abonnement Unibet Coolblue
pi_134518258
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O*

Ik las laatst toevallig over de eerste maanden van M en ik schreef precies hetzelfde. Naarmate hij zich meer van zijn omgeving bewust werd en meer bezig was met spelen en zo, sliep hij ook beter en kon ik hem inderdaad ook wakker wegleggen en ging hij gewoon slapen.
Bijzonder, hoe dat dan toch hetzelfde gaat! Ze zijn ineens iets minder afhankelijk van je..
pi_134518276
Wakker wegleggen hebben wij ook "afgedwongen". Althans, ik toen ik me ster genoeg voelde. Bij de eerste tekenen van vermoeidheid hop naar bed! Hoe vaak en wanneer ze slaapt regelt ze zelf. Je zult merken dat je baby er steeds iets langer tussen laat :)

Over slapen gesproken, ik hou zo veel van mijn man O+ O+ Hij heeft tot 7:30 met Isa naast zich geslapen en is rond 9 uur met de melding "ik vind dat toch zooo gezellig" weer met Isa in bed gaan liggen. Nu liggen m'n slaapkoppen tegen elkaar aan te snurken O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134518314
Bram zet ik in z'n bed en de rest zoekt hij maar uit. Als ik m neerleg en instop gaat hij toch eerst zitten en kletsen. Maar wij hebben vanaf heel klein gewoon ingevoerd slapen in bed, eerste signalen van moe meteen wegleggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134518629
Leuk om te lezen wat alle kindjes al kunnen! O+
L stapt langs de bank en de tafel en trekt zich aan van alles op. Hij is echt zo snel :o hij kan ook keihard kruipen. Ik denk steeds dat alles wat hij kan slopen nu weg is tot hij weer wat nieuws ontdekt :P
En hij begint steeds meer zelf te spelen. Met zn fisherprice boerderij en zn vormenstoof O+

Loj en Kyara wat fijn *O* *O* *O*

L wil niet slapen, staat rechtop in bed met spenen te gooien :{ nu heeft hij dus geen ochtendslaapje gehad zucht
pi_134518760
Bram slaapt bij mij sowieso maar 1x per dag. En dan meteen 3 uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134519012
Wanneer ben je daarmee begonnen Tico?
Kyara, jouw meisjes gaan ook naar 1 slaapje, las ik dat goed? Ik vind t nog zo vroeg :{
pi_134519092
M is er ook nu pas aan toe hoor ;)
Meisjes hebben altijd al een stuk minder geslapen als M.
pi_134519137
Het wisselt hier enorm. Gister heeft hij 's ochtends 2 uur geslapen (toen mijn man oppaste :{ dus die vindt zichzelf nu de babyfluisteraar) Nu lukt het niet. Maar per dag gaan bekijken dan :)
pi_134519498
Riley zit op 1 of 2 slaapjes per dag. Tijden en lengte zijn verschillend. Gisteren in de Ikea helemaal niet geslapen. Wel de hele tijd lief. Toen we thuis kwamen heeft ze iets langer dan een uur geslapen. Daarna niet meer

Spirit dat verhaal van Isa en jouw man O+
pi_134519688
Dank voor alle geruststellende woorden ;)
denk niet dat K het koud had want hij voelde gewoon warm aan. Hij had wel Veel honger :D

gisteravond zo gelachen. Ik had een flesje met 100 ml gemaakt en mijn vriend gaf dat aan K.
Binnen no time was het flesje leeg. Wij stonden daar van te kijken want K drinkt niet meer dan 60-70 per keer. Bleek dat de dop niet goed zat :D en K was helemaal doorweekt :')
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:26:16 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134519750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:45 schreef Fieder het volgende:
Het wisselt hier enorm. Gister heeft hij 's ochtends 2 uur geslapen (toen mijn man oppaste :{ dus die vindt zichzelf nu de babyfluisteraar) Nu lukt het niet. Maar per dag gaan bekijken dan :)
Hier ook hoor. Valt geen peil op te trekken (peil of pijl?) de ende keer slaapt ze 3 uur, de andere keer een half uur. Ik plan nu zo dat ze altijd een keer per dag in bed kan slapen. Wil ik weg dan slaapt ze maar op MN rug in de manduca. Ze ligt nu ook alweer anderhalf uur, komt opeens onze planning volledig in de war. Nog ja, dan slaapt ze vanmiddag maar in de auto.
pi_134520949
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:38 schreef Fieder het volgende:
Wanneer ben je daarmee begonnen Tico?
Kyara, jouw meisjes gaan ook naar 1 slaapje, las ik dat goed? Ik vind t nog zo vroeg :{
Ja dat ging vanzelf eigenlijk. Tenzij in de auto, want dan vallen we allemaal in slaap behalve J. Maar op vrijdag zwem ik altijd. Dus de hele ochtend is gevuld. Hij stort wel in elkaar na de logopedie van Leyla dan. Om 13 naar bed en dan hoor ik m pas om half 4 weer. Dan moet hij wakker worden ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134525139
Hier ook weinig ritme qua slapen, hoewel ze meestal wel rond 14.00 uur in de middag slaapt. Vaak soms ook nog en tegen 18.00, maar da's geen vast iets ;).

Ze is nu trouwens ineens rond 21.30 uur helemaal moe 's avonds, ben hartstikke verbaasd maar mijn man is wel blij. Enige jammere is dat de frequentie van de nachtvoedingen omhoog is gegaan, maar goed, so be it.
Home is where the O+ is...
  zaterdag 21 december 2013 @ 18:56:34 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134530434
Nou, drinken has gone from bad to worse. Bijvoeding gaat wel redelijk, maar de flessen voor geen meter. Ze heeft nu net de ondergrens van 500 gehaald. Pfff... Ben zo bang voor een flesweigeraar. Wat moet je dan? Er zit ook geen sprong rond deze tijd, ik zie niks wat op tandjes wijst, ze is alleen echt heel erg verkouden en dan vooral aan het hoesten. Ze rochelt en piept en kraakt... En ze was echt niet te genieten vandaag. Ik krijg er zo'n enorme stress van als ze niet goed drinkt. Echt niet leuk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:18:42 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134531109
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, drinken has gone from bad to worse. Bijvoeding gaat wel redelijk, maar de flessen voor geen meter. Ze heeft nu net de ondergrens van 500 gehaald. Pfff... Ben zo bang voor een flesweigeraar. Wat moet je dan? Er zit ook geen sprong rond deze tijd, ik zie niks wat op tandjes wijst, ze is alleen echt heel erg verkouden en dan vooral aan het hoesten. Ze rochelt en piept en kraakt... En ze was echt niet te genieten vandaag. Ik krijg er zo'n enorme stress van als ze niet goed drinkt. Echt niet leuk.
En als je probeert of ze kleine slokjes uit een bekertje wil drinken? Mss dat het op die manier makkelijker is voor haar?
Of een speen met meer of grotere gaatjes? Ik heb wel eens van een drie speen een lijntje tusse twee van de gaatjes doorgesneden bijvoorbeeld.
***
pi_134531119
En ander drinken zoals water? :*
pi_134531147
XM, ik post maar weer een herkenningsstukje :) Als Isa verkouden is en vol snot zit, wil ze ook geen fles. Kan keelpijn zijn of moeite met ademhalen of gewoon omdat aan de speen zuigen energie kost. Vooral als ze chagrijnig is, zit ze blijkbaar even niet lekker in haar velletje. Ik zou er gewoon in mee gaan en haar geven wat ze wel wil, bijvoorbeeld extra fruit. :)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:27:24 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134531411
We hebben een grotere speen... Dat is het niet. Ander drinken wil ze ook niet. Water geprobeerd, thee ook. Uit bekertje kunnen we morgen wel proberen als het dan niet beter gaat..

Dank Spirit, herkenningsverhalen zijn altijd geruststellend.

Ik kan mezelf ook gewoon niet uitstaan dat ik er zo heftig op reageer. Raak er zo gespannen van. Bah -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134531530
XcUZ_Me, ook in de bijvoeding zit vocht he, dus die halve liter haalt ze dan echt wel!

En ik denk dat drinken uit een fles erg moeilijk gaat als je neus helemaal verstopt zit. Geen wonder dat ze dan even (flink) wat minder drinkt.

Probeer het even los te laten, ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het komt goed, echt waar.
pi_134531582
Probeer te denken aan de vorige keren dat ze slecht dronk, toen gebeurde er ook niks ergs met Noor en ging het vanzelf weer beter :) Hier wordt ook regelmatig gepost dat kindjes slechter drinken als ze niet lekker zijn. 500ml is ook echt echt echt genoeg, minder zelfs ook. Isa haalt de 500 eigenlijk nooit :@ en die doet het prima! En als je je echt zorgen maakt kun je altijd de huisarts bellen :)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:35:26 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134531700
Ja, maar Isa eet als een bootwerker :7.

Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134532262
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar Isa eet als een bootwerker :7.

Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
Komt wel goed. Echt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134532834
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, drinken has gone from bad to worse. Bijvoeding gaat wel redelijk, maar de flessen voor geen meter. Ze heeft nu net de ondergrens van 500 gehaald. Pfff... Ben zo bang voor een flesweigeraar. Wat moet je dan? Er zit ook geen sprong rond deze tijd, ik zie niks wat op tandjes wijst, ze is alleen echt heel erg verkouden en dan vooral aan het hoesten. Ze rochelt en piept en kraakt... En ze was echt niet te genieten vandaag. Ik krijg er zo'n enorme stress van als ze niet goed drinkt. Echt niet leuk.
Die van mij is ontzettend verkouden en drinkt nog geen 500. Ook de bijvoeding eet ze niet of weinig. Ze heeft pijn in dr keel en bij alles huilt ze. Gaat wel weer over. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134533329
En ook niet dwingen, want zelf eet je ook minder als je je niet zo lekker voelt. :*
pi_134533394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:17 schreef Suikertante het volgende:
En ook niet dwingen, want zelf eet je ook minder als je je niet zo lekker voelt. :*
Dit. Als je snipverkouden bent en amper door je neus kan ademen is drinken ook best wel lastig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')