Prima.quote:Op zondag 22 december 2013 06:23 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Van paraplus gaat t regenen klopt niet. Paraplu zou dan een medicijn voor diabetes moeten zijn lol. Aangezien een paraplu je tegen de regen beschermd. Snoep beschermt je iig niet tegen diabetes.
vette shitquote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien is dit wat voor sommige gewichtheffers hier:
meer bang voor je buck jaquote:Op zondag 22 december 2013 23:44 schreef Verbosity het volgende:
Dan koop ik liever boeken over oly lifts i.p.v. $100 per jaar te betalen.
Lijkt mij beter om eerst intrinsiek te leren en motiveren. Dit bied een veel betere basis. De voorgekauwde antwoorden zijn short term handig, maar op lange termijn biedt zelf-educatie meer perspectief.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ligt eraan hoe duur de boeken zijn en of het waard is om ze te kopen ipv downloaden. $100 voor een coaching platform waar je meer dan enkel info krijgt is ook veel waard imo.
Gelukkig geeft een boek je geen kant-en-klare informatie van iemand die je ooit gezien hebt en boven alles gratis is. Ik begrijp wat je probeert te zeggen though.quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Vergaar informatie om je eigen coach te wezen ipv kant-en-klare informatie van iemand over te nemen die je niet eens in persoon hebt gezien en alleen tegen betaling je advies geeft.
dat is het idd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:33 schreef seto het volgende:
Let ook goed op je sodium intake Atemno, erg belangrijk.
dat is bro sience van Timothy Ferriss right?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe ging dat douchen met warm/koud water ook alweer? 1 minuut warm, 30 seconden koud en dat herhalen, right?
Scherp..quote:Op maandag 23 december 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelukkig geeft een boek je geen kant-en-klare informatie van iemand die je ooit gezien hebt en boven alles gratis is. Ik begrijp wat je probeert te zeggen though.
Een goed boek zal je de fundamenten en argumenten geven waarop je je eigen training bouwt, inclusief referenties naar wetenschappelijke bronnen. Domweg je trainer nadoen omdat hij wat zegt, daar leer je niks van.quote:Op maandag 23 december 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelukkig geeft een boek je geen kant-en-klare informatie van iemand die je ooit gezien hebt en boven alles gratis is. Ik begrijp wat je probeert te zeggen though.
Daar ben ik het niet mee eens. Soms moet je gewoon doen wat je trainer zegt. Als een trainer alles moet beargumenteren is de lol van het trainen snel weg. Ik kom uit sporten waar de trainer/coach gewoon zei: dit doen, is beter. En dan deed je dat. Als je wilde weten waarom: na de training of zoek het op.quote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een goed boek zal je de fundamenten en argumenten geven waarop je je eigen training bouwt, inclusief referenties naar wetenschappelijke bronnen. Domweg je trainer nadoen omdat hij wat zegt, daar leer je niks van.
Als je voetbalt, moet je dat vooral doen ja. En als je trainer gewoon een toeter is die tegen je moet schreeuwen voor motivatie, doe dat dan vooral ook:quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Soms moet je gewoon doen wat je trainer zegt. Als een trainer alles moet beargumenteren is de lol van het trainen snel weg. Ik kom uit sporten waar de trainer/coach gewoon zei: dit doen, is beter. En dan deed je dat. Als je wilde weten waarom: na de training of zoek het op.
Er zijn before en after pics dus Tim is een held, hoe durft uquote:Op maandag 23 december 2013 08:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is bro sience van Timothy Ferriss right?
whehehh lolquote:Op maandag 23 december 2013 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zijn before en after pics dus Tim is een held, hoe durft u
http://www.kastawayswimwe(...)d-after-photography/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 23-12-2013 11:43:32 ]
Ik irriteerde me mateloos toen ik dat boek aan het lezen was (note: ik lees ook boeken waar ik me aan irriteer om zoveel mogelijk informatie binnen te krijgen, ook van een andere 'point of view'), en waar ik me het meest aan stoorde, was dat hij CONTINU 'lean body mass' uit de studies gelijkstelde aan 'spieren', en vervolgs daar zijn hele uitleg op baseerde.quote:Op maandag 23 december 2013 11:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whehehh lol
als er iets bullshit is is dat boek het wel.
Met z'n koud douchen want hogere T.
als je totaal 0% iets weet van voeding e.d. (dan nog zijn er 100x betere bronnen) dan is het nog wel een aardig boek om er een beetje in te komen kwa idee, maar zo'n beetje alles is ongedefinieerde/overdreven shit.
Krabbels van z 'n vriendin tijdens de sex de nacht ervoor zijn verdwenen omdat hij hoge T had door 6 eieren te vreten dat soort bullshit
Ben ik toendertijd nog stad en land afgeweest voor amandel boter ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat prijst i aan. Instant hoge T na eigen metingen![]()
Ik stimuleer de kiddo's die ik coach ook om vooral zelf na te denken hoor. Ik kan wel alles voorkauwen, maar ik wil allereerst dat ze zelf nadenken. Als ik iets technisch of tactisch nieuws uitleg dan vraag ik standaard altijd eerst of iemand het weet. Vaak is er dan wel iemand die enig idee heeft, en ook wel kan uitleggen waarom het zo is. Daarna leg ik het altijd uit hoe het moet, maar vooral ook wáárom. Ik beargumenteer in principe alles, behalve natuurlijk de sprintjes en dergelijke.quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Soms moet je gewoon doen wat je trainer zegt. Als een trainer alles moet beargumenteren is de lol van het trainen snel weg. Ik kom uit sporten waar de trainer/coach gewoon zei: dit doen, is beter. En dan deed je dat. Als je wilde weten waarom: na de training of zoek het op.
Er zijn ook zat slechte coaches, maar dat betekend niet dat je op je top kan voetballen met een coach die wel wil, maar geen kennis heeft of een coach die kennis heeft maar niet kan coachen. Het is een apart vakgebied. Zoals met alles, je hebt goede en slechte PT's.quote:Op maandag 23 december 2013 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
Miljoenen mensen maken geen progressie in de gym omdat hun zogenaamde trainer uit hun nek loopt te kletsen, terwijl ze zelf te lam zijn om zich in te lezen in de materie. Haal dan een dusdanig niveau dat je weet wanneer je trainer uit z'n nek aan het kletsen is of niet.
Een trainer heeft 1 visie. Door jezelf wijzer te maken uit verschillende bronnen, weet je op den duur wanneer je trainer gelijk heeft of uit z'n nek kletst.
Tuurlijk, dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er zijn ook zat slechte coaches, maar dat betekend niet dat je op je top kan voetballen met een coach die wel wil, maar geen kennis heeft of een coach die kennis heeft maar niet kan coachen. Het is een apart vakgebied. Zoals met alles, je hebt goede en slechte PT's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |