om pannen vies te maken, want dan moet ik extra afwassen.
Als ik het nou eens op de verwarming leg, dan krijg ik het toch ook warm/lauw, of niet?
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolled.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
Godver. In mijn kickboksgroep zit een moeilijk lekker wijf, dikke 9/10. Goed lichaam, lenig, kan kickboksen niet normaal en leuk koppie. Zij begint een gesprek met mij en ik pull een fcking dima, zo hatelijk #fml
Carbon wellicht dat een docu over HFT en quants jou ook zou boeienquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef CarbonC het volgende:
Nog even voor de mensen die beleggen:
http://tegenlicht.vpro.nl(...)all-street-code.html
En voor de mensen die denken dat dat dataverzamelen niet zo erg is:
http://tegenlicht.vpro.nl(...)rsoonlijke-data.html
zekers.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Carbon wellicht dat een docu over HFT en quants jou ook zou boeien
Die tweede moet ik nog steeds checken, maar nu eerst Mighty Planes op Discoveryquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef CarbonC het volgende:
klokov zit je op vk.com?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef Klokov het volgende:
Ik gebruik een magnetron echt zelden. Zonde van het geld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je het niet op kan/wil bakken: au-bain-marie. En een magnetron regelen, uiteraard.
ja gaan alle goede stoffen verloren uit je eten mang.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gebruik een magnetron echt zelden. Zonde van het geld.
gast, 5 euro op mp en je hebt een magquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik gebruik een magnetron echt zelden. Zonde van het geld.
wat een huile ben je, met zonde van de ruimte, zit je in een cel ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb het toch niet nodig - op gisteren na dan.Zonde van de ruimte ook.
#lekker genietenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond Surinaams etenKonkerlekker
oke manquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit in Roffa man, impossibru.
#falenmethashtagsquote:
Oh shiii- ik ga zo even naar de AH en de LIDL.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist kerstinkopen gedaan trouwens in Rotterdam. Jezus wat een stel op elkaar gekropte idioten overal.Amsterdam
[..]
#falenmethashtags
ziet zwart van de mensen, de meeste zijn idiootquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist kerstinkopen gedaan trouwens in Rotterdam. Jezus wat een stel op elkaar gekropte idioten overal.![]()
Amsterdam
[..]
#falenmethashtags
vergeet de super zachte malse hertenbiefstuk niet bij de Lidlquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh shiii- ik ga zo even naar de AH en de LIDL.
Haha nice he. Gelukkig is Amsterdam op zondag gewoon openquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh shiii- ik ga zo even naar de AH en de LIDL.
Klinkt goed. Duur?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vergeet de super zachte malse hertenbiefstuk niet bij de Lidl
Het is vandaag zaterdag hé. Ik hoop dat het niet zo druk is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nice he. Gelukkig is Amsterdam op zondag gewoon open
duur niet, wel veel geldquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt goed. Duur?
Haal denk ik ook wat gerookte zalm. Die van de LIDL is echt goddelijk.
kosten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:04 schreef Montelly het volgende:
Beest van 4kg net besteld, 24ste afhalen.
[ afbeelding ]
vriend ik heb je niet gezien ik was net naar de gym voor te trainen fucking druk in de stad je bent loco dat je nu gaat shoppenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist kerstinkopen gedaan trouwens in Rotterdam. Jezus wat een stel op elkaar gekropte idioten overal.![]()
Amsterdam
[..]
#falenmethashtags
das cheapquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kalkoen hierzo bij slagerij metin voor 5.50 per kilo
Maak wel onderscheid tussen een gevulde gebraden kalkoen en een gewone exemplaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
hele gebraden kip van de markt hier 4.10 euro roffa is cool vriend
vullen dat doe je toch ff zelf en braden is ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maak wel onderscheid tussen een gevulde gebraden kalkoen en een gewone exemplaar.
gevulde kalkoen goed bereiden doen je niet "ff"quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vullen dat doe je toch ff zelf en braden is ook niet zo moeilijk
Jij weet vast hoe je een lekker kippetje goed moet vullen. Ghehehe. Nomsayinn'quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
gevulde kalkoen goed bereiden doen je niet "ff"
waarom dan pas?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:04 schreef Montelly het volgende:
Beest van 4kg net besteld, 24ste afhalen.
[ afbeelding ]
Ik snap het niet, please vertel!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij weet vast hoe je een lekker kippetje goed moet vullen. Ghehehe. Nomsayinn'
Arme DjekkieBraun.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap het niet, please vertel!!
lol watquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Montelly het volgende:
Goddamn, net kerstborrel gehad. Heb gewoon boner gekregen van een vrouwelijk collega die ik normaal gesproken negeer (4/10)Dat mens was helemaal tipsy, begon foto's te nemen van iedereen, gelijk op fb zetten.
helaas schieten mijn facebook detective skills mij hier ook tekort.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
gwn elastiekje van de pootjes halen beentjes wijd en dan met je hele fucking hand erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pls stahp.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net de witte was bij de gekleurde gedaan. Wat een kankerdomme sukkel ben ik ook.
Boeie, als je koud wast maakt dat toch geen moer uit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net de witte was bij de gekleurde gedaan. Wat een kankerdomme sukkel ben ik ook.
Meer een sanasoufi kloon denk ik met haar rijke oude mannen fetisj.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit de nieuwe helpless kloon?
KLB / Mijn toekomstige man
[..]
zeker te wetenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draai em snel op 90 graden, dat gaat het verkleuren tegen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe ik altijd man kan geen kwaad. Is een truc van de wasmiddelindustrie om je meer geld af te troggelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
racistquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef fathank het volgende:
Ik bedenk me net, ik heb geeneems witte was
Ik vind het moeilijk om dit te vertrouwen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Draai em snel op 90 graden, dat gaat het verkleuren tegen.
Mijn witte shirts zijn anders wel een beetje verkleurd hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik altijd man kan geen kwaad. Is een truc van de wasmiddelindustrie om je meer geld af te troggelen.
Past echt niet bij d'r lichaam.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef McNulty het volgende:
http://www.worldstaruncut.com/uncut/65544
thank me later.
/gggggggggggggggggggghommoquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om dit te vertrouwen.
[..]
Mijn witte shirts zijn anders wel een beetje verkleurd hoor.Gelukkig zijn het allemaal sportshirts dus de schade is niet groot.
[..]
Pas echt niet bij d'r lichaam.
Bookmark gezetquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:44 schreef CarbonC het volgende:
Nee, dat is toch voetbalgerelateerd of niet?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef McNulty het volgende:
thank me later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank me later
dat is kateelife van myfreecamsquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef McNulty het volgende:
thank me later.
zeer herkenbaarquote:Een anale fissuur geeft een heftige pijn tijdens en vlak na het ontlasten. Vaak ziet u ook helderrood bloed op het toiletpapier. Juist omdat de pijn zo scherp is, is de verleiding groot om het toiletbezoek steeds uit te stellen.
quote:Heeft een behandeling met zalf niet het gewenste effect, dan kan de arts Botox inspuiten. U kent Botox misschien als antirimpelprik: omdat het spieren ontspant vervagen mimiekrimpels. In de anus heeft Botox hetzelfde effect: het ontspant de inwendige sluitspier waardoor de druk in de anus vermindert en de bloedtoevoer verbetert. Op die manier kan het wondje genezen. Meestal merkt u na een week al verschil, maar ook bij Botox kan pas na zes weken beoordeeld worden of de behandeling een goed resultaat heeft.
Hoe krijg je dit dan? gebruik je geen glijmiddel?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij heb ik anale fissuur
[..]
zeer herkenbaar
[ afbeelding ]
eerste behandeling is zalfje als dat niet helpt gaat de arts botox inspuiten, BOTOX
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
thanks broquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef McNulty het volgende:
thank me later.
Of aambeien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij heb ik anale fissuur
[..]
zeer herkenbaar
[ afbeelding ]
eerste behandeling is zalfje als dat niet helpt gaat de arts botox inspuiten, BOTOX
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die nieuwe pic van Nicki Minaj
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOWW MYYY GGAAWWWDDDquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:50 schreef McNulty het volgende:
thank me later.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]Ik zie niet eens tieten. Ben je hommo ofso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank me later
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dan heb je het leukste gemist broedrrrrr.quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Chick is wel okay, maar ik heb echt een hekel aan dat nummer, want wordt vooral geluisterd door van die gare hippie festivalgangers. En dat dansje is ook gewoon idioot.
Eindresultaat: geen boner van gekregen en na 10 seconden afgezet.
Okay even iets verder gekeken, maar Joel begrijpt het:quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan heb je het leukste gemist broedrrrrr.
quote:joel • 11 minutes ago
white girls cant dance for shit thats why
Brazilian and black.women
quote:Op zondag 22 december 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Zag ook nog dit op mn newsfeed, wie zou geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol wat, ze bestaat echtquote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef no1uknow het volgende:
Hahahahaha mooi verhaal dit, ik zit in tram 2 op weg naar de stad, wie stapt de tram in, helplessssss maar ze zag me niet lol
Drinky zou dr wel rakenquote:Op zondag 22 december 2013 12:30 schreef Beach het volgende:
de vraag is natuurlijk of ze lekker is
antwoord gaarne
Goed verhaalquote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef no1uknow het volgende:
Hahahahaha mooi verhaal dit, ik zit in tram 2 op weg naar de stad, wie stapt de tram in, helplessssss maar ze zag me niet lol
Mjah zou wel raken denk ik, maar foto's kunnen bedriegenquote:Op zondag 22 december 2013 12:30 schreef Beach het volgende:
de vraag is natuurlijk of ze lekker is
antwoord gaarne
Ff gegoogled, zeker de moeitequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat is kateelife van myfreecams
cammeisje
http://torrentz.eu/search?f=kateelife
thank me later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef Beach het volgende:
Tijd voor wat zondags vermaak (nee geen konten McNulty),tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Tijd voor wat zondags vermaak (nee geen konten McNulty),WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog erger dan Drinky dit.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Tijd voor wat zondags vermaak (nee geen konten McNulty),Link naar topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil die download link van die 300mb aan jpgsquote:
Tijd voor wat zondags vermaak (nee geen konten McNulty),Post dan gelijk link naar threadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
`klokov pls alsf jy my kentquote:Op zondag 22 december 2013 12:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Drinky zou dr wel raken
[..]
Goed verhaal
Bitch pls,quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Drinky het volgende:
Godver, net helemaal onder invloed van vodka m'n telefoon tegen de muur aan gegooid. Scherm helemaal naar de klote
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zou geen problemen hebben met meespelen mits ik dima's first lover mag zijn (en geen mcnulty penertratie)
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar een blokje chocola doet mij normaal gesproken al helemaal kapotgaan, en als ik aan die shit begin gaat het ook gelijk helemaal op en krijg ik een suikercrash. Als ik stoned ben kan de schommeling in mijn bloedsuikerspiegel er samen met mijn bloeddruk voor zorgen dat mijn bloeddruk zo hard daalt dat ik flauwval, best grappig
Ik weet genoegquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
sinds de winter ook niet erg actief meer daar, normaal gesproken wel redelijk. Nu we weten dat de politie meelurkt trollen we ze wel vaak in het topic, vinden ze niet zo leuk
Een keer hadden ze ter plekke een geheugenstick met foto's waarop kentekens stonden in beslag genomen. Was toen ook gevlucht, niet eens express want wist niet eens dat ze achter me aan zaten tot ik ergens een opvallende politieauto tegenkwam en rondjes kat en muis gingen doen bij een rotonde ( gewoon met 50km/h). 8 maanden lang nodig gehad om de bestanden uit te lezen, dreigbrieven en zelfs dreigen de fotograaf te ontvoeren
. Niet op ingegaan en niks meer van gehoord.
Die gasten hebben ons al zo vaak geprobeerd te pakken(bij sommigen ook gelukt). Vond het wel een beetje zielig voor ze toen iedereen voor studie of werk uit Eindhoven weg moest, geen idee waar ze zich nu mee bezighouden.
Dat zeg ik, dat is pas het topje van de ijsberg.quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bitch pls,
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet genoeg
quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is pas het topje van de ijsberg.
Ben niet moslim broeder, anders zou ik zoveel haram zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
drinky is mijn moslimebroeder nie hate
dus niet, hequote:Op zondag 22 december 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
drinky is mijn moslimebroeder nie hate
tuurlijk niet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
moslim at me brah! u moslim' brah?
geen van beidequote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef Montelly het volgende:
links of rechts boys?>
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hiervan weet je dat het in een spoilers moet, lazy fuckquote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef Montelly het volgende:
links of rechts boys?>
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhm dudequote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef Montelly het volgende:
links of rechts boys?>
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef Montelly het volgende:
links of rechts boys?>
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had nog een bakje liggenquote:Op zondag 22 december 2013 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
Nog wat roti leftovers mijn magnetron in geflikkerd. Omnomnom.
wat een hommo antwoordquote:
ja toch drinkyquote:
2e foto de meest linkse dan maarquote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef Montelly het volgende:
links of rechts boys?>
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt man stel je voor gepijpt te worden door die lippen. Gewoon oogjes dicht jongons.quote:
ik ga 2014 zoveel mogelijk haram meisjes romancenquote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben niet moslim broeder, anders zou ik zoveel haram zijn.
fanta?quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga 2014 zoveel mogelijk haram meisjes romancen
echt? dat is wel leuk danquote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ga mysteryland 2014 met haar
was afgesproken half jaar gelede
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:44 schreef Dimachaerus het volgende:
We gaan volgend jaar gewoon, dan heb ik ook meer LBM.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan ben ik ook droog enkunnen we een geil koppel uithangen?
MMkay?
Ik vermoed dat ze dan op bivak isquote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ga mysteryland 2014 met haar
was afgesproken half jaar gelede
gewoon bulken op die hotdogs en donutsquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist een man bij de ikea gespot die zijn vrouw uit Thailand heeft echt te obvious.
Nu gains maken met Zweedse gehaktballetjes.
troll maar verder,jijquote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
Pannenkoeken met roomboter, vanavond emmertje strawberrie cheesecake ijsgwn geniete
Ha!quote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
Sap weet.
Ik heb wel appelstroop erbij, dus krijg fruit binnen.
ik heb 4 blokken pure chocola op vandaag nomsayin?quote:Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
jullie zijn gestoord
Je moet genieten
iedereen die vanaf nu beweert rotzooi te vreten, moet picca's includenquote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb 4 blokken pure chocola op vandaag nomsayin?
Ha! Gisteren nog een hele bar met JB gedeeldquote:Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb 4 blokken pure chocola op vandaag nomsayin?
B&J brah? Gisteren nog gehaald. I'm not even joking.quote:Op zondag 22 december 2013 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
Pannenkoeken met roomboter, vanavond emmertje strawberrie cheesecake ijsgwn geniete
Kijk eens, nog zo'n levensgenieter!quote:Op zondag 22 december 2013 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
B&J brah? Gisteren nog gehaald. I'm not even joking.
Die brownie fudge en core caramel chocolate zijn ook fuarking lekker.quote:Op zondag 22 december 2013 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk eens, nog zo'n levensgenieter!
quote:Op zondag 22 december 2013 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen die vanaf nu beweert rotzooi te vreten, moet picca's includen
net 4 hotdogs op. 100% kipquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist een man bij de ikea gespot die zijn vrouw uit Thailand heeft echt te obvious.
Nu gains maken met Zweedse gehaktballetjes.
Echt belachelijk goedkoop ook allemaal. Dat ontbijt bij de IKEA is ook geniaal. Het zou mij niet verbazen als daar zwervers op af komen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
net 4 hotdogs op. 100% kip
De milkshakes waren voor de kids. Menu 3
Wait wut, suri en drop??quote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef McNulty het volgende:
Ik heb mannekepis drop gegeten (no homo).
Ik geniet ook gwn.
oooh lekkahhhhquote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef McNulty het volgende:
Ik heb mannekepis drop gegeten (no homo).
Ik geniet ook gwn.
ja???????????????????????????quote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef THEFXR het volgende:
kung fu panda is echt lache, nu op RTL 5
waarom?quote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
Kennen jullie een club waar ze dwergen hebben, of een restaurant met dwergen als serveersters?
lijkt me wel leuk om naartoe te gaan, beetje net als dat verhaal waar die gast aangespoeld wordt op een eiland met allemaal kleine mensen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef Drinky het volgende:
Ik zit pas 4 minuten don jon te kijken maar dat dere life komt me een beetje te bekend voor
ik heb nog wel een leuke reddit link voor je :pquote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
over 5 minuten ga ik ECHT aan mijn scriptie werkenEn dat maal 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |