thnx, zal alleen niet meer dit jaar worden denk ik. Was al verbaasd met 160 aangezien ik minder dan een jaar Deadlift en mijn progressie de laatste paar weken echt brak was.quote:
Lol, dat is ook onrealistisch.quote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
thnx, zal alleen niet meer dit jaar worden denk ik. Was al verbaasd met 160 aangezien ik minder dan een jaar Deadlift en mijn progressie de laatste paar weken echt brak was.
Heb alleen ook mijn obliques verneukt door daarna te gaan kickboksen. Iedereen was op vakantie dus vol uurtje 100% . Goed moment om kicks te leren dacht ik, niet dus. Met slechte vorm komt alle kracht op je obliques te staan, kan nu niet eens meer fatsoenlijk lopen
Moet wel zeggen dat olympische lifts mijn kracht en snelheid hebben geholpen, mijn hoeken komen nu echt lekker hard en snel aan.
Zat eraan te denken in Nederland het boksen weer op te pakken, maar twijfel of het niet teveel gaat worden om 3x per week heavy compounddynamo te doen en daarnaast nog 1~2x per week te boksen. Iemand hier die nog een vechtsport naast liften doet?
American Football ook nog volgens mij. Die man is beest. Jammer dattie hier niet meer post.quote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dat is ook onrealistisch.![]()
Op zich kan het prima hoor. Veel eten en rusten dan. Strenge discipline is nodig. Volgens mij deed Demon_Hunter BB en MMA. Die trainde iets van 4x per week BB en 3x per week MMA. Gozer is ook 2m+ en moest ook iets van 6000 kcal per dag eten.
lekker volstuffen mmmmmquote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Curlbrah het volgende:
cheat day(s) incoming.
Aan de andere kant.. goed wat vlees beschikbaar de komende dagen.
Godver, 6000kcal lijkt me wat veel voor mij maar ik denk dat ik met een kleine 3500~4000kcal op een trainingsdag toch wel aan mijn netto 2700kcal zal komen. Zal ook wat makkelijker worden met cutten later als je toch gewoon volle 3000kcal kan eten.quote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dat is ook onrealistisch.![]()
Op zich kan het prima hoor. Veel eten en rusten dan. Strenge discipline is nodig. Volgens mij deed Demon_Hunter BB en MMA. Die trainde iets van 4x per week BB en 3x per week MMA. Gozer is ook 2m+ en moest ook iets van 6000 kcal per dag eten.
Ik merk zelf dat ik meestal gelijk na krachttraining beter kan gaan vechten/boksen. Als ik het de dag erop, of 2 dagen erop doe ben ik helemaal kapot. Zal ook wel wat gewenning bij zitten, conditie is deze 2e keer er echt exponentieel op vooruit gegaan.quote:Op maandag 23 december 2013 21:06 schreef fathank het volgende:
Kan best, vergt alleen wat.structuur in je trainingsarbeid en momenten. Je moet voor jezelf nagaan wat je lekker vindt. Kan.me voorstellen dat als je maandag gaat maxrn op je deadlift je dinsdag weinig trek hebt om te boxen.
Ik at toen ik beide deed rond de 2000~2500kcal. Ging van 95kg naar 68~69kg binnen een jaar, sloeg echt nergens op hoe snel het gewicht eraf vloogquote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef dreamerbulk het volgende:
toen ik MMA en krachttraining deed kon ik echt eten wat ik wou
nu nog steeds, maar toen bleef ik rond de 95kg schommelen
Awesome!quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, ik was aan het trainen en opeens komen er twee gasten binnenlopen, allebei redelijk groot en eentje squatte best veel. Dus een gast vroeg of ze hier vaker kwamen trainen. Het waren Amerikanen en ik zag bij de ene al Starting Strength op het shirt staan. Waren het dus twee van die gasten die seminars over SS geven, waarvan hier de link eerder al gepost werd.Ik was met een van die gasten aan het grappen over Mark Rippetoe en zijn zwaard lololol. Ze kenden hem ook echt.
Was wel nice.
Congratz, netjes! <3quote:Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Drinky het volgende:
Net PR op Deadlift gezet. 1x160kg, form was alleen zwaar brak( bij 1x150 nergens last van)
Ben er wel tevreden mee, is ruim 2,1x mijn lichaamsgewicht.
Wheheheh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:06 schreef star_gazer het volgende:
De cut gaat de komende dagen even op pauze
En vanwege openingstijden van de gym mijn workout programma ook. Twee a drie keer een relatief lichte full body (squats, dls, bench, chins) om het niet te verleren. Meer zit er vrees ik niet in voor de rest van 2013.quote:
't is aardig plannen idd. Vanmiddag eerder vrij zodat ik nog ff kan dl-en voor ze om 16:00 dicht gaan. Dan 1e kerstdag ff afzien 2e kerstdag mag hetweer :-)quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En vanwege openingstijden van de gym mijn workout programma ook. Twee a drie keer een relatief lichte full body (squats, dls, bench, chins) om het niet te verleren. Meer zit er vrees ik niet in voor de rest van 2013.
Dat is wel zo slim idd. Je peert hem gewoon ff naar niewsealand huhquote:Op dinsdag 24 december 2013 07:43 schreef Snakey het volgende:
Ik plan m'n cycles zo dat ik met kerst en oud en nieuw een rustweekje heb. Hoef ik me nergens druk om te maken.
Whehehe,jah.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is wel zo slim idd. Je peert hem gewoon ff naar niewsealand huh
Trek je het nog een beetje daar?
same here, en ik moet tot 16.00 werken....quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wilde vandaag rond een uur of vijf gaan sporten omdat de sportschool morgen en overmorgen is gesloten. Wat blijkt? De sportschool is vandaag tot 14:00 geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |