abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134449593

November staat weer voor de deur, en langzaam stromen de eerste festival nieuwtjes en geruchten binnen. Sommige festivals hebben hun eigen individuele topics lopen, maar veel festivals ook niet. Dus lijkt het me leuk om hier alle nieuwtjes en geruchten te plaatsen.

Lijst met festivals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Algemene festival sites:
http://www.festivalinfo.nl
http://www.efestivals.co.uk/
http://www.rockblog.nl/
http://www.virtualfestivals.com/latest/news
http://festileaks.com/

pi_134449718
Op 13 en 14 juni vindt Jera On Air 2014 plaats. Om 12:00 heeft het festival haar eerste namen bekend gemaakt: Dropkick Murphy's, We Came As Romans, The Black Dahlia Murder en Emmure. Binnenkort worden er meer namen bekend.

De Early Bird tickets zijn inmiddels al te koop. Een combiticket kost 40 euro, met een campingticket erbij 50 euro
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 december 2013 @ 17:10:39 #3
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134455298
quote:
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
JERA ON AIR 2014 || June 13+14 || Dropkick Murphys, We Came As Romans, The Black Dahlia Murder, Emmure
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
5 Days Off.

Rustie, Shlohmo, Darkstar, KOAN Sound, Lapalux, Snakehips, Melé, Gridlok, PLANNINGTOROCKk, Lenzman, Hybris, Jameszoo, Akka, FilosofischeStilte, Djplus, Know V.A., Malawi, Posij, Former, Fairfax, Jarreau Vandal, Berlin Creamcake, Modern Witch en Boris Becker, Expositie van Milan Boonstra, Long Players Music Market.
quote:
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

+

Primavera doet een kunstje en maakt de hele line up in een bios film bekend.

[ afbeelding ]

+

Colours of Ostrava komt met een paar mooie namen. Goat, MGMT, Robert Plant, John Grant.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_134456233

Arcade Fire dus op Glastonbury!

Dit plaatje werd gepost op de Facebook pagina van Arcade Fire zelf.
pi_134456511
Reeksje van laten maken met de vorige editie?
pi_134467663
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Reeksje van laten maken met de vorige editie?
Is al gedaan, met dank aan D_A.
pi_134481242

Rond de tijd van Lowlands/Pukkelpop.

Schrijf QOTSA maar op. En Blink 182 en Placebo?

Lijkt Lowlands 2010 :P.
pi_134481327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Beh Blink 182 :')

QOTSA en Skrillex lijken me wel zekerheidjes. Hopelijk is Jan Mojo niet zo dom om Skrillex op Pinkpop te zetten van 21 - 2230u ofzo. Lekker op Lowlands in de Alpha afsluiten
pi_134481431
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker op Lowlands in de Alpha afsluiten
Nee doe dan maar Blink182 :P
pi_134481522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee doe dan maar Blink182 :P
Hebben die uberhaupt iets van nieuw werk ofzo?
pi_134481815
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hebben die uberhaupt iets van nieuw werk ofzo?
Nee, jeugdsentiment :P.

Heb ze helaas nog nooit live gezien, dus ik zou het niet erg vinden. Ondanks alle kut verhalen wat ik er over hoor.
pi_134481877
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Arcade Fire dus op Glastonbury!

Dit plaatje werd gepost op de Facebook pagina van Arcade Fire zelf.
Headliner zelfs!
pi_134481905
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Niet helemaal waar ik had gehoopt. QOTSA lijkt me gegarandeerd een headliner voor Lowlands.
pi_134481966
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee, jeugdsentiment :P.

Heb ze helaas nog nooit live gezien, dus ik zou het niet erg vinden. Ondanks alle kut verhalen wat ik er over hoor.
Mjah, het zou ze imho sieren als ze ze dan zouden overslaan. Lowlands is toch vaak meer van de wat nieuwere, onbekendere dingen. Niet een bandje wat nu al de tweede revival tour aan het doen is.

Kan ook voor QOTSA gelden denk ik, zou het ook best begrijpen als ze zeggen 'die laten we schieten', vorig jaar op Pinkpop, dit jaar op Rock am Ring, en ondertussen ook nog een show in Tivoli en Ziggo Dome.
pi_134482131
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, het zou ze imho sieren als ze ze dan zouden overslaan. Lowlands is toch vaak meer van de wat nieuwere, onbekendere dingen. Niet een bandje wat nu al de tweede revival tour aan het doen is.

Kan ook voor QOTSA gelden denk ik, zou het ook best begrijpen als ze zeggen 'die laten we schieten', vorig jaar op Pinkpop, dit jaar op Rock am Ring, en ondertussen ook nog een show in Tivoli en Ziggo Dome.
Rock AM Ring is natuurlijk geen richtlijn voor Lowlands ;), daarvoor zijn de festivals te verschillend en is Rock Am Ring toch net niet dichtbij genoeg.

QOTSA heeft natuurlijk wel een succesvolle periode achter de rug. Dus dat zou zomaar kunnen. Blink182 is idd niet meer dan ordinair geld cashen.

Maarja zo te zien is er vrij weinig te vinden rond die periode.
pi_134482340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Rock AM Ring is natuurlijk geen richtlijn voor Lowlands ;), daarvoor zijn de festivals te verschillend en is Rock Am Ring toch net niet dichtbij genoeg.
True, ik dacht eigenlijk ook dat ze op Werchter stonden, dan was het wat anders geweest.
quote:
QOTSA heeft natuurlijk wel een succesvolle periode achter de rug. Dus dat zou zomaar kunnen. Blink182 is idd niet meer dan ordinair geld cashen.

Maarja zo te zien is er vrij weinig te vinden rond die periode.
Het blijft nog steeds een mooie naam voor Lowlands hoor, maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat Lowlands denkt 'die zijn afgelopen jaar op zoveel plekken te zien geweest, we laten ze even schieten'. We hebben natuurlijk een paar 'nieuwere' festivals, wellicht dat ze daar mooi kunnen staan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 december 2013 @ 11:20:16 #17
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_134482589
Weer nieuwe namen voor Paaspop
Guus Meeuwis en Niels Geusebroek bevestigd voor vrijdag 18 april 2014 in Apollo-tent
Programma verder uitgebreid met Puggy (B), Taymir (NL), Hoffmaestro (SWE) en Memphis Maniacs
Losse vrijdagtickets tijdens Early Bird-periode (tot en met zaterdag 11 januari) ¤ 30,-
- Paaspop 2014: are you ready for the ride? -

Paaspop is er Trots met een grote T op dat niemand minder dan zanger, componist, muzikant, TV-bekendheid, filantroop en nationale volksheld Guus Meeuwis op vrijdag 18 april 2014 op zal treden op het hoofdpodium in de grootste festivaltent Apollo. Ook Niels Geusebroek geeft daar die dag een concert. Het programma is verder uitgebreid met klinkende festivalnamen als Puggy (B), Taymir (NL), Hoffmaestro (SWE) en Memphis Maniacs. Losse vrijdagtickets kosten gedurende de Early Bird-periode (tot en met zaterdag 11 januari) ¤ 30,-

Het multiculturele trio Puggy laveert muzikaal tussen pop en akoestische rock; de Haagse jonge rockband Taymir scoorde onlangs terecht een 3FM Megahit met AAAAAH!; zanger & singer-songwriter Niels Geusebroek behaalde op zijn beurt een grote hit met het fraaie Take Your Time Girl; de Zweden van Hoffmaestro mixen ska, reggae, techno, funk en country tot een explosief dansbaar goedje en de razend populaire Memphis Maniacs (die vorige maand op eigen kracht het Eindhovense Klokgebouw bijna vulden) zijn de ongekroonde maar absolute koningen van de live mash-ups.

Het fenomeen Guus Meeuwis
Wie ooit wel eens een concert van Guus op Paaspop heeft bijgewoond weet wat dat betekent: vele duizenden bezoekers die alle nummers luidkeels stuk voor stuk meezingen en er samen één groot onvergetelijk feest van maken, waar ruimte is voor een lach en een traan. Het is niet voor het eerst dat de onbetwiste publieksfavoriet op Paaspop optreedt. Ook in 2008, 2009, 2011 en 2012 bleek Guus de perfecte (dag)afsluiter. Opvallend daarbij is dat de sympathieke zanger werkelijk àlle soorten muziekliefhebbers gedurende zijn immer kippenvel opwekkende show steevast weet te vermaken en aan zich bindt; ongeacht of het nu fans van extreme metal, stoer getatoeëerde rockers of dance-beesten zijn. Gezien Guus’ staat van dienst en zijn talloze hits is dat eigenlijk ook nauwelijks verwonderlijk. Na afloop van het festival wordt de organisatie dan ook traditioneel overspoeld met talloze verzoeken om hem het jaar erop gewoon weer uit te nodigen…

Het succesverhaal Guus Meeuwis
In de ruim 18 jaar dat hij in het artiestenvak zit groeit onze Guus uit tot één van ’s lands bekendste zangers en persoonlijkheden met maar liefst 32 stadionconcerten (36 met de vier van 2014 erbij) op naam die samen goed zijn voor één miljoen bezoekers. In deze periode wordt hij overladen met belangrijke onderscheidingen zoals een Edison in de categorie Beste Mannelijke Popartiest, een Gouden Harp, drie keer in vier jaar tijd een 3FM Award én wordt hij geridderd in de Orde van Oranje-Nassau. Bovendien mag hij ook de Televizier Talent Award in ontvangst nemen voor zijn rol als teamcaptain in het succesvolle RTL4 programma Ik Hou Van Holland dat sinds de start een kijkcijferkanon blijkt.
Het Paaspop-programma tot nu toe
Guus Meeuwis, Puggy, Taymir, Hoffmaestro, Memphis Maniacs, Niels Geusebroek, Blood Red Shoes, The Strypes, Baskerville, Eelke Kleijn, Mightyfools, The Skints, Quintino, Bliksem, Candybar Planet, Franky Rizardo, Shermanology en DJ Fresh, Triggerfinger, Mr. Probz, Maaike Ouboter, Die Lustige Schlagerfreunden, Hatebreed, Band Of Skulls, Birth of Joy, Boys Noize, Coely, De Jeugd Van Tegenwoordig, DevilDriver, Halestorm, Hans Teeuwen & The Painkillers, La Pegatina, Michael Prins, Kensington, Peter Pan Speedrock, Men In Coats, Public Service Broadcasting, Rob & Emiel, The Exploited en Tribute2BobMarley.

Binnenkort volgen meer namen! Informatie over de bevestigde acts staat op de site.

Early Bird-actie tot en met zaterdag 11 januari 2014
Tijdens de Early Bird-actie zijn de volgende festivaltickets voor een gereduceerde prijs te koop:
- vrijdagticket ¤ 30,-
- combiticket voor 3 dagen ¤ 86,-
- combiticket voor 3 dagen met camping ¤ 95,-
- Young & Free-ticket (aantal is gelimiteerd) ¤ 70,-
- Young & Free-ticket met camping (aantal is gelimiteerd) ¤ 75,-

Alle soorten tickets, hun prijzen en hun voorwaarden staan op de website.

Paaspop 2014
Paaspop is een internationaal gerenommeerd driedaags festival met elf podia die een skyline van prachtige sfeervolle circustenten vormen met ieder hun eigen karakter wat betreft aankleding en programma (ongeveer 165 acts op het gebied van theater, literatuur, straatartiesten, stand up comedy en muziek in alle soorten, maten en maatsoorten). Het unieke karakter van de officiële opener van het festivalseizoen is tevens terug te zien in de adembenemende decors en duizenden lichtjes. Niet voor niets dat afgelopen jaar bijna 60.000 bezoekers ready for the Paaspop ride bleken.

Website & Social Media
Volg de Paaspop website en social media (Facebook, Twitter) voor alle gedetailleerde festivalinfo over o.a. podia, bands en overige nieuwtjes
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_134482681
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Tokus het volgende:
niemand minder dan zanger, componist, muzikant, TV-bekendheid, filantroop en nationale volksheld Guus Meeuwis
Ze hadden even een wedstrijdje 'superlatieven bedenken' gehouden bij de koffieautomaat vanochtend. Jezus :')
pi_134482776
Wat een aids weer.

Alleen de dance stage kan interessant worden met dj Fresh en Boys Noize.
pi_134482883
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een aids weer.

Alleen de dance stage kan interessant worden met dj Fresh en Boys Noize.
Ze hebben ook Halestorm toch? Da's wel een leuke naam voor op een festival.
pi_134482922
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze hebben ook Halestorm toch? Da's wel een leuke naam voor op een festival.
Niet mijn ding :P

Blood Red Shoes is dan wel weer leuk. En Band Of Skulls gaat ook wel. O en de The Stypres is ook wel leuk.
pi_134482933
Major Lazer, Systema Solar en Mark Ernestus presents Jeri-Jer op Roskilde.
pi_134483989
Passenger op Concert at Sea
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 december 2013 @ 16:35:27 #24
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_134565041
Stromae. 9 juni. Pinkpop.
pi_134565654
Dit jaar sleept toch Pinkpop alle gewilde namen even binnen. En de anderen hebben aparte concerten in Nederland gepland. Misschien dit jaar toch maar naar Landgraaf afzakken. :o
Steppin out tonight
pi_134565708
quote:
11s.gif Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef chansadres het volgende:
Dit jaar sleept toch Pinkpop alle gewilde namen even binnen. En de anderen hebben aparte concerten in Nederland gepland. Misschien dit jaar toch maar naar Landgraaf afzakken. :o
'alle gewilde namen' ?
'de anderen' ?
pi_134565992
Arcade Fire was ontzettend gewild onder alle festivals.
Pearl Jam speelt bijvoorbeeld in Ziggo Dome ipv een festival.
Steppin out tonight
pi_134566546
Ach dit is gewoon een degelijke naam voor Pinkpop. Is in Belgenland vrij groot. Kan goed werken daar dicht bij de grens.
pi_134601440
Slayer op Fortarock
pi_134601608
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef chansadres het volgende:
Arcade Fire was ontzettend gewild onder alle festivals.
Pearl Jam speelt bijvoorbeeld in Ziggo Dome ipv een festival.
Mjah, ik snap je kreet dan niet echt. Pearl Jam wilde Pinkpop graag hebben, maar lukte niet. Dus het is niet zo dat Pinkpop even alles pakt dit jaar. Er tourt gewoon erg veel, dus het is mooi dat we dit jaar verwend worden met grote bands die eigen shows geven of op festivals staan.

Als je naar Werchter / Download / RaR kijkt zou het ook erg raar zijn mocht Pinkpop dit jaar geen meer dan degelijk programma neer zetten.

Stromae zal wel een beetje de festivalhoer van dit jaar worden, das echt zo'n act die je overal wel op zal zien duiken. Desalniettemin een prima Pinkpop naam natuurlijk
pi_134604821
Blood Ceremony en Dimmu Borgir ook op Fortarock.

[ Bericht 20% gewijzigd door indiaantje89 op 23-12-2013 14:07:59 ]
pi_134646452
Fink, Champs, All The Luck In The World en Chet Faker staan op Haldern Festival.
pi_134738313
Marilyn Mason staat als headliner op Alt-Fest in de UK. Geen idee of voor zoiets nog mogelijkheden zijn in NL (hoeft voor mij ook niet).

Er gingen ook stevige geruchten dat Fleetwood Mac op Glastonbury zou headlinen maar dit is de kop ingedrukt door de festival directeur. :7
pi_134804176
Golden Earring ook op Paaspop:

Bron: http://www.bertusborgers.nl/index.php?id=3 (blazer Golden Earring).
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 december 2013 @ 23:06:21 #35
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_134807568
ze vallen wel weer heel erg in herhaling.
pi_134808464
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Tokus het volgende:
ze vallen wel weer heel erg in herhaling.
Inderdaad ook mijn gedacht, dan liever iets als een van Dik Hout of iets dergelijks. Is een keer wat anders dan GE.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 december 2013 @ 23:24:01 #37
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_134808571
het is overigens wel altijd al veel herhaling op Paaspop wat betreft de Nederlandse artiesten, vooral bij de grotere namen. Maar ja, die vijver is natuurlijk ook niet zo heel groot.
pi_134886855
Geruchten gaan dat AC/DC weer gaat touren en 9 juli in Sportpaleis spelen. Benieuwd of het waar is, en of ze naar NL komen. Wellicht Pinkpop of Goffert?
pi_134887257
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Geruchten gaan dat AC/DC weer gaat touren en 9 juli in Sportpaleis spelen. Benieuwd of het waar is, en of ze naar NL komen. Wellicht Pinkpop of Goffert?
Denk eigen showtje dan, wellicht inderdaad Goffert met nog wat bandjes. Zonde zoiets op Pinkpop te zetten, zeker als ze niet afsluiten
pi_134888679
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk eigen showtje dan, wellicht inderdaad Goffert met nog wat bandjes. Zonde zoiets op Pinkpop te zetten, zeker als ze niet afsluiten
Denk dat die teveel vragen voor PP. Mar Goffert zou mooi zijn.
pi_134888702
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Denk dat die teveel vragen voor PP. Mar Goffert zou mooi zijn.
Dat ook ja :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 december 2013 @ 19:45:40 #42
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_134889608
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:51 schreef indiaantje89 het volgende:
die neptourposter, met onderaan een url die niet werkt?
pi_134890634
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef Tokus het volgende:

[..]

die neptourposter, met onderaan een url die niet werkt?
Nee die is overduidelijk nep. Daar stond Rotterdam als venue op. Dat zie ik niet gebeuren al hoewel ik het Ahoy wel gun.

Het laatste nieuws uit België schijnt meerderen bronnen te hebben. Het natuurlijk wat vaag, maar goed gerucht is gerucht :P.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 december 2013 @ 20:13:38 #44
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_134891243
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee die is overduidelijk nep. Daar stond Rotterdam als venue op. Dat zie ik niet gebeuren al hoewel ik het Ahoy wel gun.

Het laatste nieuws uit België schijnt meerderen bronnen te hebben. Het natuurlijk wat vaag, maar goed gerucht is gerucht :P.
die nepposter had ze ook op 9 juli in het Sportpaleis staan. Meerdere bronnen die allemaal weer naar dezelfde nepposter terug te leiden zijn, gok ik.
pi_134891573
Het hoeft niet altijd compleet nep te zijn natuurlijk, zo circuleren er ook ieder jaar weer tig festivalposters, waar vaak een deel wel van klopt omdat het vaak gebaseerd is op bands die toch touren of sterke geruchten
pi_134914215
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Tokus het volgende:

[..]

die nepposter had ze ook op 9 juli in het Sportpaleis staan. Meerdere bronnen die allemaal weer naar dezelfde nepposter terug te leiden zijn, gok ik.
Tsja ik neem aan dat zo'n nieuwsblad ook wel inziet dat die poster nep was. De poster kan natuurlijk ook weer gemaakt zijn na de geruchten. Het is maar hoe je het bekijkt.

We zullen zien.
pi_134916643
De organisatie van Eurosonic maakt vandaag bekend dat Kodaline, Asgeir, Jacco Gardner en Gugabriel ook op het Groningse festival spelen over twee weken.

Eerder werd al bekend dat de acts genomineerd zijn voor een EBBA-awards en ook optredens tijdens de awardshow op 15 januari.

Hopelijk doet Asgeir nog andere festivals _O_ (BKS bijvoorbeeld).
pi_134978129
Het zijn nu rustige dagen in het festival circuit.

Maar Imagine Dragons voor Pinkpop kunnen we in ieder geval afschrijven:
http://www.pinkpopcentral(...)oor-imagine-dragons/
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:14:58 #49
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_135084864
Denk dat er komende week weer eea gaat komen, wellicht RaR
pi_135137223
Today ATP is proud to reveal Portishead (July 11th) & Interpol (July 12th) as the first headline acts for ATP Iceland 2014! Neither act has performed in the country before, and ATP Iceland is very happy to be the first to bring them over.

In addition to this, Icelandic acts Sóley, For a Minor Reflection, Samaris, Low Roar, and Mammút will be playing, and over the coming weeks we have a large selection of more international & Icelandic acts to be added as well.

Mooie namen :).
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 10:56:27 #52
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_135137555
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Today ATP is proud to reveal Portishead (July 11th) & Interpol (July 12th) as the first headline acts for ATP Iceland 2014! Neither act has performed in the country before, and ATP Iceland is very happy to be the first to bring them over.

In addition to this, Icelandic acts Sóley, For a Minor Reflection, Samaris, Low Roar, and Mammút will be playing, and over the coming weeks we have a large selection of more international & Icelandic acts to be added as well.

Mooie namen :).
:Y

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_135138265
Ik heb zo wel mijn twijfels over de flyer :P.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:18:50 #54
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135169609
Blaudzun op Paaspop
pi_135180310
Alice in Chains, Slayer, Mastodon, Airbourne, Ghost, Karnivool en Gojira zijn toegevoegd aan het programma van het Engelse Sonisphere festival. Eerder werden Metallica, Iron Maiden en The Prodigy bevestigd.

Sonisphere vindt van 4 tot en met 6 juli plaats in het Engelse Knebworth Park. Een weekendticket kost 260 euro. Sonisphere Hamburg, dat op 4 juni plaats vindt in de Imtech Arena, is inmiddels uitverkocht.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 januari 2014 @ 11:23:48 #57
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_135182185
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Blaudzun op Paaspop
evenals Splendid, Navarone, Andy Frasco, Sandra van Nieuwland, Digitzz, Adje, MC Fit, DJ Thomas
Newson, DJ Marco V., Knarsetand, Black Bottle Riot, “77, Afterpartees en Coldplace
pi_135182257
Voor Le Guess Who Maty Day :

We're thrilled to announce new names for 2014's Le Guess Who? May Day festival: The Black Lips, Scott & Charlene's Wedding, and The War On Drugs.

Naast NMH. :)
pi_135182510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

evenals Splendid, Navarone, Andy Frasco, Sandra van Nieuwland, Digitzz, Adje, MC Fit, DJ Thomas
Newson, DJ Marco V., Knarsetand, Black Bottle Riot, “77, Afterpartees en Coldplace
Matig...
pi_135182517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:26 schreef portie het volgende:
Voor Le Guess Who Maty Day :

We're thrilled to announce new names for 2014's Le Guess Who? May Day festival: The Black Lips, Scott & Charlene's Wedding, and The War On Drugs.

Naast NMH. :)
The Black Lips is nice!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:41:38 #61
134538 chansadres
Black & White
pi_135182752
Arctic Monkeys will headline Summer Sonic Festival in Tokyo & Osaka, Japan over the weekend of the 16th & 17th August 2014.

Door te strepen dus voor Lowlands
Steppin out tonight
pi_135182834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef chansadres het volgende:
Arctic Monkeys will headline Summer Sonic Festival in Tokyo & Osaka, Japan over the weekend of the 16th & 17th August 2014.

Door te strepen dus voor Lowlands
Summer Sonic ook nog gelijk met Lowlands? Dan gaat lowlands het wel heel lastig krijgen om een goed festival neer te zetten.
pi_135182912
2011 was er al vrij veel gezeur dat er "alweer de Monkeys" er stonden.

Dus AM komt weer met bevestigingen, vandaag Pinkpop dan toch?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 7 januari 2014 @ 11:50:31 #64
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135183031
Goh. :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:56:09 #65
134538 chansadres
Black & White
pi_135183238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
2011 was er al vrij veel gezeur dat er "alweer de Monkeys" er stonden.

Dus AM komt weer met bevestigingen, vandaag Pinkpop dan toch?
Was vorig jaar wel een van de beste! Na hun tweede album eigenlijk uit het oog verloren. Vorig jaar BKS gedaan. Damien Rice stond op mijn bucketlist en je weet niet wanneer die weer eens langskomt. Samen met de prijs een mooi weekend en daar stonden de AM. Eerder gezien op Lowlands in begin van de zeroes enkele keren en het was altijd zo statisch. 4 harken zonder emotie. Maar wat is ie toch een showmannetje geworden. Laat maar komen op Pinkpop. Het ziet er naar uit dat ik dan toch maar weer eens naar Landgraaf afzak (aj, had nooit meer gedacht dat ik dat zou zeggen....)
Steppin out tonight
pi_135183536
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:

[..]

Was vorig jaar wel een van de beste! Na hun tweede album eigenlijk uit het oog verloren. Vorig jaar BKS gedaan. Damien Rice stond op mijn bucketlist en je weet niet wanneer die weer eens langskomt. Samen met de prijs een mooi weekend en daar stonden de AM. Eerder gezien op Lowlands in begin van de zeroes enkele keren en het was altijd zo statisch. 4 harken zonder emotie. Maar wat is ie toch een showmannetje geworden. Laat maar komen op Pinkpop. Het ziet er naar uit dat ik dan toch maar weer eens naar Landgraaf afzak (aj, had nooit meer gedacht dat ik dat zou zeggen....)
Vind ook niks mis met de Arctic Monkeys, hebben zichzelf gewoon naar een headliner positie gespeeld zonder al te commercieel te doen. Dat is best knap in deze tijden.
pi_135183914
Op 9 en 10 mei vindt de volgende editie van London Calling plaats, is vanmorgen bekend gemaakt. Ook de eerste zeven namen voor de line-up zijn een feit: Desperate Journalist, Wolf Alice, Arthur Beatrice, The Delta Riggs, Ice Hoir, Proper Ornaments en Hospitality.

Een dagkaart kost 20 euro en een passe-partout 35 euro. De voorverkoop start 11 januari.
pi_135190390
Thomas Azier op Where The Wild Things Are festival
pi_135191078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Op 9 en 10 mei vindt de volgende editie van London Calling plaats, is vanmorgen bekend gemaakt. Ook de eerste zeven namen voor de line-up zijn een feit: Desperate Journalist, Wolf Alice, Arthur Beatrice, The Delta Riggs, Ice Hoir, Proper Ornaments en Hospitality.

Een dagkaart kost 20 euro en een passe-partout 35 euro. De voorverkoop start 11 januari.
Wolf Alice is wel leuk.
Voor relevante muziek: An Unknown Sound
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:32:03 #70
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135191320
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:

Het is Ice Choir. En het is verdomme een partij cool.

pi_135222682
Zodadelijk komt Pinkpop met een nieuwe naam. Ik gok de Arctic Monkeys :P.

Niet dus: Rudimental
pi_135223487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Zodadelijk komt Pinkpop met een nieuwe naam. Ik gok de Arctic Monkeys :P.

Niet dus: Rudimental
Tegenvaller dan toch wel!
pi_135225533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:50 schreef WoD het volgende:

[..]

Tegenvaller dan toch wel!
Denk dat Arctic Monkeys helemaal geen festival meer gaat doen in NL. Of misschien Down The Rabbit Hole nog....

Maar Pinkpop zie ik niet meer gebeuren, anders hadden ze het toch wel bekend gemaakt dacht ik zo. Of ze bewaren nog iets voor de persconferentie.
pi_135226153
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Denk dat Arctic Monkeys helemaal geen festival meer gaat doen in NL. Of misschien Down The Rabbit Hole nog....

Maar Pinkpop zie ik niet meer gebeuren, anders hadden ze het toch wel bekend gemaakt dacht ik zo. Of ze bewaren nog iets voor de persconferentie.
Pinkpop ligt nog wel het meest voor de hand. Hebben nog altijd twee headliners nodig natuurlijk.
pi_135229080
Hymn From Nineveh, Bombus & Jenny Wilson op Roskilde.
pi_135265210
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 10:44:55 #77
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135265761
Ja, lekker bezig weer daar.
pi_135266319
Eens staan genoeg leuke dingen in de line-up weggestopt.

Die Martin Garrix staat ook hoog op het affiche, wat een hitje al niet kan doen zeg.
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:12:42 #79
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135266572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Martin Garrix staat ook hoog op het affiche, wat een hitje al niet kan doen zeg.
Kan iemand mij vertellen wie 'Zedd' is?

Vind het verder wat tegenvallen eigenlijk.
pi_135266634
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:12 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Kan iemand mij vertellen wie 'Zedd' is?

Vind het verder wat tegenvallen eigenlijk.
Zedd is een Wobopbopp Boemm Tuduu artiest. Dubstep dus.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 11:19:04 #81
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135266774
Pitchfork die weigert Muse te noemen in hun persbericht :')
pi_135267310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja de Muse haat lijkt groot te zijn bij veel zogenaamde "muziek liefhebbers". Blijft voor mij toch een band van formaat, en de 4x dat ik gezien heb altijd in voor een top show.

Ik denk het niet, maar zou ook nog een mooie naam zijn voor Pinkpop.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 11:48:26 #83
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135267666
Muse doet één Amerikaans (Coachella) en één Europees festival. Dat zie ik in NL niet gebeuren iig.
pi_135267704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Muse doet één Amerikaans (Coachella) en één Europees festival. Dat zie ik in NL niet gebeuren iig.
Dat zal Reading/T in The Park/Bestival wel worden of iets in die trend. Of Glasto, kan zomaar.
pi_135272226
quote:
Pfft, Pitchfork... hipster volk. :')
pi_135272326
quote:
Op festivalinfo.nl staat Muse ook niet in het nieuwsberichtje :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:04:26 #87
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_135272334
P4K _O_
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:10:50 #88
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135272592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Op festivalinfo.nl staat Muse ook niet in het nieuwsberichtje :')
Die nemen dan ook vaak klakkeloos wat informatie over, ook al staan er fouten in.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 januari 2014 @ 14:23:06 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135273077
pi_135274447
Vanaf Carl Cox stopte ik met namen kennen :P.
pi_135274971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Vanaf Carl Cox stopte ik met namen kennen :P.
Je kent Groove Armada niet?
pi_135275570
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Je kent Groove Armada niet?
O ken dat logo niet eens :P (zie nu pas die lettertjes daar onder). Zijn nog wel paar dingen die ik ken (Ben Klock, Nina Kraviz, Joris Voorn, Paul Woolford, Mosca Plump Djs, Nic Fanciulli etc.) maar dacht dat dit festival meer bands had dan alleen DJ namen.
pi_135308243
The Black Keys, Franz Ferdinand, Detroit en Gesaffelstein zijn toegevoegd aan de line-up van Les Vieilles Charrues Festival. Dit is het grootste festival van Frankrijk en vindt plaats in Carhaix van 17 tot en met 20 juli.

Eerder waren al Elton John, Arctic Monkeys, Tinariwen, Shaka Ponk, Girls in Hawaii en Stromae bevestigd. Over de kaartverkoop is nog niks bekend.

Aldus festivalinfo.
pi_135308580
Erol Elkan op Paaspop
pi_135310948
Kasabian

NEW DATE FOR 2014: The boys will be headlining Le Rock Dans Tous Ses Etats festival in Evreux, France.

27 & 28 juni.

Wellicht wat voor Pinkpop of werchter

Geen idee of dit al bekend was. Zag het op de facebook pagina van Kasabian verschijnen
Feyenoord Rotterdam
pi_135311072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Fuszy het volgende:
Kasabian

NEW DATE FOR 2014: The boys will be headlining Le Rock Dans Tous Ses Etats festival in Evreux, France.

27 & 28 juni.

Wellicht wat voor Pinkpop of werchter

Geen idee of dit al bekend was. Zag het op de facebook pagina van Kasabian verschijnen
Kasabian heeft nog wat goed te maken voor de 2012 editie. Al vond ik ze dat zelfde jaar op Lowlands wat tegenvallen.
pi_135318195
Dubioza Kolektiv ook Paaspop aldus de band zelf op Facebook
  maandag 13 januari 2014 @ 03:18:45 #98
367974 Blanches
Friend of the fanboy.
pi_135425586
Werchter heeft wel een fijne line-up vind ik:

Metallica
Artic Monkeys
Pearl Jam
Placebo
The Black Keys
Skrillex
Major Lazer
Franz Ferdinand
Pixies
Jack Johnson
Triggerfinger

Ik ben het niet overal mee eens maar dit is toch best sterk.
Piekeren is gewoon de verkeerde kant op fantaseren.
pi_135427423
Vandaag gaan er bij BKS vrijgevallen vaste accommodaties weer in de verkoop. Hopelijk ook met wat nieuwe namen?
pi_135434486
Stromae heeft blijkbaar zichzelf bevestigd voor Werchter (Zondag).

Maar goed, die was ook overduidelijk dat hij naar Werchter zou komen.
pi_135439040
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Stromae heeft blijkbaar zichzelf bevestigd voor Werchter (Zondag).

Maar goed, die was ook overduidelijk dat hij naar Werchter zou komen.
Nu ook bevestigd door Werchter
Feyenoord Rotterdam
pi_135443200
Outkast will return to the stage with a full festival run of over 40 dates to celebrate 20 years since Southernplayalisticadillacmuzik!

"Returning to the stage together is the most exciting way for us to thank everyone for their 20 years of supporting Outkast.” – Andre 3000

"I'm looking forward to rocking the stage with my Bro Ski and to all the fans - stank you smelly much, this is for y'all!" – Big Boi

Stay tuned for dates! #Outkast20 - Team Outkast

Zouden ze NL dan toch aandoen?
pi_135454828

En waar ook mening mens blij mij is dat die gaan touren deze zomer: Television.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:34:17 #104
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135455978
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef indiaantje89 het volgende:
En waar ook mening mens blij mij is dat die gaan touren deze zomer: Television.
_O_
pi_135456047
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

_O_
Moet me er nog in verdiepen, maar Marquee Moon schijnt een klassieker te zijn. Nog wel ver voor mijn tijd :P.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 13 januari 2014 @ 22:20:20 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135459124
Verder waardeloos rijtje natuurlijk B-)
pi_135471193
Airbourne, The Fratellis, Red Fang, Benny Rodriques, The Experimental Tropic Blues Band, Taymir, Paceshifters, Condor Gruppe, Go Back To The Zoo, My Baby, Zombie Nation, La Pegatina, Sven Hammond Soul, Babylon Circus, ’77, Feest DJ Ruud, Patrick Lehman en Bart B More zijn de eerste namen voor Zwarte Cross.

In totaal zullen er uiteindelijk meer dan 200 bands en ruim 800 theaterartiesten optreden naast de verschillende stuntteams en het programma op en langs de crossbaan. Vorig jaar trok de Zwarte Cross meer dan 160.000 bezoekers naar het Achterhoekse Lichtenvoorde. De voorverkoop voor de editie 2014 is reeds begonnen.

La Pegatina is ons land ook niet meer uit te slaan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:37:32 #108
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:26:04 #109
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135475806
Avenged Sevenfold voor Pinkpop. Hahaha.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:57:09 #110
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:17:32 #111
134538 chansadres
Black & White
pi_135482541
Toekomst Brabant Open Air onzeker

Vind ik niet raar. Laatste jaren kwam ik binnen voor een habbekrats. Vorig jaar zelfs 3 euro per ticket betaald. Maar wel grote namen zoals Ed Kowalczyk. Dan krijg je dat...
Steppin out tonight
pi_135492465
Dít is een line-up:

19-22 juni, Firefly Music Festival in Dover, Delaware (vlakbij Washington en New York). Outkast headliner. Weinig tot geen kans dat deze acts op Best Kept Secret zullen staan:

quote:
A Great Big World
A-Trak
Aer
The Airborne Toxic Event
American Authors
Amos Lee
Andrew Belle
Arctic Monkeys
Asaf Avidan
Bad Things
Band Of Horses
Basic Vacation
Bleachers
Breach The Summit
Bronze Radio Return
Cage The Elephant
Cash Cash
Chance The Rapper
Cherub
Childish Gambino
Christian Porter
City And Colour
Courrier
Courtney Barnett
Cruiser
Dan Croll
Foo Fighters
G-Eazy
Gemini Club
Geographer
Girl Talk
Goldroom
Gregory Alan Isakov
Griswolds
Grouplove
Haerts
Hey Rosetta!
High Highs
Holychild
Hunter Hunted
Imagine Dragons
Iron & Wine
Jack Johnson
Jake Bugg
John & Jacob
Johnnyswim
Kaiser Chiefs
Kodaline
Kongos
Little Comets
Little Daylight
Local Natives
Lucius
Magic Man
Martin Garrix
Mean Lady
Misterwives
MS MR
New Politics
New Sweden
NONONO
Outkast
Phantogram
Phosphorescent
Pigpen Theatre Co
Portugal. The Man
Pretty Lights
RAC
Royal Teeth
Saints Of Valory
Salva
San Fermin
Shakey Graves
Sir Sly
Sky Ferreira
Sleeper Agent
Sleigh Bells
Smallpools
Son Lux
Step Rockets
Stop Light
Observations
Tegan And Sara
The Ceremonies
The Colourist
The Lumineers
The Mowgli’s
The Weeks
The White Panda
The Wild Feathers
Third Eye Blind
Tune-Yards
Twenty One Pilots
Typhoon
Unlikely Candidates
Vance Joy
Vic Mensa
Walk Off The Earth
Washed Out
Weezer
White Denim
Wild Child
Wild Cub
X Ambassadors
Young The Giant
Ziggy
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 20:31:44 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135493014
Line Upje hoor _O_
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:43:52 #114
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_135493690
White Denim _O_.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:46:40 #115
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135493851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:43 schreef BoerBert het volgende:
White Denim _O_.
Dat is zo ook wel echt de enige artiest uit dat lijstje die ik graag op BKS had willen zien. Erg weinig afwisseling in dat lijstje verder.
pi_135495114
Benieuwd of Foo Fighters ook nog tussendoor naar Europa komen? Zal wel niet.
pi_135495839
Best Kept Secret grijpt in ieder geval mis met vele rap-hypes van het moment, geen Chance The Rapper, geen Childish Gambino, geen Vic Mensa... Vond Danny Brown die de vrijdag opende (?) in 2013 erg goed werken. Viel me op dat het publiek er gelijk al aardig voor aan het gaan was. Je zag wat mij betreft daar gelijk het verschil in doelgroep tussen iets als Lowlands en Best Kept Secret, hoop dat ze die lijn kunnen voortzetten.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:41:33 #118
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135497009
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Aisumasen het volgende:
Best Kept Secret grijpt in ieder geval mis met vele rap-hypes van het moment, geen Chance The Rapper, geen Childish Gambino, geen Vic Mensa... Vond Danny Brown die de vrijdag opende (?) in 2013 erg goed werken. Viel me op dat het publiek er gelijk al aardig voor aan het gaan was. Je zag wat mij betreft daar gelijk het verschil in doelgroep tussen iets als Lowlands en Best Kept Secret, hoop dat ze die lijn kunnen voortzetten.
Tyler en Danny Brown. Als je het dan toch over rappers met een hype eromheen hebt... :?

Childish Gambino heeft een vrij zwak album uitgebracht in 2011, zijn laatste werk komt pas van 2 maanden terug. Voor de muzikale kwaliteit hoef je het in ieder geval niet te doen. Verder ken ik Vic Mensa niet goed maar die heeft nou ook niet echt een berg werk uitgebracht waardoor je zou kunnen verwachten dat die geboekt moet worden. Chance, the Rapper bracht zijn mixtape uit op 30 april, en daarvoor was hij echt niet zo bekend dat je het BKS kwalijk kunt nemen dat ze hem niet geboekt hebben.
pi_135497783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Aisumasen het volgende:
Kendrick Lamar was vorig jaar toch een flinke hype? Werkte prima op Lowlands.
pi_135498548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Tyler en Danny Brown. Als je het dan toch over rappers met een hype eromheen hebt... :?

Childish Gambino heeft een vrij zwak album uitgebracht in 2011, zijn laatste werk komt pas van 2 maanden terug. Voor de muzikale kwaliteit hoef je het in ieder geval niet te doen. Verder ken ik Vic Mensa niet goed maar die heeft nou ook niet echt een berg werk uitgebracht waardoor je zou kunnen verwachten dat die geboekt moet worden. Chance, the Rapper bracht zijn mixtape uit op 30 april, en daarvoor was hij echt niet zo bekend dat je het BKS kwalijk kunt nemen dat ze hem niet geboekt hebben.
Ik geloof dat we langs elkaar heen posten. Het was geen kritiek. Ik zei juist dat ik (iets als) Danny Brown zo goed vond werken, en de reactie van het publiek mij deugd deed. Precies wat zo leuk was aan Best Kept Secret vorig jaar, want op bijvoorbeeld Lowlands moet de organisatie en het publiek niets meer van rap hebben. Dat ze misgrijpen met die genoemde acts stond daar los van, en is alleen maar jammer.

Maar als we dan toch zo beginnen: Chance had natuurlijk vorig jaar op Lowlands moeten staan, deed gewoon Reading/Leeds en Rock en Seine. Wat dat betreft loopt Lowlands sinds de laatste edities altijd één jaar achter.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Kendrick Lamar was vorig jaar toch een flinke hype? Werkte prima op Lowlands.
Die stond op de juiste tijd op de juiste plek, maar was wel echt al de hype voorbij. Album was uit 2012. 3 keer gezien in één week in augustus, lol... Een erg veilige keuze, want voor de rest moet Lowlands niets meer van hiphop-gerelateerde muziek hebben.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:14:41 #121
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135499030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik geloof dat we langs elkaar heen posten. Het was geen kritiek. Ik zei juist dat ik (iets als) Danny Brown zo goed vond werken, en de reactie van het publiek mij deugd deed. Precies wat zo leuk was aan Best Kept Secret vorig jaar, want op bijvoorbeeld Lowlands moet de organisatie en het publiek niets meer van rap hebben. Dat ze misgrijpen met die genoemde acts stond daar los van, en is alleen maar jammer.

Maar als we dan toch zo beginnen: Chance had natuurlijk vorig jaar op Lowlands moeten staan, deed gewoon Reading/Leeds en Rock en Seine. Wat dat betreft loopt Lowlands sinds de laatste edities altijd één jaar achter.
Ah, zo. Ik dacht dat je bedoelde dat BKS naast de gehypete rappers greep afgelopen jaar.

Verder ben ik het met je eens dat Chance op Lowlands had mogen staan maar verder ben ik totaal niet bezig met wat er gebeurt op dat festival. Geen idee wat er afgelopen jaar stond (op wat dingen als XXYYXX na, die volgens mij zelfs nog af moest zeggen) of wat er voor komende editie al bekend is.
pi_135500542
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ah, zo. Ik dacht dat je bedoelde dat BKS naast de gehypete rappers greep afgelopen jaar.

Verder ben ik het met je eens dat Chance op Lowlands had mogen staan maar verder ben ik totaal niet bezig met wat er gebeurt op dat festival. Geen idee wat er afgelopen jaar stond (op wat dingen als XXYYXX na, die volgens mij zelfs nog af moest zeggen) of wat er voor komende editie al bekend is.
Nee, integendeel, en het leek allemaal erg op z'n plek daar. Tof festival. Bracht m'n hoop in de op muziek gefocuste festivals weer een beetje terug.

Moet eerlijk zeggen dat het Nederlandse publiek die zomer weinig aan Chance gemist heeft op live-vlak, politiek correct gezegd een ruwe diamant :P.
  woensdag 15 januari 2014 @ 07:59:42 #123
134538 chansadres
Black & White
pi_135509124
Voor Pinkpop kunnen we dus de Foo Fighters, Arctic Monkeys en Jack Johnson doorstrepen. Foo Fighters weer op Lowlands?
Steppin out tonight
pi_135509789
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:59 schreef chansadres het volgende:
Voor Pinkpop kunnen we dus de Foo Fighters, Arctic Monkeys en Jack Johnson doorstrepen. Foo Fighters weer op Lowlands?
Zie ik niet gebeuren, denk dat ze Juli Werchter aan doen en daarna door naar Glasto?

MIsschien een losse show in NL (Goffert?)
pi_135510433
Als het al een volledige tour wordt, voor zover ik weet zijn ze nog met een album bezig wat niet voor de zomer klaar zou zijn?
pi_135514040
Interview met de mensen achter BKS/Indian Summer Festival:

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ans-FKP-Scorpio.html
pi_135514676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview met de mensen achter BKS/Indian Summer Festival:

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ans-FKP-Scorpio.html
Oh nice! Thanks for sharen ga ik is even lezen. :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:58:12 #128
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135516195
Ik had nog niet gehoord dat The War on Drugs, Black Lips en Scott & Charlene's Wedding toegevoegd waren voor de Le Guess Who Mayday 2014-lineup.

http://www.leguesswho.nl/(...)nnounced+for+May+Day
pi_135518545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had nog niet gehoord dat The War on Drugs, Black Lips en Scott & Charlene's Wedding toegevoegd waren voor de Le Guess Who Mayday 2014-lineup.

Dat is niet mis. :9~
Toch maar eens kijken of ik mijn geplande bezigheden voor die dag niet kan verplaatsen.
In the coolest little capital of the world
pi_135518647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Darkestrah het volgende:

Heb al kaarten, ik hoop dat ze niet verlappen met NMH, maar die kans is best aanwezig.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:04:11 #131
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135518678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Heb al kaarten, ik hoop dat ze niet verlappen met NMH, maar die kans is best aanwezig.
Alles wat er naast NMH staat vind ik al mooi meegenomen. Niet de meest gewaagde boekingen verder, maar zeker the War On Drugs vind ik live erg cool. S&CW vind ik op plaat erg leuk maar live nog niet gezien.
pi_135522618
Ook al zo'n toffe line-up (onder de headliners), New York’s Governors Ball Music Festival. Vrijwel zeker géén Pinkpop voor:

OutKast, Jack White, en Vampire Weekend als headliners. Damon Albarn, Phoenix, TV on the Radio, Julian Casablancas, James Blake, Disclosure, Interpol, Foster the People, The Kills, Grimes, Spoon, Neko Case, Empire of the Sun, Tyler the Creator, Earl Sweatshirt, Childish Gambino, Janelle Monáe, Kurt Vile, Chance the Rapper, Jenny Lewis, Broken Bells, Sleigh Bells, Washed Out, AlunaGeorge, Run the Jewels (El-P+Killer Mike), Deafheaven, Banks, SKATERS, Wild Belle, Bastille, The Head and the Heart, The Naked and Famous, Fitz and the Tantrums, RJD2, Tanlines, Diarrhea Planet, La Roux en The Glitch Mob.
pi_135522808
Ben toch benieuwd waar BKS mee gaat komen, lijkt erop dat er veel in Amerika zit in Juni.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:57:38 #134
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135522869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef WoD het volgende:
Ben toch benieuwd waar BKS mee gaat komen, lijkt erop dat er veel in Amerika zit in Juni.
Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze gaan doen hoor, eerste namen laten nog te weinig zien welke kant ze op willen.
pi_135522986
Zelfde geld ook voor Down The Rabbit Hole. Heb het idee Pinkpop er ook goed aan gedaan heeft om iedere week 1 naam bekend te maken.

Je komt continu wel voor in de social media en dergelijke. Bij BKS duurt het vrij lang, en heb je het idee dat ze nog flink zoekende zijn.

Hoop dat die gewoon komen met Phoenix, The National en Massive Attack of zoiets.
pi_135523167
The National verwacht ik wel eigenlijk, maar dan heb je Elbow / The National / en nog een onbekende headliner. Is niet iets waar ik een kaartje voor zal kopen, al beviel vorig jaar erg goed.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:05:34 #137
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523195
Ik denk dat BKS hun main stage headliners wel bekend gemaakt heeft. Dus ik zou er niet overheen bieden.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_135523244
"Maar wacht, er is meer!" Hangout Music Fest, Alabama, midden-mei:

quote:
• The Black Keys
• The Killers
• Outkast
• Jack Johnson

• Queens of the Stone Age
• Pretty Lights
• The Avett Brothers
• Modest Mouse
• The Flaming Lips
• STS9
• Wiz Khalifa
• Zedd
• Childish Gambino
• Amos Lee
• Conor Oberst
• Tegan and Sara
• Portugal The Man
• Fitz and the Tantrums
• Capital Cities
• Needtobreathe
• Boys Noize
• Bloody Beetroots
• Ingrid Michaelson
• Blackberry Smoke
• Trombone Shorty & Orleans Avenue
• Bastille
• Chance The Rapper
• Soja
• Allen Stone
• The 1975
• ALO

• Claude VonStroke
• Los Lobos
• Andrew W.K.
• Black Lips
• Moon Taxi
• Little Green Cars
• Tom Odell
• Balkan Beat Box
• Valerie June
• Brodinski
• Wild Belle
• RAC
• Daedelus
• Robert DeLong
• heRobust
• RDGLDGRN
• Shakey Graves
• Bronze Radio Return
• Wild Cub
• Le1f
• Reignwolf
• Gemini Club
• The Wans
• Diarrhea Planet
• Bad Suns
• Desert Noises
• John and Jacob
• Ethan Tucker
• Mystery Skulls
• The Lonely Biscuits
• Los Colognes
• Bagheera
• Dugas
http://lineup.hangoutmusicfest.com/ Zit weinig Europese dingen in de weg, toch?
pi_135523437
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat BKS hun main stage headliners wel bekend gemaakt heeft. Dus ik zou er niet overheen bieden.
Jij denkt Elbow, Pixies, Belle & Sebastian headliners ofzo? Nee dat lijkt me niet.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:14:35 #140
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:13 schreef WoD het volgende:

[..]

Jij denkt Elbow, Pixies, Belle & Sebastian headliners ofzo? Nee dat lijkt me niet.
Zou me niks verbazen. Al sluit ik The National idd ook niet uit ipv 1 van die 3 (dan denk ik zelf aan B&S als subheadliner. Elbow en Pixies zijn wel afsluiters.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:18:49 #141
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523628
Maargoed, het is ook afhankelijk van nieuwe indelingen en de 5000 extra capaciteit.
Maar dat zijn er dan alsnog 30000 minder dan een Lowlands, dus je moet ook niet gelijk met Alpha-headliners gaan strooien. Ze hebben ook vorig jaar iets dieper in de buidel getast om het festival gelijk op de kaart te zetten.
pi_135523652
B&S en Elbow staan op dezelfde dag. Elbow is daarvan de afsluiter lijkt me.

Vrijdag staan de Pixies er maar twijfel of dit headliners zijn?

Zaterdag is alleen Metronomy nog bekend gemaakt.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 januari 2014 @ 16:19:53 #143
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135523664
Massive Attack & National gaan beide wel festival shows doen.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 januari 2014 @ 16:20:40 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135523681
Linkin Park wordt op PP verwacht trouwens. Aldus pinkpopcentral.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:22:15 #145
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523735
Pixies verkopen natuurlijk wel HMH en paar keer Paradiso uit, dat zag ik een Damien Rice bijvoorbeeld niet doen. Wie was vorig jaar ook alweer de zondagafsluiter? Kan het me niet meer herinneren.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 januari 2014 @ 16:22:46 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135523749
Die schele toch?
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:22:54 #147
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135523753
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pixies verkopen natuurlijk wel HMH en paar keer Paradiso uit, dat zag ik een Damien Rice bijvoorbeeld niet doen. Wie was vorig jaar ook alweer de zondagafsluiter? Kan het me niet meer herinneren.
Sigur Rós
pi_135523754
Sígur Rós
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:23:53 #149
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523786
Ohja, ook een Grolsch-headliner, Lowlands-wise gezien. Ik denk dat de Monkeys er vorig jaar wel een beetje uitsprongen qua grootte.
pi_135523834
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, ook een Grolsch-headliner, Lowlands-wise gezien. Ik denk dat de Monkeys er vorig jaar wel een beetje uitsprongen qua grootte.
Bwah, Sígur Rós kan Alpha nu ook aan hoor.

Nu we het daar toch over hebben, Nine Inch Nails op BKS zou ook zomaar een optie kunnen zijn.
pi_135523881
Ik vind Sigur Ros toch gewoon een mooie headliner, en verwacht Pixies op de Portishead plek van vorig jaar, Belle & Sebastian sub-headliner main denk ik.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:27:18 #152
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bwah, Sígur Rós kan Alpha nu ook aan hoor.

Nu we het daar toch over hebben, Nine Inch Nails op BKS zou ook zomaar een optie kunnen zijn.
Ze zijn geen cm groter geworden sinds ze op lowlands stonden volgens mij. Geen echt succesvol album gemaakt erna.
pi_135523924
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ze zijn geen cm groter geworden sinds ze op lowlands stonden volgens mij. Geen echt succesvol album gemaakt erna.
Verkochten HMH ook uit vorig jaar (en Paradiso hetzelfde jaar). Schat ze groter in dan NIN ;)
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:29:07 #154
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135523944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef WoD het volgende:
Ik vind Sigur Ros toch gewoon een mooie headliner, en verwacht Pixies op de Portishead plek van vorig jaar, Belle & Sebastian sub-headliner main denk ik.
Ik denk dat zowel Belle & Sebastian als Pixies prima op de main passen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:29:38 #155
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Verkochten HMH ook uit vorig jaar (en Paradiso hetzelfde jaar). Schat ze groter in dan NIN ;)
Dat ook wel weer. de LL headliners worden er ook niet groter op natuurlijk.
Maar denk niet dat SR ooit LL alpha afsluiter zal worden. daar is het gewoon de muziek niet naar.

Then again, dat zou ik ook over Nick Cave gezegd hebben ;)
pi_135524059
Pixies
Phoenix

The National
Massive Attack

Elbow
Belle & Sebastian

Zoiets zou mooi zijn
pi_135524228
Phoenix vind ik meer iets voor DTRH en Massive Attack staat natuurlijk altijd in de tent.
pi_135524755
Massive Attack was inderdaad voor de tent bedoeld, hoop echt niet dat die op DTRH staan. Wil ze heel graag nog eens zien, maar DTRH zit er niet in voor mij dit jaar :).
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:24:28 #159
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_135528319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:50 schreef Aisumasen het volgende:
Ook al zo'n toffe line-up (onder de headliners), New York’s Governors Ball Music Festival. Vrijwel zeker géén Pinkpop voor:

[ afbeelding ]

OutKast, Jack White, en Vampire Weekend als headliners. Damon Albarn, Phoenix, TV on the Radio, Julian Casablancas, James Blake, Disclosure, Interpol, Foster the People, The Kills, Grimes, Spoon, Neko Case, Empire of the Sun, Tyler the Creator, Earl Sweatshirt, Childish Gambino, Janelle Monáe, Kurt Vile, Chance the Rapper, Jenny Lewis, Broken Bells, Sleigh Bells, Washed Out, AlunaGeorge, Run the Jewels (El-P+Killer Mike), Deafheaven, Banks, SKATERS, Wild Belle, Bastille, The Head and the Heart, The Naked and Famous, Fitz and the Tantrums, RJD2, Tanlines, Diarrhea Planet, La Roux en The Glitch Mob.
The Strokes blijkbaar ook :o.
pi_135529048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:24 schreef BoerBert het volgende:

[..]

The Strokes blijkbaar ook :o.
_O_
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:41:12 #161
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_135529327
The Strokes hoop ik echt te zien deze festival zomer! 8-)
pi_135529707
Mja is in USA en blijkbaar ook in hun hometown. Staat hoog op mijn verlanglijst.
pi_135529789
The Strokes? :D
Outkast? :D :D
DAMON ALBARN?! :D _O_
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_135530363
En zag op dat ander lijstje The Flaming Lips voorbij komen. Mag ook altijd komen naar NL.
pi_135531754
Damon Albarn staat behoorlijk laag op het affice, wat hoop geeft dat hij of Lowlands, BKS of DTRH staat!
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:42:12 #167
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135532657
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef theodoor9 het volgende:
Damon Albarn staat behoorlijk laag op het affice, wat hoop geeft dat hij of Lowlands, BKS of DTRH staat!
Logisch, maar een klein deeltje Blur/Gorillaz-fans zal zijn naam kennen. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die géén fan zijn van die bands.
pi_135533720
Florence & The Machine headlined ook een Pools festival :).
pi_135564455
Kings of Leon sluit Rock Werchter af
pi_135564635
Rock On The Range 2014 // May 16, 17 & 18 // Columbus, OH:

GnR misschien ook nog naar Europa?

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 16:19:27 ]
pi_135611408
Zit nu te kijken om naar Rock Werchter te gaan. Hoe is het vergeleken met een Lowlands en Pinkpop?
En zit een campingplaats inbegrepen bij een combiticket?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 januari 2014 @ 18:50:18 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135612192
Nee apart camping ticket. Niet te vergelijken met Lowlands, wel met Pinkpop alleen groter opgezet en gaat langer door.
pi_135612635
Grote namen dan Pinkpop, meer bezoekers, best gemoedelijk sfeertje toen ik er ben geweest (2 a 3 keer rond 2004 - 2006). Wel vrij prijzig als je een Pinkpop prijsje bent gewend, duurt ook langer dus je geeft daar ook meer uit. Wel echt meer de hele festivalbeleving en niet om 23u dood. Meer mainstream en 'commercieel' dan Lowlands, die moeten het toch vaak hebben van de hippe nieuwe dingetjes.

Campings worden bij Werchter vaak gerund door lokale verenigingen etc die zo wat centjes meepakken, was altijd erg leuk en sfeervol gedaan, al zijn er laatste jaren wel wat nare incidenten op campings geweest.
pi_135711091
Na 2004 en 2007 (1 dag) en 2010 en 2011 (weekend) is het misschien weer eens tijd voor een keertje Pinkpop :D
M'n ouders wonen er 5 minuten lopen vandaan :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135715300
Dirtyphonics op Pukkelpop
  maandag 20 januari 2014 @ 16:27:11 #176
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135723069
https://www.dropbox.com/s(...)01-20%2016.22.30.png

James Holden op Lowlands? Bron is niet heel duidelijk.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 januari 2014 @ 16:37:32 #177
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135723573
Alstu.

pi_135724885
D_A weer de Lowlands primeur na Moderat vorig jaar.

Het begint op te vallen >:) ^O^
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:00:57 #179
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135751606
Eerste Lowlands-namen.
quote:
Queens of the Stone Age
Skrillex
Radio Filharmonisch Orkest o.l.v. Anthony Hermus
James Holden Live
Imagine Dragons
The Cat Empire
Mando Diao
Fink
Gregory Porter
The Skints
Red Fang
Bassekou Kouyaté & Ngoni Ba
Leuk om te zien dat de Afrikaanse muziek goed opgepakt wordt ^O^ Ben verder niet bekend met deze groep.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 januari 2014 @ 13:44:07 #180
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135757066
Eerste namen Melt! Festival.
Portishead, Röyksopp & Robyn, Haim, Baauer, Bilderbuch, Boys Noize, Breach, Brodinski, Chet Faker, Dillon, Dusky, Ellen Allien, Erol Alkan B2B Daniel Avery, FM Belfast, Fritz Kalkbrenner, Fuck Buttons, Gesaffelstein, Jackson & His Computer Band, Jagwar Ma, Kele Okereke, Kölsch, Lone, Lulu James, Metronomy, Mighty Oaks, Milky Chance, Moderat, Modeselektor, Omar Souleyman, Ten Walls, Tensnake, The Notwist, Thees Uhlmann, Tiga, tINI en Chromeo.

Nieuwe namen Jera on Air:
Mice & Men, Letlive, AYS, Faintest Idea en Call it Off.

Eerste namen Zwarte Cross:
Airbourne (AUS), The Fratellis (UK), Red Fang (VS), Benny Rodrigues, The Experimental Tropic Blues Band (BEL), Taymir, Paceshifters, Condor Gruppe (BEL), Go Back To The Zoo, My Baby, Zombie Nation (DUI), La Pegatina (SPA), Sven Hammond Soul, Babylon Circus (FRA), 77 (SPA), Feest DJ Ruud, Patrick Lehman en Bart B More.

Namen Welcome to the Village:
Daniel Norgren, Moss, Honig, Jamaican Jazz Orchestra, Compact Disk Dummies, The Future's Dust, When We Are Wild, De Staat, Coely, Rue Royale, Alamo Race Track, traumahelikopter, The Ex en Afterpartees

Nieuwe namen 5 Days Off:
Julio Bashmore ,Collabs 3000, Metro Area (Dj set), Martyn, Dekmantel Soundsystem, Funkineven en Axel Boman.

Met een mooi filmpje d'r bij.

[ Bericht 18% gewijzigd door D_A op 21-01-2014 14:27:47 ]
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:41:08 #181
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135759342
Melt! _O_ Goed bezig.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:22:38 #182
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_135768349
The National heeft ook nog een tourschema voor volgend jaar bekend gemaakt. Festivalletje hier zit er nog wel in.
pi_135784645
Imagine Dragons op Werchter
pi_135785329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:00 schreef Darkestrah het volgende:
Eerste Lowlands-namen.
Skrillex...
Jezus, willen ze bergen mensen met een verstandelijke beperking aantrekken of zo? -O-
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:01:37 #185
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:03:46 #186
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135793815
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Imagine Dragons op Werchter
Bron?
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 22 januari 2014 @ 11:07:05 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135793908
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Bron?
Band zelf.
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:07:27 #188
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135793924
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Band zelf.
Zie het niet op hun eigen website staan
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 22 januari 2014 @ 11:09:48 #189
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135793999
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Zie het niet op hun eigen website staan
Bandsintown en komt wel goed dat die band op werchter staat hoor.
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:13:51 #190
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135794133
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Bandsintown en komt wel goed dat die band op werchter staat hoor.
Dat zal wel, kon het zelf alleen nergens vinden
pi_135794399
Misschien dat Rock in Rio (Portugal) even in de OP erbij kan?

http://rockinriolisboa.sapo.pt/

Is overigens ook in Rio de Janeiro en Madrid, maar daar had ik nog niet van gehoord. Dit jaar komen oa. Linkin Park en QOTSA dus redelijk groot.
pi_135796063
Anthrax, Gojira, Deafheaven en The Charm Fury op Fortarock!

Mooie line-up toch wel!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 22 januari 2014 @ 14:05:48 #193
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135800598
The line-up for Rock Werchter continues to take shape. There are another six additions. Dropkick Murphys will be blazing a trail of unbridled joy through Werchter on Thursday 3 July. The Naked and Famous will be performing their catchy Kiwi electropop at the festival on Friday 4 July. On Saturday 5 July, Agnes Obel, irresistible and oh so pure, and Imagine Dragons, now a strong con-tender for band of the year, have been added to the bill. Metronomy and Passenger, both in their very own way representatives of romantic beauty, will be at Werchter on Sunday 6 July. More names will follow soon.

RockWerchter twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:01:16 Imagine Dragons, Dropkick Murphys, Agnes Obel, Passenger, Metronomy and The Naked and Famous added. Read more: http://t.co/NM3kDd22RC #RW14 reageer retweet
pi_135801178

[ Bericht 100% gewijzigd door theodoor9 op 22-01-2014 14:23:48 ]
pi_135801206
quote:
Die avond op 5 days off, curated by Julio lijkt me wel wat!
pi_135842431
Where The Wild Things Are:
+ Kadebostany, Rangleklods, The Mispers, Afterpartees, Maydien en Beans & Fatback
pi_135848408
pi_135850707
Ed sheeran voor pinkpop op zondag

quote:
Met de bevestiging van Ed Sheeran voor de Pinkpop zondag krijgt ook die dag steeds meer vorm.

Met zijn soulvolle stem en gitaarliedjes is de 22-jarige Ed Sheeran geen standaard singer-songwriter. Inspiratie voor zijn liedjes haalt hij uit het werk van Damien Rice maar ook uit de raps van Jay-Z. Na een ongekend succes in Engeland breekt Sheeran in 2011 door in Nederland met zijn platinahitsingle ‘The A Team’. De daarop volgende singles van het debuutalbum ‘+’ (2011): ‘Lego House’, ‘You Need Me, I don’t Need You’, ‘Give Me Love’ en ‘Drunk’ werden goed ontvangen. Het debuutalbum van Ed Sheeran kwam binnen op #1 in de Britse albumcharts en kreeg met meer dan 100.000 verkochte exemplaren direct de gouden status.

Zijn laatste hit ‘I See Fire’, soundtrack van de film ‘The Hobbit: The Desolation of Smaug’, schreef en nam hij op, op dezelfde dag dat hij de film had gezien. Op de cello na speelde hij alle instrumenten zelf in en produceerde hij de single eigenhandig. Dit jaar wordt het tweede album van Ed Sheeran verwacht.

Na een uitverkocht optreden in de Heineken Music Hall in 2012 kunnen we Ed Sheeran eindelijk verwelkomen in Landgraaf.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 24 januari 2014 @ 16:02:43 #199
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135896514
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:40:26 #200
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135906873
quote:
Wauw. Hoop niet voor de organisatie dat dit een 18+ festival gaat zijn.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 januari 2014 @ 22:51:52 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135987123
  zondag 26 januari 2014 @ 22:57:03 #202
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135987472
van last.fm:

quote:
Shaka Ponk is a Paris-based band that has created a sound that blends electro, rock, punk, and dance with a stunning live show that combines advanced digital animation with an unsurpassed display of energy from the band members.
;( Bloody Beetroots?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 januari 2014 @ 10:23:16 #203
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135997915
Ik denk dat we Arctic Monkeys wel op de 8e Juni bij kunnen schrijven voor Pinkpop.

6&7 Juni doen ze shows in Duitsland.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 januari 2014 @ 10:28:33 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135998061
Exit Festival.

Moderator maandag 27 januari 2014 @ 10:30:51 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_135998122
Melt line-up klinkt leuk :)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 januari 2014 @ 11:12:51 #206
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135999329
Foals, Julio Bashmore & Rudimental erbij voor Open'er in Polen. (2-5 Juli)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 januari 2014 @ 12:55:59 #207
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136002949
Hebben we Kaiser Chiefs al genoemd voor een NL festival? B-)

Nieuw album enzo.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:59:16 #208
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_136003087
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we Kaiser Chiefs al genoemd voor een NL festival? B-)

Nieuw album enzo.
Die zijn inmiddels al afgezakt tot het niveautje Zwarte Cross toch.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 januari 2014 @ 12:59:39 #209
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136003106
Verwacht eerder Indian Summer oid.
pi_136004413
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verwacht eerder Indian Summer oid.
Stonden daar vorig jaar toch al?

Edit: o nee, dat was Keane
pi_136004956
Franz Ferdinand op Best Kept Secret

www.franzferdinand.com
21st Jun 2014
Best Kept Secret Festival, Hilvarenbeek
pi_136004967
Franz Ferdinand op BKS volgens:

http://www.franzferdinand.com/gigs
  maandag 27 januari 2014 @ 13:54:09 #213
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_136005183
Franz Ferdinand, leuk om een keer afgetikt te hebben, maar ik loop er niet zo warm voor...
Robert Moog died for our synths
pi_136005193
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Franz Ferdinand op Best Kept Secret

www.franzferdinand.com
21st Jun 2014
Best Kept Secret Festival, Hilvarenbeek

Oke, jij bent net iets sneller haha! Maar ruim een week ervoor dus nog in Paradiso...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 januari 2014 @ 13:55:33 #215
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136005240
Yes. Klopt.
pi_136005282
Hopelijk volgen er snel wat meer namen. Niets mis met Franz Ferdinand, alleen had ze meer iets voor Pinkpop gevonden persoonlijk.
pi_136027461
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 09:00:01 #218
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136040036
Prodigy & Kaiser Chiefs op Paaspop.
pi_136040804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
+ The Boxer Rebellion..

Nette namen
pi_136040965
Wat zijn de ticketprijzen voor Paaspop?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_136041075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hopelijk niet ineens dikke prijzen :') Dom ook van me aangezien ik wist dat ik toch wel zou gaan had ik beter een early bird kunnen kopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:51 schreef Sino_Ganti het volgende:
95 /105 voor 3 dagen + camping?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 09:57:16 #222
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136041091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:51 schreef Sino_Ganti het volgende:
Vorig jaar 39 excl voor een dag en 90e voor alle dagen.
pi_136041123
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Vorig jaar 39 excl voor een dag en 90e voor alle dagen.
Wat was de bier prijs?
pi_136041563
Hmm schappelijke bedragen, misschien dat ik daar dit jaar heen ga..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 10:31:23 #225
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136042018
Outkast headliner Bestival (4-7 sept)

[ Bericht 71% gewijzigd door D_A op 28-01-2014 10:36:57 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 10:34:11 #226
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136042113
Kanye West & Bruno Mars op Wireless.

pi_136042173
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Outkast headliner Bestival (4-7 sept)
Doen ze nog wat in NL dat je weet?
pi_136042307
Zou Lowlands dan denk worden.
pi_136042657
Voor het eerst dat ik twijfel over LL :'(
pi_136042784
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef kurk_droog het volgende:
Voor het eerst dat ik twijfel over LL :'(
Voor QOTSA? Of de eventuele komst van Outkast?

Ergens vind ik het weer net geen verwachte naam voor Lowlands.
pi_136042824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor QOTSA? Of de eventuele komst van Outkast?

Ergens vind ik het weer net geen verwachte naam voor Lowlands.
Nee juist om niet te gaan. Sowieso...QOTSA kan ik niet aanhoren, verschrikkelijk :r Die namen van al die bekende bands interesseert mij eigenlijk totaal niet. Ik loop altijd gewoon rond op LL en zie wel waar ik terecht kom. Nee qua prijs en misschien ook dat ik iets verrassends verwacht van LL.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 11:02:04 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136042931
Hoop eerder op iets geks zoals Kanye of Pharrel.
pi_136043009
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoop eerder op iets geks zoals Kanye of Pharrel.
Denk dat Kanye te duur is? Pharell zou goed kunnen, een pure hitjes machine. Geen idee of zoiets dan als headliner zal staan.

Maar Outkast is ook wel "gek" genoeg, zie je ook niet iedere week op de hoek van de straat spelen...
pi_136043073
Paaspop mag het nachtprogramma ook wel verbeteren. Gewoon lekker doorgaan tot 4 met de 90's enzo ipv 2 :) En anders op de camping nog een nachttent zoals de '24' uurstent van LL...wel zonder de coke en pillen slikkende mensen graag.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 11:57:53 #235
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136045013
Nieuw festival van Primavera samen met ATP en Pitchfork.

Rock 'n Heim

Novarock

Oya Festival (5-9 Aug):
Röyksopp & Robyn, Janelle Monáe, Queens of the Stone Age, The National, Neutral Milk Hotel, Jonathan Wilson, Thomas Dybdahl, Omar Souleyman, Blood Orange, Deafheaven e.a.

[ Bericht 26% gewijzigd door D_A op 28-01-2014 12:07:15 ]
pi_136046107
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuw festival van Primavera samen met ATP en Pitchfork.

[ afbeelding ]

Heerlijke line up.
Hello, my name is Oliver
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:34:37 #237
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_136046337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Heerlijke line up.
Idd :D wat we van ATP gewend waren :Y
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:37:21 #238
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136051005
Allememaggies, dat ziet er goed uit ja!
pi_136051075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:05 schreef kurk_droog het volgende:
Paaspop mag het nachtprogramma ook wel verbeteren. Gewoon lekker doorgaan tot 4 met de 90's enzo ipv 2 :) En anders op de camping nog een nachttent zoals de '24' uurstent van LL...wel zonder de coke en pillen slikkende mensen graag.
Coke en pillen ^O^
pi_136051354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Coke en pillen ^O^
Van mij mag het wel hoor maar die mensen voegen echt helemaal niks toe aan de sfeer. Ze zitten allemaal in hun eigen wereld.
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 14:44:21 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_136051414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Darkestrah het volgende:
Allememaggies, dat ziet er goed uit ja!
pi_136051534
Iedereen in mijn omgeving twjifelt over Lowlands..ze mogen wel oppassen dat het geen Pinkpo wordt.. :'(
pi_136051537
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Van mij mag het wel hoor maar die mensen voegen echt helemaal niks toe aan de sfeer. Ze zitten allemaal in hun eigen wereld.
Het is geen Ajax, sfeer maak je met je eigen vrienden op een festival.
pi_136051700
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Het is geen Ajax, sfeer maak je met je eigen vrienden op een festival.
Ja klopt maar als mensen in de lucht staren in een denkbeeldige wereld helpt dat niet echt mee, mja, mijn bescheiden mening. Bij Paaspop zie je dat bijvoorbeeld niet.
pi_136066084
Over een half uurtje de line-up van Primavera Sound hier:

dinsdag 28 januari 2014 @ 20:30:16 #246
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136068263
GSYBE, Television, Slint, NIN, St. Vincent, Chvrches, HAIM, Foals al langs zien komen.
pi_136068357
Neutral Milk Hotel direct aan begin. The National lijkt me ook?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:44:39 #249
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136068491
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Agger het volgende:
Neutral Milk Hotel direct aan begin. The National lijkt me ook?
Neutral Milk Hotel was al bekend samen met Pixies en Arcade Fire.
pi_136068518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef WoD het volgende:

[..]

Neutral Milk Hotel was al bekend samen met Pixies en Arcade Fire.
Ah, ok. Dat wist ik niet. Loop beetje achter betreft het festivalnieuws.
pi_136068579
Maar wat een line-up word dit ook alweer Qotsa, Kendrick Lamar en Darkside voorbij zien komen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:53:28 #253
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136068874
Wat een line-up zeg.. Prachtig.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:54:47 #254
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:57:39 #255
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136072759
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Agger het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat wist ik niet. Loop beetje achter betreft het festivalnieuws.
Loop staat er inderdaad ook _O_
pi_136077634
quote:
Lekkah, The National wel groot daar blijkbaar?
pi_136078130
Hebben mensen hier al kaarten of andere informatie over down the rabbot hole?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 januari 2014 @ 01:32:27 #258
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136081225
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben mensen hier al kaarten of andere informatie over down the rabbot hole?
Waarom zullen we dat hebben?
  woensdag 29 januari 2014 @ 08:56:29 #259
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_136083193
quote:
Donders _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 januari 2014 @ 09:08:04 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136083378
Lijstje BKS namen komt nu de wereld in. O.a. Interpol.

Naast Franz Ferdinand komen de volgende artiesten ook naar Best Kept Secret Festival: Interpol, Babyshambles, Chvrches, George Ezra, Mogwai, The Wytches, TRAAMS, School Is Cool, Elephant Stone, Warm Soda, Jaakko Eino, Kalevi, Radkey, Pional (live), Maydien, Nils Frahm, Daryll-Ann, Childhood, Oddisee, Pink Mountaintops, Girl Band en Larry Gus.

[ Bericht 76% gewijzigd door D_A op 29-01-2014 09:13:46 ]
pi_136084006
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Waarom zullen we dat hebben?
Ja dat zou mijn 2e vraag zijn dan ja :') :D
pi_136084432
Nederlandse festivals hebben het moeilijk dus zo te zien :)

Na die line-up van Primavera had ik betere namen verwacht.
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:42:52 #263
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136085615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Nederlandse festivals hebben het moeilijk dus zo te zien :)
Ik zeg maar gewoon even niks.
pi_136086508
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:42 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Doe je wel :), sorry maar had meer van deze lichting verwacht :).
pi_136090766
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:42 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Prodigy en chiefs op paaspop 8-)
pi_136093526
Rock Werchter heeft Damon Albarn weten te strikken.
pi_136115303
Squamish Valley Music Festival: 8-10 Augustus in Squamish, British Columbia:

Arcade Fire, Eminem en Bruno Mars als headliners. Ook Arctic Monkeys, Foster the People, Lykke Li, The Roots, Broken Bells, Danny Brown, Kevin Drew, Austra, Ryan Hemsworth, Thievery Corporation, Atmosphere, The Head and the Heart, Sam Roberts Band, Mayer Hawthrone, Serena Ryder, Tokyo Police Club, Boys Noize, Gramatik, Lord Huron, Hollerado, Felix Cartal, Black Joe Lewis, Cyril Hahn, en Walk Off the Earth.

http://www.squamishfestival.com/lineup
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 januari 2014 @ 13:16:34 #268
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136132316
2manyDJs / Miss Montreal / Fritz Kalkbrenner / Chef'Special / Mr. Polska / Jett Rebel / Terror / Javier Guzman / Cut Copy / Dearworld / Gnučči / The Hard Way / The Jillionaire / Drenge / Sleepy Sun / Freddy & Bundy / Dubiosa Kolektiv / Gomes Garage Set / Digitalism DJ Set

Erbij voor Paaspop/
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 januari 2014 @ 13:19:08 #269
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136132395
Lamb of God, In Flames, Poison My Blood, By The Patient, Shadows Lie, Raven Lord, Deez Nuts, Exodus, Anthrax, Generation Kill, Ragnarok, Kataklysm, Kaira en Komah.

Nieuwe namen Graspop.
pi_136132505
Paaspop is goed bezig deze week.

2 Many Dj's _O_
pi_136134191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Paaspop is goed bezig deze week.

2 Many Dj's _O_
Er staan sowieso wel toffe dingen zeg. Jammer van Miss Montreal, Guus Meeuwis en dat soort figuren. Anders zou ik overwegen een kaartje te kopen.
Hello, my name is Oliver
pi_136134366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:14 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Er staan sowieso wel toffe dingen zeg. Jammer van Miss Montreal, Guus Meeuwis en dat soort figuren. Anders zou ik overwegen een kaartje te kopen.
Heb een hoop vrienden die gaan, ik twijfel nog (geld groeit me niet op de rug :{). Maar met The Prodigy, The Boxer Rebellion, Kaiserchiefs, 2 Many Dj's , Boys Noize, Digialism, Eelke Kleijn, Baskerville, Fritz Kalkbrenner kan ik me prima vermaken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 januari 2014 @ 15:05:17 #273
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_136135705
edit: nvm.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 januari 2014 @ 15:16:10 #274
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136136071
Red Hot Chili Peppers headliner Isle of Wight.
pi_136162474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:14 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Je ziet het langzaam inderdaad ook de goede kant opgaan met Paaspop. Ik heb hoge verwachtingen dit jaar! :D Nu nog de nacht wat beter organiseren ipv 2 uur alles dicht te gooien.

pi_136162799
Nieuw festivalletje in Eindhoven begin juni:

:9~ :9~
In the coolest little capital of the world
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:32:24 #277
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136163506
Sommige van die namen wist ik al, maar Nisennenmondai nog niet O+ Heel cool.
pi_136163912
Ken er niet veel van :@

Follakzoid zou wel eens willen zien.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:17:56 #279
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136167860
Duidelijkere afbeelding:

Weekendticket kost ¤62,50, early bird zelfs maar ¤45.
pi_136169621
Gaat de verkoop van Paaspop snel? Weekend + camping is zonder problemen zondag nog te bestellen zeker?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:24:03 #281
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136170249
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef kurk_droog het volgende:
Gaat de verkoop van Paaspop snel?
tickets@paaspop.nl

Succes.
pi_136170353
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:24 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

tickets@paaspop.nl

Succes.
Ohja, want vragen mag hier niet meer :'), het is geen GoT :') Misschien dat er mensen met ervaring zijn hier.
pi_136170419
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef kurk_droog het volgende:
Gaat de verkoop van Paaspop snel? Weekend + camping is zonder problemen zondag nog te bestellen zeker?
Prodigy dag zal vrij snel gaan verwacht ik. Verder geen ervaring met dit festival..
pi_136170538
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Prodigy dag zal vrij snel gaan verwacht ik. Verder geen ervaring met dit festival..
Voor het eerst een uitverkocht Paaspop misschien :o
pi_136170832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:30 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Voor het eerst een uitverkocht Paaspop misschien :o
Mwa geen flauw idee, Kaiser Chiefs heeft iedereen toch wel gezien ondertussen?

2 Many Dj's is dan wel weer heel mooi, maar die verkopen ook geen festivals uit denk ik.
pi_136170973
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mwa geen flauw idee, Kaiser Chiefs heeft iedereen toch wel gezien ondertussen?

2 Many Dj's is dan wel weer heel mooi, maar die verkopen ook geen festivals uit denk ik.
true. Maar de afgelopen jaren is Paaspop qua uitstraling/populariteit ook aan het groeien heb ik het gevoel. Ook het terrein zelf is altijd meer dan prima ingericht en sfeervol :)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 31 januari 2014 @ 16:11:35 #287
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136173886
Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Haim, Foals, The 1975, Kodaline en Valerie June!

Erbij voor Rock Werchter.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:16:43 #288
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136174077
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ohja, want vragen mag hier niet meer :'), het is geen GoT :') Misschien dat er mensen met ervaring zijn hier.
Sorry man, maar de kans dat iemand hier bij Paaspop werkt is toch wel heel erg klein. :D Ik had ook wel iets aardiger kunnen reageren verder, maar het is wel een beetje een rare vraag.
pi_136194193
Beste mattie gaat naar Werchter, zit ook wel te twijfelen. Beetje Damon Albarn, Arctic Monkeys, Placebo, hmmm. <3 Maarja, heb maar een beetje geld. :') BKS heeft Interpol binnengehaald. Beter kicken ze maar gewoon allemaal hun eigen gigs er uit.

Overigens iemand naar het Jailbreak Festival geweest vorig jaar? Dit jaar weer mid juni... Lijkt me wel supertof.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 februari 2014 @ 15:05:42 #290
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_136239823
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lamb of God, In Flames, Poison My Blood, By The Patient, Shadows Lie, Raven Lord, Deez Nuts, Exodus, Anthrax, Generation Kill, Ragnarok, Kataklysm, Kaira en Komah.

Nieuwe namen Graspop.
in tegenstelling tot het lijstje hierboven van Dark Angelus, zijn deze namen wel toegevoegd aan de line-up van Graspop:

Glorior Belli
In Solutide
Novembers Doom
Carach Angren
Letlive
Suicide Silence
Of Mice & Men
Dark Tranquillity
Amenra
The Church Of Pungent Stench
Candlemass
Satyricon
Gojira
Thy Art Is Murder
Buckcherry
Meshuggah
Mastodon
Alice In Chains
Anthrax
Slayer
Megadeth
Rob Zombie
pi_136275672
Isle of Wight heeft Kings Of Leon ook als headliner staan.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 februari 2014 @ 10:53:12 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136277277
pi_136277990
quote:
Deze lineup komt toch wel 1 jaar te laat?

En Foals dus headliner?
pi_136278028
http://2014.bestival.net/line-up

Beck er dus ook bij, dat is dan weer wel ok.
pi_136282515
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
http://2014.bestival.net/line-up

Beck er dus ook bij, dat is dan weer wel ok.
En Outkast!
pi_136290198
Voor de noorderlingen hier, The Hives staan op Bevrijdingsfestival 2014 in Groningen.
pi_136298734
Arctic Monkeys headlinen Leeds/Reading.
pi_136298823
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys headlinen Leeds/Reading.
En stuur SBTRKT maar door naar Lowlands!
pi_136298950
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:14 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

En stuur SBTRKT maar door naar Lowlands!
Wat zijn de volledige namen? De website ligt er uit.

Edit: Zo te zien Arctic Monkeys, The 1975, Courteeners, You Me At Six, SBTRKT, Warpaint, Netsky, Anie Mac, Architects, Issues, Pusha T, Krept & Konan, Royal Blood & Hozier.

Doe mij maar Courteeners, SBTRKT, Warpaint en Pusha T naar Lowlands. Maar ook geen geweldige lichting dit.

[ Bericht 22% gewijzigd door indiaantje89 op 03-02-2014 20:25:18 ]
pi_136299433
Warpaint lijkt me wel een zekerheidje voor Lowlands
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 februari 2014 @ 20:43:26 #301
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136300370
Op mooie poster.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties