abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134657165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:30 schreef Cataclyst het volgende:
Vandaag wederom PR gezet, 120kg squat, 1 rep helaas, had sterk het idee dat er meer in zat, zeker 3 reps kunnen halen, dus dat was wel balen. Volgend jaar doorpakken naar de 160+! Ekte kut dat de sportschool dicht is trouwens komende dagen :(.
Zoek een betere sportschool.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134657216
Vandaag zelf 250kg gedeadlift .. helaas maar 4 reps , wou 5 ... was net een half uur wakker .. lege maag :') voelde echt bagger. Toen nog 200kg deadlift stance boxsquats gedaan 8 reps .. daar was ik wel tevree mee.

volgende week op 260 zorg ik ervoor dat ik 2kg zwaarder ben trolololo dikke bloat
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:36:52 #278
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_134657246
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:03 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Ik snap Seto wel. Je wilde eigenlijk een stoere boi uithangen door te zeggen: 'zoek een betere gym'. Vervolgens wordt er terecht gezegd dat dat bullshit is en jij probeert nu quasi bijdehand met een constructief verhaal te komen.
Wat een onzin. Beach loopt hier de mooiboi uit te hangen en de persoon die dan zegt "zoek een betere gym" is dan plots de de pispaal? Fuck dat zeg. Wat fathank zei. Deze dagen zijn al jaren bekend en dan ga je moeilijk lopen doen. Plan het in. Mijn rustweek was oorspronkelijk ook tijdens deze periode ingepland.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_134657499
En ook al is het niet je rustweek, het zijn uiteindelijk maar 2 dagen. Dan heeft de week nog 5 dagen over.
pi_134657541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
En ook al is het niet je rustweek, het zijn uiteindelijk maar 2 dagen. Dan heeft de week nog 5 dagen over.
dit lol, waar hebben mensen t over :')

oh no my gains ........... welke gains in 2 dagen ?
pi_134657554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:45 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dit lol, waar hebben mensen t over :')

oh no my gains ........... welke gains in 2 dagen ?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:47:07 #282
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_134657598
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:36 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat een onzin. Beach loopt hier de mooiboi uit te hangen en de persoon die dan zegt "zoek een betere gym" is dan plots de de pispaal? Fuck dat zeg. Wat fathank zei. Deze dagen zijn al jaren bekend en dan ga je moeilijk lopen doen. Plan het in. Mijn rustweek was oorspronkelijk ook tijdens deze periode ingepland.
Akkoord, dat die dagen er allang staan weet iedereen. Dat je dan lukraak gaat roepen dat je dan maar een betere gym moet zoeken, dat gaat er bij mij niet in. Fuck dat. En Atemno wordt daar geen pispaal van.
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:02:06 #283
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_134658191
De behind-the-neck press heb ik ook nooit begrepen eigenlijk :)

Misschien verbinden mensen een soort stoerheid eraan ofzo, ipv dat ze denken dat ze er meer/andere gains mee maken. Volledig onnatuurlijke beweging....
Confidence through competence
pi_134658270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
De behind-the-neck press heb ik ook nooit begrepen eigenlijk :)

Misschien verbinden mensen een soort stoerheid eraan ofzo, ipv dat ze denken dat ze er meer/andere gains mee maken. Volledig onnatuurlijke beweging....
waarom doet klokov ze eigenlijk ?

denk geen stoerheid.. slaat nergens op lol ... je pakt lichter gewicht op behind the neck.. als je stoer wilt doen ga je 1/4e ohp doen met 110% van je max.

zelf deed ik ze altijd na mijn main compound.. vond het gevoel in traps en rear delts heel lekker.
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:06:01 #285
55709 Stereotomy
pi_134658323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

denk geen stoerheid.. slaat nergens op lol ... je pakt lichter gewicht op behind the neck.. als je stoer wilt doen ga je 1/4e ohp doen met 110% van je max.

zelf deed ik ze altijd na mijn main compound.. vond het gevoel in traps en rear delts heel lekker.
Waarom zou je in z'n algemeenheid met een niet-optimale beweging je spieren *minder* gaan belasten (met meer risico) dan dat je zou doen met een optimale beweging (met minder risico)? :Y
pi_134658369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom zou je in z'n algemeenheid met een niet-optimale beweging je spieren *minder* gaan belasten (met meer risico) dan dat je zou doen met een optimale beweging (met minder risico)? :Y
klokov zal t wel verkeerd hebben dan :P

stabilisatie leer je zeer goed met een correcte full rom behind the neck press

zelf nooit problemen ondervonden met behind the neck, ben denk ik een freak of nature
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:08:38 #287
55709 Stereotomy
pi_134658411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef dreamerbulk het volgende:

zelf nooit problemen ondervonden met behind the neck, ben denk ik een freak of nature
Tuurlijk ondervind je geen problemen tot nu toe, want het is nog nooit fout gegaan. :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:09:58 #288
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_134658469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

meer traps en rear delt activatie heb ik t gevoel wanneer ik ze doe... vooral in de begin portie van de lift waarin je de traps locked.

maar zou zelf ook gewone ohp boven die verkiezen, doe die meestal wat lichter.. om een beetje stabilisatie te trainen
Traps en rear delts zijn niet de spiergroepen waarvan je denkt hoe ga ik die trainen. Wacht dit is geniaal... NECK PRESSES!!!1!!einz!

Zover ik weet wordt de laterale schouder kop meer meegepakt tijdens de behind the neck, de rear delt moet voornamelijk voor de retractie zorgen samen met de trapezius transversus, rhomboids. Maar dit heeft niet zozeer met kracht te maken, meer met stabiliseren. De trapezius descendus en ascendus pak je met het uitduwen vooral mee. Dit gebeurd pas op het eind van de beweging wat hetzelfde is voor de neck press en ohp press.

Enige groep voor wie het handig kan zijn is olympische gewichtheffers die de snatch in een bovenhandse positie moeten opvangen. Hiervoor is veel stabiliteit nodig. Maar dan zal een wijdere grip benodigd zijn om de oefening specifieker te maken. Voordeel daarvan is dat de kans op impingement oftewel inklemming ook afneemt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_134658494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:09 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Traps en rear delts zijn niet de spiergroepen waarvan je denkt hoe ga ik die trainen. Wacht dit is geniaal... NECK PRESSES!!!1!!einz!

Zover ik weet wordt de laterale schouder kop meer meegepakt tijdens de behind the neck, de rear delt moet voornamelijk voor de retractie zorgen samen met de trapezius transversus, rhomboids. Maar dit heeft niet zozeer met kracht te maken, meer met stabiliseren. De trapezius descendus en ascendus pak je met het uitduwen vooral mee. Dit gebeurd pas op het eind van de beweging wat hetzelfde is voor de neck press en ohp press.

Enige groep voor wie het handig kan zijn is olympische gewichtheffers die de snatch in een bovenhandse positie moeten opvangen. Hiervoor is veel stabiliteit nodig. Maar dan zal een wijdere grip benodigd zijn om de oefening specifieker te maken. Voordeel daarvan is dat de kans op impingement oftewel inklemming ook afneemt.
no shit sherlock, alsof dat de main targets zijn, doe niet zo belachelijk.. je begrijpt toch wat ik bedoel :)

dat zeg ik; stabiliteit trainen... het heeft mij iig geholpen om mijn normale OHP beter aan te laten voelen :)

er zijn meer wegen naar Rome(gelukkig)
pi_134658547
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tuurlijk ondervind je geen problemen tot nu toe, want het is nog nooit fout gegaan. :)
we don't care about injuries, we're freaks
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:12:55 #291
55709 Stereotomy
pi_134658566
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

we don't care about injuries, we're freaks
Au...

't is dat ik nu een polsblessure heb,anders zou ik zeggen: blessures vermijden ten koste van alles :') ;(
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:16:27 #292
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134658710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Misschien overgang naar snatch positie?

Oh ik was weer spuit 11 ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door seto op 24-12-2013 18:25:06 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_134658715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Au...

't is dat ik nu een polsblessure heb,anders zou ik zeggen: blessures vermijden ten koste van alles :') ;(
haha jep..

heb zelf weinig blessures gehad in mijn lifting carriere... gelukkig nooit muscle tears gehad... ja 1x een klein scheurtje in mijn hamstring.

ff afkloppen
pi_134658723
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef seto het volgende:

[..]

Misschien overgang naar snatch positie?
stabiliteit dus idd,

ik hou van stabiliteit

biostabiel
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:24:19 #295
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_134658967
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:10 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

no shit sherlock, alsof dat de main targets zijn, doe niet zo belachelijk.. je begrijpt toch wat ik bedoel :)

dat zeg ik; stabiliteit trainen... het heeft mij iig geholpen om mijn normale OHP beter aan te laten voelen :)

er zijn meer wegen naar Rome(gelukkig)
Was niet zo zeer om jou aan te vallen, begrijp wel wat je bedoeld. Maar meer traps en rear delt activatie is niet iets waarom je een voorkeur geeft aan neck press.

De stabiliteit(eigenlijk wordt hier altijd coördinatie mee bedoeld) trainen kan je beter doen op de manier van klokov. In die positie moet de rotator cuff meer werk verrichten om de humerus in het gewricht te trekken. Dat is eigenlijk de voornaamste functie van de rotator cuff, het in de kom houden/trekken van de humerus.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_134659074
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Was niet zo zeer om jou aan te vallen, begrijp wel wat je bedoeld. Maar meer traps en rear delt activatie is niet iets waarom je een voorkeur geeft aan neck press.

De stabiliteit(eigenlijk wordt hier altijd coördinatie mee bedoeld) trainen kan je beter doen op de manier van klokov. In die positie moet de rotator cuff meer werk verrichten om de humerus in het gewricht te trekken. Dat is eigenlijk de voornaamste functie van de rotator cuff, het in de kom houden/trekken van de humerus.
klopt idd, zo deed ik hem ook altijd... wijde grip... ellebogen naar voren schuiven zodat deze in lijn waren met mijn torso... en dan pas pressen.

maar ik was er niet sterk op , kan echt niet voorstellen hoe hij 110kg makkelijk strict presst vanuit die positie
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:29:22 #297
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_134659179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:33 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice, volgende keer beter

ik zie het als een heerlijke deload(waar ik ook zeker aan toe ben) en nog meer eten dan ik normaal doe.
Thanks! Gaat zeker lukken, en inderdaad lekker eten en na O&N doorbeuken

quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Zoek een betere sportschool.
Zijn alleen de twee kerstdagen dicht en Oud en Nieuw. Valt best mee dus, valt ook omheen te werken met mijn 5/3/1 dus. :)
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:18:07 #298
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_134660908
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:47 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Akkoord, dat die dagen er allang staan weet iedereen. Dat je dan lukraak gaat roepen dat je dan maar een betere gym moet zoeken, dat gaat er bij mij niet in. Fuck dat. En Atemno wordt daar geen pispaal van.
Lukraak? Hij reageerde sarcastisch op wat gejammer.

Anyhows. Vandaag geweest, 2de kerstdag ga ik lekker 12 km hardlopen (cardio kan je gewoon blijven doen). En dan za/ma/do weer.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_134661256
En
pi_134661265
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')