abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 december 2013 @ 15:56:03 #176
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_134609629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:06 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

man up bitch,

"For breakfast you need to eat four of those breakfast sandwiches from McDonalds. I don't care which ones you get, but make sure to get four. Order four hash browns, too. Now grab two packs of mayonnaise and put them on the hash browns and then slip them into the sandwiches. Squish that shit down and eat. That's your breakfast."

"For lunch you're gonna eat Chinese food. Now I don't want you eating that crappy stuff. You wanna get the stuff with MSG. None of that non-MSG bullshit. I don't care what you eat but you have to sit down and eat for at least 45 minutes straight. You can't let go of the fork. Eat until your eyes swell up and become slits and you start to look like the woman behind the counter."

"For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."

"Now before you lay into it, I want you to sit on your couch and just stare at that fucker. I want you to understand that that pizza right there is keeping you from your goals."

"Now you're on the clock," he continues. "After 20 minutes your brain is going to tell you you're full. Don't listen to that shit. You have to try and eat as much of the pizza as you can before that 20-minute mark. Double up pieces if you have to. I'm telling you now, you're going to get three or four pieces in and you're gonna want to quit. You fucking can't quit. You have to sit on that couch until every piece is done.

And if you can't finish it, don't you ever come back to me and tell me you can't gain weight. 'Cause I'm gonna tell you that you don't give a fuck about getting bigger and you don't care how much you lift!"
Dave Tate?

Naar die vent zou ik niet luisteren qua voeding. Hij heeft een behoorlijk intense cut nodig gehad om zijn lever- en andere bloednormaal te krijgen. Zie "the Dave tate project".
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 23 december 2013 @ 16:10:30 #177
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_134610179
Zo vandaag een doel gehaald die ik voor dit jaar (en vanaf dat ik begon met serieus liften) had gesteld! 100kg bench, we gaan op naar de 150!

Hebben jullie doelen gehaald voor dit jaar of zijn jullie in de buurt gekomen?
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_134610671
Ik doe nu een smolov cycle voor bench press, met laatste dag op 31 december.

Hoop dan in de eerste week van het nieuwe jaar ook de 100kg bench te hitten. Jammergenoeg niet meer in 2013, maarja telt wel als een behaald doel imo :P
pi_134613098
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Cataclyst het volgende:
Zo vandaag een doel gehaald die ik voor dit jaar (en vanaf dat ik begon met serieus liften) had gesteld! 100kg bench, we gaan op naar de 150!

Hebben jullie doelen gehaald voor dit jaar of zijn jullie in de buurt gekomen?
Ik wilde voor o&n 100dl halen maar deed vandaag 115. Voor de rest niet echt doelen in gedachten gehad met liften.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134613101
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

mijn warmup bestaat uit een setje met een lege bar en een setje @ 50%. Nà de workout pak ik wel meestal een paar degelijke stretches mee voor de hip flexors (altijd), quads, glutes (leg day), schouders (upper body dag) en thorassic spine (altijd).

Soms tussen de setjes in wat shoulder dislocations ofzo.

Was daar trouwens niet een paper over? Dat stretchen voor het liften een negatieve invloed heeft op je krachtproductie?
nice! mijn warmup is wel lang lol

als ik bijv 180kg werkset doe:

lege stang 2x10
60 x8
80x5
100x5
120x3
140x2
160x1
170x1

vind ik fijn .. dan activeer ik mijn cns goed
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134614896
Squats gingen kut, alweer. De grote boosdoener is het fietsen, period. Ik eet goed en ik slaap goed. Voortaan gewoon met de bus op legday.
If not now, then when.
  maandag 23 december 2013 @ 18:05:44 #182
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_134614975
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Squats gingen kut, alweer. De grote boosdoener is het fietsen, period. Ik eet goed en ik slaap goed. Voortaan gewoon met de bus op legday.
Hoeveel minuten moet je dan fietsen? Ik vind het namelijk een groot onzinexcuus. Het is juist een warming up als ik het zo hoor. Even fietsen, benen lekker warm en dan knallen. Of gebeurd dit nu al weken en weken achter elkaar? En anders even wat eten voor vertrek, ik kan me niet voorstellen dat een 20 minuten fietsen dusdanig veel effect heeft op een squat.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_134615004
Trouwens, ik was aan het trainen en opeens komen er twee gasten binnenlopen, allebei redelijk groot en eentje squatte best veel. Dus een gast vroeg of ze hier vaker kwamen trainen. Het waren Amerikanen en ik zag bij de ene al Starting Strength op het shirt staan. Waren het dus twee van die gasten die seminars over SS geven, waarvan hier de link eerder al gepost werd. :D Ik was met een van die gasten aan het grappen over Mark Rippetoe en zijn zwaard lololol. Ze kenden hem ook echt.

Was wel nice.
If not now, then when.
pi_134615078
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, ik was aan het trainen en opeens komen er twee gasten binnenlopen, allebei redelijk groot en eentje squatte best veel. Dus een gast vroeg of ze hier vaker kwamen trainen. Het waren Amerikanen en ik zag bij de ene al Starting Strength op het shirt staan. Waren het dus twee van die gasten die seminars over SS geven, waarvan hier de link eerder al gepost werd. :D Ik was met een van die gasten aan het grappen over Mark Rippetoe en zijn zwaard lololol. Ze kenden hem ook echt.

Was wel nice.
Een van hun was deze gast ofnie.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_134615111
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Hoeveel minuten moet je dan fietsen? Ik vind het namelijk een groot onzinexcuus. Het is juist een warming up als ik het zo hoor. Even fietsen, benen lekker warm en dan knallen. Of gebeurd dit nu al weken en weken achter elkaar? En anders even wat eten voor vertrek, ik kan me niet voorstellen dat een 20 minuten fietsen dusdanig veel effect heeft op een squat.
20 minuten fietsen naar de gym en het is echt geen excuus want ik vind het best leuk. Ik heb nooit problemen gehad met het squatten en sinds vorige week - sinds ik hier woon en dus naar de gym fiets - heb ik gewoon moeite met het squatten, tevens het gewicht wat eerder perfect ging. Ik heb werkelijk niets veranderd behalve het fietsen. Verder heb ik ook genoeg gegeten en mijn glycogeen is ook gewoon in orde.

Next week, we shall see.
If not now, then when.
pi_134615123
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 18:09 schreef McNulty het volgende:

[..]

Een van hun was deze gast ofnie.
Yes. Dat was die gozer die veel squatte. Super aardige gasten ook.
If not now, then when.
pi_134615206
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yes. Dat was die gozer die veel squatte. Super aardige gasten ook.
Hij is een competieve hoister. Weet ook veel over nutrition enzo. Ze maken deel uit van de SS staff.
Echt dope dat je ze in het echt hebt gezien.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_134615382
Ik zou full groupie mode gaan adden op FB lol.
pi_134615417
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hij is een competieve hoister. Weet ook veel over nutrition enzo. Ze maken deel uit van de SS staff.
Echt dope dat je ze in het echt hebt gezien.
Yeah, was wel nice. :P Die andere gozer, Tom, woont in San Francisco; home of Silicon Valley. _O_

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef McNulty het volgende:
Ik zou full groupie mode gaan adden op FB lol.
Haha. :')
If not now, then when.
pi_134615669
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, was wel nice. :P Die andere gozer, Tom, woont in San Francisco; home of Silicon Valley. _O_

[..]

Haha. :')
Mark zei in een interview dat hij als hij ooit gecoacht zou willen worden, dat hij die Tom zou kiezen. Hij leerde vroeger karate aan kids, dus hij had al wat ervaring met het "eyeballen" en coachen van bewegingen enzo. Verbaast me niet hij SS mag vertegenwoordigen in europa. :)
  maandag 23 december 2013 @ 18:46:32 #191
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134616356
Net PR op Deadlift gezet. 1x160kg, form was alleen zwaar brak( bij 1x150 nergens last van :? )

Ben er wel tevreden mee, is ruim 2,1x mijn lichaamsgewicht.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_134616434
quote:
17s.gif Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Drinky het volgende:
Net PR op Deadlift gezet. 1x160kg, form was alleen zwaar brak( bij 1x150 nergens last van :? )

Lekker gozer. Op naar de 170. w/
If not now, then when.
pi_134616600
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lolz, die 20 min kan het echt niet zijn

het zit tussen je oren..

squatten is bij mij 50% mentaal en 50% fysiek... als iets tussen mijn oren niet klopt in mijn prep..dan gaat het squatten ook helemaal verkeerd :P
pi_134616615
quote:
17s.gif Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Drinky het volgende:

congrats!!
  maandag 23 december 2013 @ 18:56:41 #195
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134616657
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Voorstel van iemand een tijdje geleden waar ik het erg mee eens was: is je pis geel/oranje -> meer drinken. Is het zeer lichtgeel tot bijna helder: genoeg.

Met water, net als met alles, is meer != beter. Sommige omega-3 vreters en 5g / kg bw eiwitvreters moeten dat nog door krijgen :P
zo Controleer ikhet ook.

Ontlasting verteld je ook een hoop trouwens.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_134616794
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

lolz, die 20 min kan het echt niet zijn

het zit tussen je oren..

squatten is bij mij 50% mentaal en 50% fysiek... als iets tussen mijn oren niet klopt in mijn prep..dan gaat het squatten ook helemaal verkeerd :P
Ik denk van wel man, gozer in de gym zei ook dat het daaraan kan liggen toen we alle factoren nagingen. En verder mentaal ook een deel, de squat maakt mij een beetje 'bang' de laatste tijd. :') Weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar zo'n grote impact heeft het echt niet. Uiteindelijk is mijn mindset ook gewoon: destroy die shit.

Maarja, we zullen het zien he. Kan nu wel van alles roepen, maar het is gewoon try & see. Als het volgende week weer kut gaat krijg je van mij 0.000001 BTC.
If not now, then when.
pi_134617071
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik denk van wel man, gozer in de gym zei ook dat het daaraan kan liggen toen we alle factoren nagingen. En verder mentaal ook een deel, de squat maakt mij een beetje 'bang' de laatste tijd. :') Weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar zo'n grote impact heeft het echt niet. Uiteindelijk is mijn mindset ook gewoon: destroy die shit.

Maarja, we zullen het zien he. Kan nu wel van alles roepen, maar het is gewoon try & see. Als het volgende week weer kut gaat krijg je van mij 0.000001 BTC.
hahaha, fietsen is toch geen inspanning, als je rustig fietst :P

Maar er zijn altijd andere factoren, ene week is CNS beter dan de andere week. Ik heb in deze cycle ook wel eens vage dagen gehad; moest ik 160kg pause squats doen .. haalde met moeite 5 reps ... toen 3 ..toen 2... toen gestopt.

Week later op 170kg deed ik ineens 8,7,6 reps .. lolwut :D

maar we zullen zien volgende week ;)

destroy die shit idd
pi_134617487
Vraagje: als je het SS-schema volgt, is het dan de bedoeling dat je geen andere oefeningen buiten het schema doet? Pak je hiermee alle spiergroepen? :P
pi_134617614
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Vraagje: als je het SS-schema volgt, is het dan de bedoeling dat je geen andere oefeningen buiten het schema doet? Pak je hiermee alle spiergroepen? :P
je pakt alles aan ja, als je goed eet dan zet je overal spier op aan. Na SS kan je dan meer richten op extra oefeningen middels een ander schema.
pi_134617776
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

je pakt alles aan ja, als je goed eet dan zet je overal spier op aan. Na SS kan je dan meer richten op extra oefeningen middels een ander schema.
Ok, chill.

Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar om een uur of twee te sporten? Squat, bench press en dead lift samen doe ik nog geen 20 minuten over (als het al niet korter is)... :') Nog vijf minuten cardio als warming up en cooling down (dus in totaal 10 minuten).

Of komt dat nog? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')