Tsssquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef JochemSjakie het volgende:
Jouw toekomstige man is de eerste man die jou 10 euro geeft voor jouw 'diensten'.
Dat is op dit moment niemand zijn probleem, maar wel eng om erover na te denken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Dat is niet zijn probleem, Melina.
Waarom is dat eng? Ben je zo'n jaloers type?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef Anilem het volgende:
[..]
Dat is op dit moment niemand zijn probleem, maar wel eng om erover na te denken.
Het is gewoon raar dat ik straks de rest van mijn leven met hem doorbreng en nu nog niet weet wie het is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom is dat eng? Ben je zo'n jaloers type?
Is dat raar? Wanneer is iets raar? Dit geldt voor iedereen, aangezien je nooit zeker weet met wie je gaat trouwen totdat je getrouwd bent. Dan is het toch niet raar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef Anilem het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat ik straks de rest van mijn leven met hem doorbreng en nu nog niet weet wie het is.
Je kan je toch wel een klein beetje een voorstelling maken wat voor iemand het zal worden..quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:40 schreef Anilem het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat ik straks de rest van mijn leven met hem doorbreng en nu nog niet weet wie het is.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat raar? Wanneer is iets raar? Dit geldt voor iedereen, aangezien je nooit zeker weet met wie je gaat trouwen totdat je getrouwd bent. Dan is het toch niet raar?
In de wereld van de kwantummechanica zijn de natuurwetten probabilistisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Misschien heb jij niet eens een toekomst, zekerheden bestaan niet.
Ik ga ervan uit dat ik nog een tijdje in deze wereld benquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef superdrufus het volgende:
[..]
In de wereld van de kwantummechanica zijn de natuurwetten probabilistisch.
Dus heb je kans dat je perfecte man ergens rondloopt maar jou niet kent of je nog kans hebt om de perfecte man te ontmoeten maar die al een keer bent tegengekomen. Een kwestie van kansrekenen dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:02 schreef Anilem het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ik nog een tijdje in deze wereld ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |