Dan gaat het dicht toch daarbeneden?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus hij is maar weggegaan omdat je ongesteld bent geworden?
Woow wel druk bezig dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, redenen he?
Opdrukken, sit-ups, squatten, halters, fietsen, lopen, beetje schijnboksen.
Ook al geprobeerd om een beetje te boksen met 12,5 kilo per hand. Gaat nog niet zo lekker.
Maar samen jomanties een ijsje eten ergens op een bankje was geen optie?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou.
Alles gaat mis, mijn humeur keldert in rap tempo. Was voor hem ook niet echt gezellig natuurlijk.
Mja, vastbesloten he?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow wel druk bezig dus.
En 12 kilo om je enkels bij het hardlopen?
Hij belde net nog vanuit de auto, de volgende keer is al bijna afgesproken. Dit keer wel ruim voor mijn lekweekquote:
1) ijs.... brrr... koud en bahquote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar samen jomanties een ijsje eten ergens op een bankje was geen optie?
Die met die golvenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet toch, swa.
[..]
Welk was het ook al weer?
Ah, vrouwen.
Wat nu weer?
Altijd een goede motiveerder baasje.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, vastbesloten he?
Hahaha, nee bedankt. Mijn enkels zijn al slap genoegDie moeten wat langzamer.
Haha niks hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wassup man? Vertel me je verhalen.
Gewoon die vent van je de douche in trekken.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou.
Alles gaat mis, mijn humeur keldert in rap tempo. Was voor hem ook niet echt gezellig natuurlijk.
That makes absolutely no sensequote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik hou niet van zwijnen.
Whehehehehe. Ruilen?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die met die golven![]()
Ach niks bijzonders, en dat is nu net het probleem
Mij lukt het zowaarquote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Altijd een goede motiveerder baasje.
Als ik nou eens de lekkere dingen zou kunnen laten staan...
1) Sjokomel / Gluhwein / Eisbrecher / Broodjequote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ijs.... brrr... koud en bah
2) met kans mijn moeder tegen te komen?
3) nee
1) Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
1) Sjokomel / Gluhwein / Eisbrecher / Broodje
2) Die moest toch werken anders had ze ook op de potentiele zieke kunnen passen
3) keuzes....
kontje met nadruk op JEquote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat twerken vind ik niks, maar die billenDamn...
Wow man leer mij je geheimen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij lukt het zowaar
Slechts appels, wortelen, bleekselderij en yoghurt met haver voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |