Dat ook jaquote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat die teveel vragen voor PP. Mar Goffert zou mooi zijn.
die neptourposter, met onderaan een url die niet werkt?quote:Op maandag 30 december 2013 18:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Geruchten gaan dat AC/DC weer gaat touren en 9 juli in Sportpaleis spelen. Benieuwd of het waar is, en of ze naar NL komen. Wellicht Pinkpop of Goffert?
Nee die is overduidelijk nep. Daar stond Rotterdam als venue op. Dat zie ik niet gebeuren al hoewel ik het Ahoy wel gun.quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
die neptourposter, met onderaan een url die niet werkt?
die nepposter had ze ook op 9 juli in het Sportpaleis staan. Meerdere bronnen die allemaal weer naar dezelfde nepposter terug te leiden zijn, gok ik.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee die is overduidelijk nep. Daar stond Rotterdam als venue op. Dat zie ik niet gebeuren al hoewel ik het Ahoy wel gun.
Het laatste nieuws uit België schijnt meerderen bronnen te hebben. Het natuurlijk wat vaag, maar goed gerucht is gerucht.
Tsja ik neem aan dat zo'n nieuwsblad ook wel inziet dat die poster nep was. De poster kan natuurlijk ook weer gemaakt zijn na de geruchten. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
die nepposter had ze ook op 9 juli in het Sportpaleis staan. Meerdere bronnen die allemaal weer naar dezelfde nepposter terug te leiden zijn, gok ik.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Today ATP is proud to reveal Portishead (July 11th) & Interpol (July 12th) as the first headline acts for ATP Iceland 2014! Neither act has performed in the country before, and ATP Iceland is very happy to be the first to bring them over.
In addition to this, Icelandic acts Sóley, For a Minor Reflection, Samaris, Low Roar, and Mammút will be playing, and over the coming weeks we have a large selection of more international & Icelandic acts to be added as well.
Mooie namen.
evenals Splendid, Navarone, Andy Frasco, Sandra van Nieuwland, Digitzz, Adje, MC Fit, DJ Thomasquote:
Matig...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
evenals Splendid, Navarone, Andy Frasco, Sandra van Nieuwland, Digitzz, Adje, MC Fit, DJ Thomas
Newson, DJ Marco V., Knarsetand, Black Bottle Riot, “77, Afterpartees en Coldplace
The Black Lips is nice!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:26 schreef portie het volgende:
Voor Le Guess Who Maty Day :
We're thrilled to announce new names for 2014's Le Guess Who? May Day festival: The Black Lips, Scott & Charlene's Wedding, and The War On Drugs.
Naast NMH.
Summer Sonic ook nog gelijk met Lowlands? Dan gaat lowlands het wel heel lastig krijgen om een goed festival neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef chansadres het volgende:
Arctic Monkeys will headline Summer Sonic Festival in Tokyo & Osaka, Japan over the weekend of the 16th & 17th August 2014.
Door te strepen dus voor Lowlands
Was vorig jaar wel een van de beste! Na hun tweede album eigenlijk uit het oog verloren. Vorig jaar BKS gedaan. Damien Rice stond op mijn bucketlist en je weet niet wanneer die weer eens langskomt. Samen met de prijs een mooi weekend en daar stonden de AM. Eerder gezien op Lowlands in begin van de zeroes enkele keren en het was altijd zo statisch. 4 harken zonder emotie. Maar wat is ie toch een showmannetje geworden. Laat maar komen op Pinkpop. Het ziet er naar uit dat ik dan toch maar weer eens naar Landgraaf afzak (aj, had nooit meer gedacht dat ik dat zou zeggen....)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
2011 was er al vrij veel gezeur dat er "alweer de Monkeys" er stonden.
Dus AM komt weer met bevestigingen, vandaag Pinkpop dan toch?
Vind ook niks mis met de Arctic Monkeys, hebben zichzelf gewoon naar een headliner positie gespeeld zonder al te commercieel te doen. Dat is best knap in deze tijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Was vorig jaar wel een van de beste! Na hun tweede album eigenlijk uit het oog verloren. Vorig jaar BKS gedaan. Damien Rice stond op mijn bucketlist en je weet niet wanneer die weer eens langskomt. Samen met de prijs een mooi weekend en daar stonden de AM. Eerder gezien op Lowlands in begin van de zeroes enkele keren en het was altijd zo statisch. 4 harken zonder emotie. Maar wat is ie toch een showmannetje geworden. Laat maar komen op Pinkpop. Het ziet er naar uit dat ik dan toch maar weer eens naar Landgraaf afzak (aj, had nooit meer gedacht dat ik dat zou zeggen....)
Wolf Alice is wel leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Op 9 en 10 mei vindt de volgende editie van London Calling plaats, is vanmorgen bekend gemaakt. Ook de eerste zeven namen voor de line-up zijn een feit: Desperate Journalist, Wolf Alice, Arthur Beatrice, The Delta Riggs, Ice Hoir, Proper Ornaments en Hospitality.
Een dagkaart kost 20 euro en een passe-partout 35 euro. De voorverkoop start 11 januari.
Het is Ice Choir. En het is verdomme een partij cool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Op 9 en 10 mei vindt de volgende editie van London Calling plaats, is vanmorgen bekend gemaakt. Ook de eerste zeven namen voor de line-up zijn een feit: Desperate Journalist, Wolf Alice, Arthur Beatrice, The Delta Riggs, Ice Hoir, Proper Ornaments en Hospitality.
Een dagkaart kost 20 euro en een passe-partout 35 euro. De voorverkoop start 11 januari.
Tegenvaller dan toch wel!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Zodadelijk komt Pinkpop met een nieuwe naam. Ik gok de Arctic Monkeys.
Niet dus: Rudimental
Denk dat Arctic Monkeys helemaal geen festival meer gaat doen in NL. Of misschien Down The Rabbit Hole nog....quote:
Pinkpop ligt nog wel het meest voor de hand. Hebben nog altijd twee headliners nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat Arctic Monkeys helemaal geen festival meer gaat doen in NL. Of misschien Down The Rabbit Hole nog....
Maar Pinkpop zie ik niet meer gebeuren, anders hadden ze het toch wel bekend gemaakt dacht ik zo. Of ze bewaren nog iets voor de persconferentie.
Kan iemand mij vertellen wie 'Zedd' is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Martin Garrix staat ook hoog op het affiche, wat een hitje al niet kan doen zeg.
Zedd is een Wobopbopp Boemm Tuduu artiest. Dubstep dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wie 'Zedd' is?
Vind het verder wat tegenvallen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |