Knappe jongen ben jij Roadtrip. Maar je moest is weten wat voor zwakke debiel je bent wanneer je mensen bewust gaat kwetsen op hun feit dat hun moeder is overleden. Een open wond dat nog niet eens 2 maanden oud is!quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Aan de andere kant jij bent het. En je kan niks en weet niks. Eigen best triest dat iemand een gezwel als jij heeft kunnen uitpoepen. Gelukkig is er een aanzienlijke kans dat ze dood is of dat snel gaat zijn. Ouderdom. En domme paupers leven korter.
En ditquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:17 schreef Xlarge het volgende:
Ik ken het hele verhaal niet, maar van wat ik hier lees, vind ik het idd te ver gaan.
Lekker makkelijk om dit soort harde uitspraken van achter je schermpje te maken.
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:17 schreef Xlarge het volgende:
Ik ken het hele verhaal niet, maar van wat ik hier lees, vind ik het idd te ver gaan.
Lekker makkelijk om dit soort harde uitspraken van achter je schermpje te maken.
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
Dag Roadtrip, wat een mongool dat hij die lijn voor de 2de keer overschrijdt.
Shawty has tripped... Ban incoming.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar die jongen doet het er toch gewoon omTenminste, ik mag hopen dat hij niet echt zo is.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Roadtrip, terechte klacht. Gezwel van een user.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:17 schreef Xlarge het volgende:
homoquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:57 schreef Roadtrip het volgende:
No offence maar na het posten van DM's heb jij geen recht van spreken.
Tevens wist ik niet dat je moeder overleden was.
Aan de andere kant escaleer JIJ de situatie door in elk van mijn topics ongeveer 30 beledigingen te plaatsen.
Om die reden neem ik mijn opmerking niet terug. Behandel een ander zoals ze jou behandelen toch?
Moest jij geen koffer inpakken ofzo of weer een of andere vakantie houden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:59 schreef Roadtrip het volgende:
Trouwens ook wel opvallend dat je er nu nog mee zit. Je bent een user die alleen maar post om ruzie te zoeken. Als je dan over de streep gaat is het ook niet goed
Wat heeft zijn moeder hier mee te maken dan, kneusquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:59 schreef Roadtrip het volgende:
Trouwens ook wel opvallend dat je er nu nog mee zit. Je bent een user die alleen maar post om ruzie te zoeken. Als je dan over de streep gaat is het ook niet goed
'Je moeder' grapjes/beledigingen zijn zo oud als de weg naar Rome. Als er dan per ongeluk een moeder dood blijkt te zijn zou ik het niet al te hoog opnemen tenzij het iemand is waarvan je zeker weet dat diegene kennis had van het overlijden van de desbetreffende moeder.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:01 schreef eend112 het volgende:
Terechte klacht
[..]
Wat heeft zijn moeder hier mee te maken dan, kneus
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:23 schreef padlarf het volgende:
Roadtrip is sowieso een terechte klacht.
Dit dus inderdaad. TS is gewoon een zwak persoon.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
'Je moeder' grapjes/beledigingen zijn zo oud als de weg naar Rome. Als er dan per ongeluk een moeder dood blijkt te zijn zou ik het niet al te hoog opnemen tenzij het iemand is waarvan je zeker weet dat diegene kennis had van het overlijden van de desbetreffende moeder.
Ik mag dan wel nooit serieus zijn op FOK! Maar dit gaat te ver, wat een laffe kankerlijer die Roadtrip, iemand zijn overleden moeder belachelijk maken. 'T maakt me niet uit hoe groot of klein hij is. Een paar stompen mag 'ie krijgen, gore lafbek. TS gecondoleerd met je Moeder jonge! Niks van aantrekken, het is gewoon een onzeker mannetje, mijn steun heb je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:15 schreef Zaktabak het volgende:
Opzich vind ik geflamend en gebashed worden niet zo heel erg, en iedereen mag mij zo hard beledigen als maar kan. Ikzelf maak mij daar ook regelmatig schuldig aan bij bepaalde users, dus het zou moreel onjuist zijn als ik een grote mond terug opeens niet zou pikken.
Zwakker is het moment dat mensen je naasten gaan beledigen. Maar ja, ook dat kan ik hebben.
Helaas zijn er users die misbruik maken van privégegevens en dus als de grootste lafaards menen je bloedeigen moeder te beledigen.
[..]
Knappe jongen ben jij Roadtrip. Maar je moest is weten wat voor zwakke debiel je bent wanneer je mensen bewust gaat kwetsen op hun feit dat hun moeder is overleden. Een open wond dat nog niet eens 2 maanden oud is!
Roadtrip, ik heb altijd gelachen om je, of het nou positief was of negatief. Het mooie was, je bleef een gigantische sukkel omdat je bleef antwoorden en gepikeerd bleef raken van zowel mij als users als Hoink581, Deadprez, eend112 en BozeHaas.
Blijkbaar wist je niet langer hoe mij terug te pakken, dus besloot je maar mij even keihard te kwetsen in verband met mijn moeder en haar overlijden, omdat ik zo'n pauper zou zijn. (Pauper en miskleunt zijn of niet heeft niks met elkaar te maken.)
Jammer, want waar ik nu nog rede vond om je keihard te bashen, ben je mijn aandacht nu op geen enkele manier meer waard.
Uit jouw toetsenbord komt alleen maar shit die geen hond interesseert behalve Erno. Zodra je topics eraan gaan door een select groepje users ben je blijkbaar niet ervaren genoeg een topic te herpakken. Elke flame die je toegeworpen krijgt zie je een poging om het Feedback topic te spekken met jankposts.
In mijn ogen ben je dan ook een geforceerde, totaal zichzelf overschattende, egoďstische lamlul!
Klacht: Users die geen grenzen kennen binnen het flamen en bashen
Misschien is TS zijn moeder wel dood door kanker.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Ik mag dan wel nooit serieus zijn op FOK! Maar dit gaat te ver, wat een laffe kankerlijer die Roadtrip, iemand zijn overleden moeder belachelijk maken. 'T maakt me niet uit hoe groot of klein hij is. Een paar stompen mag 'ie krijgen, gore lafbek. TS gecondoleerd met je Moeder jonge! Niks van aantrekken, het is gewoon een onzeker mannetje, mijn steun heb je.
Hoe kan ik weten dat zijn moeder overleden was?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Ik mag dan wel nooit serieus zijn op FOK! Maar dit gaat te ver, wat een laffe kankerlijer die Roadtrip, iemand zijn overleden moeder belachelijk maken. 'T maakt me niet uit hoe groot of klein hij is. Een paar stompen mag 'ie krijgen, gore lafbek. TS gecondoleerd met je Moeder jonge! Niks van aantrekken, het is gewoon een onzeker mannetje, mijn steun heb je.
naja, als het mensen van de wal in de sloot helpen is, heb je er nog niet zo veel aan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:17 schreef shifto het volgende:
Roadtrip is mijn held, ik ken hem niet naast dit topic maar dit staat in zn profiel:
beroep: Iets met mensen helpen
moet wel toffe peer zijn
Wat nou als je in de sloot wil zijn maar er zelf niet kon komen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, als het mensen van de wal in de sloot helpen is, heb je er nog niet zo veel aan natuurlijk.
En maar blijven afgeven in plaats van toegeven dat je daar de fout in bent gegaan. Is dat zo moeilijk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:19 schreef Roadtrip het volgende:
Lekker uit context geplaatst trouwens dit topic.
Aan de andere kant is dat ook wel te verwachten als je met een psychopaat praat
Dat is dan wel weer waar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Je hebt je moeder-grappen en je moeder-grappen. Je moeder-grappen met dood erin zijn te makkelijk en zo niet grappig.
ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Nikmans het volgende:
Dit soort shit is de aids die KLB om zeep helpt, ik wens alle betrokken users een chronische maagzweer toe
Mijn user is overleden aan een chronische maagzweerquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Nikmans het volgende:
Dit soort shit is de aids die KLB om zeep helpt, ik wens alle betrokken users een chronische maagzweer toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |