SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 20-12-2013 15:03:04 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Mascottes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
En mensen die fruit etenHallo 99% carbs en 1% protein
In Amerika wordt veel voedsel gepromoot door mascottes om het voor kinderen aantrekkelijk te makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dan is het me nog steeds niet duidelijk. Is suiker een mascotte? Wat is dat voor raar taalgebruik.
alsof jij geen bananen eet #nohomoquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
* Ethanolic eet ondertussen een mandarijntje. Lkr geniete
Chiquita bananen zijn de duivel!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
Is er geen fruitmascotte in de VS dan,
Sinds wanneer zijn vita pillen fruitachtig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
Srs fruit is gewoon nice hoor
Ik doe vaak van dat bevroren fruit door m'n shakes heen. en ik neem vitamine pillen, dat is ook een beetje fruitachtig
in fruit zit vitaminequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vita pillen fruitachtig?
nee joh, daar zitten chemische vita's inquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
in fruit zit vitamine
in vitamine pillen ook
ben je dom ofzo S:
Bananen zijn dan ook voor meisjes die nog geen vibo durven te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien moet ik ook eens fruit eten. Laatste keer dat ik het at is misschien wel 2 maanden geleden
Heb wel banaan whey en laatst nog een kersenvlaai gehad.
goeie, ik doe wel eens citroen of limoen door mijn rum colaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:57 schreef fathank het volgende:
Ik Drink nog wel eens wijn, das ook fruit
dat is lekke rhequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink Jillz daar zit appelsap in.
/pervmode on!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
Need rear glute spread for further evaluation.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef McNulty het volgende:
Yo Sap, nog weirde pr0n uitgecheckt op het internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
1e is wel erg skinny.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Haha nee laatste tijd en maar Sindy Vega en Karina Sanchez.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
Godver. In mijn kickboksgroep zit een moeilijk lekker wijf, dikke 9/10. Goed lichaam, lenig, kan kickboksen niet normaal en leuk koppie. Zij begint een gesprek met mij en ik pull een fcking dima, zo hatelijk #fml
zij knoopt een gesprekje aan terwijl ik nog op adem probeer te komen van de workout. Weet precies waar ik vandaan kom, heel geïnteresseerd alles. Ik antwoord kortaf en zeg daarna gewoon : " houdoe tot de volgende les " en ga me omkleden.quote:
feelssobadmanquote:
mischien ben ik gwn hommoquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:54 schreef Klokov het volgende:
Je weet zeker dat je geen maagd meer bent? Wanneer je versierd wordt faal je en wanneer je zelf wat regelt blow je totdat je niet meer kan afspreken
haar handwerk is minder sterk maar ze is goed met d'r benen nomsayin?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:12 schreef Klokov het volgende:
Denk dat ze Drinky in elkaar slaat en dan neemt met een strapon #sapstengelfantasy
Jezus Drinkyquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
zij knoopt een gesprekje aan terwijl ik nog op adem probeer te komen van de workout. Weet precies waar ik vandaan kom, heel geïnteresseerd alles. Ik antwoord kortaf en zeg daarna gewoon : " houdoe tot de volgende les " en ga me omkleden.
Grootste faal in tijden
playing hard to get and ignore the girl, always worksquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
zij knoopt een gesprekje aan terwijl ik nog op adem probeer te komen van de workout. Weet precies waar ik vandaan kom, heel geïnteresseerd alles. Ik antwoord kortaf en zeg daarna gewoon : " houdoe tot de volgende les " en ga me omkleden.
Grootste faal in tijden
ja, goede pomp met die straponquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
haar handwerk is minder sterk maar ze is goed met d'r benen nomsayin?
Ik cringe nog steeds jackie, nog steedsquote:
Zelfs Dima is niet zo ergquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Grootste faal in tijden
ja wel gewoon in het engels he ik zit in pakistan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kun je nou houdoe zeggenDrinky cmon son
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]Godver deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Drinky het volgende:
Godver. In mijn kickboksgroep zit een moeilijk lekker wijf, dikke 9/10. Goed lichaam, lenig, kan kickboksen niet normaal en leuk koppie. Zij begint een gesprek met mij en ik pull een fcking dima, zo hatelijk #fml![]()
Kickboksdamesbips
![]()
![]()
![]()
Wat is houdoe in het pakistanees danquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja wel gewoon in het engels he ik zit in pakistan.
hatsiequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is houdoe in het pakistanees dan
Misschien voelt ze zich afgewezen en denk ze van: "Hoe durf hij niet op de avances van hete babe zoals ik in te gaan." Praat je de volgende keer tegen haar moet ze niets meer van je hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Grootste faal in tijden
Wanneer komt de Griek weer terug?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef Klokov het volgende:
Ik mis McNuity
R.I.P.
- Fanta
- VMSDKR
- McNuity
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren twee porties Chinees besteld en heb dus nog een bak rijst met wat vlees over. Nu gebruik ik echt nóóit een magnetron, en net nu ik er één nodig heb, heb ik er geen.Ik heb ook geen zin om pannen vies te maken, want dan moet ik extra afwassen.
Als ik het nou eens op de verwarming leg, dan krijg ik het toch ook warm/lauw, of niet?
Dat is wel een goeie ja, maar heb er ook niet echt zin in. Dan moet ik drie bakken individueel gaan opwarmen. Op de verwarming kan 't toch ook wel, of zouden de bakken dan smelten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Verwarm een pan met water en leg je bak voer daarop.
gooi het op 1 diep bord en leg er iets over heen, op een pan water. Beste manier manquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja, maar heb er ook niet echt zin in. Dan moet ik drie bakken individueel gaan opwarmen. Op de verwarming kan 't toch ook wel, of zouden de bakken dan smelten?
heb je een föhn of verfstripper?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoef het niet eens warm te hebben, als het maar niet helemaal koud is.
Dan wordt je wel verdomd snel weer nuchter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef Drinky het volgende:
Godver, net helemaal onder invloed van vodka m'n telefoon tegen de muur aan gegooid. Scherm helemaal naar de klote
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:07 schreef Klokov het volgende:
Snap niet hoe je zo'n dikke retard kan zijn. Dima(chaerus) is er niks bij Dima(drinky)
die zijn de bestequote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Montelly het volgende:
Goddamn, net kerstborel gehad. Heb gewoon boner gekregen van een vrouwelijk collega die ik normaal gesproken negeer (4/10)Dat mens was helemaal tipsy, begon foto's te nemen van iedereen, gelijk op fb zetten.
Samenvatting: collegatje in heel ander daglicht gezien, blijkt ze opeen best wel freaky, is niet vies van een goed veeg
blijft een4/10quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:10 schreef Montelly het volgende:
Goddamn, net kerstborrel gehad. Heb gewoon boner gekregen van een vrouwelijk collega die ik normaal gesproken negeer (4/10)Dat mens was helemaal tipsy, begon foto's te nemen van iedereen, gelijk op fb zetten.
Samenvatting: collegatje in heel ander daglicht gezien, blijkt ze opeen best wel freaky, is niet vies van een goed veeg
gewoon bakken man. Laag vuurtje warmt prima op. En anders flijt lijst hequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn buurvrouw zit ook niet op haar kamer anders kon ik het bij haar wel opwarmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |