quote:Op donderdag 19 december 2013 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn verjaardagscadeau![]()
Hij had de man van mijn moeder een krat HJ laten halen en heeft toen ieder flesje voorzien van een nieuw label. Geniaal vond ik dat![]()
Mazzel.quote:
Nee, geen seks voor zijn 60ste!!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou jij jouw ouders seks willen zien/horen hebben?
Ja, kan me herinneren dat hij van jou niet mocht drinken voor zijn 18e.
Niet voor het lijdend onderwerp niet maar wel voor de toeschouwers/omstanders
Trustenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of vlinderman krijgt autopech net als hij weg is
Kappen hoor!!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of vlinderman krijgt autopech net als hij weg is
Ik en broertje mochten ook op onze 16e beginnen met 1 biertje op de vrijdag avond en 1 op de zaterdagavond..quote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, geen seks voor zijn 60ste!!
Drinken moet kunnen. Maar niet elk weekend!
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen hoor!!
Vorige keer zou hij ook op donderdag komen kreeg hij een ongeluk onderweg
Mijn broertje heeft Y. pasgeleden tequila zitten voerenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik en broertje mochten ook op onze 16e beginnen met 1 biertje op de vrijdag avond en 1 op de zaterdagavond..
Toen is hij vrijdag gekomenquote:
Oh dear...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen hoor!!
Vorige keer zou hij ook op donderdag komen kreeg hij een ongeluk onderweg
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft Y. pasgeleden tequila zitten voeren
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft Y. pasgeleden tequila zitten voeren
Ik hoop oprecht voor je dat er gewoon niks mis gaatquote:
Oh ja dat was het, best wel een wonder dat ik dat heb meegekregen als zombiequote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, geen seks voor zijn 60ste!!
Drinken moet kunnen. Maar niet elk weekend!
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh vrijdag gekomen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh vrijdag gekomen [ afbeelding ]
Ik heb afgelopen zondag nog gedronken. Joof zijn schuld!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ja dat was het, best wel een wonder dat ik dat heb meegekregen als zombie![]()
Helemaal mee eens.
Ik heb sinds april niet meer gedronken
Dank jequote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop oprecht voor je dat er gewoon niks mis gaat
Waarom nou weer mijn schuld?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb afgelopen zondag nog gedronken. Joof zijn schuld!
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb afgelopen zondag nog gedronken. Joof zijn schuld!
Omdat stil, shaken, en bijna huilen!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom nou weer mijn schuld?
Krijgen ze drank, is het nog niet goedquote:Op donderdag 19 december 2013 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom nou weer mijn schuld?
Hij had voor mij en GvsE een kadobon van onze favoriete tattooshops gehaaldquote:Op donderdag 19 december 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe zo dat dan? Hij heeft zijn magie gebruikt om jou vast te ketenen?
Ze hebben altijd wat te zeiken tenzij je geld hebt.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijgen ze drank, is het nog niet goed
Oh dat is wel heel lief van hemquote:Op donderdag 19 december 2013 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had voor mij en GvsE een kadobon van onze favoriete tattooshops gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Hadden we ook echt niet verwachtquote:
Dan nog vaakquote:Op donderdag 19 december 2013 01:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze hebben altijd wat te zeiken tenzij je geld hebt.
Goed van ons hequote:
Je houdt van onsquote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, stelletje zeuren zijn jullie...
Slaap lekker.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken!!
Hopen dat ik kan slapen
Trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hopen dat ik kan slapen
Je bent niet goed jijquote:
Ik zal nog eens een keer zo'n kado geven.. Echt hoor..quote:Op donderdag 19 december 2013 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijgen ze drank, is het nog niet goed
Trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hopen dat ik kan slapen
Nee logisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hadden we ook echt niet verwacht
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Ach het is niet zo moeilijk. Als ze het doen vanwege het geld, gewoon bankpas laten blokkeren en haar zelf laten werken voor geld. Dan worden ze afhankelijk en wanhopigquote:
Please doquote:Op donderdag 19 december 2013 01:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer zo'n kado geven.. Echt hoor..
Voortaan gewoonquote:Op donderdag 19 december 2013 01:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer zo'n kado geven.. Echt hoor..
Dat denk ik ook steeds!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Please do![]()
Mijn smurfenmuts is wel lekker warm trouwens![]()
@sedan, ik ben wel goed, daarom houd je van ons
Voortaan iets lames dat bij iets past dat ze verzamelenquote:
Kerst 2020.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Please do![]()
Mijn smurfenmuts is wel lekker warm trouwens![]()
@sedan, ik ben wel goed, daarom houd je van ons
Vast wel meer dingen te verzinnen jaquote:Op donderdag 19 december 2013 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voortaan iets lames dat bij iets past dat ze verzamelen
Dat is toch een goed kado danquote:
Geplet kikker in een enveloppe ookquote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel meer dingen te verzinnen ja
[..]
Dat is toch een goed kado dan
Oja, huppel verzamelt kikkers toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Geplet kikker in een enveloppe ook
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja, huppel verzamelt kikkers toch.
Half 3 tot 4 en vanaf half 5 tot kwart voor 8.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:57 schreef Cobra4 het volgende:
Met wat?
Pff, jij kan nooit veel geslapen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |