Nou, dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik denk het merendeel niet...
Gebeurt dat ook in biblebelt? Dat zou hypocriet zijn, aangezien oorspronkelijk christelijke vrouwen ook hoofddoekjes dragen. Is een teken van kuisheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat homo's in de biblebelt het veel makkelijker hebben...
... om over chicks MET hoofddoek nog maar te zwijgen. Die krijgen ook de nodige opmerkingen naar hun hoofd.
We hebben het niet over absoluutheden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, dat zeg ik dus.
Wat zit je dan te zeuren.
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, 'ALS de islam niet hun drijfveer was, zouden ze wel een andere hebben!'.
Uh huh.
Maar ondertussen vormt die islam dus wel een drijfveer.
Ik denk dat ze dat onderscheid wel zullen maken. En ja, dat is hypocriet, maar dat is gelovigen niet vreemd natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gebeurt dat ook in biblebelt? Dat zou hypocriet zijn, aangezien oorspronkelijk christelijke vrouwen ook hoofddoekjes dragen. Is een teken van kuisheid.
Niet echt. Ook in niet-islamitische culturen zijn homo's niet zelden het mikpunt van een nogal denigrerende houding. De diepgewortelde religieus gestoelde homohaat waar je op doelt vind je terug bij de wat radicalere groepen, of dat nu moslims of christenen zijn. De gasten die in het openbaar homofoob lopen te doen, doen dat niet vanuit religieuze dogma's.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, 'ALS de islam niet hun drijfveer was, zouden ze wel een andere hebben!'.
Uh huh.
Maar ondertussen vormt die islam dus wel een drijfveer.
Jep. De figuren waar je op doelt geven op alles af. Met een hoofddoek op ben je een braaf en hypocriet wijf, ga je net iets te lekker over straat ben je een hoer.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Hebben we het over hetzelfde dader-profiel?
Alleen jammer dat vrije meningsuiting niet ongelimiteerd is.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Interloper het volgende:
Tja, vrije meningsuiting hoort ongelimiteerd te zijn. Hoe infantiel dit ook mag zijn, er is weinig mis mee. Ja, sprookjesgelovers en hun sympathisanten zullen er moeite mee hebben, maar dat is niet zo erg.
En zou volgens jou dan wel de reden zijn waarom ze homofoob lopen te doen?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet echt. Ook in niet-islamitische culturen zijn homo's niet zelden het mikpunt van een nogal denigrerende houding. De diepgewortelde religieus gestoelde homohaat waar je op doelt vind je terug bij de wat radicalere groepen, of dat nu moslims of christenen zijn. De gasten die in het openbaar homofoob lopen te doen, doen dat niet vanuit religieuze dogma's.
Dat doen ze allemaal:quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Onzin. Geen individu beroept zich op god, in Uncle Sam's Army.
Waar jij het over hebt is dat elke presidentiele tekstschrijver afsluit met 'and god bless america'.
http://usmilitary.about.c(...)0000502----000-.htmlquote:“I, XXXXXXXXXX, do solemnly swear (or affirm) that I will support and defend the Constitution of the United States against all enemies, foreign and domestic; that I will bear true faith and allegiance to the same; and that I will obey the orders of the President of the United States and the orders of the officers appointed over me, according to regulations and the Uniform Code of Military Justice. So help me God.”
In een notendop: omdat ze in de maatschappij niet heel veel kansen hebben en hun ouders ook niet bijzonder trots op ze zijn. Wat Tomatenboer al zei dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En zou volgens jou dan wel de reden zijn waarom ze homofoob lopen te doen?
Dat is inderdaad verdomd jammer, ja. Leuk voor de fascisten, tho.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat vrije meningsuiting niet ongelimiteerd is.
Er is geen wezenlijk verschil tussen cultuur en religie.quote:
Oorzaak gevolg omdraaien. Want die positie bekleden ze omdat ze zich misdragen.quote:lage sociale positie, buitengesloten worden in de maatschappij.
Dat weet ik; besef ik me.quote:De Marokkaantjes waar jij het over hebt zien amper een moskee van binnen.
Dat zou best kunnen, maar ik snap niet waarom je daardoor homofoob wordt.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In een notendop: omdat ze in de maatschappij niet heel veel kansen hebben en hun ouders ook niet bijzonder trots op ze zijn. Wat Tomatenboer al zei dus.
Heb ik niks van vernomen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. De figuren waar je op doelt geven op alles af. Met een hoofddoek op ben je een braaf en hypocriet wijf, ga je net iets te lekker over straat ben je een hoer.
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef Interloper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verdomd jammer, ja. Leuk voor de fascisten, tho.
Helaas. Niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal:
[..]
http://usmilitary.about.c(...)0000502----000-.html
Maar niet al die gasten geven daar gevolg aan, dmv hun klauwtjes gebruiken.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Xa1pt het volgende:
De gasten die in het openbaar homofoob lopen te doen, doen dat niet vanuit religieuze dogma's.
Dat klopt deels.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Er is geen wezenlijk verschil tussen cultuur en religie.
Cultuur is het totaal van alle gebruiken die mensen hebben. En als jij jezelf nu een alien waant, die met z'n vliegende schotel de aarde bestudeert, is religie slechts een cultuur element. Want in de natuur, komt religie niet voor.
Nee, maar het versterkt het wel.quote:[..]
Oorzaak gevolg omdraaien. Want die positie bekleden ze omdat ze zich misdragen.
We pakken het verkeerd aan, en Wilders is daar een oorzaak van.quote:[..]
Dat weet ik; besef ik me.
Maar ik kan niet anders dan constateren dat deze kennis bij teveel mensen in de maatschappij niet aanwezig is.
Anders was er in het gevang geen halah vreten en in een cel geen kompas naar mekka. Dan hadden we geantwoord: f*ck off met je halal vreten, je mag van je sprookjesboek ook niet de crimineel uithangen, had je ook schijt aan.
Dus; wederom, daar heb je gelijk in.
Maar teveel van ons tolereren dat die gasten ineens religieus gaan doen wanneer het ze uitkomt.
Omdat homo's nergens volledig geaccepteerd zijn en een makkelijk slachtoffer omdat het afwijkt van wat gewoon is. Zelfs in het zo Westerse Amerika worden mensen ontslagen omdat ze homo zijn en ook hier wordt niet zelden wel eens lacherig gedaan over homo's.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar ik snap niet waarom je daardoor homofoob wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |