abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:48:16 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134483492
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:52:13 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134483642
quote:
vrijdag 20 december 2013 @ 11:16 • 300
Sull
Ik heb wel veel cola gedronken...dat drink ik normaal bijna niet (en ook geen koffie). Zou dat kunnen Draagdoek is een goeie, maar aangezien mijn nachten doorgaans goed zijn is dat niet in mij opgekomen.
pi_134486879
Sul wa sneu :*

Kyara O+ voor de nacht met vele onderbrekingen. Maar wel lekker dat ze daarna uitgeslapen hebben

Vandaag naar de Ikea geweest. Riley was heel lief de hele tijd O+
pi_134487020
Sull beterschap voor je mini.

Mijn mini is weer een beetje beter die bleef ook huilen tijdens en na de fles. Maar die had hetzelfde virus als ik. Buikpijn en misselijk als je iets gegeten/gedronken had.

Kyara balen van je nacht maar wel fijn dat ze daarna uitsliepen.

Ik mag elke dag tussen 05:00 en 06:00 mijn bed uit. Sac is wezen oefenen bij de go en. terug en ik heb barstende hoofdpijn naweeën van het virus gok ik.
pi_134487305
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
pi_134487378
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Hee, dat virus heb ik dan ook. Ik vind het maar een raar virus. Geen overgeven of diarree, maar alleen lamlendig en misselijk (en hoofdpijn).
Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.
pi_134487486
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Overgeven en diarree heb ik wel gehad en nog een beetje diarree. Ik heb het buikpijn en misselijk virus als kind als eens gehad tijdens kerst en oud en nieuw en dat is niet leuk dan.
Dan kom ik er goed vanaf inderdaad!
pi_134487782
En het kan nog lang duren ook.

En jullie hebben zoveel getypt in de tijd dat ik zonder internet/ziek in bed/ op een kerstmarkt liep dat ik het allemaal niet meer weet.

Wel even een dikke knuf voor venco en spirit?? Of Spark?? Ik haal jullie nicks door elkaar voor alle familieperikelen.

Ik heb woensdag een mail gekregen van degene die de fit mama nagym geeft of we donderdag om 19:00 ipv 21:00 konden komen. Ik heb terug gemaild dat ik dat niet ging redden vriend was pas om 21:30 thuis van werk en op zo'n korte termijn kon ik geen oppas vinden die op spitsuur kan komen. Kreeg ik als reactie terug jammer voor jou de rest kon wel. Dat vind ik echt stom ik heb betaald en dan kun je zoiets toch niet zomaar verzetten?
pi_134489552
Precies een jaar geleden had ik mijn laatste werkdag voor mijn "verlof" (nou ja, eerst kerstvakantie, toen in de ziektewet, daarna nog even bevallen en toen begon pas daadwerkelijk mijn verlof).

Ik ben nu dus muv 1 maandje al een jaar thuis.
pi_134490014
Oh en idee van Bellelena gejat om kerstkaartfoto's te maken. Hier de dametjes in hun kerstjurkjes:

pi_134490097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Suikertante het volgende:
Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134490384
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja check. Gewoon niet fit. En steeds een soort duizelig.
Die duizeligheid ook idd,
Stom virus mag weer weg van mij.
pi_134490589
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die duizeligheid ook idd,
Stom virus mag weer weg van mij.
Ook ik doe mee... Lamlendig en buikpijn :(
Home is where the O+ is...
pi_134490629
beterschap dames!

Ik laat dit virus even aan me voorbij gaan (hoop ik).
pi_134490744
En ik moet nu eigenlijk stofzuigen,dweilen en strijken maar geen puf.

@kyara heb je al zicht op ander werk of ook telkens afwijzingen op je sollicitaties?
pi_134490801
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms :{
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
pi_134490833
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
Nope. En aan afwijzen doen ze tegenwoordig ook niet meer, gewoon geen reactie soms :{
Ik hoorde dat ze soms alleen de eerst 50 sollicitaties bekijken en de rest gewoon deleten als daar genoeg tussen zit....
Frustrerend hè. Vooral geen reactie krijgen of een onzin reactie.
pi_134491833
quote:
Zo balen idd. Welk veld zoeken jullie, Kyara en FR?
Home is where the O+ is...
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:05:40 #19
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492004
quote:
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.

Wij hebben trouwens wel alle brieven/cv's gelezen, waren er ongeveer 50 denk ik ja. En iedereen krijgt reactie (wel standaard), maar je kunt altijd bellen natuurlijk.

Hoop dat je snel wat vindt!

Ik heb nu VAKANTIE! Zometeen J. ophalen bij oma, als ie ten minste mee wil, hij vindt t altijd veel te leuk daar }:|
pi_134492103
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef mousemicky het volgende:
Ik wil je iig aanraden altijd direct bij het bedrijf te solliciteren, en niet via zo'n banensite (intermediair enzo). Zat laatst in een sollicitatiecommissie, en sommige reacties die via intermediair kwamen gewoon pas 4 dagen later binnen, helaas na sluiting van de vacature, en toen we al een eerste selectie hadden gemaakt.
Bedankt voor de tip!

Op vacatures waar ik op solliciteer komen heel veel reacties. Parttime komt niet zo heel veel voor in mijn vakgebied dus daar duikt iedereen op af.

(ik zoek een marketingbaan).

Lekker MM, vakantie! Volgend jaar pas weer beginnen?
pi_134492154
Ik mag nu ook solliciteren :') Eindelijk officieel ontslagen en alles af gewikkeld. Yeah :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:11:54 #22
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492212
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!

Op vacatures waar ik op solliciteer komen heel veel reacties. Parttime komt niet zo heel veel voor in mijn vakgebied dus daar duikt iedereen op af.

(ik zoek een marketingbaan).

Lekker MM, vakantie! Volgend jaar pas weer beginnen?
Onderwijs, dus ja!

Bij ons op dit moment trouwens geen marketingvacatures, maar dan zou je het überhaupt leuk moeten vinden om les te geven in marketingvakken. Wel regelmatig mensen nodig, en vaak parttime, want we groeien nog steeds, maar hebben veel jonge vaders en moeders in dienst die ook lekker een dagje of twee thuis willen zijn ;).
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:13:37 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492275
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:10 schreef Tally het volgende:
Ik mag nu ook solliciteren :') Eindelijk officieel ontslagen en alles af gewikkeld. Yeah :')
He bah :(
Maar wel blij dat de ellende nu voorbij is?

f-r, jij ook succes met de sollicitaties

hopelijk geldt voor de werkzoekenden nieuw jaar, nieuwe kansen :Y
pi_134492313
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:11 schreef mousemicky het volgende:
Bij ons op dit moment trouwens geen marketingvacatures, maar dan zou je het überhaupt leuk moeten vinden om les te geven in marketingvakken. Wel regelmatig mensen nodig, en vaak parttime, want we groeien nog steeds, maar hebben veel jonge vaders en moeders in dienst die ook lekker een dagje of twee thuis willen zijn .
Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leuk :Y

Tally :*
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:17:29 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134492393
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb me inmiddels ook al ingeschreven bij zo'n vacaturesite speciaal voor zij-instromers in het onderwijs. Lesgeven lijkt me namelijk best leuk :Y

Tally :*
Kijk je ook regelmatig op werkenbijhogescholen.nl? Daar komen onze vacatures iig altijd voorbij, en die van de meeste HBO's. Bij ons is ervaring in het vakgebied trouwens belangrijker dan onderwijsbevoegdheid. Studenten horen graag verhalen uit de praktijk :Y

En nu maar weer ontopic, ofzo...
  vrijdag 20 december 2013 @ 16:32:50 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134492852
Tally, rot zeg.. -O-

Beterschap voor alle lamlendigen :* Dat virus hoef ik ook niet, als het even kan.

Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar -O-
pi_134493418
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef mousemicky het volgende:

[..]

He bah :(
Maar wel blij dat de ellende nu voorbij is?

f-r, jij ook succes met de sollicitaties

hopelijk geldt voor de werkzoekenden nieuw jaar, nieuwe kansen :Y
Ja scheelt een hele hoop stress en gedoe.
In Februari nog een examen en dan pas weer in September voor school. Even wat ruimte voor adem en leuke dingen met de meisjes O+
pi_134493504
Onderwijs hier en daar zijn hier in de regio eigenlijk geen vacatures in. Ook vervangingen steeds minder want een shitload aan overtallige leerkrachten. Ik zie het best wel somber in.
pi_134494917
Zo ik ben weer bijgelezen....maar zo'n beetje alles weer vergeten -O-

Gotc ongesteld...daar zie ik ook wel weer tegenop ja :X

:* voor alle werklozen/werkzoekenden

Ik zag ook een hoop familieperikelen en een baby die lasagne kreeg :o ik zou mijn zus de nek omdraaien zeg..

En het feestje voor de piratenkat van LE_O- geweldig!

En beterschap voor alle zieken...vriend en ik hebben allebei keelpijn sinds gisteravond dus ik vrees dat er een verkoudheid aan komt}:|

Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.

Onze K is nog steeds aan het hoesten, nu al 1,5 week...hoelang duurt zoiets ongeveer? Toch een beetje angst dat hij misschien allergisch is voor stof want vriend en ik waren dat ook allebei als kind.

Hij was wel goed gegroeid en zit nu weer over zijn geboortegewicht heen *O* hij drinkt ook weer meer. Nu alleen die stomme hoest nog weg en dan kunnen we eindelijk eens naar buiten..
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:42:25 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134495026
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen :*

Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen? 8)7
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals: 8)7
pi_134495170
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...

GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).

Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)

Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben! :*
pi_134495235
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef GotC het volgende:
Vervelend dat K nog zo hoest Angelatje. Geen idee hoe lang zoiets duurt, maar hoop dat jullie snel naar buiten kunnen :*

Ik kom zojuist hierachter en misschien weten jullie het...:Waarom heeft mijn sm 3 (drie!) kinderstoelen? 8)7
Ze heeft 2 kleinkinderen (6 en 2 mnd) en 1 kindje waar ze vanaf maart 3 uurtjes pw op gaat passen.
Nogmaals: 8)7
Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:55:26 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134495433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze jouw kleine nog niet in een kinderstoel gaat doen toch? Ik zag wel dat de beruchte eenvoudige Ikea kinderstoelen hier in de koopjeshoek lagen, maar dat zal het wel niet zijn of wel?
Nope, allemaal houten stoelen. En T. mag er absoluut niet in! Dat maakt het allemaal nog 8)7 -er, er kan pas 1 kind nét aan in zitten :+
pi_134495451
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
pi_134495472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Sull het volgende:
Het buikpijn en misselijkheidsvirus, nooit van gehoord, maar ik voelde me de afgelopen dagen ook misselijk na het eten (en 's nachts). Msschien dat L. dat dan heeft...

GotC, die ongesteldheid is er wel weer vlot (helaas). Hoewel ik er voor de zwangerschap voor L. heel wat voor over had gehad om dat te worden. Ik ben benieuwd of ik het nu wel ga worden (PCOS).

Angelatje, fijn dat het iets beter gaat met de groei van K. Nu nog snel van het hoesten afkomen (en dat hoesten is niet alleen na de voedingen toevallig, hier deed L. dat als ze zich verslikte, wat eten omhoog kwam namelijk)

Moeilijke tijden voor de werkzoekende, ik hoop dat jullie volgend jaar meer geluk hebben! :*
Na de voedingen heeft hij ook vaak een hoestbui, dat komt door dat er door de melk slijm word gevormd. Maar tussendoor heeft hij het ook vaak. En soms zie ik dan ook echt slijm in zijn mondje wat net omhoog gekomen is :Y)
pi_134495584
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:56 schreef Limone het volgende:
Angelatje, ik heb twee weken gespoeld. Spoelen was bij mij plassen onder de douche en daar was ik na die twee weken wel klaar mee. De hechtingen zijn er na een week uitgehaald en de wond zag er goed uit. Ik vloei nu nog steeds een beetje..
Ik word een beetje gek van elke keer die maatbeker te moeten vullen...ik had 3 onderhuidse hechtingen en na 8 dagen is er 1 uitgehaald omdat ik daar veel pijn van had. De rest was niet meer zichtbaar en alles zag er heel mooi uit. Was niet te zien dat ik bevallen was zei de kraam. Het vloeien is ook niet echt veel meer dus ik denk dat ik stop met spoelen :)
pi_134496495
Is dat spoelen niet alleen als het zeer doet?

Kyara wat een leuke foto O+

Solliciteren -O- bij een vriend van ons moeten er mensen weg. Hij zou het eerst november horen, toen vlak voor de kerst (nu dus) maar is weer uitgesteld tot januari. Lijkt me echt rot!!
pi_134496553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef GotC het volgende:
Ben weer ongesteld geworden, voor het eerst dit jaar -O-
Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg! ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:39 schreef angelatje het volgende:
Hoe lang hebben jullie trouwens gespoeld na het plassen? Kraam zei 2 weken, maar hoor ook veel dat de meesten ermee doorgaan totdat het vloeien is gestopt.
Ik heb voor mijn gevoel eindeloos gespoeld, omdat ik als de dood was dat mijn negenduizend hechtingen zouden gaan ontsteken (die waren allang weg, maar toch). En ik vond het gewoon frisser. Maar volgens mij hoeft het niet zo lang hoor! Als jij er klaar mee bent stop je er toch mee?
Fieder, mijn kraam zei dat urine niet ontsmettend is zoals veel mensen denken, en dat het dus om ontstekingen tegen te gaan wel goed is om te spoelen in het begin.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:45:35 #39
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134496675
Gotc vervelend he? Hier alweer voor de 2de keer

3 kinderstoelen 8)7

Vorig jaar wilden ze mijn man eerst de dag voor de kerst ontslaan |:(
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:53:39 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134496956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ah, jij klaagde toch over je bolle buik? Die is dus straks (gedeeltelijk) weg! ^O^

[..]

Ik had ook zo'n *aha!* momentje toen ik het voelde :D

Spoelen heb ik geen ervaring mee :) Klein voordeel van een ks :+
pi_134497030
Ik heb bij M nog best wel een tijd gespoeld (meestal gewoon met de douche). Maar had ook openstaande hechtingen :X
pi_134497054
En papier tegen een openstaande hechting drukken is ook niet zo lekker. Dus ik spoelde goed en dan zo'n enorm kraamverband, hoppa :9
pi_134497061
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
pi_134497403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb na mijn ks wel gespoeld je hebt van binnen wel een wond.
Ja, maar daar kom je echt niet bij met spoelen! Ik heb zelf ook niet gespoeld (ks), was niet eens bij me opgekomen zelfs.
pi_134497408
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid :D
pi_134498226
Ik wist tot ik dit las niet eens wat spoelen was. :')

Twee weken vakantie!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_134498265
Ik moest het bacterien,enzo. en maar 24uur vloeien wow hadden ze de wond dicht gemaakt?
pi_134498325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Loj het volgende:
Spoelen, moet dat? Ik heb sowieso maar 24 uur gevloeid :D
Had ik de eerste keer ook *O*

De tweede keer een heel stuk langer. 6 weken ofzo.
pi_134498910
Ik weet niet meer hoe lang ik gevloeid heb... ik ben echt zoveel vergeten :{ ik had wel n heel groot stolsel maar weet ook niet meer wanneer. :Y) De kraam was iig al weg
pi_134499401
Kyara wat een lieve foto O+

:* voor alle werkzoekenden

Angelatje fijn dat ie boven zijn geboortegewicht is
En hopelijk is ie gauw van zijn verkoudheid af

Ik heb een paar weken gespoeld. Wel tot een week of 6 gevloeid

En nog een foto van Riley gemaakt ik de Ikea

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')