quote:Op donderdag 19 december 2013 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik niet anders gelovigen in het dorp verder op doden omdat zij toevallig in een andere luchttovenaar geloven.
Klopt en klopt, al zijn dat natuurlijk landen die in complete wanorde leven, met eigen stammen en leiders, die allemaal verschillend over zaken denken. Dat heeft minder met 'Islam' te maken, en meer met 'macht', zoals eigenlijk zovaak trouwens.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak genoeg moslims die andere moslims bombarderen uit naam van het geloof.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
In de Wilders webshop ook al niet. Wel allerlei andere kekke hebbedingetjes.
Ach... toen hij zich enkel richtte op de radicale moslims blies je ook hoog van te toren dat hij alle moslims wegzette.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef remlof het volgende:
Waar zijn die stickers voor? Om op de huizen en winkelpanden van islamitische medeburgers te plakken in aanloop naar een soort Kristallnacht?
Wilders radicaliseert inderdaad steeds meer. Terwijl hij zich juist alleen zou moeten richten op moslim-radicalen begint ie steeds meer alle moslims op één hoop te gooien.
Walgelijk en heel slecht voor onze samenleving als geheel.
Dat kan zijn. Maar George W. motiveerde de invasies in Irak en Afghanistan toch echt met een behoorlijke vernislaag van christelijke motieven. En alle schendingen van internationaal afgesproken verdragen door Israel en de bijbehorende slachtoffers zijn allemaal terug te voeren op de motivatie om heilig land te behouden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is meer om de dollar veilig te stellen dan dat het is om religieuze redenen.
Onzin. Geen individu beroept zich op god, in Uncle Sam's Army.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
Dikke onzin uiteraard, maar we zien hetzelfde in de USA, die ook alles in naam van God doen...
Ja, ok die mafketel inderdaad wel. Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar George W. motiveerde de invasies in Irak en Afghanistan toch echt met een behoorlijke vernislaag van christelijke motieven.
Precies. Maar dat argument bekt lekker om een schijnbalans vast te houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Onzin. Geen individu beroept zich op god, in Uncle Sam's Army.
Waar jij het over hebt is dat elke presidentiele tekstschrijver afsluit met 'and god bless america'.
Ze geloven toch allemaal in de zelfde god?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar George W. motiveerde de invasies in Irak en Afghanistan toch echt met een behoorlijke vernislaag van christelijke motieven. En alle schendingen van internationaal afgesproken verdragen door Israel en de bijbehorende slachtoffers zijn allemaal terug te voeren op de motivatie om heilig land te behouden.
Als je dan gaat kijken naar het aantal slachtoffers in naam van beide religies en naar die in naam van de islam, dan is die Allah opeens de vredelievende hippie van de drie goden. (Relatief gezien dan, die joden zijn nou eenmaal niet met zoveel)
Het feit dat Marokkanen moslim zijn heeft dan ook helemaal niets te maken met het feit dat ze vaker overlast veroorzaken en ze in de criminaliteitscijfers zijn oververtegenwoordigd.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tsja als het een feit is dat om een of andere reden een bepaalde bevolkingsgroep/religie net wat meer criminele activiteiten plegen is het nogal logisch dat er wat wordt over gezegd. Maar als een andere groep telkens zegt dat het er nieeeeeeeeeets mee te maken heeft dan is het logisch dat de andere kant daarvan ook extremer wordt in hun opvattingen.
Ja, tenzij er in onze hoofdstad weer eens een homo in elkaar getrapt wordt door de cultuur verrijkertjes,quote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat het feit dat Marokkanen moslim zijn helemaal niets te maken heeft met het feit dat ze vaker overlast veroorzaken en ze in de criminaliteitscijfers zijn oververtegenwoordigd.
Het feit dat ze moslim zijn uit zich hooguit in negatieve invloed door homohaat en onderdrukking van vrouwen.
Nee, want dan heb je niet goed gelezen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, tenzij er in onze hoofdstad weer eens een homo in elkaar getrapt wordt door de cultuur verrijkertjes,
Dan heeft het ineens wel met elkaar te maken.
En het zijn ook altijd vrouwen zonder hoofddoek wiens levensplezier wordt vergalt, door het ge'pssst en daaropvolgende uitmaken voor hoer omdat ze niet wenst in te gaan op de avances van het erudiete, beschaafde herenvolk.
Ik zou nog even wat langer nadenken over je stelling. Hij lijkt namelijk niet houdbaar
Ik heb nou niet het idee dat homo's in de biblebelt het veel makkelijker hebben...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, tenzij er in onze hoofdstad weer eens een homo in elkaar getrapt wordt door de cultuur verrijkertjes,
En het zijn ook altijd vrouwen zonder hoofddoek wiens levensplezier wordt vergalt, door het ge'pssst en daaropvolgende uitmaken voor hoer omdat ze niet wenst in te gaan op de avances van het erudiete, beschaafde herenvolk.
Ik zou nog even wat langer nadenken over je stelling. Hij lijkt namelijk niet houdbaar
Dan mis ik denk ik iets.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je niet goed gelezen.
Ik zeg al dat homohaat en vrouwenonderdrukking wel voortkomt uit de islam. Dat is uiteraard niet te rechtvaardigen, ook niet vanuit een geloofsovertuiging, en daar mag zeker fel tegenin gegaan worden.
Maar dat is dan ook de enige negatieve invloed van de islam in dit land, als je het mij vraagt.
Ook vrouwen met hoofddoek zijn het onderwerp van debiele opmerkingen en klodders lichaamsvocht van tokkies.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Scheve blikken krijgen is weliswaar niet leuk, maar itt fysiek geweld niet verboden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het idee dat homo's in de biblebelt het veel makkelijker hebben...
En dat heeft met........ het Christendom te maken?quote:... om over chicks MET hoofddoek nog maar te zwijgen. Die krijgen ook de nodige opmerkingen naar hun hoofd.
Niet alle misdaden hebben een religieus motief.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dan mis ik denk ik iets.
Of jij, wat waarschijnlijker
Want fysiek geweld tegen homo's gebruiken is een misdaad. En je stelde net dat hun misdadigheid niks met hun religie te maken heeft.
Ik neem het van je aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ook vrouwen met hoofddoek zijn het onderwerp van debiele opmerkingen en klodders lichaamsvocht van tokkies.
Dit soort idioten zou ook homo's haten wanneer ze in een andere God zouden geloven, of in helemaal geen God. Het zijn idioten. Hun geloof is in dit soort zaken een 'excuus' voor ze om anderen te kwetsen, te schimpen, aan te vallen, etc etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dan mis ik denk ik iets.
Want fysiek geweld tegen homo's gebruiken is een misdaad. En je stelde net dat hun misdadigheid niks met hun religie te maken heeft.
Nee, met je suggestie dat zij gevrijwaard blijven van dergelijke onzin omdat ze islamitisch zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Scheve blikken krijgen is weliswaar niet leuk, maar itt fysiek geweld niet verboden.
Er zijn gradaties.
[..]
En dat heeft met........ het Christendom te maken?
Ik denk het merendeel niet...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Niet alle misdaden hebben een religieus motief.
Ja, 'ALS de islam niet hun drijfveer was, zouden ze wel een andere hebben!'.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dit soort idioten zou ook homo's haten wanneer ze in een andere God zouden geloven,
Precies, en heeft dus an sich niet zoveel met gelovige ouders te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan.
Maar dat lijkt niet veel met religie te maken; meer met een antipathie, wellicht?
Zucht, lezen en interpreteren is ook een kunst schijnbaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dan mis ik denk ik iets.
Hebben we het over hetzelfde dader-profiel?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, met je suggestie dat zij gevrijwaard blijven van dergelijke onzin omdat ze islamitisch zijn.
De reden dat de situatie zo is in het MO komt door het westen. Al die grote terroristen en dictators hebben hun lijntjes met het westen. Stuk voor stuk ontvangen ze steun, is het niet van de VS is het van de Russen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zeg ik. We hebben daar geen fuck te zoeken. Laat die landen lekker met rust, en voer er alleen handel mee. Op een normale eerlijke manier, ipv er met verkapte staatsgrepen een puppet neer te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |