Grappig, hebben die een fanblaadje? Je onwetendheid, zowel wat betreft mij als de EU is schattig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:34 schreef Goldar het volgende:
[..]
je bent echt een grap. Ik kan mijn standpunten onderbouwen. Jij komt niet verder dan one liners uit het PVV fan blaadje.
quote:De feiten liggen er gewoon de EU is democratisch,
Die zijn voor iedereen verschillend, dus die eisen kan noch jij, noch de EU bepalen.quote:voldoet aan de eisen van de democratie.
Onzin. Net zomin als het project van de VS brengt een anoniem, supranationaal politiek instituut (samenwerking in NAVO, VN, prima) Europa niets dan ellende.quote:OF het democratischer kan, dat klopt. Of er mankementen zijn dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het wel de toekomst is als Europa wil blijven mee tellen in de wereld.
Nee, de banen liggen inderdaad niet voor het oprapen en hoe komt dat? Nederland is als land opmerkelijk welvarend voor een land dat eigenlijk nauwelijks produceert. Onze economie is sterk afhankelijk van de export, het voordeel is dat wij daardoor opvallend welvarend zijn, het nadeel is dat als de wereldhandel een tik krijgt (zoals de afgelopen jaren is gebeurd) deze diep tot in de Nederlandse samenleving door dreunt. De binnenlandse bestedingen blijven nu ook achter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:28 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoe word dat gemeten, het gaat steeds slechter met de gemiddelde Nederlander en de banen liggen niet voor het oprapen. Ik geloof niet zo in de uitleg van de cijfers die ons word voorgeschoteld.
Het is zo democratisch dat het referendum tot 3 maal toe is genegeerd en dat de Ieren net zolang door moesten stemmen tot dat de gewenste uitslag op tafel kwam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:34 schreef Goldar het volgende:
[..]
je bent echt een grap. Ik kan mijn standpunten onderbouwen. Jij komt niet verder dan one liners uit het PVV fan blaadje.
De feiten liggen er gewoon de EU is democratisch, voldoet aan de eisen van de democratie.
OF het democratischer kan, dat klopt. Of er mankementen zijn dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het wel de toekomst is als Europa wil blijven mee tellen in de wereld.
Als mijn politieke voorkeur per se in een arjan-oneliner gevat moet worden, issie nog niet zo slecht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:35 schreef arjan1112 het volgende:
Nee Matador is ook tegen de PVV hij is een Farage / Fortuin fanboy
De natuur misschien wel, de mens die welvaart wil absoluut niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig, hebben die een fanblaadje? Je onwetendheid, zowel wat betreft mij als de EU is schattig.
[..]
[..]
Die zijn voor iedereen verschillend, dus die eisen kan noch jij, noch de EU bepalen.
[..]
Onzin. Net zomin als het project van de VS brengt een anoniem, supranationaal politiek instituut (samenwerking in NAVO, VN, prima) Europa niets dan ellende.
Zowel de mens als de Aarde is gebaat bij juist kleinschaliger denken, niet bij politieke noch juridische hoogmoed.
Wij kiezen onze premier ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is zo democratisch dat het referendum tot 3 maal toe is genegeerd en dat de Ieren net zolang door moesten stemmen tot dat de gewenste uitslag op tafel kwam.
Het is ook erg democratisch dat ik slechts op Nederlandse partijen kan stemmen maar bijvoorbeeld niet op Ukip.
Wat ook erg democratisch is is het onvermogen om te kiezen voor leden van de commisie en de president van de EU.
Humanisten, de meest extreme christenen van de 15/16e eeuw.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mijn politieke voorkeur per se in een arjan-oneliner gevat moet worden, issie nog niet zo slecht.
Ik ben een vrijheidslievende pragmatische humanist.
De EU heeft geen presidentquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is zo democratisch dat het referendum tot 3 maal toe is genegeerd en dat de Ieren net zolang door moesten stemmen tot dat de gewenste uitslag op tafel kwam.
Het is ook erg democratisch dat ik slechts op Nederlandse partijen kan stemmen maar bijvoorbeeld niet op Ukip.
Wat ook erg democratisch is is het onvermogen om te kiezen voor leden van de commisie en de president van de EU.
Er is niets mis met een vrije markt, maar er is van alles mis met oneerlijke concurrentie als het gaat om werknemers van buitenaf. Ik denk dat de import van goedkope arbeid juist slecht is voor de economie omdat er nu duizenden mensen afhankelijk gemaakt worden van de staat ter faveure van het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, de banen liggen inderdaad niet voor het oprapen en hoe komt dat? Nederland is als land opmerkelijk welvarend voor een land dat eigenlijk nauwelijks produceert. Onze economie is sterk afhankelijk van de export, het voordeel is dat wij daardoor opvallend welvarend zijn, het nadeel is dat als de wereldhandel een tik krijgt (zoals de afgelopen jaren is gebeurd) deze diep tot in de Nederlandse samenleving door dreunt. De binnenlandse bestedingen blijven nu ook achter.
Onze welvaart en banenmarkt wordt niet direct bedreigd door de EU maar wordt juist verstevigd. De interne markt die de EU voor ogen heeft speelt daar een sleutelrol in. Zelfs de import van goedkope arbeid komt onze economie ten goede.
Dat systeem is onhoudbaar, Ryon.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, de banen liggen inderdaad niet voor het oprapen en hoe komt dat? Nederland is als land opmerkelijk welvarend voor een land dat eigenlijk nauwelijks produceert. Onze economie is sterk afhankelijk van de export, het voordeel is dat wij daardoor opvallend welvarend zijn, het nadeel is dat als de wereldhandel een tik krijgt (zoals de afgelopen jaren is gebeurd) deze diep tot in de Nederlandse samenleving door dreunt. De binnenlandse bestedingen blijven nu ook achter.
Onze welvaart en banenmarkt wordt niet direct bedreigd door de EU maar wordt juist verstevigd. De interne markt die de EU voor ogen heeft speelt daar een sleutelrol in. Zelfs de import van goedkope arbeid komt onze economie ten goede.
Het kost minstens 15 jaar voordat Polen op het niveau van Nederland zit. Maar dat niveau is dan alweer flink gedaald, dus haalt Polen Nederland eerder in.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Er is niets mis met een vrije markt, maar er is van alles mis met oneerlijke concurrentie als het gaat om werknemers van buitenaf. Ik denk dat de import van goedkope arbeid juist slecht is voor de economie omdat er nu duizenden mensen afhankelijk gemaakt worden van de staat ter faveure van het bedrijfsleven.
Uiteindelijk moeten alle werkenden waar de lonen nu dus van onder druk staan door goedkope concurrentie en torenhoge belastingen de uitkeringen ophoesten van de mensen die nu aan de kant staan.
Hoe dat goed is voor de economie is mij een raadsel.
De grootste partij levert de premier af, dat is al zo lang dat ik mij kan herinneren zo geweest. Men wist van te voren dat als de VVD zou winnen dat Rutte MP zou worden.quote:
Het is zelfs de inzet bij verkiezingen, wat natuurlijk fout is, maar wel de realiteit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De grootste partij levert de premier af, dat is al zo lang dat ik mij kan herinneren zo geweest. Men wist van te voren dat als de VVD zou winnen dat Rutte MP zou worden.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat wij de premier of ministers niet kiezen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De grootste partij levert de premier af, dat is al zo lang dat ik mij kan herinneren zo geweest. Men wist van te voren dat als de VVD zou winnen dat Rutte MP zou worden.
By secret vote?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
De EU heeft geen presidentDus dat schiet op. Verder worden de commissieleden gelegitimeerd door het EP, net zoals dat ministers door de TK worden gelegitimeerd.
Worden de Europese Commissie en de Europese president nu dan wel verkozen door het Europees Parlement?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:50 schreef Goldar het volgende:
[..]
Klopt, maar dat neemt niet weg dat wij de premier of ministers niet kiezen.
De verklaring zou dan zijn dat wij dan die neocons hebben gekozen en dat hij daarom dus een democratisch mandaat heeft. Echt wat een farce. Overigens is de vergelijking met Mr. Burns wel treffend.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is zelfs de inzet bij verkiezingen, wat natuurlijk fout is, maar wel de realiteit.
Hermann Von Rompuy I is door niemand gekozen; Mr. Burns is er neergezet door de Europese EU-neocons.
Nee door de ministers geloof ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Worden de Europese Commissie en de Europese president nu dan wel verkozen door het Europees Parlement?
Dat de Nederlandse verzorgingsstaat hervormd moet en gaat worden is denk ik wel bekend (hallo participatiemaatschappij) maar dat is een nationale aangelegenheid. Dat staat los van de EU. De EU gaat ook niet over hoe wij onze verzorgingsstaat/welvaartsstaat inrichten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat systeem is onhoudbaar, Ryon.
Je ziet nu al dat er 800.000 werklozen en bijstandsuitkeringen op de begroting drukken. Daar komen binnenkort een paar 100.000 niet meer werkende bejaarden bij (dat levert wel veel werkgelegenheid op, maar er vindt ook automatisering plaats, dus het effect wordt gedempt). Die hebben allemaal zorg en geld uit het zorgbudget nodig. En jij, als je es ziek bent. En Hassan, de lieve gekwetste jongen van 22 met een strafblad van 15 pagina's die we toch nog een reintegratietraject (ondersteund door dikbetaalde ambtenaartjes) aanbieden.
De piramide wordt steeds meer topzwaar en die kan de werkende Nederlander "behouden" met 59(!!)% belasting. En juist op de lui die het hardst aan Nederland bijdragen; de (hogere) middenklasse. Ik neem aan dat jij daar ook bij hoort. Jij betaalt die extra ambtenarenlaag die we nooit nodig gehad hebben en nu ook niet. Geen enkel Europees land heeft dat.
Uit de EU, eigen handel kunnen we prima regelen, contacten genoeg, en concurreren en handelen met het VK en overzees. Naar eigen inzicht, zonder dictaten van mensen die het belang van Nederland niet voorop hebben staan.
En wat is eigenlijk precies het mandaat van de heer van Rompuyquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:55 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De verklaring zou dan zijn dat wij dan die neocons hebben gekozen en dat hij daarom dus een democratisch mandaat heeft. Echt wat een farce. Overigens is de vergelijking met Mr. Burns wel treffend.
Geen idee eerlijk gezegd, ik weet niet wat die man uitvoert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
En wat is eigenlijk precies het mandaat van de heer van Rompuy
Gezien de opkomst van nazipartijen in Europa moet je nooit je eigen leger wegdoen. Ik predikte ooit een Europees leger (toen ik nog jong en naief was), maar de fout is nu al duidelijk te zien. Oorlogen zullen in Europa nog steeds via landen kunnen plaatsvinden. De NAVO is een redelijk succesvolle organisatie waar we onze eigen specifieke rol in moeten vervullen (marine, technologie) en wat back-up vliegtuigjes en tankjes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat de Nederlandse verzorgingsstaat hervormd moet en gaat worden is denk ik wel bekend (hallo participatiemaatschappij) maar dat is een nationale aangelegenheid. Dat staat los van de EU. De EU gaat ook niet over hoe wij onze verzorgingsstaat/welvaartsstaat inrichten. [/quoted]
De EU bepaalt dat wij Roegaren niet mogen uitsluiten van ons peperdure sociale stelsel. Wat voor de rijke EUlanden Nederland, Duitsland, Luxemburg, Belgie en misschien nog Denemarken een drama gaat worden; ze zullen komen en er zullen over een jaar in ieder geval niet minder uitkeringen uitgedeeld moeten worden. Mensen die jarenlang vechten voor een baan (ja, ze bestaan) worden nog meer de dupe van een of andere fantasie dat een bijna 3ewereldland als Bulgarije en een voorheen zo rijk en flexibel handelend land als Nederland samengevoegd moeten worden (wat open grenzen gewoon zijn; zeg maar dat de buurman aan de andere eind van je verdieping zo je appartement binnen kan lopen.
Meer en meer wetten worden door Brussel en niet door Den Haag gemaakt. Daaronder hebben we nog provincies en gemeenten. Enorme lagen bestuur die we zo hard "nodig" hebben om de boel te regelen.
Ik zeg; minder overheid, kleinschaliger denken en creatief, ongehinderd door dictaten van buitenaf handel drijven. Daar is Nederland al 500 jaar een kei in.
[quote]Als het gaat om de kosten: het verschil tussen de nationale staat en de EU is aanzienlijk. Nederland is meer kwijt aan defensie dan aan de EU, en defensie geeft ook niets terug. Zouden wij willen perse willen bezuinigen dan zou ik in dat geval defensie schrappen en gewoon lekker Europees uitbesteden.
altijd? nou nouquote:Op donderdag 19 december 2013 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]!
Nederland was altijd een welvarend handelsland. Tot ik twee jaar geleden Europa de rug toekeerde. De langste recessie ooit en werkloosheidscijfers die de pan uitrijzen en door binnenstromende Roegaren nog verder opgestuwd worden. Weet waar je je champagne voor ontkurkt op 31-12 van dit jaar.
Ik schaam me tegenover de rest van de wereld en ik weiger ons mooie land aan de Brusselse bloedhonden uit te leveren.
Officieel heeft de man geen macht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
En wat is eigenlijk precies het mandaat van de heer van Rompuy
Krijgen de Belgen soms geen ziektekostenvergoeding? Of mischien wel en is de tandarts er dan niet bij ingegrepen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Officieel heeft de man geen macht.
Als dat nou zo is, waarom zit ie er dan? Zou ie op zijn looks gekozen zijn?? De VS een vlotte negert, wij een Europese hunk.
[ afbeelding ]
Ik denk dat heel veel mensen dat niet weten. Een van de redenen waarom ik het zo opvallend vind dat mensen er vervolgens wel een probleem mee hebben dat hij niet direct verkozen is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, ik weet niet wat die man uitvoert.
Ik denk ook dat het om verschillende redenen onverstandig is om het nationale leger op te heffen, maar het zou in ieder geval een grotere directe besparing opleveren dan ons volledig af te zonderen van de EU. Ons 'budgetprobleem' ligt echter bij onze grootste kostenpost, de zorg. Hoe graag sommige mensen dat ook willen, het echte snijwerk moet volledig buiten de EU omgaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezien de opkomst van nazipartijen in Europa moet je nooit je eigen leger wegdoen. Ik predikte ooit een Europees leger (toen ik nog jong en naief was), maar de fout is nu al duidelijk te zien. Oorlogen zullen in Europa nog steeds via landen kunnen plaatsvinden. De NAVO is een redelijk succesvolle organisatie waar we onze eigen specifieke rol in moeten vervullen (marine, technologie) en wat back-up vliegtuigjes en tankjes.
Het is verbijsterend om te zien dat zoveel mensen een clown als Wilders als levensgevaarlijk zien, maar 20% van de buren aan de andere kant van de galerij stemt op een schaamteloze en "trotse" nazipartij. NAZI's. Ik leerde op school "Dit Nooit Meer". Ik leerde van Ferry Mingelen dat Fortuyn de nieuwe Hitler was, maar goed, die Ferry kan beter ongevaarlijke fietstochtjes maken dan iets met media te maken hebben.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Krijgen de Belgen soms geen ziektekostenvergoeding? Of mischien wel en is de tandarts er dan niet bij ingegrepen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een prestige baantje dus waar het "ik mag je" gehalte volgens mij de doorslaggevende factor is.quote:De voorzitter van de Europese Raad:
leidt en stimuleert de werkzaamheden van de Europese Raad;
zorgt, in samenwerking met de voorzitter van de Europese Commissie en op basis van de werkzaamheden van de Raad Algemene Zaken, voor de voorbereiding en de continuïteit van de werkzaamheden van de Europese Raad;
bevordert de samenhang en de consensus binnen de Europese Raad;
legt na afloop van iedere bijeenkomst van de Europese Raad een verslag voor aan het Europees Parlement.
De voorzitter van de Europese Raad zorgt op zijn niveau en in zijn hoedanigheid voor de externe vertegenwoordiging van de Unie in aangelegenheden die onder het gemeenschappelijk buitenlands en veiligheidsbeleid vallen, onverminderd de aan de hoge vertegenwoordiger van de Unie voor buitenlandse zaken en veiligheidsbeleid toegedeelde bevoegdheden.
De voorzitter van de Europese Raad kan geen nationaal mandaat uitoefenen.
Je zegt dus eigenlijk; prima dat we iemand aan de top hebben die niet verkozen is en niemand weet wat hij uitvoert en van wiens budget?quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dat niet weten. Een van de redenen waarom ik het zo opvallend vind dat mensen er vervolgens wel een probleem mee hebben dat hij niet direct verkozen is.
Die controle verlies je meer en meer. Nederlandse boeren die verplicht zijn buitenlandse zaden te gebruiken, importverboden waar Nederland het helemaal niet mee eens hoeft te zijn.quote:Ik denk ook dat het om verschillende redenen onverstandig is om het nationale leger op te heffen, maar het zou in ieder geval een grotere directe besparing opleveren dan ons volledig af te zonderen van de EU. Ons 'budgetprobleem' ligt echter bij onze grootste kostenpost, de zorg. Hoe graag sommige mensen dat ook willen, het echte snijwerk moet volledig buiten de EU omgaan.
De EU is by far de grootste corrupte organisatie ter wereld. Op maffiose wijze geleid, met propaganda en subsidiestops in plaats van afgesneden paardenhoofden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:29 schreef PKRChamp het volgende:
Ik heb het eens opgezocht wat de taken van Van Rompuy/Burns zijn.
Van Wikipedia.
[..]
Een prestige baantje dus waar het "ik mag je" gehalte volgens mij de doorslaggevende factor is.
Ik ben het met je eens, ik adviseer mensen dan ook om dit land te verlaten wil je nog een welvarende toekomst tegemoet zien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De EU is by far de grootste corrupte organisatie ter wereld. Op maffiose wijze geleid, met propaganda en subsidiestops in plaats van afgesneden paardenhoofden.
Lobbygroepen en "hoge" politici samen. Dat is gewoon dik corruptie. Niks geen open, vrije markt. Een markt waar een paar spelers voordelen toegeschoven krijgen en de rest het nakijken heeft.
Bash de VS gerust hierom, maar kijk ook even over de eigen landsgrenzen (nu ze nog bestaan) in Europa.
Mijn god, wat ben je toch een idiootquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De EU is by far de grootste corrupte organisatie ter wereld. Op maffiose wijze geleid, met propaganda en subsidiestops in plaats van afgesneden paardenhoofden.
Lobbygroepen en "hoge" politici samen. Dat is gewoon dik corruptie. Niks geen open, vrije markt. Een markt waar een paar spelers voordelen toegeschoven krijgen en de rest het nakijken heeft.
Bash de VS gerust hierom, maar kijk ook even over de eigen landsgrenzen (nu ze nog bestaan) in Europa.
We houden het inhoudelijk!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben je toch een idioot
Aha, met een onverkozen Mr. Burns aan het hoofd. Remlof verwijst in zijn sig naar de PVV, maar de Gouden Dageraad, ach.quote:De EU functioneert nog niet goed juist omdat er nog teveel macht bij de nationale overheden ligt.
Er ontbreken echt een paar schakels in je brein hè?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We houden het inhoudelijk!
[..]
Aha, met een onverkozen Mr. Burns aan het hoofd. Remlof verwijst in zijn sig naar de PVV, maar de Gouden Dageraad, ach.
quote:Overheidsbezuinigingen
Te beginnen bij de overheidsuitgaven zelf. De Griekse overheid verkoopt staatsbezittingen als havens, luchthavens, spoorwegen, waterbedrijven, elektriciteitsbedrijven, het gokmonopolie, land en wegen, mijnbouwrechten, openbaar vervoer, telecombedrijven, aandelen in staatsbanken en raffinaderijen voor een totale waarde van 50 miljard euro. Daarbij wordt er bezuinigd op onderwijs door 1976 scholen te sluiten of te laten fuseren, en krijgen lokale overheden minder subsidies.
De overheid voert in totaal 9,55 miljard euro aan directe bezuinigingen door, waaronder 300 miljoen subsidies aan pensioenfondsen die worden geschrapt, 850 miljoen minder overheidsinvesteringen in infrastructuur, 1,2 miljard op de defensiebegroting, 2,1 miljard bezuinigingen op de gezondheidszorg en 5,1 miljard op de sociale zekerheid.
Pensioenen
Op de pensioenen wordt bezuinigd door de pensioenleeftijd te verhogen naar 65 jaar, en deze te koppelen aan de levensverwachting. Alle ambtenarenpensioenen worden bevroren, de aanvullende pensioenen worden met 15 procent gekort. Er wordt een solidariteitsheffing van 3 tot 10 procent op pensioenen boven de 1400 euro per maand ingevoerd, en een korting van 10 tot 20 procent op pensioenen van alle gepensioneerden onder de 60 jaar. Het pensioen bedraagt nog 65 procent van het eindloon in plaats van 96 procent.
Lonen
Het minimumloon wordt verlaagd van 877 euro per maand naar 700 euro per maand. Voor jongeren onder de 25 wordt het minimumloon nog lager. De ambtenarensalarissen worden met 15 tot 20 procent verlaagd, de overurenbetaling aan ambtenaren daalt met 30 procent, de lonen van werknemers van staatsbedrijven worden met 30 procent verlaagd. Voor de overheid geldt een vacaturestop, en 30.000 ambtenaren worden op non-actief gesteld. Zij krijgen 40 procent minder loon, en na een jaar worden ze ontslagen. Voor eind 2012 moeten 15.000 ambtenaren zijn ontslagen. Wat het bedrijfsleven betreft: ook daar worden de lonen bevroren, en het ontslagrecht wordt versoepeld.
Verder worden de financiële privileges voor leden van het Griekse leger en de veiligheidsdiensten afgeschaft, en worden ongeveer 140 'gesloten' beroepen als tandarts, notaris, advocaat en vrachtwagenchauffeur geliberaliseerd.
Belastingen
De belastingvrije voet gaat omlaag, van 12.000 euro naar 5.000 euro. Er wordt een belasting ingevoerd op luxegoederen als jachten, vakantiehuizen en dure auto's. Alle btw-tarieven worden verhoogd, de accijnzen op brandstof, tabak en alcohol worden met eenderde verhoogd. Ook komt er een eenmalige 'solidariteitsheffing' van 1 tot 5 procent op het bruto-inkomen van huishoudens. De vennootschapsbelasting wordt verhoogd voor bedrijven met een jaarwinst hoger dan 100.000 euro, en er komt een belasting op commerciële activiteiten van kerkgenootschappen. De drempel voor belasting op onroerend goed wordt verlaagd van 400.000 naar 200.000 euro. En het wordt duurder om met het openbaar vervoer te reizen: de tarieven gaan met 25 procent omhoog.
.
Dank je arjan. Wat is de bron?quote:
Linkse krant. Zal het wel fout hebben, volgens Remlof.quote:
Het zijn allemaal ''zomaar'' extremisten met een IQ van onder de 70, net zoals alle PVV-ers... extremisten ontstaan volgens hem namelijk zomaar zijnde duivels kinderen, maar nooit als tegenreactie van een andere vorm van extremisme of iets dergelijksquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:39 schreef El_Matador het volgende:
Linkse krant. Zal het wel fout hebben, volgens Remlof.
Of zou ie denken; net goed, voor die corrupte Grieken? De internationale socialist?
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Fortuyn moest dood om Wilders te creeeren. Ben je lekker mee. De man is een ophitsende clown en geen schim van zijn ooit libertaire 10-puntenprogramma, maar geen nazi.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het zijn allemaal ''zomaar'' extremisten met een IQ van onder de 70, net zoals alle PVV-ers... extremisten ontstaan volgens hem namelijk zomaar zijnde duivels kinderen, maar nooit als tegenreactie van een andere vorm van extremisme of iets dergelijks
Oh, maar daar is hij het ook wel mee eens. Alleen denkt hij dat de oorzaak Wilders zelf is ipv dat hij Wilders zelf als een reactie kan zien... als een soort van onbewogen beweger...quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:43 schreef El_Matador het volgende:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Fortuyn moest dood om Wilders te creeeren. Ben je lekker mee. De man is een ophitsende clown en geen schim van zijn ooit libertaire 10-puntenprogramma, maar geen nazi.
Meer EU, meer nazi's en andere extremisten. Let maar op.
Ja, Pechtold en de media maken Wilders groter dan ie is. Maurice doet alleen het kersje op de taart.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, maar daar is hij het ook wel mee eens. Alleen denkt hij dat de oorzaak Wilders zelf is ipv dat hij Wilders zelf als een reactie kan zien... als een soort van onbewogen beweger...
Nog verder terug ligt de oorzaak ver buiten de Nederlandse politiek van de afgelopen jaren, decennia.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:47 schreef El_Matador het volgende:
Ja, Pechtold en de media maken Wilders groter dan ie is. Maurice doet alleen het kersje op de taart.
Wat de boodschap die Fortuyn had en Wilders soms kan hebben ondergesneeuwd maakt. Wat komt er ná Wilders? Ook vast een toevalstreffer, dat spontaan ontstaat uit foute mensen.
Dewelke was?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog verder terug ligt de oorzaak ver buiten de Nederlandse politiek van de afgelopen jaren, decennia.
Tja, we lijken op een kruispunt te staan. En ik kan niet verzekeren dat hetzelfde niet zal gebeuren bij een implosie v.d. EU... beide uitkomsten staan open voor potentieel veel ellende...quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:47 schreef El_Matador het volgende:
En met meer EU, onzinnige bemoeienissen en een falend juridisch systeem (vast 30 gevangenissen sluiten voordat de Roegaren komen... ) alsmede een wankele economie die drijft op subsidies en net zoveel krediet als de VS, komen er meer van dat soort "foute" mensen.
het aantal cellen word niet verminderd, gevangenissen worden groter die vervolgens met minder personeel toe moeten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Pechtold en de media maken Wilders groter dan ie is. Maurice doet alleen het kersje op de taart.
Wat de boodschap die Fortuyn had en Wilders soms kan hebben ondergesneeuwd maakt. Wat komt er ná Wilders? Ook vast een toevalstreffer, dat spontaan ontstaat uit foute mensen.
En met meer EU, onzinnige bemoeienissen en een falend juridisch systeem (vast 30 gevangenissen sluiten voordat de Roegaren komen...) alsmede een wankele economie die drijft op subsidies en net zoveel krediet als de VS, komen er meer van dat soort "foute" mensen.
Je eigen budget en munt beheren werkte in Griekenland prima. Tot de euroverplichtingen en een geforceerde cultuuromslag. Dat zal echt niet de enige en laatste in Europa zijn. Kijk Spanje, ooit een wereldrijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tja, we lijken op een kruispunt te staan. En ik kan niet verzekeren dat hetzelfde niet zal gebeuren bij een implosie v.d. EU... beide uitkomsten staan open voor potentieel veel ellende...
zoveel dat er voor 30 gesloten gevangenissen (hoeveel zijn er dan wel niet in Nederland??) capaciteit wordt aangebouwd? Eventjes in een jaartje of 2? Lijkt me niet zo'n makkelijke operatie, een gevangenis uitbreiden...quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het aantal cellen word niet verminderd, gevangenissen worden groter die vervolgens met minder personeel toe moeten.
Dat de wortels dieper liggen dan waar een Pechtold of Wilders met hun handjes bij kunnen komen... ze roeptoeteren het één en ander, maar vanuit het geschiedkundige perspectief zijn de aanpassingen die ze teweeg brengen minimaal. Ten opzichte van de onoverzichtelijke complexiteit van de huidige staat v.d. wereld zijn er meer belangrijkere dingen om ons te beseffen... lessen over de mensheid zijn plaats in deze wereld, ten opzichte van toen en straks.... Als je vanuit zulke perspectieven gaat denken dan worden zelfs zaken als Nederlandse soevereiniteit, nazi-achtige opstanden, triviaal...quote:
Ik wil wat jij rookt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat de wortels dieper liggen dan waar een Pechtold of Wilders met hun handjes bij kunnen komen... ze roeptoeteren het één en ander, maar vanuit het geschiedkundige perspectief zijn de aanpassingen die ze teweeg brengen minimaal. Ten opzichte van de onoverzichtelijke complexiteit van de huidige staat v.d. wereld zijn er meer belangrijkere dingen om ons te beseffen... lessen over de mensheid zijn plaats in deze wereld, ten opzichte van toen en straks.... Als je vanuit zulke perspectieven gaat denken dan worden zelfs zaken als Nederlandse soevereiniteit, nazi-achtige opstanden, triviaal...
Dus we kunnen ook volgend jaar nog van mooie "Spaanse" clásicos genieten? Mooi zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef arjan1112 het volgende:
Spanje gaat niet failliet
De overheidsuitgaven zijn daar al structureel lager 35% van de economie is overheid daar
Dat is een uitzondering in Europa.
Nederland is nu 52% .. in de jaren 80 was dat 60% en is in de jaren 90/ begin 00 45% geweest.
er komen meer meerpersoonscellen.. gaan trouwens 19 gevangenissen dicht, dat is al een paar keer aangepast.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
zoveel dat er voor 30 gesloten gevangenissen (hoeveel zijn er dan wel niet in Nederland??) capaciteit wordt aangebouwd? Eventjes in een jaartje of 2? Lijkt me niet zo'n makkelijke operatie, een gevangenis uitbreiden...
Denk jij dat de criminaliteit toe gaat nemen ten gevolge van de instroom van Roegaren of niet?
Ik drink mezelf een gebrek aan slaap middels de twee na mooiste drugs uit het Zuiden van Amerikaquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil wat jij rookt.
Lijkt me mooi voor een nieuw topic. Ben erg benieuwd namelijk.
De EU is de grootste en enige superstaat op het moment. Jij ziet ze als the good guys, daar in Brussel? Die als ze dan bad guys worden, want waarom zou een Griekse Dageraadstemmer dat wel zomaar kunnen worden en een "good guy" niet?, niet meer democratisch weg te stemmen zijn en we het continent in een burgeroorlog storten?
Het is niet het eerste scenario, maar hoe meer je blijft pesten hoe meer mensen tegenstand gaan bieden.
Aha, en de stelende en kopschoppende jeugd van het moment, die gaat gewoon weer de straat op, zeker? Iedereen verdient tenslotte een 42e kans.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er komen meer meerpersoonscellen.. gaan trouwens 19 gevangenissen dicht, dat is al een paar keer aangepast.
Ayahuasca??quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik drink mezelf een gebrek aan slaap middels de twee na mooiste drugs uit het Zuiden van Amerika. Ik heb het expres vaag gehouden omdat ik nu niet goed kan duiden wat ik bedoel, terwijl ik wél weet wat ik bedoel. Snap je?
Ik zie geen good en bad, ik zie (conflicterende) verwachtingen tegenover wensen. De ene wens of eis vindt ik meer streven waardig dan de andere. Maar ik deel je zorgen over burgeroorlogen en wat daarvan weer de gevolgen kunnen zijn....En als die kans zo reëel is als jij doet voorkomen, dan zal ik ook iets anders willen dan wat de EU nu is en doet...
De klassieke tweedeling is verdwenen. Bedrijven en overheden zijn 2 handen op 1 buik waarbij ze beide streven naar de twee pijlers van het moderne bestaan; geld en macht. De bedrijven willen meer van het eerste, maar overheden net zo, terwijl ze het tweede ook heel graag willen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:05 schreef LelijKnap het volgende:
De macht van bedrijven wil ik hier trouwens even vanuit zonderen: het egoïstische, non-ideologische winst najagende karakter wil ik wel graag als 'bad' bestempelen omdat het geen ander doel dient dan de macht van een paar.
1/3 sluiting is extreem. Zoveel bijbouwen eventjes en er meer bij elkaar zetten (geen goed plan; veroorzaakt criminaliteit), kan dat echt? En die enkelbanden dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:05 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn er ongeveer 60 dat word dus ong. 40
Als dat een synoniem is voor koffie, dan ja...quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:08 schreef El_Matador het volgende:
Ayahuasca??
good en bad zijn mi in zoverre te definieren en los te schakelen van jouw algemene conflictbeschrijving, dat bad tegen onschuldigen is en niets met wensen te maken heeft...
Ik zie het vaker foutgaan en dan valt het alsnog maar dan pijnlijk.
Laten we gewoon lekker als natiestaten vredig handelen zoals we lang gedaan hebben. Niet zolang als de Verenigde Staten maar die hielden hun oorlogjes liever buitenshuis...
Libie, ok, dat was een VS-opzetje. De anderen zijn voormalige kolonien of ernaast (Rwanda was Belgisch).quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:11 schreef arjan1112 het volgende:
Frankrijk begint ook oorlogjes te voeren libie, mali, centraal Afrikaanse rep. Rwanda zaten ook al Fransen...
ik begreep dat het aantal cellen afneemt van 14.000 naar 12.000 maar in plaats van 1000 meerpersoonscellen worden dat er 4000quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1/3 sluiting is extreem. Zoveel bijbouwen eventjes en er meer bij elkaar zetten (geen goed plan; veroorzaakt criminaliteit), kan dat echt? En die enkelbanden dan?
Die horen bij de 99%, wat dacht jij??quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:12 schreef arjan1112 het volgende:
Gelul met je 1% tegen de rest er zijn nog miljoenen mensen die 2 of 3 keer modaal verdienen
Maar je wil toch niet stellen dat ze daar in Brussel allemaal ideologieloos zijn? Ze kunnen toch evengoed moeite hebben ''met hoe het is'' maar gelijktijdig proberen hun weg daarin te vinden om hunner ideologie te kunnen verwezenlijken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:10 schreef El_Matador het volgende:
De klassieke tweedeling is verdwenen. Bedrijven en overheden zijn 2 handen op 1 buik waarbij ze beide streven naar de twee pijlers van het moderne bestaan; geld en macht. De bedrijven willen meer van het eerste, maar overheden net zo, terwijl ze het tweede ook heel graag willen.
Het is de 1% tegen de rest. En als je hard likt, kan je erbij horen.
Best wel, ja... Nog nooit heeft een dictatuur zo een rijke en vrije bevolking gehadquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:14 schreef El_Matador het volgende:
Die horen bij de 99%, wat dacht jij??
Ben je rijk ofzo, met dat soort bedragen??????
Oh, ze hoeven zeker niet te klagen, daar niet van. Maar wel 59% belasting ophoesten voor hun harde werken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Best wel, ja... Nog nooit heeft een dictatuur zo een rijke en vrije bevolking gehad
Punt is dat met een x % aan geluk, talent, wil, etc het te behalen valt... Vele willen het leven niet dat die miljonairs hebben. Het wordt pas kwalijk wanneer al die miljonairs het in de schoot geworpen gekregen hadden. Serieus, bekijk die lijst van miljonairs eens... en hoeveel daarvan zichzelf kapot hebben gewerkt of een hele dosis aan geluk hebben gehad. Het enige wat ik hoefde te doen was wat te filosoferen om te weten dat ik dát niet wilde. Die vrijheid was mij gegund.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:21 schreef El_Matador het volgende:
Oh, ze hoeven zeker niet te klagen, daar niet van. Maar wel 59% belasting ophoesten voor hun harde werken.
De 1% zijn de (multi)miljonairs. Even een ander schaaltje jongens.
Was dát nou maar waar. Had de EU zich gepresenteerd als een visionaire organisatie met een plan van aanpak (met de zo luid bezongen robotisering in het achterhoofd) en inrichting met referenda over cruciale zaken, dan had het:quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Punt is dat met een x % aan geluk, talent, wil, etc het te behalen valt... Vele willen het leven niet dat die miljonairs hebben. Het wordt pas kwalijk wanneer al die miljonairs het in de schoot geworpen gekregen hadden. Serieus, bekijk die lijst van miljonairs eens... en hoeveel daarvan zichzelf kapot hebben gewerkt of een hele dosis aan geluk hebben gehad. Het enige wat ik hoefde te doen was wat te filosoferen om te weten dat ik dát niet wilde. Die vrijheid was mij gegund.
Dat hele werk/belasting verhaal gaat binnen no-time ingehaald worden trouwens, kijkend naar de ontwikkelingen... de automatisering... Maar dan verzinnen we wel weer wat papierdoorschuifbaantjes en nog 20 manager titels... en iedereen is weer blij.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Goldar het volgende:
[..]
Deze discussie loopt al vanuit het vorige topic.
Maar links schildert Wilders juist niet af, het gebeurt wel omgekeerd.
Dergelijke partijen komen inderdaad op wanneer het niet best gaat in de maatschappij. Maar je kunt je nu ook afvragen waarom dat zo is. De opkomst van de pvv is alleen gekomen omdat de stem van een miljoen NL'ers niet gehoord werd bij het bestel van toen. In Europa is dat precies hetzelfde. Een aantal eu-adepten zitten in BRU te propaganderen dat de eu het antwoord op alles is. Daarbij proberen ze alle macht naar zich toe te trekken en de soevereine staten te elimineren. Veel mensen vinden dat helemaal geen prettig idee omdat de eu zich gemakkelijk in laat met kantjes er vanaf lopen, grote bedrijven en onzinnige regeltjes die het leven alleen maar duurder maken. Ook weten ze dat de verschillende culturen in Europa van de landen onderling te groot is om ooit een groot land te laten vormen. De EU moet zich alleen bezig houden met het faciliteren van vrije handel en verkeer van mensen tussen de soevereine staten onderling, niet met het ondermijnen van de macht van landen zelf. Die stem wordt niet gehoord bij het huidige bestel en dus willen veel mensen naar de pvv.quote:Maar nogmaals dit heeft niks met afschilderen te maken maar met de definitie van wat Fascisme is erbij pakken en Wilders er langs leggen. En op basis van dat je conclusie trekken.
Het probleem is dat wij door de oorlog angst hebben van het fascisme, maar als er eentje voor onze neus staat durven we het niet zo te noemen. Wilders is een Neo fascist en die partijen zie je nu door heel Europa. Dergelijk onkruid komt op in tijdens crisissen. Net als dat de extreme linkse partijen groeien in die tijden.
Echt... Of je bent blind of een enorme eu-troll.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef Goldar het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin zeg.
De EU is democratisch, we stemmen er voor.
Nu noem jij wilders een roeptoeter maar onderbouw dit eens? Het komt nu over als ongefundeerde propaganda. Een inhoudsloze bewering. Een persoonlijke mening.. thats it.quote:Dat de menigte zich er niet in verdiept is een ander verhaal. Achter de blonde roeptoeter aanlopen is makkelijker, dat scheelt nadenken.
Je zegt 1 zinnig ding, de EU is een kind, maar wel eentje die hard groeit. Als de EU volwassen is plukken wij er alleen maar de vruchten van, meer dan alleen verder gaan en terug in welvaart gaan.
Hij kan ook gewoon erg dom zijn. Gezien zijn reacties in andere topics, denk ik dat dat het is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:41 schreef Red_85 het volgende:
Echt... Of je bent blind of een enorme eu-troll.
Had die niet gelezen nog. Maar als jij het zegtquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon erg dom zijn. Gezien zijn reacties in andere topics, denk ik dat dat het is.
Het is Wilders die continu links aanvalt op van alles.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Hier ben ik gestopt met je serieus te nemen. Zelfs iemand die iets meer naar het centrum staat, ziet dat GL, Pvda en de rest daar op links, continu hun mortieren aan het afvuren zijn richting pvv. Alles grijpen ze aan om de vergelijking maar te maken.
Een enorm onzin verhaal met nergens op gebaseerde aannames.quote:[..]
Dergelijke partijen komen inderdaad op wanneer het niet best gaat in de maatschappij. Maar je kunt je nu ook afvragen waarom dat zo is. De opkomst van de pvv is alleen gekomen omdat de stem van een miljoen NL'ers niet gehoord werd bij het bestel van toen. In Europa is dat precies hetzelfde. Een aantal eu-adepten zitten in BRU te propaganderen dat de eu het antwoord op alles is. Daarbij proberen ze alle macht naar zich toe te trekken en de soevereine staten te elimineren. Veel mensen vinden dat helemaal geen prettig idee omdat de eu zich gemakkelijk in laat met kantjes er vanaf lopen, grote bedrijven en onzinnige regeltjes die het leven alleen maar duurder maken. Ook weten ze dat de verschillende culturen in Europa van de landen onderling te groot is om ooit een groot land te laten vormen. De EU moet zich alleen bezig houden met het faciliteren van vrije handel en verkeer van mensen tussen de soevereine staten onderling, niet met het ondermijnen van de macht van landen zelf. Die stem wordt niet gehoord bij het huidige bestel en dus willen veel mensen naar de pvv.
Dit is dus niet waar, maar typisch een mythe die je aangepraat door Wilderrs en co. Het verdrag van Lissabon is vooral een samenraapsel van eerder verdragen. Verder heeft het vooral de macht van de staten vergroot door middel van een veto recht.quote:[..]
Echt... Of je bent blind of een enorme eu-troll.
Democratisch is luisteren naar de bewoners en volksvertegenwoordiger spelen. Dat is net niet wat de huidige eu doet.
Je zegt overigens dat de eu grondwet er niet is gekomen, nope klopt, alleen de naam is veranderd. Kijk alleen al naar het proces van stemmen. Bevolking was tegen in een referendum, daarna een ander naampje op het document, en de volgende stemming was opeens alleen tussen politici terwijl vrijwel dezelfde bepalingen erin stonden. Dit is niet het enige voorbeeld van hoe de huidige politiek werkt tegenover de eu.
[..]
Ik heb het al onderbouwd. Maar nogmaals:quote:Nu noem jij wilders een roeptoeter maar onderbouw dit eens? Het komt nu over als ongefundeerde propaganda. Een inhoudsloze bewering. Een persoonlijke mening.. thats it.
Maargoed, echt serieus nemen doe ik je toch al niet meer.
Spreek voor jezelf triest figuur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon erg dom zijn. Gezien zijn reacties in andere topics, denk ik dat dat het is.
Volgens mij heb jij meer een probleme met wilders dan dat jij de inhoudelijke discussie wil aangaan. Lastig praten zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef Goldar het volgende:
[..]
Het is Wilders die continu links aanvalt op van alles.
Typisch het minderwaardigheid complex van rechts Nederland.
[..]
Een enorm onzin verhaal met nergens op gebaseerde aannames.
De PVV hoort geen stem, zou de PVV dat doen zouden aktie ondernemen.
De PVV schreeuwt hard maar doet niks.
[..]
Dit is dus niet waar, maar typisch een mythe die je aangepraat door Wilderrs en co. Het verdrag van Lissabon is vooral een samenraapsel van eerder verdragen. Verder heeft het vooral de macht van de staten vergroot door middel van een veto recht.
[..]
Ik heb het al onderbouwd. Maar nogmaals:
Wat heeft Wilders in al die jaren gedaan? Lopen bitchen op de Islam, weggelopen van verantwoordelijkheden, debatten uit de weggegaan.
Wat heeft Wilders vooral niet gedaan? Samengewerkt aan oplossingen, zijn verantwoordelijkheid genomen en hard geschreeuwd. De PVV heeft nog steeds geen realistische plannen voor de grootste problemen anno 2013.
Inhoudelijke discussie? Alsof jij dat wil. Dan zou je op deze punten in gaan in plaats van steeds met verwijten te komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer een probleme met wilders dan dat jij de inhoudelijke discussie wil aangaan. Lastig praten zo.
Ja, en dan had ik nog niet alles van hem gelezen hoor (straks is het besmettelijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had die niet gelezen nog. Maar als jij het zegt
Dommer dan nu kan jij toch niet worden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja, en dan had ik nog niet alles van hem gelezen hoor (straks is het besmettelijken kan ik er ook dommer van worden)
Hahaha, ja ik vond ook altijd al dat hij op Mr Burns lijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is zelfs de inzet bij verkiezingen, wat natuurlijk fout is, maar wel de realiteit.
Hermann Von Rompuy I is door niemand gekozen; Mr. Burns is er neergezet door de Europese EU-neocons.
De EU is by far de grootste corrupte organisatie ter wereld?quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik eens gaan googlen wat een dictator is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik vond ook altijd al dat hij op Mr Burns lijkt.
Maar het is triest dat niet iedereen het dictatoriale hiervan inziet. Misschien omdat die man kleurloos is. Hoeveel pro-EU mensen zouden ineens wel moeite ermee hebben en het dictatoriale er wel van inzien als men niet Rompuy/Burns maar Wilders op die plek had gezet?
Wow, wat een gebrek aan historisch besef. En dan een ander uitmaken voor idioot? Knap hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben je toch een idioot
De EU functioneert nog niet goed juist omdat er nog teveel macht bij de nationale overheden ligt.
Historisch besef? Dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wow, wat een gebrek aan historisch besef. En dan een ander uitmaken voor idioot? Knap hoor.
Als ik jouw was, zou ik eerst eens gaan leren lezen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:57 schreef Goldar het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik eens gaan googlen wat een dictator is.
Van Rompey heeft eigenlijk niks te zeggen, beetje het tegenovergestelde van een dictator.
En dan noem je mij triest? Ook knap hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:00 schreef Goldar het volgende:
[..]
Historisch besef? Dat heeft hier niks mee te maken.
Je moet niet met termen smijten die je niet kent.
Eu gesubsidieerde troll denk ik. Valt niet mee in discussie te gaan. Zo erg wars van zijn eigen gelijk dat hij niet open kan zijn om ook maar na te denken over een anders argumenten.quote:
Zegt iemand doe mbo 2 doet?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:09 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dan noem je mij triest? Ook knap hoor.
Maar praat aub pas tegen mij wanneer je minstens de basisschool succesvol hebt afgerond.
Kom dan eens met argumenten, over trollen gesproken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eu gesubsidieerde troll denk ik. Valt niet mee in discussie te gaan. Zo erg wars van zijn eigen gelijk dat hij niet open kan zijn om ook maar na te denken over een anders argumenten.
Of jij daar serieus op zal in gaan en niet de discussie naar wilders gaat trekken of iedereen die tegen de meer macht naar brussel is, gaat wegzetten als pvv'er. .quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:32 schreef Goldar het volgende:
[..]
Kom dan eens met argumenten, over trollen gesproken.
Je hebt dus geen argumenten. Ik heb al een legio goede argumenten gegeven voor de EU. Waar Wilders niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of jij daar serieus op zal in gaan en niet de discussie naar wilders gaat trekken of iedereen die tegen de meer macht naar brussel is, gaat wegzetten als pvv'er. .
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef Goldar het volgende:
[..]
Je hebt dus geen argumenten. Ik heb al een legio goede argumenten gegeven voor de EU. Waar Wilders niks mee te maken heeft.
Met een vooringenomen persoon, met 1issue, die continu het laatste woord wil hebben en mensen die tegen hem blijft wegzetten als 'pvv'ers', valt weinig te discussieren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:46 schreef Goldar het volgende:
[..]
Ja wat een volwassen reactie zeg. Hoe oud ben je?
Kom dan met je argumenten??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |