Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
Dan kom ik er goed vanaf inderdaad!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.
Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
Die duizeligheid ook idd,quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.
Ook ik doe mee... Lamlendig en buikpijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die duizeligheid ook idd,
Stom virus mag weer weg van mij.
Frustrerend hè. Vooral geen reactie krijgen of een onzin reactie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
Zo balen idd. Welk veld zoeken jullie, Kyara en FR?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef mousemicky het volgende:
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.
Onderwijs, dus ja!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Op vacatures waar ik op solliciteer komen heel veel reacties. Parttime komt niet zo heel veel voor in mijn vakgebied dus daar duikt iedereen op af.
(ik zoek een marketingbaan).
Lekker MM, vakantie! Volgend jaar pas weer beginnen?
He bahquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef Tally het volgende:
Ik mag nu ook solliciterenEindelijk officieel ontslagen en alles af gewikkeld. Yeah
Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:11 schreef mousemicky het volgende:
Bij ons op dit moment trouwens geen marketingvacatures, maar dan zou je het überhaupt leuk moeten vinden om les te geven in marketingvakken. Wel regelmatig mensen nodig, en vaak parttime, want we groeien nog steeds, maar hebben veel jonge vaders en moeders in dienst die ook lekker een dagje of twee thuis willen zijn .
Kijk je ook regelmatig op werkenbijhogescholen.nl? Daar komen onze vacatures iig altijd voorbij, en die van de meeste HBO's. Bij ons is ervaring in het vakgebied trouwens belangrijker dan onderwijsbevoegdheid. Studenten horen graag verhalen uit de praktijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leuk
Tally![]()
Ja scheelt een hele hoop stress en gedoe.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]
He bah
Maar wel blij dat de ellende nu voorbij is?
f-r, jij ook succes met de sollicitaties
hopelijk geldt voor de werkzoekenden nieuw jaar, nieuwe kansen
Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef GotC het volgende:
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen
Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen?
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals:
Nope, allemaal houten stoelen. En T. mag er absoluut niet in! Dat maakt het allemaal nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
Na de voedingen heeft hij ook vaak een hoestbui, dat komt door dat er door de melk slijm word gevormd. Maar tussendoor heeft hij het ook vaak. En soms zie ik dan ook echt slijm in zijn mondje wat net omhoog gekomen isquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Sull het volgende:
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...
GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).
Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)
Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben!
Ik word een beetje gek van elke keer die maatbeker te moeten vullen...ik had 3 onderhuidse hechtingen en na 8 dagen is er 1 uitgehaald omdat ik daar veel pijn van had. De rest was niet meer zichtbaar en alles zag er heel mooi uit. Was niet te zien dat ik bevallen was zei de kraam. Het vloeien is ook niet echt veel meer dus ik denk dat ik stop met spoelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Limone het volgende:
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef GotC het volgende:
Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar
Ik heb voor mijn gevoel eindeloos gespoeld, omdat ik als de dood was dat mijn negenduizend hechtingen zouden gaan ontsteken (die waren allang weg, maar toch). En ik vond het gewoon frisser. Maar volgens mij hoeft het niet zo lang hoor! Als jij er klaar mee bent stop je er toch mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:39 schreef angelatje het volgende:
Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.
Ik had ook zo'n *aha!* momentje toen ik het voeldequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg!
[..]
Ja, maar daar kom je echt niet bij met spoelen! Ik heb zelf ook niet gespoeld (ks), was niet eens bij me opgekomen zelfs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
Had ik de eerste keer ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Loj het volgende:
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto's Kyara en Omen!!!
Onze kerstkaart voor dit jaar is ook goed geslaagd, afgelopen zaterdag in het winkelcentrum konden we als gezin met z'n 5en op de foto, en daar werd een kerstkaart (reclame weggefotoshopt) van gemaakt. Wij blij!!!
Met ons 3 hebben we ook een foto laten maken en dat werd deze:
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Op fb werd ik tenminste ook nog genoemdquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
Oh en idee van Bellelena gejat om kerstkaartfoto's te maken. Hier de dametjes in hun kerstjurkjes:
[ link | afbeelding ]
Dat wil ik natuurlijk niet horen hequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik de eerste keer ook![]()
De tweede keer een heel stuk langer. 6 weken ofzo.
Ja dat klopt. Hij is 11 maanden en een beetje. 9 januari is hij jarig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef As1981 het volgende:
Dat is netjes Tico.Kyan was vorige week thuis 9,1 kilo. Lengte echt geen flauw idee. Was je er nu voor de 11 maanden afspraak?
Gewoon gemiddeld eigenlijk. Gewicht zakt iets onder gemiddeld. Maar volgens mij is dat de "kunstvoedinglijn" die het cb bij ons hanteert. Ik moet de borstvoedingscurve eens invullen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
Dat valt best mee qua bollie. Maar hij is wel redelijk lang of niet?
Vandaag nog niet. Maar werd vanmiddag pieperig en meteen even PCM gegeven want we moesten door naar het zwembad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:36 schreef As1981 het volgende:
Oh ik dacht 16 jan uit mijn hoofd.
Hier is de 11 maanden alleen maar prikjes, maar ga denk ik dan nog wel even naar het weeguurtje ofzo, vind die stats altijd wel leuk.
Last van zijn prikjes?
Ja, maar anders hebben we een rustig weekend voor m.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Oh stats van Bram!
76,5 cm en 9,2 kilo. Zo bolletje is hij al echt niet meer.
Oh en we mochten nu best halfvolle melk gaan geven. "Oh hij krijgt vanaf 9 maanden gewoon volle melk. "
Hmz.
Kruipt jouw dame al echt? Bram zit echt geen moment stil he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:47 schreef pessie het volgende:
[..]mijn dame is vetter dan jouw ventje
when did that happen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Op de borstvoedingscurve zit hij nu rond het gemiddelde. Hij zakt wel, hij komt immers van dik er boven. Maar goed ik maak me er geen zorgen om. Geen van de kinderen zijn te zwaar of bovengemiddeld.
En dat chipje wat hij zo af en toe krijgt toegestopt kan hij best hebben.
Als hij z'n eigen lijn maar volgt he. Heeft dat trouwens nog te maken met je zwanferschapsdiabetes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Op de borstvoedingscurve zit hij nu rond het gemiddelde. Hij zakt wel, hij komt immers van dik er boven. Maar goed ik maak me er geen zorgen om. Geen van de kinderen zijn te zwaar of bovengemiddeld.
En dat chipje wat hij zo af en toe krijgt toegestopt kan hij best hebben.
Herkenbaar Kyan staat/loop/danst/kruipt de hele dag. Hij is alleen "stil" als hij slaapt (maar dan ligt hij ook steeds anders als ik kijk) of als hij in de kinderstoel zit, maar dan hupst hij ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kruipt jouw dame al echt? Bram zit echt geen moment stil he?
Sinds woensdag is ze hele dagen aan het kruipen. En ze trekt zich ook vaak op. Als ze zich aan mijn handen optrekt wil ze stapjes doen, beweging begint dus steeds meer te komen. Hiervoor tijger de ze continu.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kruipt jouw dame al echt? Bram zit echt geen moment stil he?
H&Mquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, waar heb je de zwarte leggings voor je dames gekocht? Ik had een heel fijne maar die is kwijt en bij de Zeeman waren ze niet meer laatst...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Lauren aan de wandel![]()
Oh en Tico leuk dat je weer meeschrijft!
Het wordt weer wat rustiger hier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Lauren aan de wandel![]()
Oh en Tico leuk dat je weer meeschrijft!
Leuk is dat ! Bram is nu zo vlug. Ik kom soms ogen te kort.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Sinds woensdag is ze hele dagen aan het kruipen. En ze trekt zich ook vaak op. Als ze zich aan mijn handen optrekt wil ze stapjes doen, beweging begint dus steeds meer te komen. Hiervoor tijger de ze continu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Niets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Als hij z'n eigen lijn maar volgt he. Heeft dat trouwens nog te maken met je zwanferschapsdiabetes?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Even geheel offtopic hoor, maar voor wie het leuk vindt om mee te denken: wat voor kleur / tint zouden jullie op de -nu blauwe- muur in deze kamer doen?Lichtgrijs. Staat strak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hmz. Hier moet ik ook het traphekje maar weer monteren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:
Lab ze hebben echt het hele huis blauw gemaakt
Gezien je Nick: stemmig zwart?
Rico, Lauren staat nu al onderaan de trap te gillen als ik even boven ben, nog even en ze loopt me achterna de trap op
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:
Rico, Lauren staat nu al onderaan de trap te gillen als ik even boven ben, nog even en ze loopt me achterna de trap op
Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:04 schreef As1981 het volgende:
Sorry LB daar ben ik dus heel slecht in. Ik zou denk ik aan warme tinten denken, oranje ofzo. Maar nogmaals ik ben daar heel slecht in.
Mama's van tweede (of meer kindjes), vinden jullie baby's hun oudere broer/zus ook zo geweldig? Yaro mag alles met hem doen. Kyan vind alles best en ligt de hele dag in een deuk om hem.
Andersom mag er ook veel (niet altijd maar toch).
Vandaag was Yaro in slaap gevallen in de auto, dus we leggen hem op de bank. Gaat Kyan er gelijk op af. Lachen en op zijn hoofd slaan om hem wakker te maken. En een lol die hij had. En normaal slaapt Yaro als een blok die zeldzame keren dat hij in de auto in slaap valt. Nu was hij binnen 2 min wakker, moest lachen om de reactie van Kyan en ging doen alsof hij weer sliep.
Echt ik die twee samen zijn <3, ik denk dat ik dat nog wel het leukste vind, die interactie.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:02 schreef pessie het volgende:
Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram heeft een rare band met jen. En begint te krijsen als Leyla naar m wijst.
En leuk samen spelen? Ik hoop er nog steeds op.
Ik heb vrienden die wit behang met zwarte vogeltjes hebben, bij een andere winkel vvonden ze witte stoelen met zwarte vogeltjes. Vind het zelf er leuk uitzien. Oh, ze hebben ook een knalrode bank, voor de kleurquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nu een muur met zwart behangmaar dat ben ik na een paar jaar toch wel zat, dus ik wou nu iets subtielers
Kyara, die ramen zitten op het zuidoosten geloof ik.
Ja maar Bram pakt nu ook dingen en geeft aan als hij iets NU wilt. Dan is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef As1981 het volgende:
[..]
Maar jou meiden speelden toch wel met Bram toen ook op de meet toch? Ik dacht dat Bram de "verbindende factor" was voor het spelen met elkaar
Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef -mandy- het volgende:
Dat samen spelen begint hier ook nog maar pas Tico, gisteren heeft Tyler voor het eerst met D gespeeld. Een baby die alleen op buik en rug ligt kun je ook nog niet zoveel mee als oudere broer. Nu hij kan zitten, begint Tyler in te zien dat hij met D kan gaan spelen. Maar hij kijkt er wel naar uit om zijn broertje bv te leren voetballen. Kim die moedert ook meer, da's ook anders.
Oeh, ja zacht paars zat ik stiekem ook aan te denken, maar dan in zo'n subtiele variant! Een patroon heb ik nu in dat zwarte behang en dat wil ik dus niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou behang nemen met een zachte, warme kleur donker paars met lichte accenten en een groot patroon zodat het plafond hoger lijkt en de kozijnen zou ik of wit (als weinig lichtinval) of donkergroen maken, wat onopvallender
Lastig is dat, hopelijk betert het in de toekomst.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook dat de meiden ook niet leuk met elkaar spelen. Die kunnen elkaar alleen maar irriteren. Altijd, binnen 5 minuten jankt er 1.
Jen is mama 2, "Bram, niet in je mond. Wat heb ik nou net gezegd?"
Ja jij hebt makkelijk praten met je slaapkopquote:Op zaterdag 21 december 2013 07:37 schreef Loj het volgende:
Jeejeejeejeejeejeejeejeej!!!! Ow heeft geslapen van 20.00 - 7.00
Mooie stats Tico, Ow is even lang
Mooie kamer LB, ik zou ook een lichte kleur nemen!
D onder de kasten dat yoghurt verhaal
Goedemorgen Spirit en Omen... En bedenk maar zo, hoe vroeger je wakker bent, hoe langer je van je baby kunt genieten
quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:32 schreef GotC het volgende:
Ik heb T. net wakker in bed gelegd zodra ik zag dat hij moe begon te worden en nu slaapt hijIk kan 'm nooit wakker wegleggen en nu wel
Bijzonder, hoe dat dan toch hetzelfde gaat! Ze zijn ineens iets minder afhankelijk van je..quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik las laatst toevallig over de eerste maanden van M en ik schreef precies hetzelfde. Naarmate hij zich meer van zijn omgeving bewust werd en meer bezig was met spelen en zo, sliep hij ook beter en kon ik hem inderdaad ook wakker wegleggen en ging hij gewoon slapen.
Hier ook hoor. Valt geen peil op te trekken (peil of pijl?) de ende keer slaapt ze 3 uur, de andere keer een half uur. Ik plan nu zo dat ze altijd een keer per dag in bed kan slapen. Wil ik weg dan slaapt ze maar op MN rug in de manduca. Ze ligt nu ook alweer anderhalf uur, komt opeens onze planning volledig in de war. Nog ja, dan slaapt ze vanmiddag maar in de auto.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:45 schreef Fieder het volgende:
Het wisselt hier enorm. Gister heeft hij 's ochtends 2 uur geslapen (toen mijn man oppastedus die vindt zichzelf nu de babyfluisteraar) Nu lukt het niet. Maar per dag gaan bekijken dan
Ja dat ging vanzelf eigenlijk. Tenzij in de auto, want dan vallen we allemaal in slaap behalve J. Maar op vrijdag zwem ik altijd. Dus de hele ochtend is gevuld. Hij stort wel in elkaar na de logopedie van Leyla dan. Om 13 naar bed en dan hoor ik m pas om half 4 weer. Dan moet hij wakker worden ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef Fieder het volgende:
Wanneer ben je daarmee begonnen Tico?
Kyara, jouw meisjes gaan ook naar 1 slaapje, las ik dat goed? Ik vind t nog zo vroeg
En als je probeert of ze kleine slokjes uit een bekertje wil drinken? Mss dat het op die manier makkelijker is voor haar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, drinken has gone from bad to worse. Bijvoeding gaat wel redelijk, maar de flessen voor geen meter. Ze heeft nu net de ondergrens van 500 gehaald. Pfff... Ben zo bang voor een flesweigeraar. Wat moet je dan? Er zit ook geen sprong rond deze tijd, ik zie niks wat op tandjes wijst, ze is alleen echt heel erg verkouden en dan vooral aan het hoesten. Ze rochelt en piept en kraakt... En ze was echt niet te genieten vandaag. Ik krijg er zo'n enorme stress van als ze niet goed drinkt. Echt niet leuk.
Komt wel goed. Echt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar Isa eet als een bootwerker.
Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
Die van mij is ontzettend verkouden en drinkt nog geen 500. Ook de bijvoeding eet ze niet of weinig. Ze heeft pijn in dr keel en bij alles huilt ze. Gaat wel weer over.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, drinken has gone from bad to worse. Bijvoeding gaat wel redelijk, maar de flessen voor geen meter. Ze heeft nu net de ondergrens van 500 gehaald. Pfff... Ben zo bang voor een flesweigeraar. Wat moet je dan? Er zit ook geen sprong rond deze tijd, ik zie niks wat op tandjes wijst, ze is alleen echt heel erg verkouden en dan vooral aan het hoesten. Ze rochelt en piept en kraakt... En ze was echt niet te genieten vandaag. Ik krijg er zo'n enorme stress van als ze niet goed drinkt. Echt niet leuk.
Dit. Als je snipverkouden bent en amper door je neus kan ademen is drinken ook best wel lastig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef Suikertante het volgende:
En ook niet dwingen, want zelf eet je ook minder als je je niet zo lekker voelt.
Waarom geef je niet extra bijvoeding als je bang bent dat ze te weinig flesvoeding binnenkrijgt? Extra stukje fruit, water, ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
Probeer je ratio aan te spreken. Dat is wat ik doe als mijn angsten me over nemen, een beroep doen op mijn verstand. Ze is niet lekker, drinkt logischerwijs wat minder, maar ze maakt het prima. Ze heeft vaker laten zien dat ze er wel tegen kan om eens wat minder te drinken, ook dit zal weer goed komen. Probeer wat vertrouwen te vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
28/12 is ze 7 maand. Broodkorst doen we nu soms.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Ze is net 6 maande he XM? Dus nog niet met brood begonnen neem ik aan?
En de ochtendfles evt een half uurtje of uurtje later geven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef danic het volgende:
En als je de fles van 10.00 omruilt met het fruit van 11.30?
Dan heeft ze misschien al wat meer dorst?
Dat gaat niet... Dan komen we te laat op het werk...quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En de ochtendfles evt een half uurtje of uurtje later geven?
Dat zullen we dan gaan proberenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef Kyara het volgende:
Yoghurt zou zo langzamerhand inderdaad wel kunnen ja (Kleintjes adviseert rond de 7 - 9 maanden)
Ja, ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef L-E het volgende:
Maar als dat hele schema wordt omgegooid en ze drinkt nog maar 3 flessen ofzo, ben je dan niet net zo nerveus als nu wanneer ze eens wat slechter drinkt, XM?
Yoghurt is dan wel een goede. Is ook weer extra vocht. En als ze genoeg eet dan vervalt het flesje daarna ook weer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zullen we dan gaan proberenfles omruilen hebben we pas gedaan voor de groente.. Nu nog meer omgooien durf ik nog niet zo goed
Heeft het dan zin om alles om te gooien? Oprechte vraag hoor, geen waardeoordeel vermomd als vraag.quote:
De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft het dan zin om alles om te gooien? Oprechte vraag hoor, geen waardeoordeel vermomd als vraag.
Nee die kwam van mij. En als je het niet ziet zitten moet je het ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De suggestie/vraag om om te gooien kwam ook niet van mij.
+1 en ook op de post van shandaly, met Noor gaat t prima, en jij bent ermee bezig om te zorgen dat dat voor jou ook geldtquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:13 schreef Omentielvo het volgende:
XM ik heb niet het idee dat je een kluns bent in het moederschap. Alleen heel onzeker.
Zoals die ene linksboven, zo zien we haar tegenwoordig het meestquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto's Shandaly! Lekkere hapwangen
En mbt bv: eventueel een combinatie? S ochtends en s avonds live voeden en overdag kv? Of zou je productie dat niet trekken?
Maakt niet uit volgens mij. De een zegt dat halfvol beter is, de ander vol. Wij geven soja yoghurt, puur en alleen omdat we dat toevallig in huis hebben en ik het zonde vind steeds pakken weg te moeten gooien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat voor yoghurt geef je dan? Halfvol of vol?
Wellicht is het al een paar keer langs geweest. Maar dé truc bij verkoudheden hier is een ui in 8 stukken gesneden onder de bedjes. Het ruikt afschuwelijk, maar het is wel effectief.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een neusspray.. Dank voor de steun.
Dank je welquote:Op zondag 22 december 2013 09:50 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag angelatje!En je zusje ook
Hoe gaat het met de bv trouwens?
Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorstquote:Op zondag 22 december 2013 14:15 schreef Limone het volgende:
Gewoon hetzelfde wat de kindjes krijgen? Of een paar bon bons in een zakje?
Wat maak jij Olf?
Je hebt echt heel veel verschillende thema's van die uitdeelboekjesquote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef mousemicky het volgende:
Oh, die houten HEMA auto's heeft J. ook, vindt ie leuk, is wel een idee. Rozijntjes vind ik J. zelf ook nog te klein voor, dus doe ik nog maar niet. Uitdeelboekjes heeft de juf die wegging ook uitgedeeld, dus die hebben ze vorige week nog allemaal gehad
.
Ik heb een afbeelding van een idee voor een traktatie van een rijstewafel, die verbouwd is tot schaap. Ff kijken of ik hem hier krijg. Ogenblikje....quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet ik dus ook niet. J. krijgt nog helemaal geen snoepjes, die maak je het blijste met een broodkorst. De andere kindjes denk ik ook niet, ze zijn allemaal onder de 1.
Zijn (gepimpte) Nijntje koekjes sociaal geaccepteerd? Die kunnen de papa's en mama's eventueel gewoon bewaren tot kindje er wel aan toe is. Voor de leidster lijken me Nijntje koekjes dan weer een beetje vreemd![]()
Ohh lief zeg!quote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef danic het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Rijstewafel in een vershoudfolietje en verder even knippen en plakken. Zit je goed op niveau èn niks ongezonds.
OUD / Traktaties voor op school/psz/kdv deel 9quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef danic het volgende:
Tractatietopic![]()
Als je een lintje hebt gooi ik hem er gelijk in. Ik wist niet eens dat het bestond.
stapelbekers.quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef GotC het volgende:
Dames, wat is nou fantaaaaaaaaaastisch om te krijgen als cadeau voor een baby van 7 maanden oud?
Die duiken steeds in die kinderwagen en gaan aan ze zitten. En ze stellen domme vragen. Of het jongetjes zijn bijvoorbeeld. Of vonden ze vroeger knalroze jasjes voor jongetjes normaal?quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Shandaly het volgende:
Kyara, wat hebben jouw meiden tegen bejaarden?
+1. Minus de bejaarden dan. Riley kan ook zo goed tegen prikkels.quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
Wat schattig Danic![]()
En fijn dat het nieuwe ritme bevalt.
Hier kunnen ze dus wel met minder slaap. Maar het valt me bij de meiden ook heel erg op hoe goed ze tegen prikkels kunnen. Dagje druk met visite? Geen probleem. Mee naar ballorig-achtig iets? Geen probleem. Zolang er maar geen bejaarden zijn vinden ze alles prima. M had daar echt wel meer moeite mee.
Maakt niet uit, het cadeaupapier blijft het interessantstquote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef GotC het volgende:
Dames, wat is nou fantaaaaaaaaaastisch om te krijgen als cadeau voor een baby van 7 maanden oud?
ja, om op te eten. Inclusief plakbandquote:Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het cadeaupapier blijft het interessantst
Dat sowiesoquote:Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het cadeaupapier blijft het interessantst
Jahoor, "Tegenwoordig weet je het niet meer he, dan kan alles!" En ik had laatst een bejaarde man in het tuincentrum die Isa aan zijn gezicht liet voelen. Dat vond ik ook niet zo heel tof... En een vrouw vond haar sokjes zo schattig dat ze ze wilde hebben. Ehnmm, nee?! Sommige mensen zijn een beetje raar wel...quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die duiken steeds in die kinderwagen en gaan aan ze zitten. En ze stellen domme vragen. Of het jongetjes zijn bijvoorbeeld. Of vonden ze vroeger knalroze jasjes voor jongetjes normaal?
Da's een leuk idee, en dan met een afwasbaar speeltje eraan of zo. En hopen dat het een afleiding is aan babyhandjes die graag etensbakjes mogen omkieperen of handjes in yoghurt steken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef danic het volgende:
Of een speeltje met zuignap voor op het dienblad van de kinderstoel. Als je kindje kan zitten tenminste.
Is voor m'n nichtjequote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef danic het volgende:
Of een speeltje met zuignap voor op het dienblad van de kinderstoel. Als je kindje kan zitten tenminste.
Hier vraagt iedereen standaard als ik T. in de doek draag of hij het niet koud heeft. Nou..nee. Muts, dik vest, lange mouwen shirt, rompertje, broekje, sokken, slofjes erover én in de doek.quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoor, "Tegenwoordig weet je het niet meer he, dan kan alles!" En ik had laatst een bejaarde man in het tuincentrum die Isa aan zijn gezicht liet voelen. Dat vond ik ook niet zo heel tof... En een vrouw vond haar sokjes zo schattig dat ze ze wilde hebben. Ehnmm, nee?! Sommige mensen zijn een beetje raar wel...
+1quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef danic het volgende:
Dank dames. Ik smelt ook echt iedere keer weer een beetje als ik naar dat bekwijlde toetje kijk die me met van die pretogen aankijkt
Ik wist niet dat mijn hart nog groter kon worden na 1 kind, maar het is echt nog veeeeel groter
Hahahaaaa, dit dus idd!quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Juud-- het volgende:
LEJe ziet het voor je he, die vrouw helemaal trots met d'r draagdoek over straat en dat een argeloze voorbijganger dan ff in de doek spiekt met de verwachting een uuubercute baby aan te treffen en dan de schrik van z'n leven krijgt van die binnenstebuitenkat. #mentalpicture
Wij zijn twee-eiig en lijken echt totaal niet op elkaar. Mijn jongste zusjes zijn ook een twee-eiige tweeling. Mensen geloven het nooit als ik vertel dat we twee Tweelingen hebben in ons gezinquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Kyara het volgende:
Er was nog een heleboel wat ik niet gezien had
Angelatje, gefeliciteerd! En wat leuk dat jij een van een tweeling bent. Een- of twee-eiig? (wordt je daar eigenlijk knettergek van, dat mensen dat steeds vragen? Krijg jij ook veel standaardvragen naar je hoofd? Ik kan wel een heel rijtje opdreunen maar als je zelf een tweeling bent dan zul je dat ook wel hebben lijkt me).
quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Juud-- het volgende:
LEJe ziet het voor je he, die vrouw helemaal trots met d'r draagdoek over straat en dat een argeloze voorbijganger dan ff in de doek spiekt met de verwachting een uuubercute baby aan te treffen en dan de schrik van z'n leven krijgt van die binnenstebuitenkat. #mentalpicture
En dat dan de kat dáár weer vreselijk van schrikt en uit pure paniek al z'n nagels uitslaatquote:
Dudequote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
LE![]()
Man kwam laatst verontwaardigd thuis na een gesprek met een caissière bij de supermarkt. Die raadde hem aan aromat door de potjes babyvoeding te doen, omdat ze zo smakeloos waren
!!!! Niet al te lang geleden zag ik een man (!!) met een roze (!!!) kinderwagen lopen met een chiwawa erin (!!!!!!!!). Priceless.quote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Soms zie ik iemand lopen met een wandelwagen, loop ik erlangs en kijk opzij naar de wandelwagen..zit er een hond in
Dat was er vast zoeen die ze zelf at om af te vallenquote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
LE![]()
Man kwam laatst verontwaardigd thuis na een gesprek met een caissière bij de supermarkt. Die raadde hem aan aromat door de potjes babyvoeding te doen, omdat ze zo smakeloos waren
Whut?? Bestaat die trend echt!? Ik heb als tiener een paar weken potjes gegeten omdat ik een beugel kreeg en dat vond ik eigenlijk best lekker.quote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat was er vast zoeen die ze zelf at om af te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |