Schengen staat toe om 6 uur per dag per locatie steekproefgewijs grenscontroles uit te voeren. Blijkbaar maken ze daar bij Kerkrade gebruik van.quote:
Mij best.quote:[..]
Ja, dat kan, maar er mag wel reactieve surveillance zijn, of niet?
Net zo onzinnig als wilders met het fascisme van musolini vergelijken. Andere tijd, andere belangen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe wou je het huidige GL inhoudelijk linken aan Mao en Stalin?
En ook voor het gebruik van dat onnozele EUSSR, hoe wou je dat fatsoenlijk onderbouwd, inhoudelijk voor elkaar krijgen?
Dat is niet het niet. Maar goed de pro PVV'ers hebben gewoon geen idee waar de PVV voor staat.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net zo onzinnig als wilders met het fascisme van musolini vergelijken. Andere tijd, andere belangen.
Ben geen pro wilders iemand maar ik zie wel hoe links hem probeert stuk te vergelijken en de opinie over hem te bepalen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:01 schreef Goldar het volgende:
[..]
Dat is niet het niet. Maar goed de pro PVV'ers hebben gewoon geen idee waar de PVV voor staat.
De vergelijking klopt helemaal, Wilders wordt steeds Fascistischer en daarmee een grote bedreiging voor de democratie.
Deze discussie loopt al vanuit het vorige topic.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben geen pro wilders iemand maar ik zie wel hoe links hem probeert stuk te vergelijken en de opinie over hem te bepalen.
Godwinnetjes zijn krachtig voor het wegzetten van iemand. En je weet het met godwins, maak je een dergelijke vergelijking, dan kun je het niet met normale argumenten af.
Maar je weet het goed te draaien hier. Het ging over anti eu krachten, niet over specifiek wilders.
Wat een enorme onzin zeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik verafschuw Wilder, populist. Hij is helaas de enige partij die de onvrede over het huidige dictatoriale Europa vertolkt.
Zonder tegengeluid dendert de EUSSR trein zonder vertraging gewoon door volgens de eigen agenda.
Als liberaal-democraat heb ik niets met het huidige Europa. Het is een kind met een waterhoofd waar niemand op zat te wachten, behalve Brussel zelf.
Het lijkt me een goed idee als je de filmpjes uit de OP eens bekijkt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef Goldar het volgende:
[..]
Wat een enorme onzin zeg.
De EU is democratisch, we stemmen er voor. Dat de menigte zich er niet in verdiept is een ander verhaal. Achter de blonde roeptoeter aanlopen is makkelijker, dat scheelt nadenken.
Je zegt 1 zinnig ding, de EU is een kind, maar wel eentje die hard groeit. Als de EU volwassen is plukken wij er alleen maar de vruchten van, meer dan alleen verder gaan en terug in welvaart gaan.
Het lijkt me een goede idee als je, je eens gaat verdiepen in de ontwikkeling van de Verenigde staten en de dollar.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed idee als je de filmpjes uit de OP eens bekijkt.
Dat ontslaat jou niet van de taak de filmpjes te bekijken en je woorden over "democratie" in te slikken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Goldar het volgende:
[..]
Het lijkt me een goede idee als je, je eens gaat verdiepen in de ontwikkeling van de Verenigde staten en de dollar.
Wij hebben de mensen die dat doen gekozen, dat is democratie.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ontslaat jou niet van de taak de filmpjes te bekijken en je woorden over "democratie" in te slikken.
450 wetjes erdoorheen jassen in 80 minuten.
En dat is van belang omdat?
De VS is niet te vergelijken met de EU noch met Europa. Kijk alleen al naar de taal.
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:58 schreef Goldar het volgende:
[..]
Wij hebben de mensen die dat doen gekozen, dat is democratie.
Die grondwet is er niet gekomen. Het een fabeltje dat er daarna iets vergelijkbaars is gekomen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
Democratie is betrokkenheid bij het proces, wat met zoveel stemmen in zo'n korte tijd onmogelijk is. Het EP heeft nauwelijks macht en als het die al heeft, wordt ie niet gebruikt (afwezigheid bij stemmingen).
Democratie is ook; als landen (zoals Nederland) NEE zeggen tegen een Grondwet, dat je dat respecteert en niet lafjes een gelijksoortig verdrag erin moffelen.
Ik geloof niet dat er mensen die een lagere technische opleiding hebben zitten te wachten op een baantje bij de AH.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:13 schreef Goldar het volgende:
[..]
In de diensten sector heb je ook mensen bij de AH achter de kassa enzo nodig.
Ook voor die mensen blijft er werk in de diensten sector. Het probleem is dat jij en met jouw velen nog te veel in landen denkt. We hebben een continentale economie, de Nederlandse economie bestaat eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er mensen die een lagere technische opleiding hebben zitten te wachten op een baantje bij de AH.
Die utopie die je nastreeft is iets wat simpelweg niet kan zonder dat er miljoenen mensen werkloos en arm zullen worden/blijven. Beetje vreemd dat mensen dit zo graag willen door zetten ondanks dat het duidelijk is dat er heel wat mensen er op achteruit gaan.
Serieus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef Goldar het volgende:
[..]
Die grondwet is er niet gekomen. Het een fabeltje dat er daarna iets vergelijkbaars is gekomen.
Nederland gaat er in eerste instantie op vooruit. Mensen die laaggekwalificeerd productiewerk leveren zijn, zeker in Nederland handel en dienstenland, sowieso al kwetsbaar. De EU beschermt en stimuleert de Europese industrie eerder dan dat deze hem afbreekt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er mensen die een lagere technische opleiding hebben zitten te wachten op een baantje bij de AH.
Die utopie die je nastreeft is iets wat simpelweg niet kan zonder dat er miljoenen mensen werkloos en arm zullen worden/blijven. Beetje vreemd dat mensen dit zo graag willen door zetten ondanks dat het duidelijk is dat er heel wat mensen er op achteruit gaan.
Er zijn een heel hoop mensen die niet de capaciteiten of de financiėle middelen hebben om door te leren. Die mensen word het onmogelijk gemaakt om hun positie te verbeteren vanwege de hoge kosten die ze in dit land moeten betalen (ironisch genoeg deels dankzij de EU). Dat is iets waar werknemers van buitenaf minder problemen mee hebben. Tenzij je wilt dat die mensen naar het oosten van Europa verhuizen en dan met vijf Nederlanders in een chaletje gaan hokken om zo de kosten te drukken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef Goldar het volgende:
[..]
Ook voor die mensen blijft er werk in de diensten sector. Het probleem is dat jij en met jouw velen nog te veel in landen denkt. We hebben een continentale economie, de Nederlandse economie bestaat eigenlijk niet meer.
De lager opgeleide technici leren nu vaak door. Degene die dat niet kunnen, kunnen nog makkelijk aan de slag.
Ministers zijn niet democratisch gekozen; die worden naar voren geschoven en daar mag een parlement (waar je ooit -je kan niet controleren of die parlementsleden al dan niet volgens hun partijprogramma/eerdere uitspraken stemmen- 1/10.000.000e stem aan kan geven) over stemmen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef Goldar het volgende:
En het meeste wordt bepaald door de raad van ministers en die zijn democratisch gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hoe word dat gemeten, het gaat steeds slechter met de gemiddelde Nederlander en de banen liggen niet voor het oprapen. Ik geloof niet zo in de uitleg van de cijfers die ons word voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nederland gaat er in eerste instantie op vooruit. Mensen die laaggekwalificeerd productiewerk leveren zijn, zeker in Nederland handel en dienstenland, sowieso al kwetsbaar. De EU beschermt en stimuleert de Europese industrie eerder dan dat deze hem afbreekt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ministers zijn niet democratisch gekozen; die worden naar voren geschoven en daar mag een parlement (waar je ooit -je kan niet controleren of die parlementsleden al dan niet volgens hun partijprogramma/eerdere uitspraken stemmen- 1/10.000.000e stem aan kan geven) over stemmen.
Elke laag boven de nu al weinig democratische besluiten is onwenselijk. Geen superstaat, geen Verenigde Staten van Europa, geen EU. Natiestaten zijn voldoende overkoepelende machtsstructuren.De tweede kamer kan tegenstemmen als de ministers een deal hebben gesloten in de eu, dan mogen ze het nog een keer proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ministers zijn niet democratisch gekozen; die worden naar voren geschoven en daar mag een parlement (waar je ooit -je kan niet controleren of die parlementsleden al dan niet volgens hun partijprogramma/eerdere uitspraken stemmen- 1/10.000.000e stem aan kan geven) over stemmen.
Elke laag boven de nu al weinig democratische besluiten is onwenselijk. Geen superstaat, geen Verenigde Staten van Europa, geen EU. Natiestaten zijn voldoende overkoepelende machtsstructuren.je bent echt een grap. Ik kan mijn standpunten onderbouwen. Jij komt niet verder dan one liners uit het PVV fan blaadje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De feiten liggen er gewoon de EU is democratisch, voldoet aan de eisen van de democratie.
OF het democratischer kan, dat klopt. Of er mankementen zijn dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het wel de toekomst is als Europa wil blijven mee tellen in de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |