Nu ook bevestigd door Werchterquote:Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Stromae heeft blijkbaar zichzelf bevestigd voor Werchter (Zondag).
Maar goed, die was ook overduidelijk dat hij naar Werchter zou komen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef indiaantje89 het volgende:
En waar ook mening mens blij mij is dat die gaan touren deze zomer: Television.
Moet me er nog in verdiepen, maar Marquee Moon schijnt een klassieker te zijn. Nog wel ver voor mijn tijdquote:
quote:A Great Big World
A-Trak
Aer
The Airborne Toxic Event
American Authors
Amos Lee
Andrew Belle
Arctic Monkeys
Asaf Avidan
Bad Things
Band Of Horses
Basic Vacation
Bleachers
Breach The Summit
Bronze Radio Return
Cage The Elephant
Cash Cash
Chance The Rapper
Cherub
Childish Gambino
Christian Porter
City And Colour
Courrier
Courtney Barnett
Cruiser
Dan Croll
Foo Fighters
G-Eazy
Gemini Club
Geographer
Girl Talk
Goldroom
Gregory Alan Isakov
Griswolds
Grouplove
Haerts
Hey Rosetta!
High Highs
Holychild
Hunter Hunted
Imagine Dragons
Iron & Wine
Jack Johnson
Jake Bugg
John & Jacob
Johnnyswim
Kaiser Chiefs
Kodaline
Kongos
Little Comets
Little Daylight
Local Natives
Lucius
Magic Man
Martin Garrix
Mean Lady
Misterwives
MS MR
New Politics
New Sweden
NONONO
Outkast
Phantogram
Phosphorescent
Pigpen Theatre Co
Portugal. The Man
Pretty Lights
RAC
Royal Teeth
Saints Of Valory
Salva
San Fermin
Shakey Graves
Sir Sly
Sky Ferreira
Sleeper Agent
Sleigh Bells
Smallpools
Son Lux
Step Rockets
Stop Light
Observations
Tegan And Sara
The Ceremonies
The Colourist
The Lumineers
The Mowgli’s
The Weeks
The White Panda
The Wild Feathers
Third Eye Blind
Tune-Yards
Twenty One Pilots
Typhoon
Unlikely Candidates
Vance Joy
Vic Mensa
Walk Off The Earth
Washed Out
Weezer
White Denim
Wild Child
Wild Cub
X Ambassadors
Young The Giant
Ziggy
Dat is zo ook wel echt de enige artiest uit dat lijstje die ik graag op BKS had willen zien. Erg weinig afwisseling in dat lijstje verder.quote:
Tyler en Danny Brown. Als je het dan toch over rappers met een hype eromheen hebt...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Aisumasen het volgende:
Best Kept Secret grijpt in ieder geval mis met vele rap-hypes van het moment, geen Chance The Rapper, geen Childish Gambino, geen Vic Mensa... Vond Danny Brown die de vrijdag opende (?) in 2013 erg goed werken. Viel me op dat het publiek er gelijk al aardig voor aan het gaan was. Je zag wat mij betreft daar gelijk het verschil in doelgroep tussen iets als Lowlands en Best Kept Secret, hoop dat ze die lijn kunnen voortzetten.
Kendrick Lamar was vorig jaar toch een flinke hype? Werkte prima op Lowlands.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:20 schreef Aisumasen het volgende:
Best Kept Secret grijpt in ieder geval mis met vele rap-hypes van het moment, geen Chance The Rapper, geen Childish Gambino, geen Vic Mensa... Vond Danny Brown die de vrijdag opende (?) in 2013 erg goed werken. Viel me op dat het publiek er gelijk al aardig voor aan het gaan was. Je zag wat mij betreft daar gelijk het verschil in doelgroep tussen iets als Lowlands en Best Kept Secret, hoop dat ze die lijn kunnen voortzetten.
Ik geloof dat we langs elkaar heen posten. Het was geen kritiek. Ik zei juist dat ik (iets als) Danny Brown zo goed vond werken, en de reactie van het publiek mij deugd deed. Precies wat zo leuk was aan Best Kept Secret vorig jaar, want op bijvoorbeeld Lowlands moet de organisatie en het publiek niets meer van rap hebben. Dat ze misgrijpen met die genoemde acts stond daar los van, en is alleen maar jammer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Tyler en Danny Brown. Als je het dan toch over rappers met een hype eromheen hebt...![]()
Childish Gambino heeft een vrij zwak album uitgebracht in 2011, zijn laatste werk komt pas van 2 maanden terug. Voor de muzikale kwaliteit hoef je het in ieder geval niet te doen. Verder ken ik Vic Mensa niet goed maar die heeft nou ook niet echt een berg werk uitgebracht waardoor je zou kunnen verwachten dat die geboekt moet worden. Chance, the Rapper bracht zijn mixtape uit op 30 april, en daarvoor was hij echt niet zo bekend dat je het BKS kwalijk kunt nemen dat ze hem niet geboekt hebben.
Die stond op de juiste tijd op de juiste plek, maar was wel echt al de hype voorbij. Album was uit 2012. 3 keer gezien in één week in augustus, lol... Een erg veilige keuze, want voor de rest moet Lowlands niets meer van hiphop-gerelateerde muziek hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kendrick Lamar was vorig jaar toch een flinke hype? Werkte prima op Lowlands.
Ah, zo. Ik dacht dat je bedoelde dat BKS naast de gehypete rappers greep afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik geloof dat we langs elkaar heen posten. Het was geen kritiek. Ik zei juist dat ik (iets als) Danny Brown zo goed vond werken, en de reactie van het publiek mij deugd deed. Precies wat zo leuk was aan Best Kept Secret vorig jaar, want op bijvoorbeeld Lowlands moet de organisatie en het publiek niets meer van rap hebben. Dat ze misgrijpen met die genoemde acts stond daar los van, en is alleen maar jammer.
Maar als we dan toch zo beginnen: Chance had natuurlijk vorig jaar op Lowlands moeten staan, deed gewoon Reading/Leeds en Rock en Seine. Wat dat betreft loopt Lowlands sinds de laatste edities altijd één jaar achter.
Nee, integendeel, en het leek allemaal erg op z'n plek daar. Tof festival. Bracht m'n hoop in de op muziek gefocuste festivals weer een beetje terug.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik dacht dat je bedoelde dat BKS naast de gehypete rappers greep afgelopen jaar.
Verder ben ik het met je eens dat Chance op Lowlands had mogen staan maar verder ben ik totaal niet bezig met wat er gebeurt op dat festival. Geen idee wat er afgelopen jaar stond (op wat dingen als XXYYXX na, die volgens mij zelfs nog af moest zeggen) of wat er voor komende editie al bekend is.
Zie ik niet gebeuren, denk dat ze Juli Werchter aan doen en daarna door naar Glasto?quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:59 schreef chansadres het volgende:
Voor Pinkpop kunnen we dus de Foo Fighters, Arctic Monkeys en Jack Johnson doorstrepen. Foo Fighters weer op Lowlands?
Oh nice! Thanks for sharen ga ik is even lezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview met de mensen achter BKS/Indian Summer Festival:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ans-FKP-Scorpio.html
Dat is niet mis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had nog niet gehoord dat The War on Drugs, Black Lips en Scott & Charlene's Wedding toegevoegd waren voor de Le Guess Who Mayday 2014-lineup.
http://www.leguesswho.nl/(...)nnounced+for+May+Day
Heb al kaarten, ik hoop dat ze niet verlappen met NMH, maar die kans is best aanwezig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Darkestrah het volgende:
Ik had nog niet gehoord dat The War on Drugs, Black Lips en Scott & Charlene's Wedding toegevoegd waren voor de Le Guess Who Mayday 2014-lineup.
http://www.leguesswho.nl/(...)nnounced+for+May+Day
Alles wat er naast NMH staat vind ik al mooi meegenomen. Niet de meest gewaagde boekingen verder, maar zeker the War On Drugs vind ik live erg cool. S&CW vind ik op plaat erg leuk maar live nog niet gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb al kaarten, ik hoop dat ze niet verlappen met NMH, maar die kans is best aanwezig.
Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze gaan doen hoor, eerste namen laten nog te weinig zien welke kant ze op willen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:55 schreef WoD het volgende:
Ben toch benieuwd waar BKS mee gaat komen, lijkt erop dat er veel in Amerika zit in Juni.
http://lineup.hangoutmusicfest.com/ Zit weinig Europese dingen in de weg, toch?quote:• The Black Keys
• The Killers
• Outkast
• Jack Johnson
• Queens of the Stone Age
• Pretty Lights
• The Avett Brothers
• Modest Mouse
• The Flaming Lips
• STS9
• Wiz Khalifa
• Zedd
• Childish Gambino
• Amos Lee
• Conor Oberst
• Tegan and Sara
• Portugal The Man
• Fitz and the Tantrums
• Capital Cities
• Needtobreathe
• Boys Noize
• Bloody Beetroots
• Ingrid Michaelson
• Blackberry Smoke
• Trombone Shorty & Orleans Avenue
• Bastille
• Chance The Rapper
• Soja
• Allen Stone
• The 1975
• ALO
• Claude VonStroke
• Los Lobos
• Andrew W.K.
• Black Lips
• Moon Taxi
• Little Green Cars
• Tom Odell
• Balkan Beat Box
• Valerie June
• Brodinski
• Wild Belle
• RAC
• Daedelus
• Robert DeLong
• heRobust
• RDGLDGRN
• Shakey Graves
• Bronze Radio Return
• Wild Cub
• Le1f
• Reignwolf
• Gemini Club
• The Wans
• Diarrhea Planet
• Bad Suns
• Desert Noises
• John and Jacob
• Ethan Tucker
• Mystery Skulls
• The Lonely Biscuits
• Los Colognes
• Bagheera
• Dugas
Jij denkt Elbow, Pixies, Belle & Sebastian headliners ofzo? Nee dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat BKS hun main stage headliners wel bekend gemaakt heeft. Dus ik zou er niet overheen bieden.
Zou me niks verbazen. Al sluit ik The National idd ook niet uit ipv 1 van die 3 (dan denk ik zelf aan B&S als subheadliner. Elbow en Pixies zijn wel afsluiters.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:13 schreef WoD het volgende:
[..]
Jij denkt Elbow, Pixies, Belle & Sebastian headliners ofzo? Nee dat lijkt me niet.
Sigur Rósquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pixies verkopen natuurlijk wel HMH en paar keer Paradiso uit, dat zag ik een Damien Rice bijvoorbeeld niet doen. Wie was vorig jaar ook alweer de zondagafsluiter? Kan het me niet meer herinneren.
Bwah, Sígur Rós kan Alpha nu ook aan hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, ook een Grolsch-headliner, Lowlands-wise gezien. Ik denk dat de Monkeys er vorig jaar wel een beetje uitsprongen qua grootte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |