'alle gewilde namen' ?quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef chansadres het volgende:
Dit jaar sleept toch Pinkpop alle gewilde namen even binnen. En de anderen hebben aparte concerten in Nederland gepland. Misschien dit jaar toch maar naar Landgraaf afzakken.
Mjah, ik snap je kreet dan niet echt. Pearl Jam wilde Pinkpop graag hebben, maar lukte niet. Dus het is niet zo dat Pinkpop even alles pakt dit jaar. Er tourt gewoon erg veel, dus het is mooi dat we dit jaar verwend worden met grote bands die eigen shows geven of op festivals staan.quote:Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef chansadres het volgende:
Arcade Fire was ontzettend gewild onder alle festivals.
Pearl Jam speelt bijvoorbeeld in Ziggo Dome ipv een festival.
Inderdaad ook mijn gedacht, dan liever iets als een van Dik Hout of iets dergelijks. Is een keer wat anders dan GE.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Tokus het volgende:
ze vallen wel weer heel erg in herhaling.
Denk eigen showtje dan, wellicht inderdaad Goffert met nog wat bandjes. Zonde zoiets op Pinkpop te zetten, zeker als ze niet afsluitenquote:Op maandag 30 december 2013 18:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Geruchten gaan dat AC/DC weer gaat touren en 9 juli in Sportpaleis spelen. Benieuwd of het waar is, en of ze naar NL komen. Wellicht Pinkpop of Goffert?
Denk dat die teveel vragen voor PP. Mar Goffert zou mooi zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk eigen showtje dan, wellicht inderdaad Goffert met nog wat bandjes. Zonde zoiets op Pinkpop te zetten, zeker als ze niet afsluiten
Dat ook jaquote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat die teveel vragen voor PP. Mar Goffert zou mooi zijn.
die neptourposter, met onderaan een url die niet werkt?quote:Op maandag 30 december 2013 18:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Geruchten gaan dat AC/DC weer gaat touren en 9 juli in Sportpaleis spelen. Benieuwd of het waar is, en of ze naar NL komen. Wellicht Pinkpop of Goffert?
Nee die is overduidelijk nep. Daar stond Rotterdam als venue op. Dat zie ik niet gebeuren al hoewel ik het Ahoy wel gun.quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
die neptourposter, met onderaan een url die niet werkt?
die nepposter had ze ook op 9 juli in het Sportpaleis staan. Meerdere bronnen die allemaal weer naar dezelfde nepposter terug te leiden zijn, gok ik.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee die is overduidelijk nep. Daar stond Rotterdam als venue op. Dat zie ik niet gebeuren al hoewel ik het Ahoy wel gun.
Het laatste nieuws uit België schijnt meerderen bronnen te hebben. Het natuurlijk wat vaag, maar goed gerucht is gerucht.
Tsja ik neem aan dat zo'n nieuwsblad ook wel inziet dat die poster nep was. De poster kan natuurlijk ook weer gemaakt zijn na de geruchten. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
die nepposter had ze ook op 9 juli in het Sportpaleis staan. Meerdere bronnen die allemaal weer naar dezelfde nepposter terug te leiden zijn, gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |