Tuurlijk is het nogal vreemd en ongepast. Maar geloof mij maar dat die jongen zeker niet gedwongen is, die wilde niks liever.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat ook altijd dom, als het met wederzijds goedkeuren gebeurt. Maar ik ben zelf nu 34 en 17 is dan wel ziek jong hoor. Aan de andere kant moet iemand van 17 dat best zelf kunnen weten natuurlijk. Geen rare leeftijd om seks te hebben. Wel met iemand van 34. Ik heb de link niet gelezen trouwens, daar ben ik te fladderig voor vanavond.
In de VS kan je er dan wel dik voordeel uit proberen te halen natuurlijk. Daar gaat de hele zooi nu om.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nogal vreemd en ongepast. Maar geloof mij maar dat die jongen zeker niet gedwongen is, die wilde niks liever.
En dan na afloop het zielige slachtoffertje gaan spelen en daarmee het leven van die vrouw verpesten, dat is gewoon triest.
Het is een complot om die vrouw de prostitutie in te dwingen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:04 schreef OProg het volgende:
[..]
In de VS kan je er dan wel dik voordeel uit proberen te halen natuurlijk. Daar gaat de hele zooi nu om.
Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, tegenwoordig is het ook al niet zo vreemd meer om op je 13e al uit elkaar getrokken te worden. Spanje heeft daar goed op ingespeeld/geanticipeerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat ook altijd dom, als het met wederzijds goedkeuren gebeurt. Maar ik ben zelf nu 34 en 17 is dan wel ziek jong hoor. Aan de andere kant moet iemand van 17 dat best zelf kunnen weten natuurlijk. Geen rare leeftijd om seks te hebben. Wel met iemand van 34. Ik heb de link niet gelezen trouwens, daar ben ik te fladderig voor vanavond.
Ja precies en een meisje van 17 weet ook wel hoe ze muziekleraar kan plezieren hoor. Maar ja, het is verboden, en er kunnen machtspelletjes mee gespeeld worden dus. Enzo. Alleen kunnen mensen van 17 nog minder relativeren dan iemand van 34. Dus dan krijg je lastige situaties waarbij de 17 jarige een enorme toekomst ziet en de 34e dat niet. Denk ik dan want ik val niet op 17 jarig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nogal vreemd en ongepast. Maar geloof mij maar dat die jongen zeker niet gedwongen is, die wilde niks liever.
En dan na afloop het zielige slachtoffertje gaan spelen en daarmee het leven van die vrouw verpesten, dat is gewoon triest.
Wat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is een complot om die vrouw de prostitutie in te dwingen.
Haar sociale en economische leven word vernietigd, de enige optie die over blijft is werken als stripper.
Nou ga je vast ook zeggen dat verkrachting in brazilie legaal is ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
The age of consent in Spain is 13, as specified by the Spanish Penal Code
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou ga je vast ook zeggen dat verkrachting in brazilie legaal is ofzo
Doodmaken,quote:
Nee joh, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doodmaken,
Direct,
Want je gaat juist flippen als je hem niet meer ziet. Misschien is hij as we speak wel met een huppeltje onderweg naar je nek. "r
Met die kut harige poten.
Ja dat doen ze he? Sprinten. Met die pootjes,quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig.
Ik zag hem daarstraks vanuit mijn ooghoeken de kamer in sprinten, toen ging ie de boel verkennen en nu zit ie al ruim een uur boven de deur.
Nou, ik laat hem lekker levenquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze he? Sprinten. Met die pootjes,
Ik ben niet fobisch meer maar ze moeten wen dood. sorry Fann en Njos
quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doodmaken,
Direct,
Want je gaat juist flippen als je hem niet meer ziet. Misschien is hij as we speak wel met een huppeltje onderweg naar je nek. "r
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook leuk als je vredig op je buik in je bed ligt en ineens 'iets' over je been voelt lopen
Uiteraard nergens te bekennen als je je omdraait
ZEKER tot een uur of 9quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
Ik ga morgen echt zo keihard uitslapen.
deze vrouw weetquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doodmaken,
Direct,
Ik ben he-le-maal klaar met du_ke. Dus uhm, ik kom even hier schuilen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat doe jij in deze topshow, Boze_Baard?
Een van de bazigste achtergrondmuziekjes tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 07:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn jullie oud genoeg om dit nog te kennen?
Er is altijd plaats in deze herberg. Ook al doen ze naar tegen je, zoals Corrie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben he-le-maal klaar met du_ke. Dus uhm, ik kom even hier schuilen.
Volgens mij heeft de Cor nog nooit naar tegen mij gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is altijd plaats in deze herberg. Ook al doen ze naar tegen je, zoals Corrie.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Cor nog nooit naar tegen mij gedaan.
Ik ben al lang wakkerquote:
Sorry, dat is alleen bekend bij de "inner circle", ...... met je hoofd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef Karina het volgende:
Als ik iets irritant vind is het wel die 'met jullie hoofden' uitdrukking. Waar slaat dat op.
Oh, ik begreep juist dat jij één van de drijvende krachten achter Opzij was, maar dan heb ik het verkeerd begrepen denk ik .........quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
Ik behoor helemaal nergens. En al ZEKER niet bij Opzij. Wat een gelul.
Geen idee waar je dit vandaan haalt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, ik begreep juist dat jij één van de drijvende krachten achter Opzij was, maar dan heb ik het verkeerd begrepen denk ik .........
ik gebruik dat al langquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef Karina het volgende:
Als ik iets irritant vind is het wel die 'met jullie hoofden' uitdrukking. Waar slaat dat op.
GELOOF DIT NIET MENSEN DIT BERICHT IS BEDOELD OM U TE MISLEIDEN ENU VERDER VAN DE WAARHEID TE DOEN BELANDEN DAN WAAR U STARTTE NET ZOALS ALLE UITSPRAKEN VAN DE HOGE HEREN IN HET PLUCHE TRAP ER NIET INquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee waar je dit vandaan haalt.
Sowieso niet alles geloven wat je leest, lijkt me wel zo verstandig.
Uit de NWS SC wandelgangen natuurlijk en het klonk best betrouwbaar ....quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee waar je dit vandaan haalt.
Sowieso niet alles geloven wat je leest, lijkt me wel zo verstandig.
Heej Huug, goedemorgen, ....... met je hoofdquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik gebruik dat al lang
ik had het van eh, volgens mij was het Ruben van der Meer met elastiekjes over zijn gezicht. Een film of videoclip
Dit is NWS SC, allemaal zeer betrouwbare rakkers, volgens mijquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
Precies mijn punt: je leest het en denkt dat het betrouwbaar is
Ik heb het nog nooit gezegd, maar ik ga het nu toch een keer doen hoor; Cnorriequote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
Volgens jou ja...
Whatever, geloof wat je wil, zal mij verder worst wezen.
Ik ken jou verder niet en jij mij ook niet.
Oh dat is uit "Live opgenomen" een serie met sketches samen met Horace Cohen. Dan speelt ie een uitsmijter en die heet Broes Willems.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik gebruik dat al lang
ik had het van eh, volgens mij was het Ruben van der Meer met elastiekjes over zijn gezicht. Een film of videoclip
Doe eens niet zo bozigquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
Volgens jou ja...
Whatever, geloof wat je wil, zal mij verder worst wezen.
Ik ken jou verder niet en jij mij ook niet.
Dat je vanaf nu je eigen stinkende sportgoed maar eens moet gaan wassen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:39 schreef sp3c het volgende:
nou ik heb mijn eerste verjaardagscadeau al binnen
het was een pak wasmiddel met een ijshockeyer erop, ik weet niet precies wat mijn moeder me probeert te vertellen maar ze zal er zelf ongetwijfeld om moeten giechelen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:54 schreef sp3c het volgende:
vorige keer kreeg ze een looprekje
ik moest zelf lachen ja
Ik ga voor dezequote:Op vrijdag 20 december 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
of gewoon cadeau's moet geven waar zij ook om kan lachen als ze weer eens jarig is
waarschijnlijk een combinatie van die 2
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat je vanaf nu je eigen stinkende sportgoed maar eens moet gaan wassen waarschijnlijk
gewoon googelen en bestellenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Waar had je die vandaan getoverd dan?
de ECHT stinkende zaken was ik gewoon zelf m'vrouwquote:
haphapquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
de ECHT stinkende zaken was ik gewoon zelf m'vrouw
oeh ik ken die blik!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
Als ik mijn moeder een looprekje zou geven, dan zou ik de blik krijgen ... en geloof me van mijn moeder wil je niet de blik.
die dus, ja ......quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh ik ken die blik!
die krijg ik altijd als ik oma zit te plagen!
dan is het snel afgelopen
Zoiets?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh ik ken die blik!
die krijg ik altijd als ik oma zit te plagen!
dan is het snel afgelopen
zoiets ja maar het moment dat je kijkt rolt ze dr ogen weg en doet ze tssssssssssjirpquote:
doodsbangquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:06 schreef arjan1112 het volgende:
Ben je bang voor je moeder sp3c ?
Slaat ze heel hard als je ondeugend bent ?
Oeh, een nederige sp3c kan ik me haast niet voorstellen hahahaquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
zoiets ja maar het moment dat je kijkt rolt ze dr ogen weg en doet ze tssssssssssjirp
als je dan niet ophoud dan is het een hele stille rit terug ... geen muziek nix
Door hard weg te rennen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
doodsbang
of ze hard slaat weet ik eigenlijk niet, ik heb dat tot nu toe altijd weten te voorkomen
nee door gewoon op te houden met klierenquote:
Nee, die is meer boos, De Blik daar zit iets verwijtends in, iets van moederlijke teleurstelling er hoort ook een ingehouden zucht bij .... en een belofte .......over die belofte maak je, je dan het meest drukquote:
Ik heb zo'n schoonzusje haha.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:08 schreef sp3c het volgende:
nee moeders heeft gewoon authoriteit, dan hoef je niet uit te halen
loooooooolquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schoonzusje haha.
Neem ik het voor de kinderen op, krijg ik ook die blik
Mijn ouders negeerden me altijd wanneer ik iets uitvrat wat niet mocht. Of nog erger, gingen spiegelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die is meer boos, De Blik daar zit iets verwijtends in, iets van moederlijke teleurstelling er hoort ook een ingehouden zucht bij .... en een belofte .......over die belofte maak je, je dan het meest druk
De blik van mijn schoonzusje is genoeg voor mij....die ogen!! hahaha.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
looooooool
mijn nichtje doet dat ook als ik haar dochtertje Haags probeer te leren
dan denk ik 'wat lul je nou gek, ik heb je poepluiers in de prullenbak staan gooien!!!'
en toch houd ik op met klieren
Nee, ik kreeg nooit straf wanneer iets per ongeluk kapot ging. Bijna hele verlovingsservies van ouders per ongeluk kapot gemaakt door mij vast te grijpen aan een plank toen ik in de kelder van het trapje viel. De verdrietige blik in de ogen van mijn moeder heb ik lang voor me gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:13 schreef sp3c het volgende:
oeh dat spiegelen deed mijn vader ook!
maak ik per ongeluk iets van hem stuk, maakt hij iets van mij stuk
en lachen joh!
doe je ook maar 1 keer, daarna ben je voorzichtiger
Actie reactie hequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:18 schreef sp3c het volgende:
mijn broer ging altijd stiekem over mijn savegames heen lopen trollen als ik hem had lopen klieren
ja precies!!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Jian het volgende:
Deze dan; Dan maak ik zo'n opmerking en dan draait ze haar hoofd iets naar me toe en dan gaan haar wenkbrauwen iets omhoog en dan draait ze haar hoofd met een bijna niet zichtbaar nee schudden van haar hoofd rustig terug en gaat ze gewoon door waarmee ze bezig was.
Vrije vertaling: Wat ben je ook nog een stompzinnige puber, wordt eens volwassen "mannetje"![]()
Moeders
Ik mijn vader wel. Maar slaan hielp bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn ouders nog nooit echt boos gezien
alleen op elkaar
Ow, deze herkenbaar van mijzelfquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Jian het volgende:
Deze dan; Dan maak ik zo'n opmerking en dan draait ze haar hoofd iets naar me toe en dan gaan haar wenkbrauwen iets omhoog en dan draait ze haar hoofd met een bijna niet zichtbaar nee schudden van haar hoofd rustig terug en gaat ze gewoon door waarmee ze bezig was.
Vrije vertaling: Wat ben je ook nog een stompzinnige puber, wordt eens volwassen "mannetje"![]()
Moeders
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef sp3c het volgende:
als er mensen bij zijn zegt mijn moeder altijd 'en vroeger wastie zo klein .. '
iedereen lachen natuurlijk
maar ik weet dat er eigenlijk 'en nu heeftie zo'n grote bek!' achtteraan hoort
... en dan had ie zo'n schattig blauw mutsje op...quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef sp3c het volgende:
ze maakt dan ook zo'n gebaar he om te laten zien hoe klein het wel niet was ... het was heel klein
ma heeft foto's en ze is niet bang om ze te gebruikenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
... en dan had ie zo'n schattig blauw mutsje op...
Ja ma, .... dat weten we nu wel![]()
Nou, het is toch zo!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ma heeft foto's en ze is niet bang om ze te gebruiken
de foto is er, dat is al erg genoegquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef YokiKater het volgende:
Toen ik heel klein was had ik lang haar met pijpenkrullen.. en toen had mijn moeder mij een jurkje van mijn nichtje aan getrokken. En daar is een foto van![]()
Gelukkig kunnen we die niet vinden
Mjah, gewoon hopen dat ie niet meer opduikt, hij is ook niet digitaal of zo. En dan nog kan ik altijd ontkennen want echt herkenbaar ben ik er nu ook weer niet op. Mijn tante dacht toendertijd zelfs dat het een foto van mijn nichtje wasquote:
Wordt misschien apart verzonden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
Kreeg een e-mail dat me sim kaart is verzonden en het bedrag van de rekening is ineens - 58 euro ?
en me telefoon dan ? zit die er ook bij ?
hm
Had ik afgelopen weekend, niks gekregenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb diarree, wordt er nu aan mij gedoneerd?
Had ik vanmorgen ook. Wel lekker trouwens. Geen gerek aan je sterretje, gewoon flats eruit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb diarree, wordt er nu aan mij gedoneerd?
Uh nee maar erover lezen is ook niet zo bevorderlijk voor mijn eetlust.quote:
Hij staat nu op een onverquichebare plaats.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
En je gelooft het niet, ik haal hem uit de oven en laat de helft op de grond vallen
Meer: ligt, tussen gasfornuis en keukenkastje, wordt nog wat om het er tussenuit te krijgenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij staat nu op een onverquichebare plaats.
Gewoon laten liggen joh, dat ruimen de maden wel op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer: ligt, tussen gasfornuis en keukenkastje, wordt nog wat om het er tussenuit te krijgen
Ik had net vandaag schoongemaakt...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon laten liggen joh, dat ruimen de maden wel op.
Eetbaar dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had net vandaag schoongemaakt...
Zolang je het netjes met mes en vork doet...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is helemaal uit elkaar gevallen... ik ga niet van de grond eten trouwens, gek.
Ja en als extra smaak zit er schoonmaakmiddel bij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zolang je het netjes met mes en vork doet...
Dat gebruik je om schoon te maken. Niet om achter te laten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en als extra smaak zit er schoonmaakmiddel bij.
Er blijft altijd wel IETS achter he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat gebruik je om schoon te maken. Niet om achter te laten.
Nee als ik de hele vloer aflik ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:03 schreef 3-voud het volgende:
Als je met een hogedrukreiniger goed afspoelt, niet.
Gratis vuurwerk in je keuken dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef OProg het volgende:
Ik leg altijd aanstekers neer op de ruimte tussen de muur en het gasfornuis en dat gaat al jaren goed.
Dat het daar blijkbaar best wel heet kan worden bleek toen er net eens uit elkaar plofte.
Dus je weet het wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee als ik de hele vloer aflik ook niet.
Schrok me het lazarus.quote:
Er is een verschil tussen iets weten en iets doen he?quote:
En toen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Schrok me het lazarus.
Wist ook niet wat het was aanvankelijk.
Kloptquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets weten en iets doen he?
Klopt.quote:Zitten we nu echt te discussieren over het schoonmaken van de keukenvloer
nu weer een e-mail dat ze morgen tussen half 2 en half 5 komen.. en als ik over 5 dagen nog niks heb hun moet mailen.quote:
Zit er geen track and trace bij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nu weer een e-mail dat ze morgen tussen half 2 en half 5 komen.. en als ik over 5 dagen nog niks heb hun moet mailen.
zie het wel
Pics.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Vandaar dat mannen nooit op mij afstappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus helemaal gemist.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb al eens een foto gepost, paar weken geleden.
Oh niks gemist hoor. Karina's panterjas was leukerquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal gemist.![]()
Ik heb ook altijd pech...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had net vandaag schoongemaakt...
Wacht evenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is helemaal uit elkaar gevallen... ik ga niet van de grond eten trouwens, gek.
Het is schoon ja, maar niet zo schoon dat ik een kapotgevallen quiche eraf ga schrapen en opeten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:46 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Wacht evenDus vrouwen boenen en boenen die vloer 10x per dag omdat het allemaal SCHOOOOON moet zijn maar als er dan iets op de grond valt is het vies?
.
Op mij ook niet hoor (en niet omdat ik nu beweer knap te zijn), ik kijk altijd sjaggerijnig, zal daar door komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Vandaar dat mannen nooit op mij afstappen
Vrouwenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is schoon ja, maar niet zo schoon dat ik een kapotgevallen quiche eraf ga schrapen en opeten.
Mannen...
Misschien eet je hem nog op in je slaap.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef Latert het volgende:
De huisspin zit nog steeds op de muur. Maar ik wil hem niet buiten zetten want ik ben er nu aan gehecht...
Het zag eruit alsof iemand het had uitgekotst toen het op de grond lag... niemand had dat nog opgegeten.quote:
Dat moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mij ook niet hoor (en niet omdat ik nu beweer knap te zijn), ik kijk altijd sjaggerijnig, zal daar door komen.
Misschien moet je koekjes verwijderen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:01 schreef Latert het volgende:
Help, mijn stream doet het niet![]()
Gister ook al bij de Pauw show.
Zo is mijn blik blijkbaar. Kan er ook niks aan doen. Trouwens, ik ziet er niet op te wachten dat vreemde kerels me aanspreken in de bus. Heeft overigens ook voordelen, ik word echt zelden aangesproken door straatverkopers e.d.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo is mijn blik blijkbaar. Kan er ook niks aan doen. Trouwens, ik ziet er niet op te wachten dat vreemde kerels me aanspreken in de bus. Heeft overigens ook voordelen, ik word echt zelden aangesproken door straatverkopers e.d.
Dat is een hoax, godzijdank.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien eet je hem nog op in je slaap.
Mwah die heb ik nooit op, muziek terwijl ik loop vind ik niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is een voordeel inderdaad. Wat daar ook goed tegen helpt is headphones
Zitten wel veel eiwitten in.quote:
Dat zet ik zo nog 1 uurtje op, voordat VI begint.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:08 schreef Latert het volgende:
Mijn stream doet het niet, beneden staat SR (![]()
) al anderhalf uur aan, en ik hoor die kutmuziek vanaf hier.
Waar was je dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Goed nieuws mensen, ik ben er weer.
Nou ik ben benieuwd. Ik heb 1 puntje gekregenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik ben bezig met de NWS verkiezingen, jongens.
Bijna klaar.
Nee he? Wij vrouwen zijn gewoon te soft. En de mannen te schijterig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik ooit in ben gegaan op dat gezeur om foto's. Krijg er helemaal niks voor terug
Nee joh noem toch niet altijd alles opzij, slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
ow krijgen we dit opzij gedoe weer zeker
goed verhaalquote:
Ja inderdaad. Was wel even een leer moment voor mequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Wij vrouwen zijn gewoon te soft. En de mannen te schijterig.
Nou denk het wel hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Was wel even een leer moment voor me
En die foto van jou met je jas was leuk, denk niet dat iemand je uitlachte hoor.
Als je met een pimp Abo immuniteit krijgt en alles mag zeggen dan neem ik er ook een.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
ik vind eigenlijk dat ik met een pimp ABO gewoon helemaal vrij moet zijn
dus ook gewoon 2 keer hetzelfde bericht moet kunnen plaatsen want nu zit ik me daar weer aan te irriteren
Vrij vervelend ook als je galgje speeltquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
ik vind eigenlijk dat ik met een pimp ABO gewoon helemaal vrij moet zijn
dus ook gewoon 2 keer hetzelfde bericht moet kunnen plaatsen want nu zit ik me daar weer aan te irriteren
Wat mag jij nu niet zeggen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je met een pimp Abo immuniteit krijgt en alles mag zeggen dan neem ik er ook een.
Met zijn jas,quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
VI, en we beginnen met de Solex van Louis van Gaal
wat wou je hebben dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik ooit in ben gegaan op dat gezeur om foto's. Krijg er helemaal niks voor terug
nee dan moet je mod wordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je met een pimp Abo immuniteit krijgt en alles mag zeggen dan neem ik er ook een.
Dat mag ik niet zeggen ...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat mag jij nu niet zeggen dan?
foto's van je ronkende sigaret natuurlijkquote:
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
foto's van je ronkende sigaret natuurlijk
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Nou ja de meeste hier heb ik al irl gezien, maar voor Njo zou het wel leuk zijn natuurlijk
quote:
Tijd om koffie in te schenkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Kantineheld komt ook weer van VV 'Knoop in je zakdoek'.
Ik camoufleer sowieso al mijn foto's. Heb ik een zonnebril op of mijn masker of brandweerhelm, etc.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Als je dat niet wil moet je het ook lekker niet doen Yoki.
Het is ook niet dat ik echt herkenbaar op die foto stond trouwens. Dus wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
foto's met alleen tetten zijn ook niet herkenbaar trouwens
just saying
Met tetten!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Flodder in Amerika op RTL5.
Ik vond Tatjana in de 1e het lekkerst dus ik kijk die nog wel een keer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Flodder in Amerika op RTL5.
Zien dartsen hequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou het was even zoeken maar hier is ie dan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohw!
http://dynamo-eindhoven.n(...)urg-tilburg-trappersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 zal de Eindhovense ijsbaan weer bezocht worden door Dynamo. In samenwerking met de Kemphanen zal de band Frostbite, bestaande uit Metalfactory studenten, de pauzes en spelonderbrekingen gaan vullen met een flinke pot metal. Dit allemaal onder de naam: THE ICEHOCKEY DERBY OF THE YEAR, ROCKCITY KEMPHANEN v/s KILLBURG TRAPPERS!
Frostbite zal eenmalig herkenbare en minder bekende Metalcovers gaan spelen, denk hierbij aan bijvoorbeeld Pantera. Tijdens de spelonderbrekingen zal de band een poging doen de gebruikelijk dj in strakheid te verslaan met korte Metal Erupties! Speciaal voor deze wedstrijd kunnen metalheads en ijshockeyfans hun tickets cheap scoren via de site van Dynamo. Het wedstrijdticket is normaal ¤10,- Koop je je kaartje (alleen in de voorverkoop, tot 14 februari 2014|) via de site van Dynamo, dan betaal je ¤ 5,-
De band start om 20:00u, de wedstrijd om 20:15u.
Shit heyquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
Check de views bij dezen topic.
SEX / Hoe vaak masturbeer jij? (vrouw)
Ook jij was ooit 16.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Ja 10 keer per dag, hoe zeg ik dat, met jezelf spelen, lijkt me een beeeeetje veel
Nee joh?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook toen ik 16 was deed ik dat niet elke dag 10 keer hoor.
Wat schuift hetquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
We hebben nog twee spelers nodig voor ons Diplomacy spel op de world map:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=5
Wie o wie?
Dat zei hexje ook, maar die is ook gezwichtquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat schuift het![]()
Je bent al de tweede die komt recruiten. Ik heb er even naar gekeken, maar niet echt mijn ding plus, wat ik al eerder vertelde maar jij niet hebt gelezen gok ik, ik kan niet tegen mijn verlies
Dat is geen goed argument, want dan zit de mogelijkheid erin dat ik het slechter doe dan zijquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zei hexje ook, maar die is ook gezwicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |