Kan iemand mij vertellen wie 'Zedd' is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Martin Garrix staat ook hoog op het affiche, wat een hitje al niet kan doen zeg.
Zedd is een Wobopbopp Boemm Tuduu artiest. Dubstep dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wie 'Zedd' is?
Vind het verder wat tegenvallen eigenlijk.
Ja de Muse haat lijkt groot te zijn bij veel zogenaamde "muziek liefhebbers". Blijft voor mij toch een band van formaat, en de 4x dat ik gezien heb altijd in voor een top show.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pitchfork die weigert Muse te noemen in hun persbericht
Dat zal Reading/T in The Park/Bestival wel worden of iets in die trend. Of Glasto, kan zomaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Muse doet één Amerikaans (Coachella) en één Europees festival. Dat zie ik in NL niet gebeuren iig.
Pfft, Pitchfork... hipster volk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op festivalinfo.nl staat Muse ook niet in het nieuwsberichtjequote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die nemen dan ook vaak klakkeloos wat informatie over, ook al staan er fouten in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op festivalinfo.nl staat Muse ook niet in het nieuwsberichtje
Je kent Groove Armada niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Vanaf Carl Cox stopte ik met namen kennen.
O ken dat logo niet eensquote:
Kasabian heeft nog wat goed te maken voor de 2012 editie. Al vond ik ze dat zelfde jaar op Lowlands wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Fuszy het volgende:
Kasabian
NEW DATE FOR 2014: The boys will be headlining Le Rock Dans Tous Ses Etats festival in Evreux, France.
27 & 28 juni.
Wellicht wat voor Pinkpop of werchter
Geen idee of dit al bekend was. Zag het op de facebook pagina van Kasabian verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |