domino staat niet op abacab maar op invicible touchquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar ging het mis?
Ik vind "We Cant Dance" ook nog wel ok.. Abacab is (met uitzondering van Domino) echt een draak van een album
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
domino staat niet op abacab maar op invicible touch
Ja, Progressive Rock werd minder populair, en Genesis wilde nog verder en dat kon niet met hun oude stijl dan krijg je dat. Zal ook nog wel te maken hebben gehad met toen Phil begon met zingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar ging het mis?
Ik vind "We Cant Dance" ook nog wel ok.. Abacab is (met uitzondering van Domino) echt een draak van een album
Ik wel zoals je zietquote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]___! Dan ben ik in de war qua albums (Ben geen enorme kenner)
Rick Wakeman is dan ook "The Moog Man" in mijn ogenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja, Progressive Rock werd minder populair, en Genesis wilde nog verder en dat kon niet met hun oude stijl dan krijg je dat. Zal ook nog wel te maken hebben gehad met toen Phil begon met zingen.
Ik vind zelf bijvoorbeeld de periode waarbij Rick Wakeman bij Yes zat ook de beste periode van die band. Je kunt het meteen op een album horen of hij het speelt.
Gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Kom haten op m'n action oortjes en HEMAkoptelefoon dan!
'76 met trick of the tail (superalbum vind ik zelf) waar hij de leadsinger op was als eerste keer.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rick Wakeman is dan ook "The Moog Man" in mijn ogenWat is dát een absurd goede toetsenist zeg!
Phil kwam als front man in the picture rond 78 zoiets?
Ik dacht dat je die Beyer verkocht had? Of is dat niet de DT770 Pro?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Braddie het volgende:
Heb zelf een Beyerdynamic, werkt ook hartstikke goed, mocht die koptelefoon overlijden komen er Ultimate Ears of dure Sennheisers
Ze blijven me nog steeds verbazen. Gewoon kopen. Je zal er geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef Dasjonny het volgende:
Audioengine a5+ naast mijn PC![]()
Astrotec AM-90 als IEM![]()
Wel oke voor het geld, maar na de UE 900 gehoord te hebben, damn
Wordt het wel duidelijk vermeld op de hoes?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Loudness war is het meest kutte van de hedendaagse muziek.
Al die albums van The Beatles die ze weer uitgeven worden daar door verkracht
Succes met je hifiman in een vliegtuig. Of trein. Of metro. Of bus. Of auto. Of fiets. Of in de stad. Of in de bibliotheek. Of op de wc pot.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Marcelvdk het volgende:
Beijer, Sennheiser....... leuk speelgoed. Het echte werk: Hifiman en Aude'ze! thats it!
Alles in mijn leven moet zo goed mogelijk zijn. Geluid dus ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef hoink581 het volgende:
Audiofiel zijn is in de mode heb ik begrepen?
Fixedquote:
Je karakter en topics laten nog redelijk wat te wensen over.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Roadtrip het volgende:
Alles in mijn leven moet zo goed mogelijk zijn. Geluid dus ook.
Niets mis met een Hifiman re-zero.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Succes met je hifiman in een vliegtuig. Of trein. Of metro. Of bus. Of auto. Of fiets. Of in de stad. Of in de bibliotheek. Of op de wc pot.
Ik luister iets van 8 uur muziek per dag. Dat is niet praktisch met een enorme hoofdtelefoon.
Iems![]()
Laptops ipv desktops![]()
Mobiele telefoons ipv een vaste lijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |