abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135439040
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Stromae heeft blijkbaar zichzelf bevestigd voor Werchter (Zondag).

Maar goed, die was ook overduidelijk dat hij naar Werchter zou komen.
Nu ook bevestigd door Werchter
Feyenoord Rotterdam
pi_135443200
Outkast will return to the stage with a full festival run of over 40 dates to celebrate 20 years since Southernplayalisticadillacmuzik!

"Returning to the stage together is the most exciting way for us to thank everyone for their 20 years of supporting Outkast.” – Andre 3000

"I'm looking forward to rocking the stage with my Bro Ski and to all the fans - stank you smelly much, this is for y'all!" – Big Boi

Stay tuned for dates! #Outkast20 - Team Outkast

Zouden ze NL dan toch aandoen?
pi_135454828

En waar ook mening mens blij mij is dat die gaan touren deze zomer: Television.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:34:17 #104
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135455978
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef indiaantje89 het volgende:
En waar ook mening mens blij mij is dat die gaan touren deze zomer: Television.
_O_
pi_135456047
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

_O_
Moet me er nog in verdiepen, maar Marquee Moon schijnt een klassieker te zijn. Nog wel ver voor mijn tijd :P.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 13 januari 2014 @ 22:20:20 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135459124
Verder waardeloos rijtje natuurlijk B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_135471193
Airbourne, The Fratellis, Red Fang, Benny Rodriques, The Experimental Tropic Blues Band, Taymir, Paceshifters, Condor Gruppe, Go Back To The Zoo, My Baby, Zombie Nation, La Pegatina, Sven Hammond Soul, Babylon Circus, ’77, Feest DJ Ruud, Patrick Lehman en Bart B More zijn de eerste namen voor Zwarte Cross.

In totaal zullen er uiteindelijk meer dan 200 bands en ruim 800 theaterartiesten optreden naast de verschillende stuntteams en het programma op en langs de crossbaan. Vorig jaar trok de Zwarte Cross meer dan 160.000 bezoekers naar het Achterhoekse Lichtenvoorde. De voorverkoop voor de editie 2014 is reeds begonnen.

La Pegatina is ons land ook niet meer uit te slaan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:37:32 #108
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:26:04 #109
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135475806
Avenged Sevenfold voor Pinkpop. Hahaha.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:57:09 #110
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:17:32 #111
134538 chansadres
Black & White
pi_135482541
Toekomst Brabant Open Air onzeker

Vind ik niet raar. Laatste jaren kwam ik binnen voor een habbekrats. Vorig jaar zelfs 3 euro per ticket betaald. Maar wel grote namen zoals Ed Kowalczyk. Dan krijg je dat...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_135492465
Dít is een line-up:

19-22 juni, Firefly Music Festival in Dover, Delaware (vlakbij Washington en New York). Outkast headliner. Weinig tot geen kans dat deze acts op Best Kept Secret zullen staan:

quote:
A Great Big World
A-Trak
Aer
The Airborne Toxic Event
American Authors
Amos Lee
Andrew Belle
Arctic Monkeys
Asaf Avidan
Bad Things
Band Of Horses
Basic Vacation
Bleachers
Breach The Summit
Bronze Radio Return
Cage The Elephant
Cash Cash
Chance The Rapper
Cherub
Childish Gambino
Christian Porter
City And Colour
Courrier
Courtney Barnett
Cruiser
Dan Croll
Foo Fighters
G-Eazy
Gemini Club
Geographer
Girl Talk
Goldroom
Gregory Alan Isakov
Griswolds
Grouplove
Haerts
Hey Rosetta!
High Highs
Holychild
Hunter Hunted
Imagine Dragons
Iron & Wine
Jack Johnson
Jake Bugg
John & Jacob
Johnnyswim
Kaiser Chiefs
Kodaline
Kongos
Little Comets
Little Daylight
Local Natives
Lucius
Magic Man
Martin Garrix
Mean Lady
Misterwives
MS MR
New Politics
New Sweden
NONONO
Outkast
Phantogram
Phosphorescent
Pigpen Theatre Co
Portugal. The Man
Pretty Lights
RAC
Royal Teeth
Saints Of Valory
Salva
San Fermin
Shakey Graves
Sir Sly
Sky Ferreira
Sleeper Agent
Sleigh Bells
Smallpools
Son Lux
Step Rockets
Stop Light
Observations
Tegan And Sara
The Ceremonies
The Colourist
The Lumineers
The Mowgli’s
The Weeks
The White Panda
The Wild Feathers
Third Eye Blind
Tune-Yards
Twenty One Pilots
Typhoon
Unlikely Candidates
Vance Joy
Vic Mensa
Walk Off The Earth
Washed Out
Weezer
White Denim
Wild Child
Wild Cub
X Ambassadors
Young The Giant
Ziggy
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 20:31:44 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135493014
Line Upje hoor _O_
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:43:52 #114
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_135493690
White Denim _O_.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:46:40 #115
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135493851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:43 schreef BoerBert het volgende:
White Denim _O_.
Dat is zo ook wel echt de enige artiest uit dat lijstje die ik graag op BKS had willen zien. Erg weinig afwisseling in dat lijstje verder.
pi_135495114
Benieuwd of Foo Fighters ook nog tussendoor naar Europa komen? Zal wel niet.
pi_135495839
Best Kept Secret grijpt in ieder geval mis met vele rap-hypes van het moment, geen Chance The Rapper, geen Childish Gambino, geen Vic Mensa... Vond Danny Brown die de vrijdag opende (?) in 2013 erg goed werken. Viel me op dat het publiek er gelijk al aardig voor aan het gaan was. Je zag wat mij betreft daar gelijk het verschil in doelgroep tussen iets als Lowlands en Best Kept Secret, hoop dat ze die lijn kunnen voortzetten.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:41:33 #118
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135497009
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Aisumasen het volgende:
Best Kept Secret grijpt in ieder geval mis met vele rap-hypes van het moment, geen Chance The Rapper, geen Childish Gambino, geen Vic Mensa... Vond Danny Brown die de vrijdag opende (?) in 2013 erg goed werken. Viel me op dat het publiek er gelijk al aardig voor aan het gaan was. Je zag wat mij betreft daar gelijk het verschil in doelgroep tussen iets als Lowlands en Best Kept Secret, hoop dat ze die lijn kunnen voortzetten.
Tyler en Danny Brown. Als je het dan toch over rappers met een hype eromheen hebt... :?

Childish Gambino heeft een vrij zwak album uitgebracht in 2011, zijn laatste werk komt pas van 2 maanden terug. Voor de muzikale kwaliteit hoef je het in ieder geval niet te doen. Verder ken ik Vic Mensa niet goed maar die heeft nou ook niet echt een berg werk uitgebracht waardoor je zou kunnen verwachten dat die geboekt moet worden. Chance, the Rapper bracht zijn mixtape uit op 30 april, en daarvoor was hij echt niet zo bekend dat je het BKS kwalijk kunt nemen dat ze hem niet geboekt hebben.
pi_135497783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Aisumasen het volgende:
Kendrick Lamar was vorig jaar toch een flinke hype? Werkte prima op Lowlands.
pi_135498548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Tyler en Danny Brown. Als je het dan toch over rappers met een hype eromheen hebt... :?

Childish Gambino heeft een vrij zwak album uitgebracht in 2011, zijn laatste werk komt pas van 2 maanden terug. Voor de muzikale kwaliteit hoef je het in ieder geval niet te doen. Verder ken ik Vic Mensa niet goed maar die heeft nou ook niet echt een berg werk uitgebracht waardoor je zou kunnen verwachten dat die geboekt moet worden. Chance, the Rapper bracht zijn mixtape uit op 30 april, en daarvoor was hij echt niet zo bekend dat je het BKS kwalijk kunt nemen dat ze hem niet geboekt hebben.
Ik geloof dat we langs elkaar heen posten. Het was geen kritiek. Ik zei juist dat ik (iets als) Danny Brown zo goed vond werken, en de reactie van het publiek mij deugd deed. Precies wat zo leuk was aan Best Kept Secret vorig jaar, want op bijvoorbeeld Lowlands moet de organisatie en het publiek niets meer van rap hebben. Dat ze misgrijpen met die genoemde acts stond daar los van, en is alleen maar jammer.

Maar als we dan toch zo beginnen: Chance had natuurlijk vorig jaar op Lowlands moeten staan, deed gewoon Reading/Leeds en Rock en Seine. Wat dat betreft loopt Lowlands sinds de laatste edities altijd één jaar achter.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Kendrick Lamar was vorig jaar toch een flinke hype? Werkte prima op Lowlands.
Die stond op de juiste tijd op de juiste plek, maar was wel echt al de hype voorbij. Album was uit 2012. 3 keer gezien in één week in augustus, lol... Een erg veilige keuze, want voor de rest moet Lowlands niets meer van hiphop-gerelateerde muziek hebben.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:14:41 #121
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135499030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik geloof dat we langs elkaar heen posten. Het was geen kritiek. Ik zei juist dat ik (iets als) Danny Brown zo goed vond werken, en de reactie van het publiek mij deugd deed. Precies wat zo leuk was aan Best Kept Secret vorig jaar, want op bijvoorbeeld Lowlands moet de organisatie en het publiek niets meer van rap hebben. Dat ze misgrijpen met die genoemde acts stond daar los van, en is alleen maar jammer.

Maar als we dan toch zo beginnen: Chance had natuurlijk vorig jaar op Lowlands moeten staan, deed gewoon Reading/Leeds en Rock en Seine. Wat dat betreft loopt Lowlands sinds de laatste edities altijd één jaar achter.
Ah, zo. Ik dacht dat je bedoelde dat BKS naast de gehypete rappers greep afgelopen jaar.

Verder ben ik het met je eens dat Chance op Lowlands had mogen staan maar verder ben ik totaal niet bezig met wat er gebeurt op dat festival. Geen idee wat er afgelopen jaar stond (op wat dingen als XXYYXX na, die volgens mij zelfs nog af moest zeggen) of wat er voor komende editie al bekend is.
pi_135500542
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ah, zo. Ik dacht dat je bedoelde dat BKS naast de gehypete rappers greep afgelopen jaar.

Verder ben ik het met je eens dat Chance op Lowlands had mogen staan maar verder ben ik totaal niet bezig met wat er gebeurt op dat festival. Geen idee wat er afgelopen jaar stond (op wat dingen als XXYYXX na, die volgens mij zelfs nog af moest zeggen) of wat er voor komende editie al bekend is.
Nee, integendeel, en het leek allemaal erg op z'n plek daar. Tof festival. Bracht m'n hoop in de op muziek gefocuste festivals weer een beetje terug.

Moet eerlijk zeggen dat het Nederlandse publiek die zomer weinig aan Chance gemist heeft op live-vlak, politiek correct gezegd een ruwe diamant :P.
  woensdag 15 januari 2014 @ 07:59:42 #123
134538 chansadres
Black & White
pi_135509124
Voor Pinkpop kunnen we dus de Foo Fighters, Arctic Monkeys en Jack Johnson doorstrepen. Foo Fighters weer op Lowlands?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_135509789
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:59 schreef chansadres het volgende:
Voor Pinkpop kunnen we dus de Foo Fighters, Arctic Monkeys en Jack Johnson doorstrepen. Foo Fighters weer op Lowlands?
Zie ik niet gebeuren, denk dat ze Juli Werchter aan doen en daarna door naar Glasto?

MIsschien een losse show in NL (Goffert?)
pi_135510433
Als het al een volledige tour wordt, voor zover ik weet zijn ze nog met een album bezig wat niet voor de zomer klaar zou zijn?
pi_135514040
Interview met de mensen achter BKS/Indian Summer Festival:

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ans-FKP-Scorpio.html
pi_135514676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview met de mensen achter BKS/Indian Summer Festival:

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ans-FKP-Scorpio.html
Oh nice! Thanks for sharen ga ik is even lezen. :)
Voor relevante muziek: An Unknown Sound
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:58:12 #128
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135516195
Ik had nog niet gehoord dat The War on Drugs, Black Lips en Scott & Charlene's Wedding toegevoegd waren voor de Le Guess Who Mayday 2014-lineup.

http://www.leguesswho.nl/(...)nnounced+for+May+Day
pi_135518545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had nog niet gehoord dat The War on Drugs, Black Lips en Scott & Charlene's Wedding toegevoegd waren voor de Le Guess Who Mayday 2014-lineup.

Dat is niet mis. :9~
Toch maar eens kijken of ik mijn geplande bezigheden voor die dag niet kan verplaatsen.
In the coolest little capital of the world
pi_135518647
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Darkestrah het volgende:

Heb al kaarten, ik hoop dat ze niet verlappen met NMH, maar die kans is best aanwezig.
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:04:11 #131
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135518678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Heb al kaarten, ik hoop dat ze niet verlappen met NMH, maar die kans is best aanwezig.
Alles wat er naast NMH staat vind ik al mooi meegenomen. Niet de meest gewaagde boekingen verder, maar zeker the War On Drugs vind ik live erg cool. S&CW vind ik op plaat erg leuk maar live nog niet gezien.
pi_135522618
Ook al zo'n toffe line-up (onder de headliners), New York’s Governors Ball Music Festival. Vrijwel zeker géén Pinkpop voor:

OutKast, Jack White, en Vampire Weekend als headliners. Damon Albarn, Phoenix, TV on the Radio, Julian Casablancas, James Blake, Disclosure, Interpol, Foster the People, The Kills, Grimes, Spoon, Neko Case, Empire of the Sun, Tyler the Creator, Earl Sweatshirt, Childish Gambino, Janelle Monáe, Kurt Vile, Chance the Rapper, Jenny Lewis, Broken Bells, Sleigh Bells, Washed Out, AlunaGeorge, Run the Jewels (El-P+Killer Mike), Deafheaven, Banks, SKATERS, Wild Belle, Bastille, The Head and the Heart, The Naked and Famous, Fitz and the Tantrums, RJD2, Tanlines, Diarrhea Planet, La Roux en The Glitch Mob.
pi_135522808
Ben toch benieuwd waar BKS mee gaat komen, lijkt erop dat er veel in Amerika zit in Juni.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:57:38 #134
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135522869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef WoD het volgende:
Ben toch benieuwd waar BKS mee gaat komen, lijkt erop dat er veel in Amerika zit in Juni.
Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze gaan doen hoor, eerste namen laten nog te weinig zien welke kant ze op willen.
pi_135522986
Zelfde geld ook voor Down The Rabbit Hole. Heb het idee Pinkpop er ook goed aan gedaan heeft om iedere week 1 naam bekend te maken.

Je komt continu wel voor in de social media en dergelijke. Bij BKS duurt het vrij lang, en heb je het idee dat ze nog flink zoekende zijn.

Hoop dat die gewoon komen met Phoenix, The National en Massive Attack of zoiets.
pi_135523167
The National verwacht ik wel eigenlijk, maar dan heb je Elbow / The National / en nog een onbekende headliner. Is niet iets waar ik een kaartje voor zal kopen, al beviel vorig jaar erg goed.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:05:34 #137
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523195
Ik denk dat BKS hun main stage headliners wel bekend gemaakt heeft. Dus ik zou er niet overheen bieden.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_135523244
"Maar wacht, er is meer!" Hangout Music Fest, Alabama, midden-mei:

quote:
• The Black Keys
• The Killers
• Outkast
• Jack Johnson

• Queens of the Stone Age
• Pretty Lights
• The Avett Brothers
• Modest Mouse
• The Flaming Lips
• STS9
• Wiz Khalifa
• Zedd
• Childish Gambino
• Amos Lee
• Conor Oberst
• Tegan and Sara
• Portugal The Man
• Fitz and the Tantrums
• Capital Cities
• Needtobreathe
• Boys Noize
• Bloody Beetroots
• Ingrid Michaelson
• Blackberry Smoke
• Trombone Shorty & Orleans Avenue
• Bastille
• Chance The Rapper
• Soja
• Allen Stone
• The 1975
• ALO

• Claude VonStroke
• Los Lobos
• Andrew W.K.
• Black Lips
• Moon Taxi
• Little Green Cars
• Tom Odell
• Balkan Beat Box
• Valerie June
• Brodinski
• Wild Belle
• RAC
• Daedelus
• Robert DeLong
• heRobust
• RDGLDGRN
• Shakey Graves
• Bronze Radio Return
• Wild Cub
• Le1f
• Reignwolf
• Gemini Club
• The Wans
• Diarrhea Planet
• Bad Suns
• Desert Noises
• John and Jacob
• Ethan Tucker
• Mystery Skulls
• The Lonely Biscuits
• Los Colognes
• Bagheera
• Dugas
http://lineup.hangoutmusicfest.com/ Zit weinig Europese dingen in de weg, toch?
pi_135523437
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat BKS hun main stage headliners wel bekend gemaakt heeft. Dus ik zou er niet overheen bieden.
Jij denkt Elbow, Pixies, Belle & Sebastian headliners ofzo? Nee dat lijkt me niet.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:14:35 #140
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:13 schreef WoD het volgende:

[..]

Jij denkt Elbow, Pixies, Belle & Sebastian headliners ofzo? Nee dat lijkt me niet.
Zou me niks verbazen. Al sluit ik The National idd ook niet uit ipv 1 van die 3 (dan denk ik zelf aan B&S als subheadliner. Elbow en Pixies zijn wel afsluiters.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:18:49 #141
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523628
Maargoed, het is ook afhankelijk van nieuwe indelingen en de 5000 extra capaciteit.
Maar dat zijn er dan alsnog 30000 minder dan een Lowlands, dus je moet ook niet gelijk met Alpha-headliners gaan strooien. Ze hebben ook vorig jaar iets dieper in de buidel getast om het festival gelijk op de kaart te zetten.
pi_135523652
B&S en Elbow staan op dezelfde dag. Elbow is daarvan de afsluiter lijkt me.

Vrijdag staan de Pixies er maar twijfel of dit headliners zijn?

Zaterdag is alleen Metronomy nog bekend gemaakt.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 januari 2014 @ 16:19:53 #143
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135523664
Massive Attack & National gaan beide wel festival shows doen.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 januari 2014 @ 16:20:40 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135523681
Linkin Park wordt op PP verwacht trouwens. Aldus pinkpopcentral.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:22:15 #145
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523735
Pixies verkopen natuurlijk wel HMH en paar keer Paradiso uit, dat zag ik een Damien Rice bijvoorbeeld niet doen. Wie was vorig jaar ook alweer de zondagafsluiter? Kan het me niet meer herinneren.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 januari 2014 @ 16:22:46 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135523749
Die schele toch?
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:22:54 #147
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135523753
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pixies verkopen natuurlijk wel HMH en paar keer Paradiso uit, dat zag ik een Damien Rice bijvoorbeeld niet doen. Wie was vorig jaar ook alweer de zondagafsluiter? Kan het me niet meer herinneren.
Sigur Rós
pi_135523754
Sígur Rós
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:23:53 #149
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_135523786
Ohja, ook een Grolsch-headliner, Lowlands-wise gezien. Ik denk dat de Monkeys er vorig jaar wel een beetje uitsprongen qua grootte.
pi_135523834
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, ook een Grolsch-headliner, Lowlands-wise gezien. Ik denk dat de Monkeys er vorig jaar wel een beetje uitsprongen qua grootte.
Bwah, Sígur Rós kan Alpha nu ook aan hoor.

Nu we het daar toch over hebben, Nine Inch Nails op BKS zou ook zomaar een optie kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')