Oh wist niet dat het ook op veronica wasquote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veronica heeft dat reclameblok van 23.15 uur tot 23.25 uur voor veel geld verkocht.
Zelfs Leo zijn SBS makker niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
Hansie kent z'n commentators niet.
Dat was hij al natuurlijk maar NU helemaalquote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Strani het volgende:
Ik volg het allemaal hier op FOK! maar zo te horen is Hans in Nederland zo langzaam aan een volksheld geworden?
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Strani het volgende:
Ik volg het allemaal hier op FOK! maar zo te horen is Hans in Nederland zo langzaam aan een volksheld geworden?
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:17 schreef exile79 het volgende:
Ben je ook wel eens zo kwaad geweest dat je een hek heen en weer trok?
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:17 schreef exile79 het volgende:
Ben je ook wel eens zo kwaad geweest dat je een hek heen en weer trok?
Terechte mishandelingquote:Op donderdag 19 december 2013 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Het lokt wel agressie uit ook hoor.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nu laatste samenvatting. Hoop ik.
Thanksquote:
Hij gaat zichzelf interviewenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef remcoP het volgende:
Dus Hansie kan meteen reageren op z'n loting?
Was vorige keer ook toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef remcoP het volgende:
Dus Hansie kan meteen reageren op z'n loting?
ik denk dat het van alles kan wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef Seam het volgende:
Ajax - NEC
AZ - Cuijk
Feyenoord - Zwolle
Roda - Utrecht
Dat helpt in zo'n machientje?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Eerst even de ballen van Ajax en Feijenoord voorverwarmen.
haha was toch met dat hardcore gebeure van te vorenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop op Utrecht-Ajax. Dat ze weer uit mogen pakken met een enorme vuurwerkshow om na tien minuten met 0-3 achter te staan.
zou leuk zijn, hebben wij een makkiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef Paul het volgende:
Utreg - Ajax
Feyenoord - AZ
Cuijk - Zwolle
Roda - NEC
Dat gaat um wordun
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Eerst even de ballen van Ajax en Feijenoord voorverwarmen.
Dat is ook nog een optiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk dat het van alles kan worden
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
Als PSV er zometeen uitrolt begin ik me wel zorgen te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:26 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ik heb gehoord dat de balletjes van ajax en feyenoord wat zwaarder zijn en er tijdens de loting met de zuigkracht wordt gespeeld
Mag in mijn DM of in het Tjackatopic.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een ban
waar baseer je groningen op?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk
Groningen-Ajax
Cuijk - Feyenoord
Zwolle - AZ
Utrecht - Roda
NEC wordt nog uit de beker gehaaldquote:
http://www.sporza.be/cm/s(...)_spuitbus_WK_Blatterquote:Op het WK in Brazilië zullen de scheidsrechters volgend jaar gebruikmaken van een spuitbus om bij een vrije trap het muurtje op de juiste afstand te zetten. Dat liet FIFA-baas Sepp Blatter weten. Momenteel wordt de techniek al toegepast op het WK voor clubs in Marokko.
Lees ook:
Krijgen scheidsrechters een spuitbus met kalk?
De FIFA meldde vorige maand al dat het de scheidsrechters een hulpmiddel wou geven. Bij een vrije trap houden de spelers in het muurtje zich vaak niet aan de afstand.
Om dit probleem tegen te gaan, zullen de scheidsrechters op het WK in Brazilië een spuitbus mogen gebruiken. Het nieuws werd bevestigd door FIFA-baas Sepp Blatter.
Bij een vrije trap zal de ref 9,15 meter afstappen en een streep op de grasmat spuiten. De verdediger moet die afstand aanhouden tot de vrije trap genomen is. De spray verdampt na een tijdje vanzelf.
De techniek wordt momenteel al gebruikt op het WK voor clubs in Marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |