Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
Dan kom ik er goed vanaf inderdaad!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.
Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
Die duizeligheid ook idd,quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.
Ook ik doe mee... Lamlendig en buikpijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die duizeligheid ook idd,
Stom virus mag weer weg van mij.
Frustrerend hè. Vooral geen reactie krijgen of een onzin reactie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
Zo balen idd. Welk veld zoeken jullie, Kyara en FR?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef mousemicky het volgende:
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.
Onderwijs, dus ja!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Op vacatures waar ik op solliciteer komen heel veel reacties. Parttime komt niet zo heel veel voor in mijn vakgebied dus daar duikt iedereen op af.
(ik zoek een marketingbaan).
Lekker MM, vakantie! Volgend jaar pas weer beginnen?
He bahquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef Tally het volgende:
Ik mag nu ook solliciterenEindelijk officieel ontslagen en alles af gewikkeld. Yeah
Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:11 schreef mousemicky het volgende:
Bij ons op dit moment trouwens geen marketingvacatures, maar dan zou je het überhaupt leuk moeten vinden om les te geven in marketingvakken. Wel regelmatig mensen nodig, en vaak parttime, want we groeien nog steeds, maar hebben veel jonge vaders en moeders in dienst die ook lekker een dagje of twee thuis willen zijn .
Kijk je ook regelmatig op werkenbijhogescholen.nl? Daar komen onze vacatures iig altijd voorbij, en die van de meeste HBO's. Bij ons is ervaring in het vakgebied trouwens belangrijker dan onderwijsbevoegdheid. Studenten horen graag verhalen uit de praktijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leuk
Tally![]()
Ja scheelt een hele hoop stress en gedoe.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]
He bah
Maar wel blij dat de ellende nu voorbij is?
f-r, jij ook succes met de sollicitaties
hopelijk geldt voor de werkzoekenden nieuw jaar, nieuwe kansen
Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef GotC het volgende:
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen
Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen?
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals:
Nope, allemaal houten stoelen. En T. mag er absoluut niet in! Dat maakt het allemaal nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
Na de voedingen heeft hij ook vaak een hoestbui, dat komt door dat er door de melk slijm word gevormd. Maar tussendoor heeft hij het ook vaak. En soms zie ik dan ook echt slijm in zijn mondje wat net omhoog gekomen isquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Sull het volgende:
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...
GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).
Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)
Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben!
Ik word een beetje gek van elke keer die maatbeker te moeten vullen...ik had 3 onderhuidse hechtingen en na 8 dagen is er 1 uitgehaald omdat ik daar veel pijn van had. De rest was niet meer zichtbaar en alles zag er heel mooi uit. Was niet te zien dat ik bevallen was zei de kraam. Het vloeien is ook niet echt veel meer dus ik denk dat ik stop met spoelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Limone het volgende:
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef GotC het volgende:
Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar
Ik heb voor mijn gevoel eindeloos gespoeld, omdat ik als de dood was dat mijn negenduizend hechtingen zouden gaan ontsteken (die waren allang weg, maar toch). En ik vond het gewoon frisser. Maar volgens mij hoeft het niet zo lang hoor! Als jij er klaar mee bent stop je er toch mee?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:39 schreef angelatje het volgende:
Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.
Ik had ook zo'n *aha!* momentje toen ik het voeldequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg!
[..]
Ja, maar daar kom je echt niet bij met spoelen! Ik heb zelf ook niet gespoeld (ks), was niet eens bij me opgekomen zelfs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
Had ik de eerste keer ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Loj het volgende:
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |