Awesome!quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, ik was aan het trainen en opeens komen er twee gasten binnenlopen, allebei redelijk groot en eentje squatte best veel. Dus een gast vroeg of ze hier vaker kwamen trainen. Het waren Amerikanen en ik zag bij de ene al Starting Strength op het shirt staan. Waren het dus twee van die gasten die seminars over SS geven, waarvan hier de link eerder al gepost werd.Ik was met een van die gasten aan het grappen over Mark Rippetoe en zijn zwaard lololol. Ze kenden hem ook echt.
Was wel nice.
Congratz, netjes! <3quote:Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Drinky het volgende:
Net PR op Deadlift gezet. 1x160kg, form was alleen zwaar brak( bij 1x150 nergens last van)
Ben er wel tevreden mee, is ruim 2,1x mijn lichaamsgewicht.
Wheheheh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:06 schreef star_gazer het volgende:
De cut gaat de komende dagen even op pauze
En vanwege openingstijden van de gym mijn workout programma ook. Twee a drie keer een relatief lichte full body (squats, dls, bench, chins) om het niet te verleren. Meer zit er vrees ik niet in voor de rest van 2013.quote:
't is aardig plannen idd. Vanmiddag eerder vrij zodat ik nog ff kan dl-en voor ze om 16:00 dicht gaan. Dan 1e kerstdag ff afzien 2e kerstdag mag hetweer :-)quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En vanwege openingstijden van de gym mijn workout programma ook. Twee a drie keer een relatief lichte full body (squats, dls, bench, chins) om het niet te verleren. Meer zit er vrees ik niet in voor de rest van 2013.
Dat is wel zo slim idd. Je peert hem gewoon ff naar niewsealand huhquote:Op dinsdag 24 december 2013 07:43 schreef Snakey het volgende:
Ik plan m'n cycles zo dat ik met kerst en oud en nieuw een rustweekje heb. Hoef ik me nergens druk om te maken.
Whehehe,jah.quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is wel zo slim idd. Je peert hem gewoon ff naar niewsealand huh
Trek je het nog een beetje daar?
same here, en ik moet tot 16.00 werken....quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wilde vandaag rond een uur of vijf gaan sporten omdat de sportschool morgen en overmorgen is gesloten. Wat blijkt? De sportschool is vandaag tot 14:00 geopend.
losse stang standing?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:14 schreef robskem het volgende:
Ik hou ook maar een rustweek.
zondag nog een oostblokker behind nekpress met 130 kilo zien doen, toch respectvol om te zien.
okok, minder impressive, nog steeds sterk ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |