SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Er staan dan ook heel veel opportunisten die geld op zak houden tot het juiste moment, of ze krijgen er een gesprekje en TV/radio exposure voor terug of een gadget....quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:18 schreef CrashO het volgende:
VerkochtDie mensen kwamen voor het meeste deel zoiezo wel doneren. 10 euro donatie is nu gewoon 2 "gratis" onderbroeken
Geen prullenbak onder je buro hebben....quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:22 schreef 2cv het volgende:
Ik moet plassen ---> tijd om af te sluiten.
Buro ? Welk buro ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:23 schreef waxmask het volgende:o
[..]
Geen prullenbak onder je buro hebben....![]()
![]()
![]()
Laminaat ? Wat voor laminaat ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen vochtwerende laminaat hebben....![]()
![]()
Kinderen mensen zijn engquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er staan nu kinderen van 4 aan het raam en jij was bang?![]()
![]()
WC ? Welke ...quote:
Watte?quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je toch even mooi die Frieske hipster meegepakt....
Dat is te laatquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nederland in Beweging! begint om 05:55
Was het wat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:57 schreef waxmask het volgende:
Nou dames kijk maar wat jullie allemaal gemist hebben met Jantje...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon om 4:50 op staan, echt fantastisch
Ik besefte het me vanochtend pas toen iemand dat hier zeiquote:
Mogguh lolaquote:
Denken dat ik geen energie meer hebquote:Op vrijdag 20 december 2013 07:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan steekt ze al haar energie in de training i.p.v. een odol...
Heb je hem echt om 4.50 staan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik besefte het me vanochtend pas toen iemand dat hier zei
Ja serieus. 4:50u eruit 5:06 vertrekken, om 5:13 fiets ik langs dat lichtgevende bord met tijd, om 5:17u wandel ik naar binnen, om 5:25 sta ik in het zwembad en om 5:30u lig ik erin.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja serieus. 4:50u eruit 5:06 vertrekken, om 5:13 fiets ik langs dat lichtgevende bord met tijd, om 5:17u wandel ik naar binnen, om 5:25 sta ik in het zwembad en om 5:30u lig ik erin.
Mijn moeder staat ook nog altijd op om het proces een beetje te versnellen dus het eten is klaar om 4:58 en om 5:00u eet ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En eten?
Ik moet er al niet aan denken om binnen een kwartier nadat ik wakker ben buiten te zijn, laat staan even later te moeten zwemmen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder staat ook nog altijd op om het proces een beetje te versnellen dus het eten is klaar om 4:58 en om 5:00u eet ik.
Wat een tijdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja serieus. 4:50u eruit 5:06 vertrekken, om 5:13 fiets ik langs dat lichtgevende bord met tijd, om 5:17u wandel ik naar binnen, om 5:25 sta ik in het zwembad en om 5:30u lig ik erin.
5 ploegen is a biatch...quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een tijden, ik vind om 6 uur opstaan al veeeeeeeelste vroeg, maar dat moet ik helaas 2 van de 10 dagen omdat ik dan om 7 uur moet werken.
net schema.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 20 december 2013 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
Maar luna is de nieuwe kromo in spé dus die moet hard trainen
Mwah opzich geen problemen mee, zelfs met die 2 ochtenden niet, maar die eerste nacht is altijd wel wat lastigquote:
Hou eens op te toeteren, het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:18 schreef Pino112 het volgende:
JAAAAA M&S MET DE BANJOOOOOO TOETERTJES
Ik toeter wanneer ik wilquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hou eens op te toeteren, het is nog vroeg.
4 dagen weekend is wel relaxed maar ook soms lastig plannen met contacten omdat je vaak maar om de 2 weken shifts echt weekend in het weekend hebt...quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah opzich geen problemen mee, zelfs met die 2 ochtenden niet, maar die eerste nacht is altijd wel wat lastig.
Voor jou al laat hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hou eens op te toeteren, het is nog vroeg.
Mwah daar heb ik niet zoveel last vanquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
4 dagen weekend is wel relaxed maar ook soms lastig plannen met contacten omdat je vaak maar om de 2 weken shifts echt weekend in het weekend hebt...
Ik ook niet, uurtje of 10 is mooi om op te staanquote:
Ja dat kan ik dus niet. Ik kan niet uitslapen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, uurtje of 10 is mooi om op te staan.
Ik las magisch fantastischquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:21 schreef Pino112 het volgende:
8.20 vroeg vinden als je om 4.50u wakker wordt, dat is echt matig fantastisch.
Ik welquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet. Ik kan niet uitslapen.
noesssss we worden oudquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wel, heel goed zelfs
. Ligt er ook wel aan hoelaat ik ga slapen
en ik merk ook dat ik steeds vroeger wakker word. Jaar geleden nooit voor 10 uur als het niet moest, de laatse tijd regelmatig 9 uur en soms zelfs 8 uur.
Neeeeeeeeeeeeequote:
Dan wil ik niet weten hoe laat ik wakker wordt als ik oud ben. Ik word nu al automatisch wakker om 9 uurquote:
mijn wekkerradio stond nog op Radio1 en was nogal wat heftig nieuws dus liet ik hem daar even op staanquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:26 schreef Pino112 het volgende:
Kraantje Pappie
Alors digt deze track
En het was ook nog live.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:30 schreef alors het volgende:
[..]
mijn wekkerradio stond nog op Radio1 en was nogal wat heftig nieuws dus liet ik hem daar even op staan
Ik wil niet ouder worden, ik ga denk ik de komende 10 jaar de teller stil zettenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En het was ook nog live.
Nieuws van dat theater?
Ik wel hoor. Kinderen de deur uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil niet ouder worden, ik ga denk ik de komende 10 jaar de teller stil zetten, 31 is oud zat
.
Die heb ik geenquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Kinderen de deur uit![]()
Dat is snelquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:37 schreef Pino112 het volgende:
Ben er wel weer klaar mee. Op naar huis.
Dat is voor veel rappers ook het spiekbriefje/schrijfblok. Pak Ali B zijn telefoon af en er komt geen zinnig woord meer uit...quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:45 schreef Paxcon het volgende:
Die rapper zit ook alleen maar op z'n telefoon
Schandaligquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste SR-minuten van dit jaar
Doe mij maar een gebakken ei met bacon, worstjes en harde broodjesquote:
Ik denk niet dat we naar jouw BMI hoeven te vragen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe mij maar een gebakken ei met bacon, worstjes en harde broodjes.
Om het goed te maken gelijk een request gedaan:quote:
Iewquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik loop zo wel even naar het Stoepke om pudding-croisants te halen...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe mij maar een gebakken ei met bacon, worstjes en harde broodjes.
Ik heb echt geen idee, maar 1,75 en wisselend tussen 75 en 80 kg geloof ikquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we naar jouw BMI hoeven te vragen...
Zou wel zomaar kunnen, die maakt het ook niet voor mequote:
yup...ik denk niet dat iemand nog durft te gaan slapen... Najib was de laatste? (uur of 1 of 2 ging die maffen toen tot 8 uur s' ochtends.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Is Jan de hele nacht wakker gebleven?
Ze moeten ook niet de benoeming "slaapgast" gebruikenquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
yup...ik denk niet dat iemand nog durft te gaan slapen... Najib was de laatste? (uur of 1 of 2 ging die maffen toen tot 8 uur s' ochtends.
quote:
quote:
De mix zelf was gewoon van de hak op de tak helaas...quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:05 schreef DaMook het volgende:
Vannacht op het werk was trouwens "gas op die lollie" wel het beste nummer. Iedereen vermaakte zich erop en werkte ineens hard
. Wel meer nummers, maar die was tof
.
Ik moet op het werk gewoon meer feest muziek draaienquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
De mix zelf was gewoon van de hak op de tak helaas...
quote:
Hij is niet leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:11 schreef richolio het volgende:
Wilt iemand uitleggen waarom iedereen Giel haat?
Het is een zelfingenomen paardenlulquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:11 schreef richolio het volgende:
Ja maar waarom?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een zelfingenomen paardenlul
Dat heb ik veel meer bij Veenstra dat gevoel, om over Domien nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een zelfingenomen paardenlul
Je vindt het niet genoeg?quote:
Snap ik ook niet. Zonder Giel was het pas echt saai geworden. Paul bijvoorbeeld is echt niks aan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:11 schreef richolio het volgende:
Domien is een naaperquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:14 schreef Keano het volgende:
[..]
Dat heb ik veel meer bij Veenstra dat gevoel, om over Domien nog maar te zwijgen.
En dan is Barend de overtreffende trap...de tijd van "grappige" of "slimme muziekliefhebbers" op 3FM ligt ver achter ons.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:14 schreef Keano het volgende:
[..]
Dat heb ik veel meer bij Veenstra dat gevoel, om over Domien nog maar te zwijgen.
Luister je normaal gesproken wel 3fm dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:14 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ghehe, waarom dan? Ik zie het namelijk niet
Ja, naar Ekdom, Ramon en al die anderen die ik wel aan kan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef alors het volgende:
[..]
Luister je normaal gesproken wel 3fm dan?
Denk het niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef alors het volgende:
[..]
Luister je normaal gesproken wel 3fm dan?
Ho dan zet ik spotify even op pauzequote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee ghehe, waarom dan? Ik zie het namelijk niet
Het moet allemaal om Giel draaien en zo niet dan gaat ie lopen kutten... tikkeltje narcistischquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
Sja hij is af en toe wat bot maar jeetje wie niet daar
Idd als je twee DJ's minder goed vindt luister je natuurlijk nooit naar die zenderquote:
Precies.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:20 schreef Keano het volgende:
[..]
Idd als je twee DJ's minder goed vindt luister je natuurlijk nooit naar die zender
Veel Giel....quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:25 schreef GSMboy het volgende:
Hoelaat komt er steeds VeilingTV? 9:15 dus... en verder?
Hij is lyrics aan het spitten van rekwests....so rollt die boy in zijn Krainingspak (eigen merkquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Wat doet kraantje daar nou nog met zijn telefoonga wat doen, bij de brievenbus zitten ofzo
luie hond
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij is lyrics aan het spitten van rekwests....so rollt die boy in zijn Krainingspak (eigen merk)
Yup allemaal vol gescheten, gaat hard met diarree. Blof en Jan is dan ook wel enorm laxerend....quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn de onderbroeken van Jan al op?
10 seconden lolquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:34 schreef waxmask het volgende:
Mooiste momenten van vannacht...10 seconden let op...
Monsieur Cannibalequote:Op vrijdag 20 december 2013 09:36 schreef DaMook het volgende:
Komende nacht efteling nacht bij de Dommelsche Bierbrouwerij, gaan ze leuk vinden
.
Ik ga ze tijdens de updates enzo vermaken met efteling en kerst muziek. Of gek maken
.
Hij heeft wel veel gezongen heb ik gehoord, dat is wel goed danquote:
Onder anderequote:
Hoi 538 luisteraarquote:
Ik mis midnr nog steedsquote:
correctiequote:
quote:
Ik heb niet de illusie dat het heel veel beter wordt als je m een half jaar geeft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je in nog geen half uurtje?
Hij had ook gewoon naar huis kunnen gaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je in nog geen half uurtje?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat het heel veel beter wordt als je m een half jaar geeft.
Niet lang meer, hij is op weer opgestaan. Hij was er vannacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe lang zit die Jan Smit er al wel niet?
Ah, ik dacht dat ie gewoon aan 1 ruk was doorgegaan na vannacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:52 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Niet lang meer, op is opgestaan. Hij was er vannacht.
Nope?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:52 schreef Paul het volgende:
Krijgen jullie ook soms zoeen storing bij ziggo zoeen kraakje in het geluid
Issie ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie gewoon aan 1 ruk was doorgegaan na vannacht.
Haaiquote:
Hee jij hierquote:
Noh waaromquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Knuffeltje voor SC, Luna, Lady, Mex, Pino, Panda, Wolfje, Mint, Cee, Alors en alle andere vaste klanten die ik vergeten ben.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Knuffeltje voor SC, Luna, Lady, Mex, Pino, Panda, Wolfje, Mint, Cee, Alors en alle andere vaste klanten die ik vergeten ben.
Knuffeltje terug!quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een liefdequote:Op vrijdag 20 december 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
ja mooi was datquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:57 schreef TheVulture het volgende:
"jezus wat ziet ie eruit 's morgens"
quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:57 schreef TheVulture het volgende:
"jezus wat ziet ie eruit 's morgens"
Doe dan iets nieuws ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Weer dat ontbijtconcert bij de updates!
Gisteren ook al hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heeft Michael Prins een ontbijtconcert gegeven ja? Waarom komt dat nu pas langs bij de updates?
Idd, vernieuw eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Giel doet het goed hequote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heeft Michael Prins een ontbijtconcert gegeven ja? Waarom komt dat nu pas langs bij de updates?
12e pas ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]Ik zie het nu voor de twaalfde keer
Ja idd, ze zouden toch huiskamerconcerten hebben? Met Domienie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:59 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef DeLuna het volgende:
Als een update een echte update zou zijn zou ik het nog niet eens zo erg vinden. Maar nu voel ik me net een teletubbie
Jullie kijken gewoon teveelquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef DeLuna het volgende:
Als een update een echte update zou zijn zou ik het nog niet eens zo erg vinden. Maar nu voel ik me net een teletubbie
Dat heb ik met het reclameblok op de radio.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:02 schreef DeLuna het volgende:
Je kan niet teveel kijken met SR. Het duurt nog niet eens een week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |