Tuurlijk is het nogal vreemd en ongepast. Maar geloof mij maar dat die jongen zeker niet gedwongen is, die wilde niks liever.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat ook altijd dom, als het met wederzijds goedkeuren gebeurt. Maar ik ben zelf nu 34 en 17 is dan wel ziek jong hoor. Aan de andere kant moet iemand van 17 dat best zelf kunnen weten natuurlijk. Geen rare leeftijd om seks te hebben. Wel met iemand van 34. Ik heb de link niet gelezen trouwens, daar ben ik te fladderig voor vanavond.
In de VS kan je er dan wel dik voordeel uit proberen te halen natuurlijk. Daar gaat de hele zooi nu om.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nogal vreemd en ongepast. Maar geloof mij maar dat die jongen zeker niet gedwongen is, die wilde niks liever.
En dan na afloop het zielige slachtoffertje gaan spelen en daarmee het leven van die vrouw verpesten, dat is gewoon triest.
Het is een complot om die vrouw de prostitutie in te dwingen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:04 schreef OProg het volgende:
[..]
In de VS kan je er dan wel dik voordeel uit proberen te halen natuurlijk. Daar gaat de hele zooi nu om.
Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, tegenwoordig is het ook al niet zo vreemd meer om op je 13e al uit elkaar getrokken te worden. Spanje heeft daar goed op ingespeeld/geanticipeerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat ook altijd dom, als het met wederzijds goedkeuren gebeurt. Maar ik ben zelf nu 34 en 17 is dan wel ziek jong hoor. Aan de andere kant moet iemand van 17 dat best zelf kunnen weten natuurlijk. Geen rare leeftijd om seks te hebben. Wel met iemand van 34. Ik heb de link niet gelezen trouwens, daar ben ik te fladderig voor vanavond.
Ja precies en een meisje van 17 weet ook wel hoe ze muziekleraar kan plezieren hoor. Maar ja, het is verboden, en er kunnen machtspelletjes mee gespeeld worden dus. Enzo. Alleen kunnen mensen van 17 nog minder relativeren dan iemand van 34. Dus dan krijg je lastige situaties waarbij de 17 jarige een enorme toekomst ziet en de 34e dat niet. Denk ik dan want ik val niet op 17 jarig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nogal vreemd en ongepast. Maar geloof mij maar dat die jongen zeker niet gedwongen is, die wilde niks liever.
En dan na afloop het zielige slachtoffertje gaan spelen en daarmee het leven van die vrouw verpesten, dat is gewoon triest.
Wat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is een complot om die vrouw de prostitutie in te dwingen.
Haar sociale en economische leven word vernietigd, de enige optie die over blijft is werken als stripper.
Nou ga je vast ook zeggen dat verkrachting in brazilie legaal is ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
The age of consent in Spain is 13, as specified by the Spanish Penal Code
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou ga je vast ook zeggen dat verkrachting in brazilie legaal is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |