OUD / Traktaties voor op school/psz/kdv deel 9quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef danic het volgende:
Tractatietopic![]()
Als je een lintje hebt gooi ik hem er gelijk in. Ik wist niet eens dat het bestond.
stapelbekers.quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef GotC het volgende:
Dames, wat is nou fantaaaaaaaaaastisch om te krijgen als cadeau voor een baby van 7 maanden oud?
Die duiken steeds in die kinderwagen en gaan aan ze zitten. En ze stellen domme vragen. Of het jongetjes zijn bijvoorbeeld. Of vonden ze vroeger knalroze jasjes voor jongetjes normaal?quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Shandaly het volgende:
Kyara, wat hebben jouw meiden tegen bejaarden?
+1. Minus de bejaarden dan. Riley kan ook zo goed tegen prikkels.quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
Wat schattig Danic![]()
En fijn dat het nieuwe ritme bevalt.
Hier kunnen ze dus wel met minder slaap. Maar het valt me bij de meiden ook heel erg op hoe goed ze tegen prikkels kunnen. Dagje druk met visite? Geen probleem. Mee naar ballorig-achtig iets? Geen probleem. Zolang er maar geen bejaarden zijn vinden ze alles prima. M had daar echt wel meer moeite mee.
Maakt niet uit, het cadeaupapier blijft het interessantstquote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef GotC het volgende:
Dames, wat is nou fantaaaaaaaaaastisch om te krijgen als cadeau voor een baby van 7 maanden oud?
ja, om op te eten. Inclusief plakbandquote:Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het cadeaupapier blijft het interessantst
Dat sowiesoquote:Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het cadeaupapier blijft het interessantst
Jahoor, "Tegenwoordig weet je het niet meer he, dan kan alles!" En ik had laatst een bejaarde man in het tuincentrum die Isa aan zijn gezicht liet voelen. Dat vond ik ook niet zo heel tof... En een vrouw vond haar sokjes zo schattig dat ze ze wilde hebben. Ehnmm, nee?! Sommige mensen zijn een beetje raar wel...quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die duiken steeds in die kinderwagen en gaan aan ze zitten. En ze stellen domme vragen. Of het jongetjes zijn bijvoorbeeld. Of vonden ze vroeger knalroze jasjes voor jongetjes normaal?
Da's een leuk idee, en dan met een afwasbaar speeltje eraan of zo. En hopen dat het een afleiding is aan babyhandjes die graag etensbakjes mogen omkieperen of handjes in yoghurt steken.quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef danic het volgende:
Of een speeltje met zuignap voor op het dienblad van de kinderstoel. Als je kindje kan zitten tenminste.
Is voor m'n nichtjequote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef danic het volgende:
Of een speeltje met zuignap voor op het dienblad van de kinderstoel. Als je kindje kan zitten tenminste.
Hier vraagt iedereen standaard als ik T. in de doek draag of hij het niet koud heeft. Nou..nee. Muts, dik vest, lange mouwen shirt, rompertje, broekje, sokken, slofjes erover én in de doek.quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoor, "Tegenwoordig weet je het niet meer he, dan kan alles!" En ik had laatst een bejaarde man in het tuincentrum die Isa aan zijn gezicht liet voelen. Dat vond ik ook niet zo heel tof... En een vrouw vond haar sokjes zo schattig dat ze ze wilde hebben. Ehnmm, nee?! Sommige mensen zijn een beetje raar wel...
+1quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef danic het volgende:
Dank dames. Ik smelt ook echt iedere keer weer een beetje als ik naar dat bekwijlde toetje kijk die me met van die pretogen aankijkt
Ik wist niet dat mijn hart nog groter kon worden na 1 kind, maar het is echt nog veeeeel groter
Hahahaaaa, dit dus idd!quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Juud-- het volgende:
LEJe ziet het voor je he, die vrouw helemaal trots met d'r draagdoek over straat en dat een argeloze voorbijganger dan ff in de doek spiekt met de verwachting een uuubercute baby aan te treffen en dan de schrik van z'n leven krijgt van die binnenstebuitenkat. #mentalpicture
Wij zijn twee-eiig en lijken echt totaal niet op elkaar. Mijn jongste zusjes zijn ook een twee-eiige tweeling. Mensen geloven het nooit als ik vertel dat we twee Tweelingen hebben in ons gezinquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Kyara het volgende:
Er was nog een heleboel wat ik niet gezien had
Angelatje, gefeliciteerd! En wat leuk dat jij een van een tweeling bent. Een- of twee-eiig? (wordt je daar eigenlijk knettergek van, dat mensen dat steeds vragen? Krijg jij ook veel standaardvragen naar je hoofd? Ik kan wel een heel rijtje opdreunen maar als je zelf een tweeling bent dan zul je dat ook wel hebben lijkt me).
quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Juud-- het volgende:
LEJe ziet het voor je he, die vrouw helemaal trots met d'r draagdoek over straat en dat een argeloze voorbijganger dan ff in de doek spiekt met de verwachting een uuubercute baby aan te treffen en dan de schrik van z'n leven krijgt van die binnenstebuitenkat. #mentalpicture
En dat dan de kat dáár weer vreselijk van schrikt en uit pure paniek al z'n nagels uitslaatquote:
Dudequote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
LE![]()
Man kwam laatst verontwaardigd thuis na een gesprek met een caissière bij de supermarkt. Die raadde hem aan aromat door de potjes babyvoeding te doen, omdat ze zo smakeloos waren
!!!! Niet al te lang geleden zag ik een man (!!) met een roze (!!!) kinderwagen lopen met een chiwawa erin (!!!!!!!!). Priceless.quote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Soms zie ik iemand lopen met een wandelwagen, loop ik erlangs en kijk opzij naar de wandelwagen..zit er een hond in
Dat was er vast zoeen die ze zelf at om af te vallenquote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
LE![]()
Man kwam laatst verontwaardigd thuis na een gesprek met een caissière bij de supermarkt. Die raadde hem aan aromat door de potjes babyvoeding te doen, omdat ze zo smakeloos waren
Whut?? Bestaat die trend echt!? Ik heb als tiener een paar weken potjes gegeten omdat ik een beugel kreeg en dat vond ik eigenlijk best lekker.quote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat was er vast zoeen die ze zelf at om af te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |