Klote.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hal 3 tot 4 en vanaf half 5 tot kwart voor 8.
Ik ben redelijk dood nu ja![]()
En met TT-change. Was dat vannacht al? Jij zeker?
Ach, het is gelukkig niet zo dat ik vandaag een drukke dag heb ofzoquote:Op donderdag 19 december 2013 07:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote.![]()
en dat was inderdaad al vrij snel na het aanmaken van dit topic.
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, het is gelukkig niet zo dat ik vandaag een drukke dag heb ofzo![]()
Jij?
4,5 uur.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:02 schreef fietsie het volgende:
Da's een verrekte kort en onderbroken nachtje Huppel
Rotjong!quote:
Je moet om 8:30 de deur uit?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
4,5 uur.
Best lang nog hoor![]()
Even thee, peukie erbij en dan komt alles goed. Normaal ben ik vrij snel wakker en weer fit. Nu heb ik daar gewoon iets langer voor nodig. En gelukkig heb ik tijd zat
ik ook van jou.quote:
Nee.quote:
En een blinddoek bij de voordeur klaarhangen en alleen je eigen boudoir op orde brengen is geen alternatief?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet nog stofzuigen, dweilen, douchen en aankleden (al is aankleden niet echt nodig natuurlijk) voordat Vlinderman hier is.
Neequote:Op donderdag 19 december 2013 08:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een blinddoek bij de voordeur klaarhangen en alleen je eigen boudoir op orde brengen is geen alternatief?
als dat maar de laatste tegenslag voor vandaag is.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh fuck!!
Bijna niets meer te roken
Heb hem al ge-appt of ie pakje voor mij wil halen onderwegquote:Op donderdag 19 december 2013 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
als dat maar de laatste tegenslag voor vandaag is.
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem al ge-appt of ie pakje voor mij wil halen onderweg
Live verslag vanuit Huppelmuts huis.... spanning ende sensatiequote:Op donderdag 19 december 2013 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu even kijken hoe lang het rijden is zodat ik weet hoe hard ik moet gaan stressen
2 uur maar in het huidige verkeer een kwartier langer![]()
Heb ik toch geen tijd voor gekkiequote:Op donderdag 19 december 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Live verslag vanuit Huppelmuts huis.... spanning ende sensatie
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Live verslag vanuit Huppelmuts huis.... spanning ende sensatie
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 december 2013 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zo thuis. Boodschappen binnen ... tijd voor ontbijt en koffie
Veeeeel koffie
Ja ik moet ook stofzuigen, en strijken (echt mount everest is er niks bijquote:Op donderdag 19 december 2013 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Even water opzetten en ondertussen stofzuigen
Ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 19 december 2013 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik moet ook stofzuigen, en strijken (echt mount everest is er niks bij)
Maar ik heb geen zin....
Ohja en mijn haar verven
Ik heb heus geen zin om te stofzuigen enz hoor!!quote:
fixedquote:Op donderdag 19 december 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heus geen zin om te stofzuigen enz hoor!!
quote:
Ga je wel heen dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit jaar zal ik niet zoenen met een 3FM dj hoor mensen
Neequote:
OHquote:Op donderdag 19 december 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, wakker gebeld worden door de planning dat er een kerstpakket voor je is
/care, kerstpakket.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, wakker gebeld worden door de planning dat er een kerstpakket voor je is
/care, dochter van de baas weer even zienquote:Op donderdag 19 december 2013 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care, kerstpakket.Dat maakt alles goed.
laat haar dat pakket bij jou brengen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
/care, dochter van de baas weer even zien
Nah, is haske getrouwd joh..quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
laat haar dat pakket bij jou brengen.
Alles kan kapotquote:Op donderdag 19 december 2013 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, is haske getrouwd joh..
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedenk mij net dat de droogstand gewoon aanhoudt
Ik blijf de TT trouwquote:
Maar mijn baas als schoonvader en minibaas als zwager zie ik toch echt niet zittenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihao, ik was vergeten dat ik mn deurbel uit had staan
Dat is ook een oplossing natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihao, ik was vergeten dat ik mn deurbel uit had staan
Op tijd ontdektquote:
Juist nietquote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing natuurlijk
Dommie ben je soms ook hequote:Op donderdag 19 december 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op tijd ontdekt
[..]
Juist niet
Ik doe mijn haarkleur graag eer aan jaquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou willen dat ik in een rustige straat woonde. Je weet wel zo'n straat waar niet om de 4 tellen een auto doorheen rijdt
Ik heb serieus nooit de gordijnen open in de woonkamer, nu wel zodat ik naar buiten kan kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet aan het stressen he
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit de gordijnen open in de woonkamer, nu wel zodat ik naar buiten kan kijken
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit de gordijnen open in de woonkamer, nu wel zodat ik naar buiten kan kijken
En er was een zeker blauwe die besloot mij de hele tijd te appen. Vriendelijk verzocht of hij wilde stoppen daarmeequote:
We hebben een vrij fantasierijk .. hoe noem je dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo jammer voor jullie dat ik geen webcam heb hangen hier.
Jullie zouden dubbel liggen om mij nu
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een vrij fantasierijk .. hoe noem je dat?
Nahja we hebben geen beelden nodig hoor
4 maar??quote:Op donderdag 19 december 2013 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, die zien we de eerste 4 uur niet terug op z'n minst
Joof is blijkbaar niet zo ehm... uitgebreid gewend?quote:
Wie welquote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joof is blijkbaar niet zo ehm... uitgebreid gewend?
Op z'n minst he zei ikquote:
Ik ben heel wat meer gewend dan je zou denkenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joof is blijkbaar niet zo ehm... uitgebreid gewend?
Trio-tjes tellen qua tijd niet dubbel he!!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op z'n minst he zei ik
[..]
Ik ben heel wat meer gewend dan je zou denken
Wanna bet?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, die zien we de eerste 4 uur niet terug op z'n minst
Peukie, zuurstof, glaasje water en dan ehm...quote:
I wish!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Peukie, zuurstof, glaasje water en dan ehm...
Ohw?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I wish!
Heb hem weer naar huis gestuurd.
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I wish!
Heb hem weer naar huis gestuurd.
Dan nog..quote:Op donderdag 19 december 2013 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Trio-tjes tellen qua tijd niet dubbel he!!
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er wel behoorlijk de pest in ja. Maar heb wel seks gehad
Weg pandapuntenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er wel behoorlijk de pest in ja. Maar heb wel seks gehad
Dat dan weer wel!!quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!!
Vlinderman moest wel lachen. Ik zag bloed dus ik ren naar de wc en daar zei ik keihard: van alle fucking dagen kies je net nu uit? kutbaarmoeder!!
Vanuit de slaapkamer hoorde ik toen een keiharde schaterlach
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!!
Vlinderman moest wel lachen. Ik zag bloed dus ik ren naar de wc en daar zei ik keihard: van alle fucking dagen kies je net nu uit? kutbaarmoeder!!
Vanuit de slaapkamer hoorde ik toen een keiharde schaterlach
Ik kan er niet echt om lachen hoor. Gewoon helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou ook in de lacht schieten als ik dat zo zou horen ja
Is vlinderman nu weer weg?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn![]()
http://www.vkmag.com/magazine/twerken_nu_ook_groot_in_rusland
Ik word hier niet warm van hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word hier niet warm van hoor
Ja.quote:
Jij hebt de details een stukkie terug gemist?quote:
Godverdomme wat heeft zij een super lekker lichaamquote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn![]()
Echt?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godverdomme wat heeft zij een super lekker lichaam
Die billen
Duidelijk een verschillende doelgroep...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die billen
Welke billen?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die billen
Ook dat.quote:
Uhm.....quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus wij fijn bezig![]()
Wisselen van standje en ik zie dat mn halve bed onder het bloed zit.
Over timing gesproken!![]()
Weg zin.
Ja tochquote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die billen
Wat kan er dan beter?quote:
Nee, ik heb hem weggestuurdquote:Op donderdag 19 december 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus hij is maar weggegaan omdat je ongesteld bent geworden?
Goed bezig.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat kan er dan beter?
Prima prima. Heerlijk aan het sporten. Overal spierpijn en voel mezelf steviger worden.
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kan er dan beter?
Prima prima. Heerlijk aan het sporten. Overal spierpijn en voel mezelf steviger worden.
Ja het vrouwenaspect zoals gewoonlijk hequote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kan er dan beter?
Arme faxiequote:Op donderdag 19 december 2013 13:23 schreef Faxie het volgende:
Ja het vrouwenaspect zoals gewoonlijk he![]()
Mja, redenen he?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed bezig.
Welke oefeningen doe je?
Ja nou.quote:
Weet toch, swa.quote:
Welk was het ook al weer?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja het vrouwenaspect zoals gewoonlijk he![]()
Ah flink spieren aan het kweken?
Ow m'n schilderij is binnenWerd bij m'n ouders afgeleverd, dus vanavond even snel oppikken
Dan gaat het dicht toch daarbeneden?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus hij is maar weggegaan omdat je ongesteld bent geworden?
Woow wel druk bezig dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, redenen he?
Opdrukken, sit-ups, squatten, halters, fietsen, lopen, beetje schijnboksen.
Ook al geprobeerd om een beetje te boksen met 12,5 kilo per hand. Gaat nog niet zo lekker.
Maar samen jomanties een ijsje eten ergens op een bankje was geen optie?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou.
Alles gaat mis, mijn humeur keldert in rap tempo. Was voor hem ook niet echt gezellig natuurlijk.
Mja, vastbesloten he?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow wel druk bezig dus.
En 12 kilo om je enkels bij het hardlopen?
Hij belde net nog vanuit de auto, de volgende keer is al bijna afgesproken. Dit keer wel ruim voor mijn lekweekquote:
1) ijs.... brrr... koud en bahquote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar samen jomanties een ijsje eten ergens op een bankje was geen optie?
Die met die golvenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet toch, swa.
[..]
Welk was het ook al weer?
Ah, vrouwen.
Wat nu weer?
Altijd een goede motiveerder baasje.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, vastbesloten he?
Hahaha, nee bedankt. Mijn enkels zijn al slap genoegDie moeten wat langzamer.
Haha niks hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wassup man? Vertel me je verhalen.
Gewoon die vent van je de douche in trekken.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou.
Alles gaat mis, mijn humeur keldert in rap tempo. Was voor hem ook niet echt gezellig natuurlijk.
That makes absolutely no sensequote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik hou niet van zwijnen.
Whehehehehe. Ruilen?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die met die golven![]()
Ach niks bijzonders, en dat is nu net het probleem
Mij lukt het zowaarquote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Altijd een goede motiveerder baasje.
Als ik nou eens de lekkere dingen zou kunnen laten staan...
1) Sjokomel / Gluhwein / Eisbrecher / Broodjequote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ijs.... brrr... koud en bah
2) met kans mijn moeder tegen te komen?
3) nee
1) Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
1) Sjokomel / Gluhwein / Eisbrecher / Broodje
2) Die moest toch werken anders had ze ook op de potentiele zieke kunnen passen
3) keuzes....
kontje met nadruk op JEquote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat twerken vind ik niks, maar die billenDamn...
Wow man leer mij je geheimen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt het zowaar
Slechts appels, wortelen, bleekselderij en yoghurt met haver voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |