Boeiend wat Ome Geert zegt. Ik neem hem niet serieus. Jij wel?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Probleem is dat Wilders zegt dat er geen gematigde Islam mogelijk is, en daarmee dus aangeeft dat iedere moslim een potentiele terrorist is, die uit is op onderwerping van onze vrijheden en rechten...
... iets waar we geen islamisering voor nodig hebben, want dat gebeurt de laatste jaren al door onze eigen westerse overheden...
Als mensen eens ophouden met hele bevolkingsgroepen/religies over een kam te scheren zou ook al veel schelen in deze wereldquote:Op donderdag 19 december 2013 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je het zo wilt spelen zou ik deze post ook provocerend kunnen opvatten. Of dat een moslim in de buurt komt van mijn heilige kerk ook. Dat iemand een grapje maakt.
Als mensen minder lange tenen zouden hebben zou dat een hoop schelen op deze wereld.
Wat zijn cognitieve eigenschappen? Wil je me dat uitleggen? Want ik heb het vermoeden dat je nu een term verhaspelt waar je uberhaupt de betekenis niet eens van kent.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:59 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ow, je bent aangekomen op het punt waar je je congnitieve eigenschappen op een laag pitje zet, teneinde zo te denken je gelijk te halen?
Want: ipv een steen, had bekladden en/of brandende krant net zo goed gekund. Balorigheid beperkt zich niet slechts tot.
Maar dat moet ik je ook echt uitleggen hé?
Van mij mag provoceren ook. Wat daar mijns inziens bij hoort is ook mans genoeg zijn om reactie te verwachten. Dat was het punt dat ik probeerde te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:04 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat lijkt me moeilijk te ontkennen
Maar van mij mag provoceren. Wat precies een provocatie is, is nu eenmaal subjectief.
Lol. Een religie over één kam scheren.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Als mensen eens ophouden met hele bevolkingsgroepen/religies over een kam te scheren zou ook al veel schelen in deze wereld
Je begrijpt me welquote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lol. Een religie over één kam scheren.
Tsja als het een feit is dat om een of andere reden een bepaalde bevolkingsgroep/religie net wat meer criminele activiteiten plegen is het nogal logisch dat er wat wordt over gezegd. Maar als een andere groep telkens zegt dat het er nieeeeeeeeeets mee te maken heeft dan is het logisch dat de andere kant daarvan ook extremer wordt in hun opvattingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Als mensen eens ophouden met hele bevolkingsgroepen/religies over een kam te scheren zou ook al veel schelen in deze wereld
Is dat een feit!? Gebaseerd op wat!? En heeft dat misschien ook te maken met de huidige situatie, als in landen die bezet worden enzo!?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eens. Maar het is een feit dat moslims sneller radicaliseren dan bijvoorbeeld Christenen of Joden (Zionisten uitgesloten). Mag wel wat meer aan gedaan worden.
Wat jij wil, ik pleegde 'een aanslag' op die kerk.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sowieso ben jij degene die consequent brandstichtingen, beschietingen en fysieke aanvallen probeert te reduceren tot baldadigheid. Terwijl dat toch echt volgens werkelijk elke definitie van het woord een aanslag is. Of moet ik jou dat ook echt uitleggen?
Dank uquote:Verder vergeven ik, Jahwe en Allah je jouw stenengooiende jeugdzonde hoor.
Ik vind het een van de grootste idioten in Nederland, maar helaas heeft hij heel veel aanhangers en dus invloed, dus het zou dom zijn om het gevaar daarvan niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Boeiend wat Ome Geert zegt. Ik neem hem niet serieus. Jij wel?
Ligt eraan wat die reactie is.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Van mij mag provoceren ook. Wat daar mijns inziens bij hoort is ook mans genoeg zijn om reactie te verwachten. Dat was het punt dat ik probeerde te maken.
Nieuws gelezen? Veel vaker aanslagen uit de naam van de Islam dan bijvoorbeeld Christendom of Jodendom. Neemt niet weg dat ik Israël ook een walgelijk land vind incluis de Christenen die het verdedigen maar je ziet gewoon minder Christenen / Joden op straat lopen die zeggen dat ongelovigen dood moeten vergeleken met Moslims.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat een feit!? Gebaseerd op wat!? En heeft dat misschien ook te maken met de huidige situatie, als in landen die bezet worden enzo!?
Volgens mijn zijn er ook redelijk wat radicale Zionisten. Volgens mij zij er ook verdomd veel 'Christenen' die al die westerse oorlogen en aanslagen in het MO steunen.
Volgens mij hebben we nog geen enkele eeuw meegemaakt dat het aantal doden door islamitisch geweld, de doden door westers geweld overtreft.
Radicalen (gekken) vind je in iedere groep. Momenteel lijkt de media-cous en aandacht vooral te liggen op Islamitisch radicalisme, maar misschien komt dat mede omdat we Christelijke en Joodse extremisten allang als 'normaal' beschouwen, en ook niet als een gevaar voor ONS zien...!?
Nee, misschien dat jouw cognitieve eigenschappen alles nog eens terug moeten lezen. We waren al lang voorbij de bekladdingen en de steentjes en aangekomen bij de echte aanslagen. Die jij vervolgens weer gelijk probeert te trekken met baldadige acties zoals jouw steen door de prachtige glas-in-loodramen. Maar goed, nu gaan de anderen maar weer op je trollerij in, ik ben weg.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik pleegde 'een aanslag' op die kerk.
Goed gedaan joh, je hebt je eigen punt integraal om zeep gebagatelliseerd
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het een van de grootste idioten in Nederland, maar helaas heeft hij heel veel aanhangers en dus invloed, dus het zou dom zijn om het gevaar daarvan niet serieus te nemen.
Ja, wij christenen noemen het oorlogen tegen foute regimes, gooien een land plat en het heet dan ook gelijk geen aanslag meerquote:Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nieuws gelezen? Veel vaker aanslagen uit de naam van de Islam dan bijvoorbeeld Christendom of Jodendom.
Welke echte aanslagen?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, misschien dat jouw cognitieve eigenschappen alles nog eens terug moeten lezen. We waren al lang voorbij de bekladdingen en de steentjes en aangekomen bij de echte aanslagen.
Dat is meer om de dollar veilig te stellen dan dat het is om religieuze redenen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, wij christenen noemen het oorlogen tegen foute regimes, gooien een land plat en het heet dan ook gelijk geen aanslag meer
Ehm... lijkt me nogal logisch dat men aanslagen pleegt wanneer je niet over een leger, straaljagers, tanks, etc etc beschikt.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nieuws gelezen? Veel vaker aanslagen uit de naam van de Islam dan bijvoorbeeld Christendom of Jodendom. Neemt niet weg dat ik Israël ook een walgelijk land vind incluis de Christenen die het verdedigen maar je ziet gewoon minder Christenen / Joden op straat lopen die zeggen dat ongelovigen dood moeten vergeleken met Moslims.
Ja, maar dan zou ik niet anders gelovigen in het dorp verder op doden omdat zij toevallig in een andere luchttovenaar geloven.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm... lijkt me nogal logisch dat men aanslagen pleegt wanneer je niet over een leger, straaljagers, tanks, etc etc beschikt.
Het westen voert dagelijks aanvallen uit, meestal trouwens met veel burgerslachtoffers, en de wereld haalt de schouders op.
Als jij en ik in het MO in bijvoorbeeld een stadje/dorpje zouden wonen waar net weer een paar bommen op je vrienden/familie zijn gegooid, dan zouden we waarschijnlijk ook overwegen om in het gewapende verzet te gaan, of niet...!?
Het zijn ook vaak genoeg moslims die andere moslims bombarderen uit naam van het geloof.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm... lijkt me nogal logisch dat men aanslagen pleegt wanneer je niet over een leger, straaljagers, tanks, etc etc beschikt.
Het westen voert dagelijks aanvallen uit, meestal trouwens met veel burgerslachtoffers, en de wereld haalt de schouders op.
Als jij en ik in het MO in bijvoorbeeld een stadje/dorpje zouden wonen waar net weer een paar bommen op je vrienden/familie zijn gegooid, dan zouden we waarschijnlijk ook overwegen om in het gewapende verzet te gaan, of niet...!?
Dat zeg ik. We hebben daar geen fuck te zoeken. Laat die landen lekker met rust, en voer er alleen handel mee. Op een normale eerlijke manier, ipv er met verkapte staatsgrepen een puppet neer te zetten.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar ben het met je eens, Westen moet uit het hele midden-oosten vertrekken, laat het ze zelf maar uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |