Ze zijn geen cm groter geworden sinds ze op lowlands stonden volgens mij. Geen echt succesvol album gemaakt erna.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bwah, Sígur Rós kan Alpha nu ook aan hoor.
Nu we het daar toch over hebben, Nine Inch Nails op BKS zou ook zomaar een optie kunnen zijn.
Verkochten HMH ook uit vorig jaar (en Paradiso hetzelfde jaar). Schat ze groter in dan NINquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zijn geen cm groter geworden sinds ze op lowlands stonden volgens mij. Geen echt succesvol album gemaakt erna.
Ik denk dat zowel Belle & Sebastian als Pixies prima op de main passen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef WoD het volgende:
Ik vind Sigur Ros toch gewoon een mooie headliner, en verwacht Pixies op de Portishead plek van vorig jaar, Belle & Sebastian sub-headliner main denk ik.
Dat ook wel weer. de LL headliners worden er ook niet groter op natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Verkochten HMH ook uit vorig jaar (en Paradiso hetzelfde jaar). Schat ze groter in dan NIN
The Strokes blijkbaar ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:50 schreef Aisumasen het volgende:
Ook al zo'n toffe line-up (onder de headliners), New York’s Governors Ball Music Festival. Vrijwel zeker géén Pinkpop voor:
[ afbeelding ]
OutKast, Jack White, en Vampire Weekend als headliners. Damon Albarn, Phoenix, TV on the Radio, Julian Casablancas, James Blake, Disclosure, Interpol, Foster the People, The Kills, Grimes, Spoon, Neko Case, Empire of the Sun, Tyler the Creator, Earl Sweatshirt, Childish Gambino, Janelle Monáe, Kurt Vile, Chance the Rapper, Jenny Lewis, Broken Bells, Sleigh Bells, Washed Out, AlunaGeorge, Run the Jewels (El-P+Killer Mike), Deafheaven, Banks, SKATERS, Wild Belle, Bastille, The Head and the Heart, The Naked and Famous, Fitz and the Tantrums, RJD2, Tanlines, Diarrhea Planet, La Roux en The Glitch Mob.
Logisch, maar een klein deeltje Blur/Gorillaz-fans zal zijn naam kennen. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die géén fan zijn van die bands.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef theodoor9 het volgende:
Damon Albarn staat behoorlijk laag op het affice, wat hoop geeft dat hij of Lowlands, BKS of DTRH staat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |