Zogenaamd audiofiel zijn maar geen Monster kabels hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:01 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ben een echte audiofiel. Niet het ¤400 kabel soort,
Ik heb wel monster IEM tips.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Zogenaamd audiofiel zijn maar geen Monster kabels hebben.
Toch wel 128kbit he?quote:
Meestal wel ja. of 192kbit. Maarja voor in de auto is het natuurlijk goed genoeg, met het motorgezoem en windgeruis op de achtergrond enzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Toch wel 128kbit he?96k klinkt niet zo mooi
Vroeger waren er ook slechte opnamen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef CrosbyStills het volgende:
De compressie die ze tegenwoordig over elk lied doen verneukt de muziek zo hard
Terecht
Je beeldt je in dat je verschil hoort, dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef Roadtrip het volgende:
Paupers...
Als ik echt lossy muziek nodig heb ga ik voor 480kbs aac. En ja ik hoor het verschil.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef Roadtrip het volgende:
Paupers...
Als ik echt lossy muziek nodig heb ga ik voor 480kbs aac. En ja ik hoor het verschil.
Ga dan meteen voor de UE18 pro.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef Spuitkak het volgende:
Ultimate Ears is goedkope troep. AKG K3003i klinkt veel beter.
Overpriced bagger.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Niks hoor. Sennheiser is the way to go.
Nee. Ik heb ooit met een programmaatje een blinde test gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef machtpen het volgende:
[..]
Je beeldt je in dat je verschil hoort, dat is iets heel anders.
Inderdaad. Meestal ga ik voor FLAC. Soms kan je echter niet anders.quote:
Zeker een wc-eend programmaatje geschreven door dansende elfjes in het maanlicht.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ooit met een programmaatje een blinde test gedaan.
Muziek op een 7.1 systeem beluisterenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:25 schreef SiGNe het volgende:
Gewoon een analoge LP opzetten, afgezien een live-concert is dat volgens mij de beste kwaliteit
Of anders Super-Audio, heb je ook lossless kwaliteit en evt. 7.1 kanalen.
Nadeel is alleen dat er voornamelijk klassieke muziek op SA-CD te krijgen is, leuk voor een keertje maar niet mijn type muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |