Hoe kan ik weten dat zijn moeder overleden was?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Ik mag dan wel nooit serieus zijn op FOK! Maar dit gaat te ver, wat een laffe kankerlijer die Roadtrip, iemand zijn overleden moeder belachelijk maken. 'T maakt me niet uit hoe groot of klein hij is. Een paar stompen mag 'ie krijgen, gore lafbek. TS gecondoleerd met je Moeder jonge! Niks van aantrekken, het is gewoon een onzeker mannetje, mijn steun heb je.
naja, als het mensen van de wal in de sloot helpen is, heb je er nog niet zo veel aan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:17 schreef shifto het volgende:
Roadtrip is mijn held, ik ken hem niet naast dit topic maar dit staat in zn profiel:
beroep: Iets met mensen helpen
moet wel toffe peer zijn
Wat nou als je in de sloot wil zijn maar er zelf niet kon komen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, als het mensen van de wal in de sloot helpen is, heb je er nog niet zo veel aan natuurlijk.
En maar blijven afgeven in plaats van toegeven dat je daar de fout in bent gegaan. Is dat zo moeilijk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:19 schreef Roadtrip het volgende:
Lekker uit context geplaatst trouwens dit topic.
Aan de andere kant is dat ook wel te verwachten als je met een psychopaat praat
Dat is dan wel weer waar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:18 schreef Copycat het volgende:
Je hebt je moeder-grappen en je moeder-grappen. Je moeder-grappen met dood erin zijn te makkelijk en zo niet grappig.
ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Nikmans het volgende:
Dit soort shit is de aids die KLB om zeep helpt, ik wens alle betrokken users een chronische maagzweer toe
Mijn user is overleden aan een chronische maagzweerquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:26 schreef Nikmans het volgende:
Dit soort shit is de aids die KLB om zeep helpt, ik wens alle betrokken users een chronische maagzweer toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |