abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134617878
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hahaha, fietsen is toch geen inspanning, als je rustig fietst :P

Maar er zijn altijd andere factoren, ene week is CNS beter dan de andere week. Ik heb in deze cycle ook wel eens vage dagen gehad; moest ik 160kg pause squats doen .. haalde met moeite 5 reps ... toen 3 ..toen 2... toen gestopt.

Week later op 170kg deed ik ineens 8,7,6 reps .. lolwut :D

maar we zullen zien volgende week ;)

destroy die shit idd
Lol, dat is ook wel een flinke schommeling zoals bij mij inderdaad.

Nog tips voor het CNS? Mij werd aangeraden om meer explosieve warm-up setjes te doen om het CNS op te warmen. Ik doe zelf namelijk alleen een warm-up set met enkel de stang, voor de rest niks naast mobility/stretch work. Deed ik nooit trouwens.
If not now, then when.
pi_134617885
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ok, chill.

Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar om een uur of twee te sporten? Squat, bench press en dead lift samen doe ik nog geen 20 minuten over (als het al niet korter is)... :') Nog vijf minuten cardio als warming up en cooling down (dus in totaal 10 minuten).

Of komt dat nog? :P
1 verschil is..dat de intensiteit qua werkgewicht bij jou nog niet hoog ligt. Als het extreem zwaar wordt is 5 min rust tussen de setjes niet zeldzaam. soms ben ik een uur bezig met squatten op deadliften inclusief warmup.

Daarnaast doe jij andere setjes/reps. Sommige doen een compound opwarm, dan 5 setjes, daarna nog 4-6 oefeningen ieder 3 -5 setjes. Dan ben je wel ff bezig :)
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134618040
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol, dat is ook wel een flinke schommeling zoals bij mij inderdaad.

Nog tips voor het CNS? Mij werd aangeraden om meer explosieve warm-up setjes te doen om het CNS op te warmen. Ik doe zelf namelijk alleen een warm-up set met enkel de stang, voor de rest niks naast mobility/stretch work. Deed ik nooit trouwens.
Haha het kan ook aan je mobility stretch work liggen dat je nu ineens zwakker was :P dat heb ik tenminste wel... als ik flink stretch voordat ik ga squatten is mijn hele stretch reflex en stevigheid weg. Met squatten warm ik op middels squatten.

Je moet al je sets zo explosief mogelijk doen, te beginnen met lege stang, dan steeds elk setje erna nog zo explosief proberen te doen(het zal langzamer gaan, maar je hebt nog steeds dezelfde explosie dan). Zorg er ook voor dat je met zakken altijd even snel zakt... of het nou lege stang is of 200kg.

goed filmpje van jts btw:

pi_134618135
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

1 verschil is..dat de intensiteit qua werkgewicht bij jou nog niet hoog ligt. Als het extreem zwaar wordt is 5 min rust tussen de setjes niet zeldzaam. soms ben ik een uur bezig met squatten op deadliften inclusief warmup.

Daarnaast doe jij andere setjes/reps. Sommige doen een compound opwarm, dan 5 setjes, daarna nog 4-6 oefeningen ieder 3 -5 setjes. Dan ben je wel ff bezig :)
Ah, dat verklaart een hoop. Thanks. :s)
pi_134618176
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ok, chill.

Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar om een uur of twee te sporten? Squat, bench press en dead lift samen doe ik nog geen 20 minuten over (als het al niet korter is)... :') Nog vijf minuten cardio als warming up en cooling down (dus in totaal 10 minuten).

Of komt dat nog? :P
Opwarmen algeheel 10 minuten. Opwarmen deadlift, 10 minuten. Deadlift zelf + rust en prep, 20-25 minuten. Squat + rust, 20-25 minuten. Bench + rust, 20 minuten. Dan zit je al op bijna anderhalf uur. Heb echt wel 5 minuten rust nodig soms. Zeker bij power clean en al helemaal als je ook nog jerk erbij doet.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_134618287
Zoveel rust heb ik (nog) lang niet nodig.. :D Misschien over een jaartje of twee, als ik het niet heb opgegeven. :@
pi_134618569
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoveel rust heb ik (nog) lang niet nodig.. :D Misschien over een jaartje of twee, als ik het niet heb opgegeven. :@
gaat sneller dan je denkt hoor :P

na een half jaar SS zit je al op leuke gewichten als t goed is
pi_134618608
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha het kan ook aan je mobility stretch work liggen dat je nu ineens zwakker was :P dat heb ik tenminste wel... als ik flink stretch voordat ik ga squatten is mijn hele stretch reflex en stevigheid weg. Met squatten warm ik op middels squatten.

Je moet al je sets zo explosief mogelijk doen, te beginnen met lege stang, dan steeds elk setje erna nog zo explosief proberen te doen(het zal langzamer gaan, maar je hebt nog steeds dezelfde explosie dan). Zorg er ook voor dat je met zakken altijd even snel zakt... of het nou lege stang is of 200kg.

goed filmpje van jts btw:

Ja dat zei hij ook inderdaad over het explosief squatten. Ik zal volgende week ook even die Agile 8 eruit laten. Enige wat ik altijd al doe/deed is een hip opener:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor 't filmpje! Genoeg voer om te improven.
If not now, then when.
pi_134619059
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

gaat sneller dan je denkt hoor :P

na een half jaar SS zit je al op leuke gewichten als t goed is
Serieus? Nice. :)

Nou ja, nadat ik twee jaar geleden begon met hardlopen (Evy 5km) heb ik best veel vertrouwen in schema's... Ik begon met 0,0 conditie (had moeite met 2 minuten hardlopen :@ ) en kon na 10 weken gewoon 5km aan één stuk hardlopen. *O* Dus ik verwacht bij SS ook wel een dergelijk effect. :P
  maandag 23 december 2013 @ 19:56:51 #210
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134620286
Hahahah mooie pic, goede Polski genetics.

pi_134620742
insgelijks Ray !!
  maandag 23 december 2013 @ 20:28:00 #213
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134621520
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lekker gozer. Op naar de 170. w/
thnx, zal alleen niet meer dit jaar worden denk ik. Was al verbaasd met 160 aangezien ik minder dan een jaar Deadlift en mijn progressie de laatste paar weken echt brak was.

Heb alleen ook mijn obliques verneukt door daarna te gaan kickboksen. Iedereen was op vakantie dus vol uurtje 100% . Goed moment om kicks te leren dacht ik, niet dus. Met slechte vorm komt alle kracht op je obliques te staan, kan nu niet eens meer fatsoenlijk lopen :')

Moet wel zeggen dat olympische lifts mijn kracht en snelheid hebben geholpen, mijn hoeken komen nu echt lekker hard en snel aan.

Zat eraan te denken in Nederland het boksen weer op te pakken, maar twijfel of het niet teveel gaat worden om 3x per week heavy compounddynamo te doen en daarnaast nog 1~2x per week te boksen. Iemand hier die nog een vechtsport naast liften doet?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_134621879
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef Drinky het volgende:

[..]

thnx, zal alleen niet meer dit jaar worden denk ik. Was al verbaasd met 160 aangezien ik minder dan een jaar Deadlift en mijn progressie de laatste paar weken echt brak was.

Heb alleen ook mijn obliques verneukt door daarna te gaan kickboksen. Iedereen was op vakantie dus vol uurtje 100% . Goed moment om kicks te leren dacht ik, niet dus. Met slechte vorm komt alle kracht op je obliques te staan, kan nu niet eens meer fatsoenlijk lopen :')

Moet wel zeggen dat olympische lifts mijn kracht en snelheid hebben geholpen, mijn hoeken komen nu echt lekker hard en snel aan.

Zat eraan te denken in Nederland het boksen weer op te pakken, maar twijfel of het niet teveel gaat worden om 3x per week heavy compounddynamo te doen en daarnaast nog 1~2x per week te boksen. Iemand hier die nog een vechtsport naast liften doet?
Lol, dat is ook onrealistisch. :P

Op zich kan het prima hoor. Veel eten en rusten dan. Strenge discipline is nodig. Volgens mij deed Demon_Hunter BB en MMA. Die trainde iets van 4x per week BB en 3x per week MMA. Gozer is ook 2m+ en moest ook iets van 6000 kcal per dag eten.
If not now, then when.
  maandag 23 december 2013 @ 21:06:08 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134623496
Kan best, vergt alleen wat.structuur in je trainingsarbeid en momenten. Je moet voor jezelf nagaan wat je lekker vindt. Kan.me voorstellen dat als je maandag gaat maxrn op je deadlift je dinsdag weinig trek hebt om te boxen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 23 december 2013 @ 21:07:24 #216
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134623560
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Op zich kan het prima hoor. Veel eten en rusten dan. Strenge discipline is nodig. Volgens mij deed Demon_Hunter BB en MMA. Die trainde iets van 4x per week BB en 3x per week MMA. Gozer is ook 2m+ en moest ook iets van 6000 kcal per dag eten.
American Football ook nog volgens mij. Die man is beest. Jammer dattie hier niet meer post.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134623613
cheat day(s) incoming.

Aan de andere kant.. goed wat vlees beschikbaar de komende dagen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_134624391
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Curlbrah het volgende:
cheat day(s) incoming.

Aan de andere kant.. goed wat vlees beschikbaar de komende dagen.
lekker volstuffen mmmmm
  maandag 23 december 2013 @ 21:40:18 #219
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134625575
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Godver, 6000kcal lijkt me wat veel voor mij maar ik denk dat ik met een kleine 3500~4000kcal op een trainingsdag toch wel aan mijn netto 2700kcal zal komen. Zal ook wat makkelijker worden met cutten later als je toch gewoon volle 3000kcal kan eten.
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef fathank het volgende:
Kan best, vergt alleen wat.structuur in je trainingsarbeid en momenten. Je moet voor jezelf nagaan wat je lekker vindt. Kan.me voorstellen dat als je maandag gaat maxrn op je deadlift je dinsdag weinig trek hebt om te boxen.
Ik merk zelf dat ik meestal gelijk na krachttraining beter kan gaan vechten/boksen. Als ik het de dag erop, of 2 dagen erop doe ben ik helemaal kapot. Zal ook wel wat gewenning bij zitten, conditie is deze 2e keer er echt exponentieel op vooruit gegaan.

Ik snap zelf niet hoe die instructeur en een paar van die andere gasten zo groot kunnen zijn terwijl ze 3x per week MMA doen, echt beesten :o
Drinky is een baas
pi_134625689
toen ik MMA en krachttraining deed kon ik echt eten wat ik wou

nu nog steeds, maar toen bleef ik rond de 95kg schommelen
  maandag 23 december 2013 @ 21:46:34 #221
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134625968
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef dreamerbulk het volgende:
toen ik MMA en krachttraining deed kon ik echt eten wat ik wou

nu nog steeds, maar toen bleef ik rond de 95kg schommelen
Ik at toen ik beide deed rond de 2000~2500kcal. Ging van 95kg naar 68~69kg binnen een jaar, sloeg echt nergens op hoe snel het gewicht eraf vloog :') . Nu is het mijn bedoeling om tot eind januari nog te bulken en daarna op recomp te gaan, wellicht te bulken. Betekent dat ik goed op m'n voeding moet gaan letten want ik wil niet weer onder de 70kg uitkomen :') .
Drinky is een baas
  maandag 23 december 2013 @ 22:01:04 #222
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134626906
maybe moet ik ook maar eens gaan MMA-en tijdens mijn cut :')
Deathlift or Die.
pi_134627065
Vooral als je van die intensieve sporten erbij doet kun je echt sick veel extra eten.
If not now, then when.
pi_134629039
Hoi mensen fijne feestdagen alvast,

Krachthonk te koop: http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller

DM me bij interesse. :)
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_134632448
Fijne feestdagen. Nog 1,8kg te gaan tot 100. :D Zal wel lukken de komende dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')