Waarom geef je niet extra bijvoeding als je bang bent dat ze te weinig flesvoeding binnenkrijgt? Extra stukje fruit, water, ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar Isa eet als een bootwerker.
Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
Probeer je ratio aan te spreken. Dat is wat ik doe als mijn angsten me over nemen, een beroep doen op mijn verstand. Ze is niet lekker, drinkt logischerwijs wat minder, maar ze maakt het prima. Ze heeft vaker laten zien dat ze er wel tegen kan om eens wat minder te drinken, ook dit zal weer goed komen. Probeer wat vertrouwen te vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar Isa eet als een bootwerker.
Ben gewoon bang dat ze echt volledig gaat weigeren. Hoop maar dat het weer goedkomt idd.
28/12 is ze 7 maand. Broodkorst doen we nu soms.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Ze is net 6 maande he XM? Dus nog niet met brood begonnen neem ik aan?
En de ochtendfles evt een half uurtje of uurtje later geven?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:48 schreef danic het volgende:
En als je de fles van 10.00 omruilt met het fruit van 11.30?
Dan heeft ze misschien al wat meer dorst?
Dat gaat niet... Dan komen we te laat op het werk...quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En de ochtendfles evt een half uurtje of uurtje later geven?
Dat zullen we dan gaan proberenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:56 schreef Kyara het volgende:
Yoghurt zou zo langzamerhand inderdaad wel kunnen ja (Kleintjes adviseert rond de 7 - 9 maanden)
Ja, ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef L-E het volgende:
Maar als dat hele schema wordt omgegooid en ze drinkt nog maar 3 flessen ofzo, ben je dan niet net zo nerveus als nu wanneer ze eens wat slechter drinkt, XM?
Yoghurt is dan wel een goede. Is ook weer extra vocht. En als ze genoeg eet dan vervalt het flesje daarna ook weer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zullen we dan gaan proberenfles omruilen hebben we pas gedaan voor de groente.. Nu nog meer omgooien durf ik nog niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |