abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2013 @ 19:23:56 #151
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134460107
quote:
12s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja, maar dan zou ik niet anders gelovigen in het dorp verder op doden omdat zij toevallig in een andere luchttovenaar geloven.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:19 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Het zijn ook vaak genoeg moslims die andere moslims bombarderen uit naam van het geloof.
Klopt en klopt, al zijn dat natuurlijk landen die in complete wanorde leven, met eigen stammen en leiders, die allemaal verschillend over zaken denken. Dat heeft minder met 'Islam' te maken, en meer met 'macht', zoals eigenlijk zovaak trouwens.

Men doet het 'in naam van...' , maar dat is meer om de eigen acties goed te praten natuurlijk. Het is om bij een groep te horen. Bij een beweging. Het gevoel dat je onderdeel bent van iets groters. Dat je eigenlijk iets goeds doet.

Dikke onzin uiteraard, maar we zien hetzelfde in de USA, die ook alles in naam van God doen...
pi_134460195
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:02 schreef k_man het volgende:

[..]

In de Wilders webshop ook al niet. Wel allerlei andere kekke hebbedingetjes.
:D _O-

Vraag me af, zou het een beetje lopen?
Seculier-Fundamentalistisch
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 19:28:00 #153
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_134460259
quote:
13s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef remlof het volgende:
Waar zijn die stickers voor? Om op de huizen en winkelpanden van islamitische medeburgers te plakken in aanloop naar een soort Kristallnacht?

Wilders radicaliseert inderdaad steeds meer. Terwijl hij zich juist alleen zou moeten richten op moslim-radicalen begint ie steeds meer alle moslims op één hoop te gooien.

Walgelijk en heel slecht voor onze samenleving als geheel.
Ach... toen hij zich enkel richtte op de radicale moslims blies je ook hoog van te toren dat hij alle moslims wegzette.
Radicaliseren noem je dat. Alleen snap je dat niet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_134460315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is meer om de dollar veilig te stellen dan dat het is om religieuze redenen.
Dat kan zijn. Maar George W. motiveerde de invasies in Irak en Afghanistan toch echt met een behoorlijke vernislaag van christelijke motieven. En alle schendingen van internationaal afgesproken verdragen door Israel en de bijbehorende slachtoffers zijn allemaal terug te voeren op de motivatie om heilig land te behouden.

Als je dan gaat kijken naar het aantal slachtoffers in naam van beide religies en naar die in naam van de islam, dan is die Allah opeens de vredelievende hippie van de drie goden. (Relatief gezien dan, die joden zijn nou eenmaal niet met zoveel)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_134460319
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef Yi-Long het volgende:

Dikke onzin uiteraard, maar we zien hetzelfde in de USA, die ook alles in naam van God doen...
Onzin. Geen individu beroept zich op god, in Uncle Sam's Army.

Waar jij het over hebt is dat elke presidentiele tekstschrijver afsluit met 'and god bless america'.
pi_134460409
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat kan zijn. Maar George W. motiveerde de invasies in Irak en Afghanistan toch echt met een behoorlijke vernislaag van christelijke motieven.
Ja, ok die mafketel inderdaad wel. Dat geef ik toe.

Maar die gast is een uitzondering en zeker niet de norm. Hij gaat in alle waarschijnlijkheid de geschiedenis in als een van de slechte presidenten ooit.

Daar mag je rustig tegenoverzetten dat alles sugercoaten met religie aan de andere kant de norm is.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 19:33:05 #157
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_134460434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Waar jij het over hebt is dat elke presidentiele tekstschrijver afsluit met 'and god bless america'.
Precies. Maar dat argument bekt lekker om een schijnbalans vast te houden.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_134460585
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat kan zijn. Maar George W. motiveerde de invasies in Irak en Afghanistan toch echt met een behoorlijke vernislaag van christelijke motieven. En alle schendingen van internationaal afgesproken verdragen door Israel en de bijbehorende slachtoffers zijn allemaal terug te voeren op de motivatie om heilig land te behouden.

Als je dan gaat kijken naar het aantal slachtoffers in naam van beide religies en naar die in naam van de islam, dan is die Allah opeens de vredelievende hippie van de drie goden. (Relatief gezien dan, die joden zijn nou eenmaal niet met zoveel)
Ze geloven toch allemaal in de zelfde god?
ROBODEMONS..................|:(
pi_134460617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Tsja als het een feit is dat om een of andere reden een bepaalde bevolkingsgroep/religie net wat meer criminele activiteiten plegen is het nogal logisch dat er wat wordt over gezegd. Maar als een andere groep telkens zegt dat het er nieeeeeeeeeets mee te maken heeft dan is het logisch dat de andere kant daarvan ook extremer wordt in hun opvattingen.
Het feit dat Marokkanen moslim zijn heeft dan ook helemaal niets te maken met het feit dat ze vaker overlast veroorzaken en ze in de criminaliteitscijfers zijn oververtegenwoordigd.

Desondanks wordt het islamitische geloof er toch altijd met de haren bijgesleept door Wilders en de PVV-aanhang zodra Marokkanen negatief het nieuws halen.

Het is net zoiets als continu vermelden dat een Christen een winkeldiefstal heeft gepleegd, of een Christen weer eens met drank op heeft gereden (en een ongeluk veroorzaakt). Dat is ook nogal onzinnig.

Het feit dat ze moslim zijn uit zich hooguit in negatieve zin door homohaat en onderdrukking van vrouwen. Wat uiteraard niet goed valt te praten, en waar nog een wereld van emancipatie valt te winnen.

Verder is het gehaat op de islam ook nog eens behoorlijk hypocriet, ten eerste omdat de meeste moslims net als christenen gewoon vredelievend zijn en hoop en zingeving zoeken in een boek, maar bovenal omdat je in de bijbel net zulke haatdragende teksten kunt terugvinden als die Wilders en zijn PVV-aanhangers graag quoten uit de Koran.

Al met al is dit gewoon een behoorlijk eenzijdige en beledigende kijk op de islam en moslims in het algemeen, en het dan vreemd vinden als er meer moslims radicaliseren of zich hierover opwinden. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_134460764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is ook een feit dat het feit dat Marokkanen moslim zijn helemaal niets te maken heeft met het feit dat ze vaker overlast veroorzaken en ze in de criminaliteitscijfers zijn oververtegenwoordigd.

Het feit dat ze moslim zijn uit zich hooguit in negatieve invloed door homohaat en onderdrukking van vrouwen.
Ja, tenzij er in onze hoofdstad weer eens een homo in elkaar getrapt wordt door de cultuur verrijkertjes,

Dan heeft het ineens wel met elkaar te maken.

En het zijn ook altijd vrouwen zonder hoofddoek wiens levensplezier wordt vergalt, door het ge'pssst en daaropvolgende uitmaken voor hoer omdat ze niet wenst in te gaan op de avances van het erudiete, beschaafde herenvolk.

Ik zou nog even wat langer nadenken over je stelling. Hij lijkt namelijk niet houdbaar ;)
pi_134460837
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ja, tenzij er in onze hoofdstad weer eens een homo in elkaar getrapt wordt door de cultuur verrijkertjes,

En het zijn ook altijd vrouwen zonder hoofddoek wiens levensplezier wordt vergalt, door het ge'pssst en daaropvolgende uitmaken voor hoer omdat ze niet wenst in te gaan op de avances van het erudiete, beschaafde herenvolk.

Ik zou nog even wat langer nadenken over je stelling. Hij lijkt namelijk niet houdbaar ;)
Nee, want dan heb je niet goed gelezen.

Ik zeg al dat homohaat en vrouwenonderdrukking wel voortkomt uit de islam. Dat is uiteraard niet te rechtvaardigen, ook niet vanuit een geloofsovertuiging, en daar mag zeker fel tegenin gegaan worden.

Maar dat is dan ook de enige negatieve invloed van de islam in dit land, als je het mij vraagt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 19 december 2013 @ 19:44:11 #162
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134460883
quote:

[..]

Ik heb nou niet het idee dat homo's in de biblebelt het veel makkelijker hebben...

... om over chicks MET hoofddoek nog maar te zwijgen. Die krijgen ook de nodige opmerkingen naar hun hoofd.
pi_134460916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, want dan heb je niet goed gelezen.

Ik zeg al dat homohaat en vrouwenonderdrukking wel voortkomt uit de islam. Dat is uiteraard niet te rechtvaardigen, ook niet vanuit een geloofsovertuiging, en daar mag zeker fel tegenin gegaan worden.

Maar dat is dan ook de enige negatieve invloed van de islam in dit land, als je het mij vraagt.
Dan mis ik denk ik iets.

Of jij, wat waarschijnlijker ;)

Want fysiek geweld tegen homo's gebruiken is een misdaad. En je stelde net dat hun misdadigheid niks met hun religie te maken heeft.
pi_134460961
quote:

[..]

Ook vrouwen met hoofddoek zijn het onderwerp van debiele opmerkingen en klodders lichaamsvocht van tokkies.
pi_134460975
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb nou niet het idee dat homo's in de biblebelt het veel makkelijker hebben...
Scheve blikken krijgen is weliswaar niet leuk, maar itt fysiek geweld niet verboden.

Er zijn gradaties.

quote:
... om over chicks MET hoofddoek nog maar te zwijgen. Die krijgen ook de nodige opmerkingen naar hun hoofd.
En dat heeft met........ het Christendom te maken? :?
pi_134461003
quote:
11s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Dan mis ik denk ik iets.

Want fysiek geweld tegen homo's gebruiken is een misdaad. En je stelde net dat hun misdadigheid niks met hun religie te maken heeft.
Niet alle misdaden hebben een religieus motief.
pi_134461011
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ook vrouwen met hoofddoek zijn het onderwerp van debiele opmerkingen en klodders lichaamsvocht van tokkies.
Ik neem het van je aan.

Maar dat lijkt niet veel met religie te maken; meer met een antipathie, wellicht?
  donderdag 19 december 2013 @ 19:47:20 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134461022
quote:
11s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Dan mis ik denk ik iets.

Dit soort idioten zou ook homo's haten wanneer ze in een andere God zouden geloven, of in helemaal geen God. Het zijn idioten. Hun geloof is in dit soort zaken een 'excuus' voor ze om anderen te kwetsen, te schimpen, aan te vallen, etc etc.

In Rusland is er bijvoorbeeld ook zeer veel homohaat.

Je zult altijd idioten blijven houden. Religie geeft ze een excuus.
pi_134461029
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Scheve blikken krijgen is weliswaar niet leuk, maar itt fysiek geweld niet verboden.

Er zijn gradaties.

[..]

En dat heeft met........ het Christendom te maken? :?
Nee, met je suggestie dat zij gevrijwaard blijven van dergelijke onzin omdat ze islamitisch zijn.
pi_134461050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Niet alle misdaden hebben een religieus motief.
Ik denk het merendeel niet... ;)
pi_134461100
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dit soort idioten zou ook homo's haten wanneer ze in een andere God zouden geloven,
Ja, 'ALS de islam niet hun drijfveer was, zouden ze wel een andere hebben!'.

Uh huh.

Maar ondertussen vormt die islam dus wel een drijfveer.
pi_134461102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik neem het van je aan.

Maar dat lijkt niet veel met religie te maken; meer met een antipathie, wellicht?
Precies, en heeft dus an sich niet zoveel met gelovige ouders te maken.
pi_134461121
quote:

[..]

Dan mis ik denk ik iets.

Zucht, lezen en interpreteren is ook een kunst schijnbaar. :')

Ik zeg in mijn post 2 dingen. Ik zeg dat de overlast en oververtegenwoordiging in de criminaliteitscijfers inderdaad niet voortkomt uit het feit dat ze moslim zijn BEHALVE dan de homohaat en vrouwenonderdrukking, en ja, homohaat is ook een misdaad.

Maar homo-geweld (hoewel in opmars helaas) maakt gelukkig niet de hoofdmoot uit van waarmee Marokkanen veelal de krant halen. Hoofdzakelijk gaat het dan om overlast op straat (intimiderend gedrag tav vrouwen en wetshandhavers), overvallen, inbraken etc.

Nu duidelijk? Moet ook alles voorkauwen hier. :)
pi_134461139
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, met je suggestie dat zij gevrijwaard blijven van dergelijke onzin omdat ze islamitisch zijn.
Hebben we het over hetzelfde dader-profiel? :)
  donderdag 19 december 2013 @ 19:49:47 #175
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134461142
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat zeg ik. We hebben daar geen fuck te zoeken. Laat die landen lekker met rust, en voer er alleen handel mee. Op een normale eerlijke manier, ipv er met verkapte staatsgrepen een puppet neer te zetten.
De reden dat de situatie zo is in het MO komt door het westen. Al die grote terroristen en dictators hebben hun lijntjes met het westen. Stuk voor stuk ontvangen ze steun, is het niet van de VS is het van de Russen.
pi_134461158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik denk het merendeel niet... ;)
Nou, dat zeg ik dus.

Wat zit je dan te zeuren. :')

Mijn punt dat PVV-ers dat wél zo zien, gaat door je gezeur verloren.
pi_134461170
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Gebeurt dat ook in biblebelt? Dat zou hypocriet zijn, aangezien oorspronkelijk christelijke vrouwen ook hoofddoekjes dragen. Is een teken van kuisheid.
pi_134461195
Waar kan ik ze bestellen?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_134461197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou, dat zeg ik dus.

Wat zit je dan te zeuren. :')
We hebben het niet over absoluutheden.
  donderdag 19 december 2013 @ 19:51:16 #180
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134461222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Uh huh.

Nee.
Het is een mix van cultuur, lage sociale positie, buitengesloten worden in de maatschappij.
De Marokkaantjes waar jij het over hebt zien amper een moskee van binnen.
  donderdag 19 december 2013 @ 19:52:27 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134461269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Gebeurt dat ook in biblebelt? Dat zou hypocriet zijn, aangezien oorspronkelijk christelijke vrouwen ook hoofddoekjes dragen. Is een teken van kuisheid.
Ik denk dat ze dat onderscheid wel zullen maken. En ja, dat is hypocriet, maar dat is gelovigen niet vreemd natuurlijk.
pi_134461335
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Uh huh.

Niet echt. Ook in niet-islamitische culturen zijn homo's niet zelden het mikpunt van een nogal denigrerende houding. De diepgewortelde religieus gestoelde homohaat waar je op doelt vind je terug bij de wat radicalere groepen, of dat nu moslims of christenen zijn. De gasten die in het openbaar homofoob lopen te doen, doen dat niet vanuit religieuze dogma's.
  donderdag 19 december 2013 @ 19:54:06 #183
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_134461336
Tja, vrije meningsuiting hoort ongelimiteerd te zijn. Hoe infantiel dit ook mag zijn, er is weinig mis mee. Ja, sprookjesgelovers en hun sympathisanten zullen er moeite mee hebben, maar dat is niet zo erg.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_134461429
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Hebben we het over hetzelfde dader-profiel? :)
Jep. De figuren waar je op doelt geven op alles af. Met een hoofddoek op ben je een braaf en hypocriet wijf, ga je net iets te lekker over straat ben je een hoer.
  donderdag 19 december 2013 @ 19:56:49 #185
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134461432
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Interloper het volgende:
Tja, vrije meningsuiting hoort ongelimiteerd te zijn. Hoe infantiel dit ook mag zijn, er is weinig mis mee. Ja, sprookjesgelovers en hun sympathisanten zullen er moeite mee hebben, maar dat is niet zo erg.
Alleen jammer dat vrije meningsuiting niet ongelimiteerd is.
pi_134461440
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet echt. Ook in niet-islamitische culturen zijn homo's niet zelden het mikpunt van een nogal denigrerende houding. De diepgewortelde religieus gestoelde homohaat waar je op doelt vind je terug bij de wat radicalere groepen, of dat nu moslims of christenen zijn. De gasten die in het openbaar homofoob lopen te doen, doen dat niet vanuit religieuze dogma's.
En zou volgens jou dan wel de reden zijn waarom ze homofoob lopen te doen?
pi_134461459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Dat doen ze allemaal:
quote:
“I, XXXXXXXXXX, do solemnly swear (or affirm) that I will support and defend the Constitution of the United States against all enemies, foreign and domestic; that I will bear true faith and allegiance to the same; and that I will obey the orders of the President of the United States and the orders of the officers appointed over me, according to regulations and the Uniform Code of Military Justice. So help me God.”
http://usmilitary.about.c(...)0000502----000-.html
pi_134461569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En zou volgens jou dan wel de reden zijn waarom ze homofoob lopen te doen?
In een notendop: omdat ze in de maatschappij niet heel veel kansen hebben en hun ouders ook niet bijzonder trots op ze zijn. Wat Tomatenboer al zei dus.
  donderdag 19 december 2013 @ 20:00:07 #189
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_134461589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef betyar het volgende:

[..]

Alleen jammer dat vrije meningsuiting niet ongelimiteerd is.
Dat is inderdaad verdomd jammer, ja. Leuk voor de fascisten, tho.
pi_134461609
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef Goldar het volgende:

[..]

Nee.
Het is een mix van cultuur,
Er is geen wezenlijk verschil tussen cultuur en religie.

Cultuur is het totaal van alle gebruiken die mensen hebben. En als jij jezelf nu een alien waant, die met z'n vliegende schotel de aarde bestudeert, is religie slechts een cultuur element. Want in de natuur, komt religie niet voor.

quote:
lage sociale positie, buitengesloten worden in de maatschappij.
Oorzaak gevolg omdraaien. Want die positie bekleden ze omdat ze zich misdragen.

quote:
De Marokkaantjes waar jij het over hebt zien amper een moskee van binnen.
Dat weet ik; besef ik me.

Maar ik kan niet anders dan constateren dat deze kennis bij teveel mensen in de maatschappij niet aanwezig is.

Anders was er in het gevang geen halah vreten en in een cel geen kompas naar mekka. Dan hadden we geantwoord: f*ck off met je halal vreten, je mag van je sprookjesboek ook niet de crimineel uithangen, had je ook schijt aan.

Dus; wederom, daar heb je gelijk in.

Maar teveel van ons tolereren dat die gasten ineens religieus gaan doen wanneer het ze uitkomt.
pi_134461706
Massaal die stickers bij hem bestellen en dan heel groot op de binnenplaats van het Binnenhof 'Allah'Akbar' plakken.
pi_134461708
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In een notendop: omdat ze in de maatschappij niet heel veel kansen hebben en hun ouders ook niet bijzonder trots op ze zijn. Wat Tomatenboer al zei dus.
Dat zou best kunnen, maar ik snap niet waarom je daardoor homofoob wordt. :?
pi_134461717
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jep. De figuren waar je op doelt geven op alles af. Met een hoofddoek op ben je een braaf en hypocriet wijf, ga je net iets te lekker over straat ben je een hoer.
Heb ik niks van vernomen.

En dit is geen poging tot bagatelliseren, ik weet het simpelweg niet. Lijkt me duidelijk dat we genoeg hebben vernomen van autochtone NL dames die lastiggevallen worden. Andersom niet.

Wat je zegt is zeker aannemelijk, maar je hebt niet toevallig een artikel oid? ;)
  donderdag 19 december 2013 @ 20:04:17 #194
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134461743
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef Interloper het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verdomd jammer, ja. Leuk voor de fascisten, tho.
pi_134461755
quote:
Helaas. Niet hetzelfde.

Kom eens met een Yank die een heel dorp afblaast onder uitroepen van 'god is great'. Oid. Dan praten we verder.
pi_134461809
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Xa1pt het volgende:

De gasten die in het openbaar homofoob lopen te doen, doen dat niet vanuit religieuze dogma's.
Maar niet al die gasten geven daar gevolg aan, dmv hun klauwtjes gebruiken.
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2013 @ 20:07:10 #197
137949 Disana
pi_134461854
Wilders in het journaal:

Het is niet met de intentie om rotzooi te trappen.

Gelooft ie dat nou zelf?
  donderdag 19 december 2013 @ 20:07:18 #198
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134461863
quote:
3s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Er is geen wezenlijk verschil tussen cultuur en religie.

Cultuur is het totaal van alle gebruiken die mensen hebben. En als jij jezelf nu een alien waant, die met z'n vliegende schotel de aarde bestudeert, is religie slechts een cultuur element. Want in de natuur, komt religie niet voor.

Dat klopt deels.
Religie is cultuur overstijgend vaak. Als we naar het Katholicisme kijken zien we dat Brabanders, Italianen en Fransen cultureel veel verschillen ook al zijn ze allen Katholiek.
Het probleem bij veel Marokkaantjes is dat ze tussen 2 culturen invallen.
quote:
[..]

Oorzaak gevolg omdraaien. Want die positie bekleden ze omdat ze zich misdragen.
Nee, maar het versterkt het wel.

quote:
[..]

Dat weet ik; besef ik me.

Maar ik kan niet anders dan constateren dat deze kennis bij teveel mensen in de maatschappij niet aanwezig is.

Anders was er in het gevang geen halah vreten en in een cel geen kompas naar mekka. Dan hadden we geantwoord: f*ck off met je halal vreten, je mag van je sprookjesboek ook niet de crimineel uithangen, had je ook schijt aan.

Dus; wederom, daar heb je gelijk in.

Maar teveel van ons tolereren dat die gasten ineens religieus gaan doen wanneer het ze uitkomt.
We pakken het verkeerd aan, en Wilders is daar een oorzaak van.
We moeten zorgen dat dergelijke types op school blijven, vallen ze daar uit (en dat geld voor alle jongeren) als ze de fout in gaan verplicht in dienst en daar een vak leren.
pi_134461880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, maar ik snap niet waarom je daardoor homofoob wordt. :?
Omdat homo's nergens volledig geaccepteerd zijn en een makkelijk slachtoffer omdat het afwijkt van wat gewoon is. Zelfs in het zo Westerse Amerika worden mensen ontslagen omdat ze homo zijn en ook hier wordt niet zelden wel eens lacherig gedaan over homo's.
  donderdag 19 december 2013 @ 20:07:37 #200
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_134461882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef betyar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier nog eentje:

Allemaal mekkergeiten, inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')