abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:48:16 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134483492
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:52:13 #2
259886 pessie
pi_134483642
quote:
vrijdag 20 december 2013 @ 11:16 • 300
Sull
Ik heb wel veel cola gedronken...dat drink ik normaal bijna niet (en ook geen koffie). Zou dat kunnen Draagdoek is een goeie, maar aangezien mijn nachten doorgaans goed zijn is dat niet in mij opgekomen.
pi_134486879
Sul wa sneu :*

Kyara O+ voor de nacht met vele onderbrekingen. Maar wel lekker dat ze daarna uitgeslapen hebben

Vandaag naar de Ikea geweest. Riley was heel lief de hele tijd O+
pi_134487020
Sull beterschap voor je mini.

Mijn mini is weer een beetje beter die bleef ook huilen tijdens en na de fles. Maar die had hetzelfde virus als ik. Buikpijn en misselijk als je iets gegeten/gedronken had.

Kyara balen van je nacht maar wel fijn dat ze daarna uitsliepen.

Ik mag elke dag tussen 05:00 en 06:00 mijn bed uit. Sac is wezen oefenen bij de go en. terug en ik heb barstende hoofdpijn naweeën van het virus gok ik.
pi_134487305
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
pi_134487378
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.
pi_134487486
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.
Dan kom ik er goed vanaf inderdaad!
pi_134487782
En het kan nog lang duren ook.

En jullie hebben zoveel getypt in de tijd dat ik zonder internet/ziek in bed/ op een kerstmarkt liep dat ik het allemaal niet meer weet.

Wel even een dikke knuf voor venco en spirit?? Of Spark?? Ik haal jullie nicks door elkaar voor alle familieperikelen.

Ik heb woensdag een mail gekregen van degene die de fit mama nagym geeft of we donderdag om 19:00 ipv 21:00 konden komen. Ik heb terug gemaild dat ik dat niet ging redden vriend was pas om 21:30 thuis van werk en op zo'n korte termijn kon ik geen oppas vinden die op spitsuur kan komen. Kreeg ik als reactie terug jammer voor jou de rest kon wel. Dat vind ik echt stom ik heb betaald en dan kun je zoiets toch niet zomaar verzetten?
pi_134489552
Precies een jaar geleden had ik mijn laatste werkdag voor mijn "verlof" (nou ja, eerst kerstvakantie, toen in de ziektewet, daarna nog even bevallen en toen begon pas daadwerkelijk mijn verlof).

Ik ben nu dus muv 1 maandje al een jaar thuis.
pi_134490014
Oh en idee van Bellelena gejat om kerstkaartfoto's te maken. Hier de dametjes in hun kerstjurkjes:

pi_134490097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134490384
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.
Die duizeligheid ook idd,
Stom virus mag weer weg van mij.
pi_134490589
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die duizeligheid ook idd,
Stom virus mag weer weg van mij.
Ook ik doe mee... Lamlendig en buikpijn :(
Home is where the O+ is...
pi_134490629
beterschap dames!

Ik laat dit virus even aan me voorbij gaan (hoop ik).
pi_134490744
En ik moet nu eigenlijk stofzuigen,dweilen en strijken maar geen puf.

@kyara heb je al zicht op ander werk of ook telkens afwijzingen op je sollicitaties?
pi_134490801
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms :{
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
pi_134490833
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms :{
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
Frustrerend hè. Vooral geen reactie krijgen of een onzin reactie.
pi_134491833
quote:
Zo balen idd. Welk veld zoeken jullie, Kyara en FR?
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:05:40 #19
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492004
quote:
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.

Wij hebben trouwens wel alle brieven/cv's gelezen, waren er ongeveer 50 denk ik ja. En iedereen krijgt reactie (wel standaard), maar je kunt altijd bellen natuurlijk.

Hoop dat je snel wat vindt!

Ik heb nu VAKANTIE! Zometeen J. ophalen bij oma, als ie ten minste mee wil, hij vindt t altijd veel te leuk daar }:|
pi_134492103
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef mousemicky het volgende:
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.
Bedankt voor de tip!

Op vacatures waar ik op solliciteer komen heel veel reacties. Parttime komt niet zo heel veel voor in mijn vakgebied dus daar duikt iedereen op af.

(ik zoek een marketingbaan).

Lekker MM, vakantie! Volgend jaar pas weer beginnen?
pi_134492154
Ik mag nu ook solliciteren :') Eindelijk officieel ontslagen en alles af gewikkeld. Yeah :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:11:54 #22
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492212
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!

Op vacatures waar ik op solliciteer komen heel veel reacties. Parttime komt niet zo heel veel voor in mijn vakgebied dus daar duikt iedereen op af.

(ik zoek een marketingbaan).

Lekker MM, vakantie! Volgend jaar pas weer beginnen?
Onderwijs, dus ja!

Bij ons op dit moment trouwens geen marketingvacatures, maar dan zou je het überhaupt leuk moeten vinden om les te geven in marketingvakken. Wel regelmatig mensen nodig, en vaak parttime, want we groeien nog steeds, maar hebben veel jonge vaders en moeders in dienst die ook lekker een dagje of twee thuis willen zijn ;).
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:13:37 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492275
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef Tally het volgende:
Ik mag nu ook solliciteren :') Eindelijk officieel ontslagen en alles af gewikkeld. Yeah :')
He bah :(
Maar wel blij dat de ellende nu voorbij is?

f-r, jij ook succes met de sollicitaties

hopelijk geldt voor de werkzoekenden nieuw jaar, nieuwe kansen :Y
pi_134492313
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:11 schreef mousemicky het volgende:
Bij ons op dit moment trouwens geen marketingvacatures, maar dan zou je het überhaupt leuk moeten vinden om les te geven in marketingvakken. Wel regelmatig mensen nodig, en vaak parttime, want we groeien nog steeds, maar hebben veel jonge vaders en moeders in dienst die ook lekker een dagje of twee thuis willen zijn .
Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leuk :Y

Tally :*
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:17:29 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492393
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leuk :Y

Tally :*
Kijk je ook regelmatig op werkenbijhogescholen.nl? Daar komen onze vacatures iig altijd voorbij, en die van de meeste HBO's. Bij ons is ervaring in het vakgebied trouwens belangrijker dan onderwijsbevoegdheid. Studenten horen graag verhalen uit de praktijk :Y

En nu maar weer ontopic, ofzo...
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:32:50 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134492852
Tally, rot zeg.. -O-

Beterschap voor alle lamlendigen :* Dat virus hoef ik ook niet, als het even kan.

Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar -O-
pi_134493418
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef mousemicky het volgende:

[..]

He bah :(
Maar wel blij dat de ellende nu voorbij is?

f-r, jij ook succes met de sollicitaties

hopelijk geldt voor de werkzoekenden nieuw jaar, nieuwe kansen :Y
Ja scheelt een hele hoop stress en gedoe.
In Februari nog een examen en dan pas weer in September voor school. Even wat ruimte voor adem en leuke dingen met de meisjes O+
pi_134493504
Onderwijs hier en daar zijn hier in de regio eigenlijk geen vacatures in. Ook vervangingen steeds minder want een shitload aan overtallige leerkrachten. Ik zie het best wel somber in.
pi_134494917
Zo ik ben weer bijgelezen....maar zo'n beetje alles weer vergeten -O-

Gotc ongesteld...daar zie ik ook wel weer tegenop ja :X

:* voor alle werklozen/werkzoekenden

Ik zag ook een hoop familieperikelen en een baby die lasagne kreeg :o ik zou mijn zus de nek omdraaien zeg..

En het feestje voor de piratenkat van LE_O- geweldig!

En beterschap voor alle zieken...vriend en ik hebben allebei keelpijn sinds gisteravond dus ik vrees dat er een verkoudheid aan komt}:|

Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.

Onze K is nog steeds aan het hoesten, nu al 1,5 week...hoelang duurt zoiets ongeveer? Toch een beetje angst dat hij misschien allergisch is voor stof want vriend en ik waren dat ook allebei als kind.

Hij was wel goed gegroeid en zit nu weer over zijn geboortegewicht heen *O* hij drinkt ook weer meer. Nu alleen die stomme hoest nog weg en dan kunnen we eindelijk eens naar buiten..
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:42:25 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134495026
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen :*

Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen? 8)7
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals: 8)7
pi_134495170
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...

GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).

Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)

Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben! :*
pi_134495235
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef GotC het volgende:
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen :*

Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen? 8)7
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals: 8)7
Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:55:26 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134495433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
Nope, allemaal houten stoelen. En T. mag er absoluut niet in! Dat maakt het allemaal nog 8)7 -er, er kan pas 1 kind nét aan in zitten :+
pi_134495451
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
pi_134495472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Sull het volgende:
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...

GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).

Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)

Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben! :*
Na de voedingen heeft hij ook vaak een hoestbui, dat komt door dat er door de melk slijm word gevormd. Maar tussendoor heeft hij het ook vaak. En soms zie ik dan ook echt slijm in zijn mondje wat net omhoog gekomen is :Y)
pi_134495584
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Limone het volgende:
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
Ik word een beetje gek van elke keer die maatbeker te moeten vullen...ik had 3 onderhuidse hechtingen en na 8 dagen is er 1 uitgehaald omdat ik daar veel pijn van had. De rest was niet meer zichtbaar en alles zag er heel mooi uit. Was niet te zien dat ik bevallen was zei de kraam. Het vloeien is ook niet echt veel meer dus ik denk dat ik stop met spoelen :)
pi_134496495
Is dat spoelen niet alleen als het zeer doet?

Kyara wat een leuke foto O+

Solliciteren -O- bij een vriend van ons moeten er mensen weg. Hij zou het eerst november horen, toen vlak voor de kerst (nu dus) maar is weer uitgesteld tot januari. Lijkt me echt rot!!
pi_134496553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef GotC het volgende:
Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar -O-
Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg! ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:39 schreef angelatje het volgende:
Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.
Ik heb voor mijn gevoel eindeloos gespoeld, omdat ik als de dood was dat mijn negenduizend hechtingen zouden gaan ontsteken (die waren allang weg, maar toch). En ik vond het gewoon frisser. Maar volgens mij hoeft het niet zo lang hoor! Als jij er klaar mee bent stop je er toch mee?
Fieder, mijn kraam zei dat urine niet ontsmettend is zoals veel mensen denken, en dat het dus om ontstekingen tegen te gaan wel goed is om te spoelen in het begin.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:45:35 #39
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134496675
Gotc vervelend he? Hier alweer voor de 2de keer

3 kinderstoelen 8)7

Vorig jaar wilden ze mijn man eerst de dag voor de kerst ontslaan |:(
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:53:39 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134496956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg! ^O^

[..]

Ik had ook zo'n *aha!* momentje toen ik het voelde :D

Spoelen heb ik geen ervaring mee :) Klein voordeel van een ks :+
pi_134497030
Ik heb bij M nog best wel een tijd gespoeld (meestal gewoon met de douche). Maar had ook openstaande hechtingen :X
pi_134497054
En papier tegen een openstaande hechting drukken is ook niet zo lekker. Dus ik spoelde goed en dan zo'n enorm kraamverband, hoppa :9
pi_134497061
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
pi_134497403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
Ja, maar daar kom je echt niet bij met spoelen! Ik heb zelf ook niet gespoeld (ks), was niet eens bij me opgekomen zelfs.
pi_134497408
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid :D
pi_134498226
Ik wist tot ik dit las niet eens wat spoelen was. :')

Twee weken vakantie!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_134498265
Ik moest het bacterien,enzo. en maar 24uur vloeien wow hadden ze de wond dicht gemaakt?
pi_134498325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Loj het volgende:
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid :D
Had ik de eerste keer ook *O*

De tweede keer een heel stuk langer. 6 weken ofzo.
pi_134498910
Ik weet niet meer hoe lang ik gevloeid heb... ik ben echt zoveel vergeten :{ ik had wel n heel groot stolsel maar weet ook niet meer wanneer. :Y) De kraam was iig al weg
pi_134499401
Kyara wat een lieve foto O+

:* voor alle werkzoekenden

Angelatje fijn dat ie boven zijn geboortegewicht is
En hopelijk is ie gauw van zijn verkoudheid af

Ik heb een paar weken gespoeld. Wel tot een week of 6 gevloeid

En nog een foto van Riley gemaakt ik de Ikea

vrijdag 20 december 2013 @ 20:17:36 #51
259886 pessie
pi_134500079
Omen ze is zo tof O+ !

Ik weet niet hoelang ik gespoeld heb. Totdat spoelen met koud water niets eens meer verveld was, toen durfde ik het wel weer aan
pi_134500469
Riley :W O+
pi_134500684
Wat een knapperd O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_134500715
Spoelen heb ii ook niet gedaan, maar had ook een kz
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:35:17 #55
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134500822
Beterschap aan alle zieken :* .

Hopelijk vinden de werklozen allen snel een baan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto's Kyara en Omen!!!

Onze kerstkaart voor dit jaar is ook goed geslaagd, afgelopen zaterdag in het winkelcentrum konden we als gezin met z'n 5en op de foto, en daar werd een kerstkaart (reclame weggefotoshopt) van gemaakt. Wij blij!!!
Met ons 3 hebben we ook een foto laten maken en dat werd deze:
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:39:25 #56
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134500983
Spoelen heb ik idd ook niet gedaan door mijn ks, vloeien ook niet zo heel lang, een week of 2 denk ik.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134501375
Riley! Stoere chick! O+

Leuk Mandy! En balen van je spoiler -O-
pi_134502167
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
Oh en idee van Bellelena gejat om kerstkaartfoto's te maken. Hier de dametjes in hun kerstjurkjes:

[ link | afbeelding ]
Op fb werd ik tenminste ook nog genoemd :P

Maar leuke foto.

Mandy leuk zo met zijn 3-en

Zag ook een onwijs leuke foto van Riley voorbij komen.

Ik heb het idee dat jullie kindjes zo groot worden. En dan bedenk ik dat die van mij ook zo snel gaat.
Hij ging gister bij de psz klimmen op een peuterstoel om bij de tafel met hapjes te komen.
Hij sloeg op mijn bord en zei brood :o
En sowieso is hij <3
pi_134502266
En een plaatje bij mijn praatje
pi_134502267
Wat knap As! :o

En :* voor het niet noemen ;)
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:05:26 #61
259886 pessie
pi_134502270
Onze kids gaan te snel he as. Lauren stond mij vannacht op te wachten in haar campingbedje toen ze wakker was. En aangezien ik er direct nadat ik haar hoorde heen ben gegaan is ze denk ik eerst gaan staan en daarna gaan gillen :')
pi_134502286
Leuke foto As! Hij is echt heel leuk! O+
pi_134502360
Ja ze gaan zeker hard Pessie. We waren vandaag in Ballorig en als ik zie wat hij dan allemaal gewoon doet, bizar. Volgens mij gaat hij echt veel sneller dan zijn grote broer. Motorisch sowieso, maar dan had ik verwacht dat hij op taal wel "achter" zou blijven, maar dat doet hij ook niet.

En hij is gewoon echt heel leuk. Als hij iets doet wat niet mag zeg ik uh uh, en dan gaat hij keihard lachen (om het vervolgens toch te doen <3)
pi_134503168
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Had ik de eerste keer ook *O*

De tweede keer een heel stuk langer. 6 weken ofzo.
Dat wil ik natuurlijk niet horen he ;) :D

Trouwens, mag ik even heel hard roepen dat ik vakantie heb :D *O*

En wat een leuke, bijna kerstkaarten :D
pi_134503295
Lekker Loj, geniet er van.

Hier trouwens beide keren kort gespoeld. Bij de eerste langer dan bij de tweede.
pi_134503438
Oh stats van Bram!
76,5 cm en 9,2 kilo. Zo bolletje is hij al echt niet meer. :)

Oh en we mochten nu best halfvolle melk gaan geven. "Oh hij krijgt vanaf 9 maanden gewoon volle melk. " :')
Hmz.
pi_134503459
Loj vakantie *O*

O+ voor alle kerstkaartjesfoto's.

Hier spoel ik alleen 's avonds nog als ik geen zin heb om te gaan douchen. Na 1 weekje zijn mijn buitenste hechtingen verwijderd. Mijn hemel dat gaf gewoon een dubbele betekenis aan verloskundige. Wat een verademing! Wond is nu mooi dicht. Vloeien is minimaal, behalve als ik iets teveel heb gedaan. Dan krijg ik rugpijn en buikpijn en is het een halve dag weer bijna helderrood
pi_134503578
Dat is netjes Tico.Kyan was vorige week thuis 9,1 kilo. Lengte echt geen flauw idee. Was je er nu voor de 11 maanden afspraak?
pi_134503780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef As1981 het volgende:
Dat is netjes Tico.Kyan was vorige week thuis 9,1 kilo. Lengte echt geen flauw idee. Was je er nu voor de 11 maanden afspraak?
Ja dat klopt. Hij is 11 maanden en een beetje. 9 januari is hij jarig.
pi_134503805
Dat valt best mee qua bollie. Maar hij is wel redelijk lang of niet?
pi_134503840
Oh ik dacht 16 jan uit mijn hoofd.

Hier is de 11 maanden alleen maar prikjes, maar ga denk ik dan nog wel even naar het weeguurtje ofzo, vind die stats altijd wel leuk.

Last van zijn prikjes?
pi_134503877
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
Dat valt best mee qua bollie. Maar hij is wel redelijk lang of niet?
Gewoon gemiddeld eigenlijk. Gewicht zakt iets onder gemiddeld. Maar volgens mij is dat de "kunstvoedinglijn" die het cb bij ons hanteert. Ik moet de borstvoedingscurve eens invullen.
pi_134503937
Ik verwacht J namelijk ook wel rond de 9 kilo nu. Maar die is dan net 72 cm of zo... :@
pi_134503977
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef As1981 het volgende:
Oh ik dacht 16 jan uit mijn hoofd.

Hier is de 11 maanden alleen maar prikjes, maar ga denk ik dan nog wel even naar het weeguurtje ofzo, vind die stats altijd wel leuk.

Last van zijn prikjes?
Vandaag nog niet. Maar werd vanmiddag pieperig en meteen even PCM gegeven want we moesten door naar het zwembad.
pi_134504089
Hopelijk valt het mee.
pi_134504338
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef As1981 het volgende:
Hopelijk valt het mee.
Ja, maar anders hebben we een rustig weekend voor m.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:47:34 #77
259886 pessie
pi_134504346
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Oh stats van Bram!
76,5 cm en 9,2 kilo. Zo bolletje is hij al echt niet meer. :)

Oh en we mochten nu best halfvolle melk gaan geven. "Oh hij krijgt vanaf 9 maanden gewoon volle melk. " :')
Hmz.
:D mijn dame is vetter dan jouw ventje :o when did that happen :?
pi_134504436
As die foto is O+
En wat knap van hem

Tico mooie stats

Mandy leuk die foto O+
pi_134504460
Op de borstvoedingscurve zit hij nu rond het gemiddelde. Hij zakt wel, hij komt immers van dik er boven. Maar goed ik maak me er geen zorgen om. Geen van de kinderen zijn te zwaar of bovengemiddeld.

En dat chipje wat hij zo af en toe krijgt toegestopt kan hij best hebben.
pi_134504487
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef pessie het volgende:

[..]

:D mijn dame is vetter dan jouw ventje :o when did that happen :?
Kruipt jouw dame al echt? Bram zit echt geen moment stil he?
pi_134504499
Hoe is het nu met jou dame Pessie? tijd geen foto's gezien.
Al klaar voor de vakantie?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Op de borstvoedingscurve zit hij nu rond het gemiddelde. Hij zakt wel, hij komt immers van dik er boven. Maar goed ik maak me er geen zorgen om. Geen van de kinderen zijn te zwaar of bovengemiddeld.

:D O+
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:51:43 #82
259886 pessie
pi_134504541
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:

Als hij z'n eigen lijn maar volgt he. Heeft dat trouwens nog te maken met je zwanferschapsdiabetes?
pi_134504571
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Herkenbaar Kyan staat/loop/danst/kruipt de hele dag. Hij is alleen "stil" als hij slaapt (maar dan ligt hij ook steeds anders als ik kijk) of als hij in de kinderstoel zit, maar dan hupst hij ook.
Ik laat hem af en toe ook echt gewoon even in zijn stoel zitten om hem wat rust te gunnen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:52:54 #84
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134504610
Hopelijk blijft het zo met de prikjes Ticootje. en mooie stats..

Het cb met hun metingen ... ik laat die rustig voor wat ze zijn nu na de laatste meting.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:53:08 #85
259886 pessie
pi_134504629
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sinds woensdag is ze hele dagen aan het kruipen. En ze trekt zich ook vaak op. Als ze zich aan mijn handen optrekt wil ze stapjes doen, beweging begint dus steeds meer te komen. Hiervoor tijger de ze continu.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:53:20 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134504644
Wat een leuke foto's hierboven!! O+

Kyara, waar heb je de zwarte leggings voor je dames gekocht? Ik had een heel fijne maar die is kwijt -O- en bij de Zeeman waren ze niet meer laatst...
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:53:38 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134504669
Lauren aan de wandel :D ^O^

Oh en Tico leuk dat je weer meeschrijft!
pi_134504794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, waar heb je de zwarte leggings voor je dames gekocht? Ik had een heel fijne maar die is kwijt en bij de Zeeman waren ze niet meer laatst...
H&M

deze:
http://www.hm.com/nl/prod(...)62-A#article=96962-B
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:55:52 #89
259886 pessie
pi_134504795
quote:

:D aan de wandel nog niet helemaal :D maar ze staat soms wel opeens 30cm verder aan de tafel, of ze verkent de box dmv kleine stapjes en stevig vasthouden aan de rand.
pi_134504915
quote:

Het wordt weer wat rustiger hier.
pi_134504967
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Sinds woensdag is ze hele dagen aan het kruipen. En ze trekt zich ook vaak op. Als ze zich aan mijn handen optrekt wil ze stapjes doen, beweging begint dus steeds meer te komen. Hiervoor tijger de ze continu.
Leuk is dat ! Bram is nu zo vlug. Ik kom soms ogen te kort.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:59:53 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134504997
Even geheel offtopic hoor, maar voor wie het leuk vindt om mee te denken: wat voor kleur / tint zouden jullie op de -nu blauwe- muur in deze kamer doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134505049
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Als hij z'n eigen lijn maar volgt he. Heeft dat trouwens nog te maken met je zwanferschapsdiabetes?
Nee hoor. Niets.

De verpleegkundige vond het een typische borstvoedingscurve. "Heeft u borstvoeding gegeven?" :') eh sterker nog, nog steeds :D . Oh ja dit is een hele typische lijn, niets mis mee.
pi_134505097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Even geheel offtopic hoor, maar voor wie het leuk vindt om mee te denken: wat voor kleur / tint zouden jullie op de -nu blauwe- muur in deze kamer doen?
SPOILER
Lichtgrijs. Staat strak.
pi_134505120
LadyBlack, hoe is het qua licht binnen? Ramen op het noorden of op het zuiden vind ik altijd wel verschil maken.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:02:42 #96
259886 pessie
pi_134505159
Lab ze hebben echt het hele huis blauw gemaakt :o
Gezien je Nick: stemmig zwart :P ?

Rico, Lauren staat nu al onderaan de trap te gillen als ik even boven ben, nog even en ze loopt me achterna de trap op :X
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:04:27 #97
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134505230
Ik zou geen donkere kleur nemen, dat maakt de kamer snel heel klein of smal. Een warme tint misschien of licht grijs idd wat Tico zegt, dat kun je met veel dingen combineren.
pi_134505238
Sorry LB daar ben ik dus heel slecht in. Ik zou denk ik aan warme tinten denken, oranje ofzo. Maar nogmaals ik ben daar heel slecht in.

Mama's van tweede (of meer kindjes), vinden jullie baby's hun oudere broer/zus ook zo geweldig? Yaro mag alles met hem doen. Kyan vind alles best en ligt de hele dag in een deuk om hem.
Andersom mag er ook veel (niet altijd maar toch).

Vandaag was Yaro in slaap gevallen in de auto, dus we leggen hem op de bank. Gaat Kyan er gelijk op af. Lachen en op zijn hoofd slaan om hem wakker te maken. En een lol die hij had. En normaal slaapt Yaro als een blok die zeldzame keren dat hij in de auto in slaap valt. Nu was hij binnen 2 min wakker, moest lachen om de reactie van Kyan en ging doen alsof hij weer sliep.

Echt ik die twee samen zijn <3, ik denk dat ik dat nog wel het leukste vind, die interactie.
pi_134505261
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:

Rico, Lauren staat nu al onderaan de trap te gillen als ik even boven ben, nog even en ze loopt me achterna de trap op :X
Hmz. Hier moet ik ook het traphekje maar weer monteren.
pi_134505304
quote:

:Y Kyan kroop gister bij mijn ouders helemaal in zijn eentje naar boven (mijn moeder liep er achter hoor). En sinds vandaag hebben we het traphekje maar weer in gebruik,
pi_134505337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef As1981 het volgende:
Sorry LB daar ben ik dus heel slecht in. Ik zou denk ik aan warme tinten denken, oranje ofzo. Maar nogmaals ik ben daar heel slecht in.

Mama's van tweede (of meer kindjes), vinden jullie baby's hun oudere broer/zus ook zo geweldig? Yaro mag alles met hem doen. Kyan vind alles best en ligt de hele dag in een deuk om hem.
Andersom mag er ook veel (niet altijd maar toch).

Vandaag was Yaro in slaap gevallen in de auto, dus we leggen hem op de bank. Gaat Kyan er gelijk op af. Lachen en op zijn hoofd slaan om hem wakker te maken. En een lol die hij had. En normaal slaapt Yaro als een blok die zeldzame keren dat hij in de auto in slaap valt. Nu was hij binnen 2 min wakker, moest lachen om de reactie van Kyan en ging doen alsof hij weer sliep.

Echt ik die twee samen zijn <3, ik denk dat ik dat nog wel het leukste vind, die interactie.
Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst. :')

En leuk samen spelen? Ik hoop er nog steeds op.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:07:39 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134505395
quote:
:D

Ik heb nu een muur met zwart behang O+ maar dat ben ik na een paar jaar toch wel zat, dus ik wou nu iets subtielers oO<

Kyara, die ramen zitten op het zuidoosten geloof ik.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:07:49 #103
259886 pessie
pi_134505400
As, van man liefs collega's hebben we een Pip gekregen gisteren, en Nathan doet steeds alsof de knuffel Lauren kusjes geeft etc... Echt, ze giert het uit van het lachen!

Beetje jammer dat ik Echt Niet van woezel en pip hou, maar als de kids maar lol hebbenhe!
pi_134505409
Jeetje, wat zijn jullie kinderen toch allemaal snel :o

Nou ja, voor een gemiddelde heb je ook 2 kanten nodig en ik heb de andere kant ;)

LadyBlack, ik zou eerst bepalen welke kant je op wilt met je interieurs: grijstinten of bruintinten en daar een rustige kleur bij zoeken. Aardetinten of grijstinten. Kun je met veel combineren. En dan eea ook weer afhankelijk van het licht dus.
pi_134505410
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst. :')

En leuk samen spelen? Ik hoop er nog steeds op.
Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaar :D
pi_134505471
Ik zou behang nemen met een zachte, warme kleur donker paars met lichte accenten en een groot patroon zodat het plafond hoger lijkt en de kozijnen zou ik of wit (als weinig lichtinval) of donkergroen maken, wat onopvallender O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:09:33 #107
259886 pessie
pi_134505485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D

Ik heb nu een muur met zwart behang O+ maar dat ben ik na een paar jaar toch wel zat, dus ik wou nu iets subtielers oO<

Kyara, die ramen zitten op het zuidoosten geloof ik.
Ik heb vrienden die wit behang met zwarte vogeltjes hebben, bij een andere winkel vvonden ze witte stoelen met zwarte vogeltjes. Vind het zelf er leuk uitzien. Oh, ze hebben ook een knalrode bank, voor de kleur :D
pi_134505494
Wat lief Pessie <3
Ik heb hier laatst de woezel en pip knuffel aan een goed doel gegeven. Ze stonden maar te verstoffen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:10:16 #109
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134505514
Dat samen spelen begint hier ook nog maar pas Tico, gisteren heeft Tyler voor het eerst met D gespeeld. Een baby die alleen op buik en rug ligt kun je ook nog niet zoveel mee als oudere broer. Nu hij kan zitten, begint Tyler in te zien dat hij met D kan gaan spelen. Maar hij kijkt er wel naar uit om zijn broertje bv te leren voetballen. Kim die moedert ook meer, da's ook anders.
pi_134505587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef As1981 het volgende:

[..]

Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaar :D
Ja maar Bram pakt nu ook dingen en geeft aan als hij iets NU wilt. Dan is het niet leuk meer.
pi_134505725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef -mandy- het volgende:
Dat samen spelen begint hier ook nog maar pas Tico, gisteren heeft Tyler voor het eerst met D gespeeld. Een baby die alleen op buik en rug ligt kun je ook nog niet zoveel mee als oudere broer. Nu hij kan zitten, begint Tyler in te zien dat hij met D kan gaan spelen. Maar hij kijkt er wel naar uit om zijn broertje bv te leren voetballen. Kim die moedert ook meer, da's ook anders.
Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.

Jen is mama 2, "Bram, niet in je mond. Wat heb ik nou net gezegd?"
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:17:23 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134505843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou behang nemen met een zachte, warme kleur donker paars met lichte accenten en een groot patroon zodat het plafond hoger lijkt en de kozijnen zou ik of wit (als weinig lichtinval) of donkergroen maken, wat onopvallender O+
Oeh, ja zacht paars zat ik stiekem ook aan te denken, maar dan in zo'n subtiele variant! Een patroon heb ik nu in dat zwarte behang en dat wil ik dus niet meer.

De kozijnen zijn wat flashy, maar staan echt zo fijn bij de keuken en de vloer vind ik O+
pi_134505904
Dat moederen doet yaro ook. Gister deed Kyan iets waar yaro net daarvoor op de gang gezeten had. Dus ik zeg Kyan moet jij ook naar de gang. Zegt Yaro ja Kyan kruip maar naar de gang.

Lijkt me vermoeiend Tico. Ik vind het al irritant dat ik heel de dag moet roepen dat kyan geen pop is en hij niet met hem moet slepen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:20:04 #114
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134505992
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.

Jen is mama 2, "Bram, niet in je mond. Wat heb ik nou net gezegd?"
Lastig is dat, hopelijk betert het in de toekomst.

D was onder de tv-kast geschoven vanmiddag...
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:21:29 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134506062
Haha ja logisch! Daar ligt zn bal ook!

E blijft nu ook niet meer op haar plek als je haar op de vloer legt ipv haar kleed. Ze schuift gelijk achteruit :D
pi_134506079
Wat een vrolijk stralend koppie mandy
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:23:47 #117
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134506176
Maar als blikken konden doden ... vanavond bij het avondeten haalde ik zijn leeg bakje eten weg om yoghurt voor hem te halen. Was hem niet naar de zin. Leeg bakje ok, geen bakje: brullen. "ik wil yoghurt en wel nu!"
pi_134517454
Goedemorgen :O

Kennen jullie dat? Dat je baby wakker is en niet meer wil slapen want spelen is gaaf, maar dat ze dan na lang proberen uiteindelijk toch ligt te :Z ..... En dat jij dan volledig c_/ bent?

:+
Sarcasme. Herken het.
pi_134517502
Leuk om te lezen hoe ouderen broertjes en zusjes omgaan met de baby.

Mandy wat een lieve foto

Ass wat gaat de jouwe snel O+

LB ik zou voor lichte kleuren gaan. Mooie kamer

Spirit :*
pi_134517550
Meh Ik voel me een slechte moeder.... deur van slaapkamer is vannacht open gegaan en stond dus op een kier. Nu heeft K misschien wel de hele nacht op de tocht gelegen. En de gang is heel koud. Straks heeft ie nog een long ontsteking erbij :'(
pi_134517556
Jeejeejeejeejeejeejeejeej!!!! Ow heeft geslapen van 20.00 - 7.00 *O*

Mooie stats Tico, Ow is even lang :D

Mooie kamer LB, ik zou ook een lichte kleur nemen!

D onder de kast O+ en dat yoghurt verhaal :D

Goedemorgen Spirit en Omen... En bedenk maar zo, hoe vroeger je wakker bent, hoe langer je van je baby kunt genieten :P
pi_134517615
Loj! Ow snapt het principe van vakantie ook? :D

Angela, was zijn nekje koud toen je hem uit bed haalde? Doorgaans beginnen baby's wel te piepen als ze het koud (of te warm) hebben, dus ik zou me niet gelijk een slechte moeder voelen hoor!

Goedemorgen Spirit, lekker vroeg voor de zaterdag ;)
  zaterdag 21 december 2013 @ 08:07:43 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134517633
Angela, comfortabel is misschien anders als hij echt op de tocht lag, maar je kunt echt geen longontsteking van kou krijgen. Een longontsteking krijg je van een bacterie/virus, niet van kou of een windvlaag.
Oh en nu ik toch even stiekem mee las: loj!! *O*
pi_134517660
Angelatje wat Juud zegt. Als een baby het koud heeft dan hoor je dat wel. En inderdaad gelijk even zijn nekje voelen. Maar een slechte moeder ben je echt niet. :*

Loj wat een goede nacht :*

Net weer zo'n smeltmomentje. Ik was de fles van Riley aan het maken en dan doe ik het hekje dicht. Zij ging tegen dat hekje staan en ik kreeg een kusje door de tralies heen O+
pi_134517678
Wat fijn Loj *O*
Lola was om 7.30 wakker, maar die is ( voor de verandering weer eens ) verkouden, en niet fit, dus dan slaapt ze altijd langer,,,,

Mooie stats Tico!
ben benieuwd hoe lang Lola is in Januari weer naar het cb :) ze gaat nu richting maat 80 straks even de stad in om kleertjes te shoppen O-)

LB ik zou voor een mooie grijstint of warme paarse/lila kleur gaan of misschien van dezelfde kleur een paar tinten donkerder, dus een wat hardere kleur maar dan wel dezelfde tint als de muur

Angelatje, dat kan gebeuren toch? Zo een vaart zal het niet lopen met ziek worden

Kyan is echt snel met alles of niet? Die scheelt een paar dagen met Lola maar die is echt niet zo snel hoor :)
pi_134517681
Loj wat super!! *O* Ik heb niet alles meegelezen, maar heb je nu iets veranderd of is hij uit zichzelf beter gaan slapen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134517682
Hoe lief Omen! O+

Angelatje, wat de rest ook zei, ze had het echt wel laten merken als ze het te koud had :*

En ja, ben er helemaal hyper van! *O* en nopen, helemaal niets veranderd! Mijn lieve gekke baby O+
pi_134517788
Goedemorgen!

Hier was het vannacht 22:30 - 02:30 - nu. :o
*ploftieten*

(ik ben om 7 uur al bij ze gaan kijken hoor, ze doen het nog)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Loj ook al een goede nacht *G* *G* *G*

Wat schattig Mandy O+ Lekker klem onder de bank.

Angelaatje, ik sluit me ook bij de rest aan.

Spirit, herkenbaar :D
  zaterdag 21 december 2013 @ 08:33:38 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134517792
Loj *O* Ow *O* Kyara *O* D *O* J *O* ploftieten *O*! Wat heerlijk!
pi_134517809
Omen wat lief <3

Kyara wat een heerlijke nacht.

Loj wat super!!! Ben jij nu ook bijgeslapen of alleen maar heel moe?

Wij doen ook mee met de goede nachten. Nu al drie dagen op rij 6.30/7.00 uur ipv 5.15/5.30 uur. Heerlijk

En klumsy ja ik heb het idee dat Kyan best snel is. Maar het past ook wel bij hem ofzo.
pi_134517818
Fijn As!

Ik ben wel redelijk bijgeslapen hoor. Sowieso echt 5 uur achter elkaar slapen voelt goed. En gister had ik natuurlijk ook nog 2 uurtjes extra. Misschien dat het nu wel weer wat harder aantikt als het komende nacht weer bagger is. Maar het is fijn om te weten dat ze het wel kunnen.

Over naar 1 slaapje dus. Tegelijkertijd met grote broer ( :') ). Wel fijn dat ze dan weer allemaal in hetzelfde ritme zitten.
pi_134517823
1 slaapje trekt hij hier echt niet. Hier zijn het er nog drie.
pi_134517827
Wat een verschil he. Maar goed, M gaat nu ook pas over naar 1 slaapje dus dat zegt ook genoeg.
pi_134517848
Ja idd een verschil. Hier slaapt Kyan vaak tussen 7-8 uur weer voor drie kwartier tot 1,5 uur. Dan vaak nog 45 min rond 10.30 uur. En dan hoop ik altijd op 1,5 uur rond 13.00 uur.
En dan rond 18.30 uur voor de nacht.

Maar Yaro zat rond de 11 maanden ook op 1 slaapje soms al niet meer en vanaf 18 maanden helemaal geen slaapjes meer.
pi_134517859
Het zijn ook wel korte slaapjes. En als hij zo vroeg wakker was. De meiden zijn meestal tussen 7 en 8 pas wakker.

Wij hadden dan 2 slaapjes van 09.30 - 11.00 en van 14:00 - 16:00 uur. Ik wil nu naar 1 slaap van 13:00 - 16:00 uur of zo. M sliep dezelfde tijden maar die sliep rustig van 14:30 - 17:30 uur als ik hem niet wakker maakte. Tijd dat ik hem dus 3x per dag maar wakker maakte omdat anders het hele ritme in de war was... Slaapkop.
pi_134517873
Dat zou wel lekker zijn. En idd kort en vroeg.

Gister was hij om zeven uur wakker. Toen sliep hij van 10.00-11.15 uur. Daarna zijn we naar ballorig geweest en sliep hij daar nog van 14.00-14.45 uur op mijn rug.
Dus het hangt ook echt af van zijn start en/of we op pad zijn.
pi_134517876
Lola doet ook nog 2-3 slaapjes overdag, eerst waren het er Max 2 maar dan wel steeds 1,5-2 uur en sinds een paar weken slaapt ze vaak maar 0,5-1 uur per keer dus leg haar vaak om de 2-3 uur op bed, dan merk ik dat ze moe aan het worden is... Maar als ze lekker aan het spelen is dan laat ik haar en zie ik wel hoe het uitkomt :)
pi_134517884
Ik ben dus zo'n gemene moeder die kindjes die moe zijn wakker houdt. Ik zou echt knettergek worden van 3 verschillende slaapritmes. Als ze echt doodop zijn door omstandigheden is het natuurlijk anders, maar liever hou ik in elk geval de meisjes in hetzelfde ritme.

Ik hoor gepruttel boven. Tieten legen! *O*
pi_134518041
Rosalie krijgt rond 07.00 een fles en dan leg ik haar terug. Soms slaapt ze daarna weer. Soms hooguit een half uurtje.
Daarna nog van 10.00 tot 11.30 en van 14.00 tot 15.30 ongeveer.
Soms nog van 17.00 tot 17.45 ofzo, maar dat is een lastige. Voor de gezelligheid zou het beter zijn, maar het lukt niet altijd.
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:17:38 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134518049
Er is hier nog totaal geen ritme wb slapen overdag. Hoe hebben jullie dit gecreëerd?
pi_134518076
Bij M heb ik de slaaptijden rond de flestijden gepland. Hij was dan rond etenstijd zo'n 1,5 - 2 uur wakker. En naarmate hij langer wakker bleef, veranderden ook de slaaptijden tot er 2 slaapjes overbleven. M ging 's ochtends vrij laat naar bed (rond 09:30 uur) maar dat kwam ook omdat het een uitslaper was (werd meestal rond 08:00 uur wakker).

Meisjes was weer een ander verhaal want die waren na 4 weken ziekenhuis al redelijk in een ritme geduwd. En bovendien was slaap voor hun extra belangrijk.
pi_134518080
GotC niet. Dat regelen ze zelf.

Ik vind het niet gemeen kyara ik snap het wel. Ik doe het soms ook als ik bv met het ophalen van de oudste zit. Maar nu vakantie en dan vind ik fijn dat hij zijn eigen ritme kan volgen.
En hier is de oudste er nog die geen slaapjes doet. Dus dat hoef ik ook niet zo te plannen.
pi_134518097
Ik ben daarom ook wel blij dat ze nu gelijk over kunnen naar 1 slaapjes. Anders zou ik de deur helemaal niet meer uit komen door overlap in slaaptijden. En meisjes in de wagen slapen lukt echt niet. Zij zouden het misschien nog wel kunnen maar niet als om de 3 stappen weer een wildvreemde in die wagen duikt :(
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:26:11 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134518105
Ah gelukkig ^O^ Dan blijf ik gewoon zijn ritme volgen. Vind dat zelf wat prettiger dan in een ritme dat ik wil proppen :).
Maakte me even zorgen dat hij misschien teveel wakker was overdag, maar hij slaapt 's nachts gemiddeld 10 uur..
pi_134518122
Bij M volgde ik trouwens ook zijn ritme hoor. Dat plannen klinkt misschien anders maar bij M was het meestal de kunst om hem naar bed te brengen voordat hij echt slaapsignalen begon te vertonen. En op een gegeven moment dan weet je wel hoe lang je kind wakker kan blijven en dan weet je dus ook hoe laat hij weer naar bed moet :) Dus inderdaad, ze regelen het zelf en je kan daar zelf op anticiperen.
pi_134518135
Klinkt prima gotc.

Oh dat is ook irritant. Kyan slaapt ook alleen in een bed of op mijn rug hoor. Maar dat is wek fijn. In de wompat slaapt hij altijd. Dus die gaat overal mee naar toe. Dan kunnen we gewoon langer blijven.
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:32:17 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134518159
Ik heb T. net wakker in bed gelegd zodra ik zag dat hij moe begon te worden en nu slaapt hij :o Ik kan 'm nooit wakker wegleggen en nu wel *O*
pi_134518173
Ja, dat is wel fijn inderdaad. Ik zit sowieso met 2 en M moet ook nog slapen. Met kerst gaan we M 's middags wel wakker houden en de meisjes kunnen dan 's middags naar bed.

Wakker houden is dan meer dat hij gewoon niet naar bed gaat, niet dat ik een half slapend kind uit alle macht probeer wakker te houden ;) Hij stuitert wel door.
pi_134518182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 07:37 schreef Loj het volgende:
Jeejeejeejeejeejeejeejeej!!!! Ow heeft geslapen van 20.00 - 7.00 *O*

Mooie stats Tico, Ow is even lang :D

Mooie kamer LB, ik zou ook een lichte kleur nemen!

D onder de kast O+ en dat yoghurt verhaal :D

Goedemorgen Spirit en Omen... En bedenk maar zo, hoe vroeger je wakker bent, hoe langer je van je baby kunt genieten :P
Ja jij hebt makkelijk praten met je slaapkop :{w

;) en *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_134518196
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 09:32 schreef GotC het volgende:
Ik heb T. net wakker in bed gelegd zodra ik zag dat hij moe begon te worden en nu slaapt hij :o Ik kan 'm nooit wakker wegleggen en nu wel *O*
*O*

Ik las laatst toevallig over de eerste maanden van M en ik schreef precies hetzelfde. Naarmate hij zich meer van zijn omgeving bewust werd en meer bezig was met spelen en zo, sliep hij ook beter en kon ik hem inderdaad ook wakker wegleggen en ging hij gewoon slapen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:39:31 #151
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134518258
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O*

Ik las laatst toevallig over de eerste maanden van M en ik schreef precies hetzelfde. Naarmate hij zich meer van zijn omgeving bewust werd en meer bezig was met spelen en zo, sliep hij ook beter en kon ik hem inderdaad ook wakker wegleggen en ging hij gewoon slapen.
Bijzonder, hoe dat dan toch hetzelfde gaat! Ze zijn ineens iets minder afhankelijk van je..
pi_134518276
Wakker wegleggen hebben wij ook "afgedwongen". Althans, ik toen ik me ster genoeg voelde. Bij de eerste tekenen van vermoeidheid hop naar bed! Hoe vaak en wanneer ze slaapt regelt ze zelf. Je zult merken dat je baby er steeds iets langer tussen laat :)

Over slapen gesproken, ik hou zo veel van mijn man O+ O+ Hij heeft tot 7:30 met Isa naast zich geslapen en is rond 9 uur met de melding "ik vind dat toch zooo gezellig" weer met Isa in bed gaan liggen. Nu liggen m'n slaapkoppen tegen elkaar aan te snurken O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134518314
Bram zet ik in z'n bed en de rest zoekt hij maar uit. Als ik m neerleg en instop gaat hij toch eerst zitten en kletsen. Maar wij hebben vanaf heel klein gewoon ingevoerd slapen in bed, eerste signalen van moe meteen wegleggen.
pi_134518629
Leuk om te lezen wat alle kindjes al kunnen! O+
L stapt langs de bank en de tafel en trekt zich aan van alles op. Hij is echt zo snel :o hij kan ook keihard kruipen. Ik denk steeds dat alles wat hij kan slopen nu weg is tot hij weer wat nieuws ontdekt :P
En hij begint steeds meer zelf te spelen. Met zn fisherprice boerderij en zn vormenstoof O+

Loj en Kyara wat fijn *O* *O* *O*

L wil niet slapen, staat rechtop in bed met spenen te gooien :{ nu heeft hij dus geen ochtendslaapje gehad zucht
pi_134518760
Bram slaapt bij mij sowieso maar 1x per dag. En dan meteen 3 uur.
pi_134519012
Wanneer ben je daarmee begonnen Tico?
Kyara, jouw meisjes gaan ook naar 1 slaapje, las ik dat goed? Ik vind t nog zo vroeg :{
pi_134519092
M is er ook nu pas aan toe hoor ;)
Meisjes hebben altijd al een stuk minder geslapen als M.
pi_134519137
Het wisselt hier enorm. Gister heeft hij 's ochtends 2 uur geslapen (toen mijn man oppaste :{ dus die vindt zichzelf nu de babyfluisteraar) Nu lukt het niet. Maar per dag gaan bekijken dan :)
pi_134519498
Riley zit op 1 of 2 slaapjes per dag. Tijden en lengte zijn verschillend. Gisteren in de Ikea helemaal niet geslapen. Wel de hele tijd lief. Toen we thuis kwamen heeft ze iets langer dan een uur geslapen. Daarna niet meer

Spirit dat verhaal van Isa en jouw man O+
pi_134519688
Dank voor alle geruststellende woorden ;)
denk niet dat K het koud had want hij voelde gewoon warm aan. Hij had wel Veel honger :D

gisteravond zo gelachen. Ik had een flesje met 100 ml gemaakt en mijn vriend gaf dat aan K.
Binnen no time was het flesje leeg. Wij stonden daar van te kijken want K drinkt niet meer dan 60-70 per keer. Bleek dat de dop niet goed zat :D en K was helemaal doorweekt :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:26:16 #161
259886 pessie
pi_134519750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:45 schreef Fieder het volgende:
Het wisselt hier enorm. Gister heeft hij 's ochtends 2 uur geslapen (toen mijn man oppaste :{ dus die vindt zichzelf nu de babyfluisteraar) Nu lukt het niet. Maar per dag gaan bekijken dan :)
Hier ook hoor. Valt geen peil op te trekken (peil of pijl?) de ende keer slaapt ze 3 uur, de andere keer een half uur. Ik plan nu zo dat ze altijd een keer per dag in bed kan slapen. Wil ik weg dan slaapt ze maar op MN rug in de manduca. Ze ligt nu ook alweer anderhalf uur, komt opeens onze planning volledig in de war. Nog ja, dan slaapt ze vanmiddag maar in de auto.
pi_134520949
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef Fieder het volgende:
Wanneer ben je daarmee begonnen Tico?
Kyara, jouw meisjes gaan ook naar 1 slaapje, las ik dat goed? Ik vind t nog zo vroeg :{
Ja dat ging vanzelf eigenlijk. Tenzij in de auto, want dan vallen we allemaal in slaap behalve J. Maar op vrijdag zwem ik altijd. Dus de hele ochtend is gevuld. Hij stort wel in elkaar na de logopedie van Leyla dan. Om 13 naar bed en dan hoor ik m pas om half 4 weer. Dan moet hij wakker worden ook.
pi_134525139
Hier ook weinig ritme qua slapen, hoewel ze meestal wel rond 14.00 uur in de middag slaapt. Vaak soms ook nog en tegen 18.00, maar da's geen vast iets ;).

Ze is nu trouwens ineens rond 21.30 uur helemaal moe 's avonds, ben hartstikke verbaasd maar mijn man is wel blij. Enige jammere is dat de frequentie van de nachtvoedingen omhoog is gegaan, maar goed, so be it.
  zaterdag 21 december 2013 @ 18:56:34 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134530434
Nou, drinken has gone from bad to worse. Bijvoeding gaat wel redelijk, maar de flessen voor geen meter. Ze heeft nu net de ondergrens van 500 gehaald. Pfff... Ben zo bang voor een flesweigeraar. Wat moet je dan? Er zit ook geen sprong rond deze tijd, ik zie niks wat op tandjes wijst, ze is alleen echt heel erg verkouden en dan vooral aan het hoesten. Ze rochelt en piept en kraakt... En ze was echt niet te genieten vandaag. Ik krijg er zo'n enorme stress van als ze niet goed drinkt. Echt niet leuk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:18:42 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134531109
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, drinken has gone from bad to worse. Bijvoeding gaat wel redelijk, maar de flessen voor geen meter. Ze heeft nu net de ondergrens van 500 gehaald. Pfff... Ben zo bang voor een flesweigeraar. Wat moet je dan? Er zit ook geen sprong rond deze tijd, ik zie niks wat op tandjes wijst, ze is alleen echt heel erg verkouden en dan vooral aan het hoesten. Ze rochelt en piept en kraakt... En ze was echt niet te genieten vandaag. Ik krijg er zo'n enorme stress van als ze niet goed drinkt. Echt niet leuk.
En als je probeert of ze kleine slokjes uit een bekertje wil drinken? Mss dat het op die manier makkelijker is voor haar?
Of een speen met meer of grotere gaatjes? Ik heb wel eens van een drie speen een lijntje tusse twee van de gaatjes doorgesneden bijvoorbeeld.
pi_134531119
En ander drinken zoals water? :*
pi_134531147
XM, ik post maar weer een herkenningsstukje :) Als Isa verkouden is en vol snot zit, wil ze ook geen fles. Kan keelpijn zijn of moeite met ademhalen of gewoon omdat aan de speen zuigen energie kost. Vooral als ze chagrijnig is, zit ze blijkbaar even niet lekker in haar velletje. Ik zou er gewoon in mee gaan en haar geven wat ze wel wil, bijvoorbeeld extra fruit. :)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:27:24 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134531411
We hebben een grotere speen... Dat is het niet. Ander drinken wil ze ook niet. Water geprobeerd, thee ook. Uit bekertje kunnen we morgen wel proberen als het dan niet beter gaat..

Dank Spirit, herkenningsverhalen zijn altijd geruststellend.

Ik kan mezelf ook gewoon niet uitstaan dat ik er zo heftig op reageer. Raak er zo gespannen van. Bah -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134531530
XcUZ_Me, ook in de bijvoeding zit vocht he, dus die halve liter haalt ze dan echt wel!

En ik denk dat drinken uit een fles erg moeilijk gaat als je neus helemaal verstopt zit. Geen wonder dat ze dan even (flink) wat minder drinkt.

Probeer het even los te laten, ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het komt goed, echt waar.
pi_134531582
Probeer te denken aan de vorige keren dat ze slecht dronk, toen gebeurde er ook niks ergs met Noor en ging het vanzelf weer beter :) Hier wordt ook regelmatig gepost dat kindjes slechter drinken als ze niet lekker zijn. 500ml is ook echt echt echt genoeg, minder zelfs ook. Isa haalt de 500 eigenlijk nooit :@ en die doet het prima! En als je je echt zorgen maakt kun je altijd de huisarts bellen :)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:35:26 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134531700
Ja, maar Isa eet als een bootwerker :7.

Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
pi_134532262
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
Komt wel goed. Echt.
pi_134532834
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die van mij is ontzettend verkouden en drinkt nog geen 500. Ook de bijvoeding eet ze niet of weinig. Ze heeft pijn in dr keel en bij alles huilt ze. Gaat wel weer over. :)
pi_134533329
En ook niet dwingen, want zelf eet je ook minder als je je niet zo lekker voelt. :*
pi_134533394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef Suikertante het volgende:
En ook niet dwingen, want zelf eet je ook minder als je je niet zo lekker voelt. :*
Dit. Als je snipverkouden bent en amper door je neus kan ademen is drinken ook best wel lastig.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:58:00 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134534985
We hebben een neusspray.. Dank voor de steun :*.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:06:15 #177
259886 pessie
pi_134535402
Cm, ik doe eerst neusdruppels en dan plaat ik haar direct drinken. Werkt hier goed.

Nog iets, Lauren was een paar weken geleden blijvend verkouden met groen uit haar neus etc toen heb ik van de ha AB gekregen omdat de verkoudheid overging in oorontsteking. Iets om even op te letten dus.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:09:50 #178
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134535575
quote:

Waarom geef je niet extra bijvoeding als je bang bent dat ze te weinig flesvoeding binnenkrijgt? Extra stukje fruit, water, ...
pi_134535722
quote:

Probeer je ratio aan te spreken. Dat is wat ik doe als mijn angsten me over nemen, een beroep doen op mijn verstand. Ze is niet lekker, drinkt logischerwijs wat minder, maar ze maakt het prima. Ze heeft vaker laten zien dat ze er wel tegen kan om eens wat minder te drinken, ook dit zal weer goed komen. Probeer wat vertrouwen te vinden. :*
pi_134535727
Als haar neus verstopt zit wil het wel eens helpen om net voor dr fles wat zoutoplossing te sprayen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:13:29 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134535731
Pessie, dat doen wij ook al, maar zonder succes -O-.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:16:00 #182
259886 pessie
pi_134535833
https://www.google.nl/sea(...)%7CPBdNCSv1_jCl2M%3A

Otrivin monodose. Is het enige dat hier werkt.
pi_134536071
Zou het misschien kunnen dat ze haar ritme aan het omgooien is? Dat ze van 5 naar 4 flessen gaat (hoeveel flessen krijgt ze nu) en jullie er 5 blijven aanbieden waardoor ze steeds nog geen honger heeft...
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:24:46 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134536211
5. Maar ze drinkt de fles na de nacht ook slecht, dus dat is het niet denk ik. Dinsdag ging het nog goed en vanaf woensdag ging het bergafwaarts.

Bedankt voor de tip van de otrivin. Kan ik morgen wel even halen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:30:07 #185
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134536460
En als je een nieuw dagschema zou maken waarin 4 flessen zitten?
pi_134536681
Daar zou ik eens naar kijken. Qua leeftijd moet dat makkelijk kunnen.
Dan doe je bijvoorbeeld om 07.00 een fles (of als ze wakker is), rond 13.00, voor het naar bed gaan en een late fles (als je die nog geeft). In de ochtend tussendoor fruit, rond 12.00 beetje met een boterham klooien, en in de middag geef je wat water/thee met een soepstengel/rijstewafel oid.
Dan rond 17.00/17.30 warm eten.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:42:28 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134537053
Eigenlijk zit ze op 4,5. Ze krijgt om 18u groente en krijgt dan nog een fles als toetje. Soms drinkt ze die leeg, maar vaak genoeg ook niet. Is een fles van 120/4.

Het is nu:
06:00 fles
10:00 fles
11:30 fruit
14:00 fles
18:00 groente + flesje
22:00 fles

En dat ging dus tot voor kort prima, maar naarmate ze meer ging hoesten en piepen en reutelen ging het minder. Dus zal waarschijnlijk toch daaraan liggen...
pi_134537332
En als je de fles van 10.00 omruilt met het fruit van 11.30?
Dan heeft ze misschien al wat meer dorst?
pi_134537531
Ze is net 6 maande he XM? Dus nog niet met brood begonnen neem ik aan?
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:53:57 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134537564
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Ze is net 6 maande he XM? Dus nog niet met brood begonnen neem ik aan?
28/12 is ze 7 maand. Broodkorst doen we nu soms.
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:55:06 #191
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134537610
XM, en als je het flesje na de groente eens zou vervangen door yoghurt?
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:55:51 #192
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134537648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef danic het volgende:
En als je de fles van 10.00 omruilt met het fruit van 11.30?
Dan heeft ze misschien al wat meer dorst?
En de ochtendfles evt een half uurtje of uurtje later geven?
pi_134537685
Yoghurt zou zo langzamerhand inderdaad wel kunnen ja (Kleintjes adviseert rond de 7 - 9 maanden)
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:03:11 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134538056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef -mandy- het volgende:

[..]

En de ochtendfles evt een half uurtje of uurtje later geven?
Dat gaat niet... Dan komen we te laat op het werk...
pi_134538106
Maar als dat hele schema wordt omgegooid en ze drinkt nog maar 3 flessen ofzo, ben je dan niet net zo nerveus als nu wanneer ze eens wat slechter drinkt, XM?
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:04:34 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134538133
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef Kyara het volgende:
Yoghurt zou zo langzamerhand inderdaad wel kunnen ja (Kleintjes adviseert rond de 7 - 9 maanden)
Dat zullen we dan gaan proberen :Y fles omruilen hebben we pas gedaan voor de groente.. Nu nog meer omgooien durf ik nog niet zo goed :@
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:04:56 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134538162
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef L-E het volgende:
Maar als dat hele schema wordt omgegooid en ze drinkt nog maar 3 flessen ofzo, ben je dan niet net zo nerveus als nu wanneer ze eens wat slechter drinkt, XM?
Ja, ongetwijfeld.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:05:59 #198
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134538225
Mee eens LE.

En dan eerst de hoeveelheden minderen per fles bv en daarna schema omgooien naar 3.
Of eerst naar 4 en dan naar 3.
pi_134538233
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat zullen we dan gaan proberen :Y fles omruilen hebben we pas gedaan voor de groente.. Nu nog meer omgooien durf ik nog niet zo goed :@
Yoghurt is dan wel een goede. Is ook weer extra vocht. En als ze genoeg eet dan vervalt het flesje daarna ook weer.

M kreeg trouwens ook vrij lang nog een flesje rond een uur of 7 (maar toen was de late fles al wel vervallen).
pi_134538272
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ongetwijfeld.
Heeft het dan zin om alles om te gooien? Oprechte vraag hoor, geen waardeoordeel vermomd als vraag. :)
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:07:54 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134538311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Heeft het dan zin om alles om te gooien? Oprechte vraag hoor, geen waardeoordeel vermomd als vraag. :)
De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mij :).
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:09:28 #202
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134538392
Als je het niet wil omgooien moet je het ook niet doen XM.
pi_134538989
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mij :).
Nee die kwam van mij. En als je het niet ziet zitten moet je het ook zeker niet doen.
Maar ik suggereerde het omdat alles heel herkenbaar was. En bij ons was dat de oplossing.
Maarrrrr. ...het is onze tweede en ik vind het mede daarom ook geen probleem om er een beetje mee te klooien. Daar ben ik zeker genoeg voor. Voelt het niet hoed, dan ook niet doen.
pi_134539749
Yoghurt is wel een goede om te proberen als ze geen fles wil XM. Isa is daar in ieder geval echt helemaal gek op!

En ze mag dan eten als een bootwerker, drinken doet ze als een dweil :P Net ook weer 100 over van de 180 fles.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:43:27 #205
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134540077
Dat is hier ondenkbaar dat er een halve fles overgehouden wordt.

Bij verkoudheden is het hier zo dat hij langer doet over een fles, als hij wat erin laat zitten is hij echt ziek met koorts ed.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:46:16 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134540203
Ik voel me in het moederschap een volkomen kluns. Ik doe maar wat en ik heb niet het idee dat ik er goed in ben.

Enfin, met glaasje geprobeerd. Paar slokjes nog erbij, maar niet van harte. Fles ging 80cc goed, rest bagger. Er bleef 75 over.

Ze heeft zo'n 650cc op (vs 800/900 normaal), potje fruithap (125gr) en een bordje aardappel met doperwten. Ik denk zo'n 180gr.

Morgenochtend eens melk met Bambix proberen. Kijken of ze dat wat vindt. Ik ben gewoon telkens nu enorm gespannen voor de voeding. Ik probeer echt te relativeren, van het kwam de vorige keer ook weer goed enzo, maar toen had ze koorts, kreeg ze tandjes.. En ik kan nu niet echt een oorzaak vinden muv dat hoesten.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:47:31 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134540259
En wat voor yoghurt geef je dan? Halfvol of vol?
pi_134540269
Ik kom even binnenvallen zonder echt bijgelezen te hebben... wil even mijn meisje met jullie delen O+

Ik heb haar vanmiddag meegenomen op sleeptouw naar het winkelcentrum voor een flink lijstje errands. Zo geweldig voor je trotse moedergevoel! Al die wildvreemde mensen die met een glimlach naar jouw mooie kindje kijken...

Verder kom ik er bijna niet meer aan toe hier bij te lezen, laat staan uitgebreid te reageren. :( Alles wordt zo'n mosterd na de maaltijd reactie.
Ik zit zelf heel erg met twijfels over borstvoeding, afbouwen of doorgaan. Aan de ene kant zou ik heel graag na de vakantie op m'n werk niet meer willen kolven. Het kost toch allemaal veel tijd, en ik weet dat je er wettelijk recht op hebt enzo, maar het gaat uiteindelijk natuurlijk wel ten koste van m'n werk. Je mag 25% van je tijd aan kolven besteden, maar ik moet uiteindelijk dan dus wel 100% werk in 75% van de tijd doen... Aan de andere kant gaat het nog, dus waarom stoppen? (al ben ik nu wel écht door m'n vriezervoorraad heen) Zucht.. ik had niet verwacht dat ik het mezelf zo moeilijk zou maken hierover...

XM :* Het gaat met Noor prima, je moet voor jezelf een oplossing vinden... Ik vind die yoghurt wel een goed idee eigenlijk.
pi_134540326
Maar hoesten ís toch een oorzaak? Hoesten duidt erop dat ze niet helemaal lekker is.
pi_134540403
Ik zou geen bambix doen X _M. Daarvan zit ze sneller vol en drinkt ze misschien nog minder....
pi_134540455
Dat hoesten / verkouden zijn is toch aanleiding genoeg? Daar kun je je best lamlendig bij voelen hoor. Naast dat waarschijnlijk haar keeltje pijnlijk is, is verkouden zijn ook nog eens vreselijk vermoeiend. Bij mij iig wel.

Ze eet meer dan Femke trouwens. Die heeft vanochtend een banaan op (geen idee hoeveel gram, gewoon, 1 banaan) en vanmiddag een hapje van wortel en aardappel, ~125g. En daarbij nog bv, geen idee ook hoeveel.
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:53:55 #212
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134540526
Wat een leuke foto's Shandaly!!
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:55:29 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134540594
Wat een schatje Shandaly O+
pi_134541169
Wat een leuke foto's Shandaly! Lekkere hapwangen O+

En mbt bv: eventueel een combinatie? S ochtends en s avonds live voeden en overdag kv? Of zou je productie dat niet trekken?
pi_134541341
XM ik heb niet het idee dat je een kluns bent in het moederschap. Alleen heel onzeker. Je meisje doet het goed. 650cc en fruit en groente vind ik echt voldoende als ze niet helemaal lekker is. :*

Shandaly wat een schatje O+
En trotse moedergevoelens vind ik het beste gevoel die je kan hebben.

Nu ga ik lekker slapen. Welterusten allemaal :W
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:20:18 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134541648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef Omentielvo het volgende:
XM ik heb niet het idee dat je een kluns bent in het moederschap. Alleen heel onzeker.
+1 en ook op de post van shandaly, met Noor gaat t prima, en jij bent ermee bezig om te zorgen dat dat voor jou ook geldt :*
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:27:28 #217
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134541939
+1 voor de post van LB en Omen
  zondag 22 december 2013 @ 06:48:39 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134550785
80 op van de 200 net.

Ik trek het niet meer.

Meld me wel weer als het beter gaat.
pi_134550834
XM :*
Zou het helpen als er een 'professional' naar kijkt? Huisarts, CB, iemand die je kent, zodat zij jou misschien gerust kunnen stellen? Iemand die jou en Noor irl ziet en kent? ipv al die mutsen hier op een forum zoals ik?
pi_134550844
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto's Shandaly! Lekkere hapwangen O+

En mbt bv: eventueel een combinatie? S ochtends en s avonds live voeden en overdag kv? Of zou je productie dat niet trekken?
Zoals die ene linksboven, zo zien we haar tegenwoordig het meest :D O+

Helaas vandaag al van 5:45u.. en slapen zit er voor madam niet meer in. Heb haar nu eindelijk relaxed spelend in de box, maar nu hoor ik alweer gestommel boven van d'r grote broer. Ben bang dat nog een uurtje slaap er voor mij niet meer in zit. :O :O

Ik denk dat mijn productie dat niet trekt. Dat was het idee toendertijd met Lars ook, maar in een week tijd was het op, droger dan de sahara. En ik weet 'resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst'... maar toch...
pi_134550854
XM :*

Shandaly dat is erg vroeg :*
En moeilijke keus qua bv. Welke keus je ook maakt, weet dat het een goede keus is, zolang jij er helemaal achter staat :*
pi_134550931
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat voor yoghurt geef je dan? Halfvol of vol?
Maakt niet uit volgens mij. De een zegt dat halfvol beter is, de ander vol. Wij geven soja yoghurt, puur en alleen omdat we dat toevallig in huis hebben en ik het zonde vind steeds pakken weg te moeten gooien.

En dat gevoel dat je maar wat doet, volgens mij doet iedere moeder dat hoor ;) Ik althans wel! Maar Isa lijkt het er prima op te doen, dus ik maak me verder geen zorgen. Jouw situatie is natuurlijk anders, maar probeer te kijken naar wat allemaal goed gaat in plaats van naar wat allemaal fout zou kunnen gaan ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_134550932
Aaah Shandaly, wat een popje!! Qua vorm van het hoofdje is het echt precies Lars, of niet?? O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134551109
Shandaly wat een superleuke foto's, wat een vrolijk meisje heb je! O+

XM, je denkt bewust na over hoe je met je meisje omgaat en hebt het beste met haar voor, dan ben je goed op weg :) Wat je voor dag beschrijft is eigenlijk precies F's normale eetschema. 600 cc melk, twee hapjes. Hij krijgt dan ook nog een boterham, maar dat is het enige. En intussen komt hij weer aan, dus blijkbaar is het genoeg ;)
Daarbij drinkt hij soms een week als een krant en de andere week als een bootwerker. Je kunt denk ik beter over een week of twee het gemiddelde bekijken ipv elke dag apart (tenzij ze echt maar 100 cc drinkt en diarree heeft natuurlijk).

Ik kom even zwijmelen want gisteren kreeg ik er al een maar toen dacht ik nog dat het per ongeluk was, vanmorgen heeft F mijn hele wang afgeplakzoend *; :9~ ~:) Telkens als ik hem een kus gaf kreeg ik er een terug!
Het is vast nuchter gezien niet heel veel romantischer dan een geluid nabootsen, maar het voelt als zes emmers liefde op mijn wang O+

Oh en gister probeerde hij zijn nichtje ook een kus te geven, dat weet ik nu wel zeker. Met open mond richting haar hoofd _O- Het ziet er een beetje zombie-achtig uit, maar is dus megalief!
  zondag 22 december 2013 @ 09:15:13 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134551137
Wat een mooie dame Shandaly O+ Niet gek dat je zo'n trotse mama bent!
Lastig wel, wb borstvoeding..

Plakzoenen van F! O+ Heerlijk, zo'n lekker kwijlerig kusje krijgen O+
  zondag 22 december 2013 @ 09:40:51 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134551295
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een neusspray.. Dank voor de steun :*.
Wellicht is het al een paar keer langs geweest. Maar dé truc bij verkoudheden hier is een ui in 8 stukken gesneden onder de bedjes. Het ruikt afschuwelijk, maar het is wel effectief. :Y
pi_134551351
Oja een ui bij het bed...dat deed mijn moeder ook bij ons ja :)

Plakzoenen voor suiker O+ wat enorm schattig

XM...K heeft ook een paar dagen slecht gedronken tijdens de verkoudheid. Nu drinkt ie al 2 dagen als een bootwerker...zit de halve dag met de fles in mijn hand :D

En 28 jaar geleden kwam ik ter wereld...en een paar minuten later volgde mijn zus *O*
  zondag 22 december 2013 @ 09:50:48 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134551386
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje! *O* En je zusje ook ;)
Hoe gaat het met de bv trouwens? :*
pi_134551612
Dubbel gefeliciteerd Angela *O*
pi_134551730
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 09:50 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje! *O* En je zusje ook ;)
Hoe gaat het met de bv trouwens? :*
Dank je wel :)

Bv. lukt nog steeds niet maar we blijven het proberen. Mijn hoop is dat het lukt als K van de verkoudheid af is. Wel contact opgenomen met een logopedist dus hopelijk kunnen we daar snel terecht. Ondertussen ben ik erg blij met mijn elektrische kolf ^O^
pi_134551842
Aah wat lief Suiker! Gister hier Zieh Moment: ze lag te mopperen in de co-sleeper en toen ik er boven ging hangen kreeg ik het mooiste scheve bekkie (=lach) ooit *;

Leuke dame, Shandaly!

Van harte Angela. Mooie dag ook om jarig te zijn: de dag na de kortste dag van het jaar. Vanaf nu wordt alles lichter ;)
pi_134551902
Mijlpaal Limone, dat je echt invloed hebt op haar humeur is tof he! O+
pi_134552014
Suiker die kusjes zijn zo O+

Limone zo'n lach maakt je helemaal blij O+

Angelatje gefeliciteerd *O*
pi_134555265
Ahh Suiker, plakzoenen van F O+

Angelatje gefeliciteerd *O* Hopelijk heeft K snel geen last meer van de verkoudheid!

O+ O+ Limoentje
pi_134555711
Ik ben niet zo goed bijgelezen maar wil cheeren voor het lachje van Limoentje en de klapzoen van F! O+ O+

Hier traktaties aan het maken voor morgen op het kdv en alles, en heel hard genieten van m'n baby die nog twee dagen nul is. Nul. Baby. Ja! Vorig jaar op 22-12 werd er een poging tot strippen gedaan want 41 weken. En dat lukte niet en zou nog wel even duren.
pi_134556138
Olf tussen het maken van de traktaties en het genieten van je baby ( O+ ) in kan je heus wel een daily Olf doen :Y
pi_134556355
Shandaly wat is ze toch leuk O+
Suiker echt, kusjes???? O+ mijnes houdt niet van kroelen :'(
Angelatje gefeliciteerd
Olf 2 dagen nog maar? ;(
pi_134556776
Shandaly, wat een mooie foto's!

XM,:*

Suiker, wat lief zulke kusjes.
Angelatje, gefeliciteerd!

Olf, nog 2 daagjes heb je een baby. Ik ben helemaal bezig met vorig jaar. Ongeveer 5 weken zwanger en ik was zo misselijk, durfde niets meer te eten en te drinken. En nu heb ik toch zo'n heerlijk blij dametje van al 4,5 maand liggen.. O+
  zondag 22 december 2013 @ 14:05:41 #239
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134557925
Olf, nog 2 dagen :o

Hier nog 10 dagen, aaaaaah. En dus ook trakteren eerstvolgende keer KDV. Dat zal alleen pas 8 januari zijn ivm feestdagen op zijn vaste woensdag.

Wat maak je eigenlijk voor traktatie voor de babygroep? Er zijn 5 kindjes, en J. is de oudste (2 zijn ook bijna jarig, en 2 kleine baby's). En voor de juf? Hij krijgt vanaf januari een nieuwe leidster, die ik dus nog niet goed ken. Van de oude hebben we afscheid genomen vorige week, en die heeft een kadobon + kleinigheidje gehad. Was echt een superleidster, en ze werd wegbezuinigd, dus ik vond dat ze dat verdiend had :Y, maar de nieuwe gaat dus J. voor de erste keer in de groep hebben over 2 weken, en dan is ie meteen jarig. What to do :?
pi_134558511
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?

Wat maak jij Olf?
  zondag 22 december 2013 @ 14:22:28 #241
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134559065
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Limone het volgende:
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?

Wat maak jij Olf?
Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst ;( . De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.

Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd :P
pi_134559189
Ik ga die baby uitdeelboekjes geven en voor de jufjes koop ik bonbons of een doos merci
pi_134559367
Ik heb bonbons voor de juffen!

En houten autootjes voor de kinders met een kaartje eraan. We krijgen vaak rozijntjes ofzo maar er zijn echt veel hele kleine babietjes in de groep. Uitdeelboekjes vind ik ook leuk maar zag deze bij de Hema voor 1 euro per stuk en dochter ging er zelf meteen enthousiast mee spelen dus het is goedgekeurd ;)
  zondag 22 december 2013 @ 14:32:54 #244
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134559637
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee :D . Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad :(.
pi_134559728
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef mousemicky het volgende:
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee :D . Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad :(.
Je hebt echt heel veel verschillende thema's van die uitdeelboekjes :D
Die houten auto's ken ik niet.
pi_134563029
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst ;( . De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.

Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd :P
Ik heb een afbeelding van een idee voor een traktatie van een rijstewafel, die verbouwd is tot schaap. Ff kijken of ik hem hier krijg. Ogenblikje....
pi_134563293
Deze:

Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
  zondag 22 december 2013 @ 16:00:01 #248
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134563677
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef danic het volgende:
Deze:

[ afbeelding ]
Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
Ohh lief zeg! O+
Deze vond ik ook leuk:

Olf, aftellen maar :o

Limone, lachjes zijn zó leuk O+
pi_134565005
Echt leuk die traktaties. O+
pi_134565472
Leuk die traktaties! Kun je die niet even crossposten in het traktatietopic? Over 4,5e maand ben ik dit echt vergeten en dan ga ik daar waarschijnlijk neuzen voor inspiratie ;)

Angelaatje, gefeliciteerd!

Meh, Olf.. nog maar 2 dagen... ik ga maar vast in het dreumestopic meelezen ofzo, er verdwijnen veel te veel meiden die kant op... (en dit typende realiseer ik me dat Femke ook al ruim 7 maanden is.. over de helft... en dat statistisch gezien hier meer kindjes zitten jonger dan Femke, dan ouder...)

Geweldig he, Limone, die lachjes... O+ Ik smelt ook nog steeds...

En F. geeft gewoon al klapzoenen! Geweldig zeg! O+
pi_134567260
Tractatietopic :?
Als je een lintje hebt gooi ik hem er gelijk in. Ik wist niet eens dat het bestond.
  zondag 22 december 2013 @ 17:25:59 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134567401
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef danic het volgende:
Tractatietopic :?
Als je een lintje hebt gooi ik hem er gelijk in. Ik wist niet eens dat het bestond.
OUD / Traktaties voor op school/psz/kdv deel 9
  zondag 22 december 2013 @ 20:17:40 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134574693
Wat een rust hier dit weekend!

Wij hebben een leuke dag gehad vandaag. Op verjaardag van schoonmama geweest. Kindjes hebben alleen in de auto geslapen (uurtje rijden) maar ze hebben het allemaal prima gedaan. O+
pi_134574743
Wat fijn dat je kids het prima hebben gedaan. Wat voel je je dan trots hè? O+
pi_134575294
Wat goed Kyara!

Wij hebben morgen een verjaardag. Nog even bedenken hoe ik dat wil doen. We gaan sowieso wel, maar heb geen zin dat M. een rondje door de kring moet doen. Bepaalde mensen geen probleem mee, maar mijn familie kennende. Ik denk dat ik draagdoek meeneem.
  zondag 22 december 2013 @ 20:30:49 #256
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134575601
In de draagdoek houden of gewoon eerlijk zeggen. Dat dat wat veel prikkels voor hem zijn. Ik ben ook niet zo'n fan van het "rondje baby" als ze nog zo klein zijn. En als ze wat ouder zijn dan geven ze zelf wel aan wat ze wel of niet willen.

Oh en M heeft in de auto een tijdje J's handje vastgehouden. Was zooooooo schattig O+ O+
pi_134575690
Klinkt goed, Kyara! Soms kunnen ze het best een dagje op wat minder slaap doen he.. zeker als er zoveel afleiding is als een verjaardagsfeestje van oma. En met een beetje geluk halen ze het vannacht in, heb je nog een goeie nacht erbij ook ;)

Ah, je hebt je lintje al gehad zie ik, Danic ;) Best een leuk topic is dat...

Mabawa, draagdoek lijkt mij een prima optie in zo'n geval inderdaad. Veel plezier!
pi_134575822
Kyara O+

Als ze wat ouder zijn wordt dat inderdaad makkelijker. Riley begon gisteren op de schoot van een tante. Vond ze niet erg, totdat ik langs liep. Toen heb ik haar even bij me genomen. En vijf minuten later was ze los en hield ze mijn nicthje goed bezig O+
  zondag 22 december 2013 @ 20:51:20 #259
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134576998
Wat leuk Kyara!!

En F van Suiker die zoentjes geeft. Smelt. *;

D is al bijna 8 maanden en nu nog zou ik hem geen heel rondje laten doen bij verjaardagen.

En Olf, jij hebt al bijna een dreumes. Jeetje, wat gaat dat snel. Ik ga de dailyOlf wel missen.

Angelatje gefeliciteerd! *O*
pi_134577199
Mabawa, draagdoek inderdaad! Voor kindje ook fijn ivm beschermd zijn tegen prikkels.

Olf, omfg, een dreumes. Wanneer is ze precies jarig, of lees ik daar over heen?

Zoenende F. O+

Die van mij kan echt niet een dagje met minder slaap hoor. Wordt dan stikchagrijnig. :')

Ik moest heel lang nadenken over het lintje van danic :@
pi_134577644
Ik ook :D zou wel eens leuk zijn ;)

Kyara wat goed. Fijn hè als het allemaal zo soepel loopt. En dat handje vasthouden O+ echt té schattig.

Ik denk dat wij het ritme iets gaan aanpassen. Nu leg ik Rosalie na de ochtend fles terug in bed. Soms slaapt ze dan nog, maar tegenwoordig vaak ook niet. Later op de dag zou een slaapje wenselijk zijn maar dat lukt niet altijd.
Vandaag heb ik kan haar na de fles mee naar beneden genomen. Toen kwamen we uit op 3 nuttige slaapjes van anderhalf uur. Laatste was van 16.30 tot 18.00.
Is perfect. Kan ze mee-eten, met Eva in bad en dan met een fles in bed ^O^
Morgen kijken of we dit erin kunnen houden.
pi_134577819
Oh en kijk nou wat er onder tafel zat vanmiddag O+

Ignore de vieze slab met stomme tekst.
pi_134577886
Wat een heerlijk vrolijk koppie danic! O+ En die tandjes... O+
  zondag 22 december 2013 @ 21:03:31 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134577925
Wat een vrolijkerd zeg! En grooooote ogen O+
  zondag 22 december 2013 @ 21:04:04 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134577970
Er was nog een heleboel wat ik niet gezien had :')

Angelatje, gefeliciteerd! En wat leuk dat jij een van een tweeling bent. Een- of twee-eiig? (wordt je daar eigenlijk knettergek van, dat mensen dat steeds vragen? Krijg jij ook veel standaardvragen naar je hoofd? Ik kan wel een heel rijtje opdreunen maar als je zelf een tweeling bent dan zul je dat ook wel hebben lijkt me).

En balen van de bv. Hopelijk kun je snel terecht bij de logopediste. En is die verkoudheid snel over.

Limone, eerste scheve babylachjes O+ O+

Suiker, plakzoenen O+ O+ O+ en wat beschrijf je het mooi O+ O+ O+

Wat vroeg Shandaly :O dat hele vroege kan soms net zo pittig zijn als gebroken nachten. Hopelijk is het een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase en is ie ook snel over. Ik kan me voorstellen dat je denkt dat je productie dat niet trekt. Moeilijke beslissing maar wat je ook kiest, het is de juiste als je er zelf achter staat :*

Oh Olfje, nog maar heel eventjes een baby O+ :'( O+ Lekker mijmeren? O+ Wat gaat ze trakteren?
  zondag 22 december 2013 @ 21:06:32 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134578153
Wat schattig Danic O+ O+ En fijn dat het nieuwe ritme bevalt.

Hier kunnen ze dus wel met minder slaap. Maar het valt me bij de meiden ook heel erg op hoe goed ze tegen prikkels kunnen. Dagje druk met visite? Geen probleem. Mee naar ballorig-achtig iets? Geen probleem. Zolang er maar geen bejaarden zijn vinden ze alles prima. M had daar echt wel meer moeite mee.
  zondag 22 december 2013 @ 21:06:50 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134578172
Dames, wat is nou fantaaaaaaaaaastisch om te krijgen als cadeau voor een baby van 7 maanden oud?
  zondag 22 december 2013 @ 21:06:53 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134578177
Goed, dat waren 13 O+

:')
  zondag 22 december 2013 @ 21:07:09 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134578192
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef GotC het volgende:
Dames, wat is nou fantaaaaaaaaaastisch om te krijgen als cadeau voor een baby van 7 maanden oud?
stapelbekers.
pi_134578320
Kyara, wat hebben jouw meiden tegen bejaarden? :D
  zondag 22 december 2013 @ 21:09:39 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134578374
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Kyara het volgende:

[..]

stapelbekers.
^O^ Dank!
  zondag 22 december 2013 @ 21:11:12 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134578481
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Shandaly het volgende:
Kyara, wat hebben jouw meiden tegen bejaarden? :D
Die duiken steeds in die kinderwagen en gaan aan ze zitten. En ze stellen domme vragen. Of het jongetjes zijn bijvoorbeeld. Of vonden ze vroeger knalroze jasjes voor jongetjes normaal?
pi_134578519
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
Wat schattig Danic O+ O+ En fijn dat het nieuwe ritme bevalt.

Hier kunnen ze dus wel met minder slaap. Maar het valt me bij de meiden ook heel erg op hoe goed ze tegen prikkels kunnen. Dagje druk met visite? Geen probleem. Mee naar ballorig-achtig iets? Geen probleem. Zolang er maar geen bejaarden zijn vinden ze alles prima. M had daar echt wel meer moeite mee.
+1. Minus de bejaarden dan. Riley kan ook zo goed tegen prikkels.
  zondag 22 december 2013 @ 21:11:52 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134578532
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef GotC het volgende:

[..]

^O^ Dank!
Of boekjes, met van die dikke kartonnen bladzijden zodat ze die zelf om kunnen slaan.
pi_134578535
Danic wat een schatje. O+
pi_134578593
Draagdoek it is!

O+ Danic, die ogen en dat neusje! Wat een schatje zeg!
pi_134578614
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef GotC het volgende:
Maakt niet uit, het cadeaupapier blijft het interessantst ;)
  zondag 22 december 2013 @ 21:14:10 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134578690
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Shandaly het volgende:

[..]

ja, om op te eten. Inclusief plakband }:|
  zondag 22 december 2013 @ 21:14:23 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134578705
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat sowieso :+ Of een chipszakje!
  zondag 22 december 2013 @ 21:15:45 #280
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134578790
Wat lief Danic!!!!

Cadeaupapier of reclamfolders. ook zo'n succes.
pi_134578797
Of een speeltje met zuignap voor op het dienblad van de kinderstoel. Als je kindje kan zitten tenminste.
pi_134578834
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:

[..]

Die duiken steeds in die kinderwagen en gaan aan ze zitten. En ze stellen domme vragen. Of het jongetjes zijn bijvoorbeeld. Of vonden ze vroeger knalroze jasjes voor jongetjes normaal?
Jahoor, "Tegenwoordig weet je het niet meer he, dan kan alles!" En ik had laatst een bejaarde man in het tuincentrum die Isa aan zijn gezicht liet voelen. Dat vond ik ook niet zo heel tof... En een vrouw vond haar sokjes zo schattig dat ze ze wilde hebben. Ehnmm, nee?! Sommige mensen zijn een beetje raar wel...
Sarcasme. Herken het.
pi_134578865
Dank dames O+ . Ik smelt ook echt iedere keer weer een beetje als ik naar dat bekwijlde toetje kijk die me met van die pretogen aankijkt O+
Ik wist niet dat mijn hart nog groter kon worden na 1 kind, maar het is echt nog veeeeel groter
  zondag 22 december 2013 @ 21:17:52 #284
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134578941
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef danic het volgende:
Of een speeltje met zuignap voor op het dienblad van de kinderstoel. Als je kindje kan zitten tenminste.
Da's een leuk idee, en dan met een afwasbaar speeltje eraan of zo. En hopen dat het een afleiding is aan babyhandjes die graag etensbakjes mogen omkieperen of handjes in yoghurt steken.
pi_134578946
Jaa Danic, die pretoogjes!! O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  zondag 22 december 2013 @ 21:19:25 #286
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134579035
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef danic het volgende:
Is voor m'n nichtje ;) Ze zit sinds deze week in de kinderstoel, dus ook een leuk idee :Y
  zondag 22 december 2013 @ 21:20:53 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134579128
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jahoor, "Tegenwoordig weet je het niet meer he, dan kan alles!" En ik had laatst een bejaarde man in het tuincentrum die Isa aan zijn gezicht liet voelen. Dat vond ik ook niet zo heel tof... En een vrouw vond haar sokjes zo schattig dat ze ze wilde hebben. Ehnmm, nee?! Sommige mensen zijn een beetje raar wel...
Hier vraagt iedereen standaard als ik T. in de doek draag of hij het niet koud heeft. Nou..nee. Muts, dik vest, lange mouwen shirt, rompertje, broekje, sokken, slofjes erover én in de doek.
pi_134579412
Ik krijg niet heel gekke opmerkingen of vragen over mijn baby. Alleen bij de Jumbo, toen de caissiere me vroeg of ik tevreden was met mijn draagdoek. Ze wilde er wel een voor hun naaktkat, die had het altijd zo koud. :D O+
pi_134579616
LE _O-

Man kwam laatst verontwaardigd thuis na een gesprek met een caissière bij de supermarkt. Die raadde hem aan aromat door de potjes babyvoeding te doen, omdat ze zo smakeloos waren :')
Sarcasme. Herken het.
pi_134579637
LE :D Je ziet het voor je he, die vrouw helemaal trots met d'r draagdoek over straat en dat een argeloze voorbijganger dan ff in de doek spiekt met de verwachting een uuubercute baby aan te treffen en dan de schrik van z'n leven krijgt van die binnenstebuitenkat. #mentalpicture
pi_134579651
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef danic het volgende:
Dank dames O+ . Ik smelt ook echt iedere keer weer een beetje als ik naar dat bekwijlde toetje kijk die me met van die pretogen aankijkt O+
Ik wist niet dat mijn hart nog groter kon worden na 1 kind, maar het is echt nog veeeeel groter
+1

L-E, :? Wilde ze die kat gaan dragen dan?
pi_134579703
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Juud-- het volgende:
LE :D Je ziet het voor je he, die vrouw helemaal trots met d'r draagdoek over straat en dat een argeloze voorbijganger dan ff in de doek spiekt met de verwachting een uuubercute baby aan te treffen en dan de schrik van z'n leven krijgt van die binnenstebuitenkat. #mentalpicture
Hahahaaaa, dit dus idd! :D
pi_134579704
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Kyara het volgende:
Er was nog een heleboel wat ik niet gezien had :')

Angelatje, gefeliciteerd! En wat leuk dat jij een van een tweeling bent. Een- of twee-eiig? (wordt je daar eigenlijk knettergek van, dat mensen dat steeds vragen? Krijg jij ook veel standaardvragen naar je hoofd? Ik kan wel een heel rijtje opdreunen maar als je zelf een tweeling bent dan zul je dat ook wel hebben lijkt me).

Wij zijn twee-eiig en lijken echt totaal niet op elkaar. Mijn jongste zusjes zijn ook een twee-eiige tweeling. Mensen geloven het nooit als ik vertel dat we twee Tweelingen hebben in ons gezin :+
En idd vroeger kregen we veel van die standaard vragen naar ons hoofd geslingerd.
Zo denken mensen altijd dat je een speciale band hebt als tweeling maar dat hebben wij helemaal niet, en mijn zusjes ook niet...

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties ;)
  zondag 22 december 2013 @ 21:29:32 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134579827
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Juud-- het volgende:
_O- :D

Soms zie ik iemand lopen met een wandelwagen, loop ik erlangs en kijk opzij naar de wandelwagen..zit er een hond in :')
pi_134579853
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef L-E het volgende:

[..]

Hahahaaaa, dit dus idd! :D
En dat dan de kat dáár weer vreselijk van schrikt en uit pure paniek al z'n nagels uitslaat :Y) _O-

Angela, gefeliciteerd nog!
pi_134579924
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
LE _O-

Man kwam laatst verontwaardigd thuis na een gesprek met een caissière bij de supermarkt. Die raadde hem aan aromat door de potjes babyvoeding te doen, omdat ze zo smakeloos waren :')
Dude :')
pi_134579927
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef GotC het volgende:

[..]

_O- :D

Soms zie ik iemand lopen met een wandelwagen, loop ik erlangs en kijk opzij naar de wandelwagen..zit er een hond in :')
!!!! Niet al te lang geleden zag ik een man (!!) met een roze (!!!) kinderwagen lopen met een chiwawa erin (!!!!!!!!). Priceless.
pi_134580001
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
LE _O-

Dat was er vast zoeen die ze zelf at om af te vallen ;)
pi_134580270
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat was er vast zoeen die ze zelf at om af te vallen ;)
Whut?? Bestaat die trend echt!? Ik heb als tiener een paar weken potjes gegeten omdat ik een beugel kreeg en dat vond ik eigenlijk best lekker.
pi_134580438
Jep, zulke mensen bestaan... immers alle voedingsstoffen zitten erin, en aantal calorieen is toch beperkt en het is nog makkelijk en snel klaar ook

Er zijn rare mensen op deze wereld...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')