SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Wij zijn niet erg... de rest vd wereld is erg....quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vind die uitleg met die plaatjes geniaal die je erin zag. Plaatjes waarop staat dat ze in een kuil moeten poepen en niet in het water omdat ze dan dood gaan
Die lui zijn dus echt te dom om te poepen![]()
Vooral die Zambiaantjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afrikaantjes moet je kort houden.
Zonder Groningen/Groningers was ik allang dood en begraven geweestquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wij zijn niet erg... de rest vd wereld is erg....
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vind die uitleg met die plaatjes geniaal die je erin zag. Plaatjes waarop staat dat ze in een kuil moeten poepen en niet in het water omdat ze dan dood gaan
En dan inruilen voor de beste prijs...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afrikaantjes moet je kort houden.
Denk er maar omquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan inruilen voor de beste prijs...
Correctie: te dom om op de juiste plek te poepen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ben echt al jaren niet meer op vakantie geweest...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Denk er maar omik mocht een weekje op vakantie naar wat discutabele opmerkingen over onze noord-afrikaanse vrienden.
Vertel eens wat meer over dat "wat discutabele opmerkingen"? Lijkt me een bijzondere bestemming.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Denk er maar omik mocht een weekje op vakantie naar wat discutabele opmerkingen over onze noord-afrikaanse vrienden.
Ik denk dat ze er geen schoon water hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat "wat discutabele opmerkingen"? Lijkt me een bijzondere bestemming.
Ruiten inkinkelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:12 schreef Zaktabak het volgende:
Pak maar weer in mensen, zo is het genoeg geweest. Ga maar weer terug richting H'sum. Hiermee wordt het niks hè? Justin Bieber, manmanman
IK neem dat allemaal terug. Ze zijn NIET crimineel. IK HERHAAL ze zijn NIET crimineel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat "wat discutabele opmerkingen"? Lijkt me een bijzondere bestemming.
Nuchtere oplettende vrouwen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Best jammer, niks fijner dan een glas waterquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er geen schoon water hebben
Ik hoor alleen maar Will-I-am met af en toe een ge-autotunede Bieber erdoorheen bleren dat ie nog leeft:')quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:12 schreef 2cv het volgende:
Kan die Bieber nou echt zo goed zingen of is dat allemaal hype/media/opgeklopt etc. ?
Klopt, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar Will-I-am met af en toe een ge-autotunede Bieber erdoorheen bleren dat ie nog leeft:')
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
IK neem dat allemaal terug. Ze zijn NIET crimineel. IK HERHAAL ze zijn NIET crimineel.
Waarvan akte.
Of een biertjequote:Op vrijdag 20 december 2013 04:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Best jammer, niks fijner dan een glas water
Nee. Combinatie van gehypet worden door Usher/miljoenen labiele tienermeisjes die hem adoreren/totaal ontsporen met hoeren, drugs en te laat komen voor optredens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:12 schreef 2cv het volgende:
Kan die Bieber nou echt zo goed zingen of is dat allemaal hype/media/opgeklopt etc. ?
True story!quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nuchtere oplettende vrouwen...
Ik zou het variatie noemen.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:16 schreef Zaktabak het volgende:
Dikke arrogante beat met die schijt Bieber, naar Elvis fucking Presley
En dan midden in de nacht de grootste ruzie.. enkel omdat ik na het neuken in slaap val, keihard snurk en ondertussen een dikke scheet laat.....quote:
Alle wijven zijn kuthoerenquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan midden in de nacht de grootste ruzie.. enkel omdat ik na het neuken in slaap val, keihard snurk en ondertussen een dikke scheet laat.....
Ze gunnen de ander het licht niet in de ogen..
Ha, ze hebben ook een cam in Kenia!quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:17 schreef Trebo het volgende:
Ik plemp em er gewoon af en toe even in hoor..
[ afbeelding ]
Ik slaap half dude. Geen zin om na te denken...quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:17 schreef Trebo het volgende:
Ik plemp em er gewoon af en toe even in hoor..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik slaap half dude. Geen zin om na te denken...
Ik betaal nooit....quote:
laterquote:
Homo!quote:
Mwah, nummer 1 geweest al heh. Denk het niet.quote:
Klinkt lekkerquote:
Geen idee, maar het wordt verdomd vaak gedraaidquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, nummer 1 geweest al heh. Denk het niet.
RAAAARRRR wordt ook vaak gedraaidquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar het wordt verdomd vaak gedraaid
Boxers verkopen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:26 schreef Trebo het volgende:
Morgen is het markt op het zaailand. HOE GAAN ZE DAT OPLOSSEN!!
Ook leuk, maar lang niet zo opzwepend.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RAAAARRRR wordt ook vaak gedraaid
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:27 schreef waxmask het volgende:
Ondertussen in een ander sterrenstelsel:
[ afbeelding ]
Hier kan ik jaren naar kijken...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:27 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:27 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken dit nummer nietquote:
Met dit muziekje eronderquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:27 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is dat bijzonderquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft toch niks? Je kan niet alles kennen
Mooiquote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dat geen neuken wordt.....![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:34 schreef 2cv het volgende:
Leuk meisje in beeld, maar de muziek is duidelijk weer op
Exact !quote:
Das die spammer.. rechts... en net keek ie helemaal beteuterd...quote:
Aansluitend op een gespreksonderwerp van eerderquote:
Ze kijkt niet altijd liefquote:
das niet best neequote:Op vrijdag 20 december 2013 04:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Grens bereikt, anders ga ik knockie
Dat maakt het wel makkelijk...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Grens bereikt, anders ga ik knockie
Ze worden nu ook echt opgezocht...quote:
Eentje die SGP stemt ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:43 schreef heloef het volgende:
Welke idioot bij de regie schakelt er weg als er net twee chicks gaan zoenen?
Ja.. Wham - Last Christmas is nog niet eens voorbij gekomenquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:45 schreef 2cv het volgende:
Draaien ze elke nacht zoveel herrie die muziek genoemd wordt ?
En hoeveel zouden die meiden daarvan willen hebben ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:45 schreef Trebo het volgende:
Hoeveel zou Jan over hebben voor 2 zoenende meiden?
Dat kennen ze niet in dat inteelt dorp van mquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:45 schreef Trebo het volgende:
Een bevlekte boxer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:45 schreef Trebo het volgende:
Dat zou qua niveau 2 keer zo hoog liggen als het huidige. Maar aangezien het niveau nu wel erg laag ligt zou dat nog niet zo heel veel punten scoren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:46 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja.. Wham - Last Christmas is nog niet eens voorbij gekomen
Ze moeten gewoon 's nachts zoveel mogelijk 'bekende' mee bler liedjes draaien. Dan hou je de mensen bij je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat zou qua niveau 2 keer zo hoog liggen als het huidige. Maar aangezien het niveau nu wel erg laag ligt zou dat nog niet zo heel veel punten scoren.
quote:
Waarom doen ze dat dan niet ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon 's nachts zoveel mogelijk 'bekende' mee bler liedjes draaien. Dan hou je de mensen bij je.
Komt waarschijnlijk doordat we uit dezelfde plaats komen, gun het hem wel. Draaide toen hij begon vaak in een cafe waar ik werkte.quote:
Vraag het ze !quote:
Aha...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat we uit dezelfde plaats komen, gun het hem wel. Draaide toen hij begon vaak in een cafe waar ik werkte.
1 glas teveel spa citron?quote:
Lijkt allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:51 schreef waxmask het volgende:
Dit lijkt toch tering veel op die Tsunami song?
Alle muziek van nu lijkt op elkaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:51 schreef waxmask het volgende:
Dit lijkt toch tering veel op die Tsunami song?
Yup. Ofzo.quote:
Amateursquote:
Alsof je van een klif af rijdt.quote:
Ja een feest dj draait geen muziek.. maar feest...quote:
quote:
Maar Rinus IS gewoon kut, dit hoort niet kut te zijn..quote:
Ik zei al, ze doer er alles aan om dit de slechste SR te makenquote:
Goeiemorgenquote:
Insgelijks.quote:
Morgenquote:
Laat dat goede maar gewoon achterwege..quote:
Mwah, Luun was max 23.00 weg..quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jezus, hoeveel uur heb jij geslapen? 2?
Komt met stip op 1 in de slechtst gemixte mix allertijden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:56 schreef CrashO het volgende:
Wat is deze mix, echt, WAT de fok is deze
Oh.. oke. Slotje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Luun was max 23.00 weg..
Ik ging om half 12 op bed ofzo, dus nee. Iets meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jezus, hoeveel uur heb jij geslapen? 2?
Dan nog vroeg wakkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ging om half 12 op bed ofzo, dus nee. Iets meer.
Wat bied je?quote:
quote:
Mee eens, ik zou het niet kunnenquote:
Dat ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]Maar dat duurt nog wel ff geloof ik...
lolliequote:
... hoeft ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:58 schreef Snowballed het volgende:
Gaan die afrikaantjes daar beter van schijten?quote:
... niet ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:58 schreef Snowballed het volgende:
... zo ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:58 schreef Snowballed het volgende:
Nee, maar dat schijt me niks.quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaan die afrikaantjes daar beter van schijten?
... lang ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:58 schreef Snowballed het volgende:
... te ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:58 schreef Snowballed het volgende:
... durenquote:Op vrijdag 20 december 2013 04:58 schreef Snowballed het volgende:
Eerst plaat aanvragen, dan lapoquote:
Leuker maar niet 10 keer, hij is ook best saai....quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:00 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij is Jan 10 keer leuker dan Anna gisteren
Nou...quote:
Oh echtquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leuker maar niet 10 keer, hij is ook best saai....
quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:00 schreef Trebo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Subtiel hoor, subtiel.
En ik er zo in...quote:
Zit op werk. Internet met dongle. Als ik ga streamen kost me dat dik moneyquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
999 voor Ziggo.
Klik op de link en zie. Is geen stream maar op welke TV kanalen ze 24/7 uitzenden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:03 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zit op werk. Internet met dongle. Als ik ga streamen kost me dat dik money
quote:
Kabel tv op het werk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klik op de link en zie. Is geen stream maar op welke TV kanalen ze 24/7 uitzenden.
Van welke firma ?quote:
Niet al het water opdrinken he ?quote:
Ja, zou in het Frysk moeten zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:07 schreef Trebo het volgende:
Leeuwaaaarduuuuuhhhh leeuwaarrduuuuhhhhh
Nederland in Beweging! begint om 05:55quote:
Leeuwarden is stomquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:08 schreef Trebo het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft niet zoveel met het Friese
Joure heeft het.quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:10 schreef waxmask het volgende:
Maar laten we wel zijn als ik daar zou wonen zou ik ook depressief worden.
En als nou precies dezelfde stad in Noord Holland zou liggen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:10 schreef waxmask het volgende:
Maar laten we wel zijn als ik daar zou wonen zou ik ook depressief worden.
Ja, dat vraag ik me dus ook af ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:10 schreef CrashO het volgende:
Ik heb ook nog nooit van die hele kerel gehoord. Waar moet ik hem van kennen?
Presentator van Robinson pas nog, maar ik vind het een kwal die met als enige wapenfeit een tongzoen met Shakira op zijn naam heeft. En heel veel matties in de Nederlandse rapscene heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:10 schreef 2cv het volgende:
Morgenavond Dennis Weening als slaapgast. Ik kan die gast niet. Hoe tof zou hij zijn als slaapgast ?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Presentator van Robinson pas nog, maar ik vind het een kwal die met als enige wapenfeit een tongzoen met Shakira op zijn naam heeft. En heel veel matties in de Nederlandse rapscene heeft.![]()
ik ook zoquote:
Truste.quote:
Alleen van André en Jan weet ik waarvan ik ze ken ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:15 schreef CrashO het volgende:
Vindt zoiezo de slaapgastenlijst van dit jaar zwaar tegenvallen. Alleen Andre lijkt me tof.
Vorig jaar was de slaap-lineup beter. Frans, Ilse, Roelquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alleen van André en Jan weet ik waarvan ik ze ken ...
Frans Bauwer, Ilse de Lange, Roen van Velzen, Johnny de Mol en Gers Pardoel ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vorig jaar was de slaap-lineup beter. Frans, Ilse, Roel![]()
, Johnny jr. Gers
![]()
Jawuhlquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Frans Bauwer, Ilse de Lange, Roen van Velzen, Johnny de Mol en Gers Pardoel ?
Had ik vorig jaar ook met de speen ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 05:18 schreef CrashO het volgende:
VerkochtDie mensen kwamen voor het meeste deel zoiezo wel doneren. 10 euro donatie is nu gewoon 2 "gratis" onderbroeken
Merde ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |