Precies daarom is de hifiman dus niet geschikt.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:58 schreef Marcelvdk het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt dan ook niet serieus luisteren in de omstandigheden die jij noemt. (oke, behalve de op de WC DAAR is het wel rustig) Er is te veel achtergrond lawaai. Voor die omstandigheden voldoet een koptelefoontje van 50 euro ook wel.
Maar welke Ultimate Ears moet ik halen? En waar kan ik het kopen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:06 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Precies daarom is de hifiman dus niet geschikt.
Mijn supertips isoleren uitzonderlijk goed. Ik kan stofzuigen met een inefficiënte 2500 watt stofzuiger zonder hem te horen. Ik heb 1x de hele woonkamer gestofzuigd omdat ik het ding niet hoorde.![]()
Maar dat is het voordeel van Ultimate Ears. Je hebt een geweldige geluidskwaliteit, overal.
Lol ik zeg nergens dat je ze moet halen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:10 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Maar welke Ultimate Ears moet ik halen? En waar kan ik het kopen?
Haten op Jazz en Soulquote:Op donderdag 19 december 2013 19:15 schreef Roadtrip het volgende:
Los van dat ik Jazz haat moet alle muziek opgenomen worden als jazz at the pawn shop.
Goede geluidskaart.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:04 schreef Zaktabak het volgende:
Trouwens, als echte baas heb je gewoon een goede geluidskaart, een dik mengpaneel, dikke analoge processing, een niet-langer-verkrijgbare Sony V900 koptelefoon en KRK Krokit Actieve geluidsmonitoren.
Dan maakt 360 kpbs mp3 of wav geen zak uit met FLAC of AAC.
Een DAC is een soort geluidskaart roadkneusquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Goede geluidskaart.Echte audiofielen hebben een DAC.
Een DAC is een Digital To Anolog converter. In deze context is het een extern apparaat die dus geen last heeft van interferentie binnen de computer zelf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Een DAC is een soort geluidskwaliteit roadkneus
Heb je het nu over mijn moeder? Dat zou wel heel zwak van je zijn Roadtripquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Een DAC is een Digital To Anolog converter. In deze context is het een extern apparaat die dus geen last heeft van interferentie binnen de computer zelf.
Aan de andere kant jij bent het. En je kan niks en weet niks. Eigen best triest dat iemand een gezwel als jij heeft kunnen uitpoepen. Gelukkig is er een aanzienlijke kans dat ze dood is of dat snel gaat zijn. Ouderdom. En domme paupers leven korter.
`Die heb ik nogquote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die Beyer verkocht had? Of is dat niet de DT770 Pro?
Mensen die van Genesis houdenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
(het oude werk van) Genesis kenners
smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:28 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Mensen die van Genesis houden. Wat een kutmuziek zeg. Op de radio word je er ook mee doodgegooid. En dan dat akkelige aids stemmetje van Phil Collins
Het werd mij te commercieel allemaal, ik kan naar die commerciele dingen ook graag luisteren hoor, ik vind het "ietwat onbekende" Home By The Sea en Second Home By The Sea echt super tof!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:12 schreef Gewas het volgende:
Oude Genesis is geniaal. Vanaf Trespass tot en met Wind and Wuthering hebben ze alleen maar goede albums gemaakt.
Het ging bergafwaarts nadat Phil zijn baard had afgeschoren.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:04 schreef Zaktabak het volgende:
Dan maakt 360 kpbs mp3 of wav geen zak uit met FLAC of AAC.
Jij maakt jezelf wel heel belachelijk...quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:38 schreef Zaktabak het volgende:
Een DAC is een soort geluidskwaliteit roadkneus
AACquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:59 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
[..]
Jij maakt jezelf wel heel belachelijk...
Want als je je oren er afsnijdt hoor je opeens niks meer?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
AAC
GECOMPRIMEERDE MP3s(En dan te bedenken dat een MP3 al gecompressed is van zichzelf
)
Snij je oren er alsjeblieft af.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:59 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
[..]
Jij maakt jezelf wel heel belachelijk...
*Geluidskaart bedoelde ik overigens. Hé verdorie. Autocorrectie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Een DAC is een Digital To Anolog converter. In deze context is het een extern apparaat die dus geen last heeft van interferentie binnen de computer zelf.
Koop gewoon een platenspeler.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:01 schreef Roadtrip het volgende:
Luitjes,
Ik ben een echte audiofiel. Niet het ¤400 kabel soort, wel het FLAC
Ik zie dat die knakker bij 3FM ook zo een Beyer DT770 Pro heeftquote:Op vrijdag 20 december 2013 07:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
`Die heb ik nogHeb toch van de koop afgezien omdat het toch een verschrikkelijk fijne koptelefoon is.
De Toppers zijn gay.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:44 schreef Braddie het volgende:
Bij De Toppers dragen ze hem ook (de blazers sectie)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |