Teleurgesteld met de summiere reactie druk je op het kruisje om het quote-alert te verbergen. Weg is je roem. Verloren op de oneindige snelweg van het internet, vergaan tot bits en bytes.quote:Op donderdag 19 december 2013 @ 14:00 schreef Danny het volgende:
[..]
als je in zo'n winkel werkt zul je wel ongelukkig zijn denk ik?
Meestal gaat m'n piemel er sneller van kloppen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef Pixy_Stix het volgende:
Ik heb dat met andere users.Dat je hart sneller gaat kloppen.
spannuuundquote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef Pixy_Stix het volgende:
Ik heb je even gequootquote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef Pixy_Stix het volgende:
Die ga ik inlijsten en boven mijn bed hangen. Als ik later groot ben wil ik er een tattoo van laten makenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
Gelukkig heb je het screenshot nog.
Ik heb er eentje in de woonkamer hangen, maar stiekem is dat een shop, want Danny heeft mij natuurlijk nog nooit gequotequote:Op donderdag 19 december 2013 14:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Die ga ik inlijsten en boven mijn bed hangen. Als ik later groot ben wil ik er een tattoo van laten maken
Awww...quote:Op donderdag 19 december 2013 14:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in de woonkamer hangen, maar stiekem is dat een shop, want Danny heeft mij natuurlijk nog nooit gequote
Ik heb hem al weggedrukt.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:22 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Pics ter bewijs.
Wederom melding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef destrovel het volgende:
Ik stel me eigenlijk een beetje zoiets voor als ik 't als tattoo laat zetten:
[ afbeelding ]
Dank je wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:21 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Awww...
* SaucyCock geeft je een aai over je bol.
[ afbeelding ]
Nu gaat iedereen je hier quotenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef Pixy_Stix het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef destrovel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:41 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Ohja en geen lijstje ondertussen
Beter had ik mijn mond gehouden.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:43 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
[..]
Beter had ik mijn mond gehouden.
kut ik ben gekquote:
quote:
Hier een quote van een FA, misschien dat dat je dag jaar nog beterder maaktquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef destrovel het volgende:
[ afbeelding ]
Die geweldige tirades van Yvonne vind ik dan wel weer prachtig.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Herkenbaar. Ik heb het trouwens ook bij quotes van yvonne.
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Een FA die me quote maakt me altijd misselijk
Ha, zat nog in het topic dus geen melding baardemans.quote:
Een mod quoten geeft me altijd een soort van genot, je weet wel, op dat speciale plekje. *ril*quote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Een FA die me quote maakt me altijd misselijk
Fapje gemachtquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef destrovel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was mijn lunch. Hufter.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Een mod quoten geeft me altijd een soort van genot, je weet wel, op dat speciale plekje. *ril*![]()
Best een lekker kerel he?quote:
*ril* gewoon omdat het zo lekker is.quote:
Maagzuur opbraken is niet fijn. Kappen nouquote:Op donderdag 19 december 2013 15:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
*ril* gewoon omdat het zo lekker is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |