Sorry, m'n excel lijstjes zitten al vol met slikkende FOK!sters, ik kan niet ook nog bijhouden wie welk OV-abonnement heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Zeg Brombeer, als ik je irriteer mag je het best gewoon zeggen hoor
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Greavy, iemand zit op Reddit je karma te hoeren
http://www.reddit.com/r/T(...)rocity_to_basel_sbb/
quote:Highlights
Unieke reis die je eens in je leven maakt
Bezoek het Kremlin, slaap in een Mongoolse Ger en beklim de Chinese muur, allemaal in 1 reis
Kies uit ticket-only, een 16-daagse budgetreis of voor wat meer comfort met de 17-daagse reis
Je mag zelf stops toevoegen of naar keuze ergens langer overnachten
Ervaar de Moeder Aller Treinreizen
op basis van eigen vervoer naar de Transsiberië Express; boek je vervoer pas zodra je reis is bevestigd. Voor de reis heb je een paspoort nodig dat minimaal nog 6 maanden geldig is. Een visum is verplicht voor reizen in Rusland, China en Mongolië. Deze kan je laten verzorgen door Mevo Reizen, of zelf aanvragen bij het consulaat. Zorg zelf voor geldige reisdocumenten.
En een ticket vanuit Peking naar huis à raison de ¤500 is ook niet inbegrepenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:54 schreef Sandrvich het volgende:
Die ¤549 is ticket-only (als je de tickets zelf boekt is het echt aanzienlijk goedkoper...). Daarbovenop krijg je nog visa en uitnodigingen, minstens ¤250 extra. En dan nog de overnachtingen en het eten. Over de aanreis naar Moskou wordt ook nog eens in alle talen gezwegen.
Kortom; klinkt leuk, maar een echte aanbieding is het niet.
Oordopjes op maat laten maken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond nachtdienst. Beetje rangeren enzo. Al wel te vroeg wakker geworden vandaag door buren die veels te vroeg met betonboren aan de slag gingen. Wel matig.
Wel weer zin in. Toch al een paar weken terug nachtdiensten gehad.
Mwoah, meestal word ik wakker, en val daarna nog wel in slaap. Het is niet dat ik zo moe ben dat ik niet alert benquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Oordopjes op maat laten maken?
(En dan maar hopen dat je niet door de wekker slaapt..)
Samenwonen.. dan ben je de eerste maanden ook nachten wakkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, meestal word ik wakker, en val daarna nog wel in slaap. Het is niet dat ik zo moe ben dat ik niet alert ben![]()
Maar nog een paar maandjes wachten en dan samenwonen met het vrouwtje, dat is beter dan een studentenkamer
Hehe, truequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Samenwonen.. dan ben je de eerste maanden ook nachten wakker
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Samenwonen.. dan ben je de eerste maanden ook nachten wakker
Gaat de dodemansknop zijn nut vast wel bewijzen om je scherp te houdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehe, true![]()
Heb ik er wel voor over
Hehehehequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Gaat de dodemansknop zijn nut vast wel bewijzen om je scherp te houden
Trap je in de auto ook elke 15 seconden op de rem straks...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HeheheheHij zit er niets voor niets
![]()
Vind het altijd wel bijzonder als ik bij een collega zit om te passagieren/wegleren ofzo.
Sommige die wachten echt tot 'ie piept, voor ze hem omhoog halen en weer intrappen.
Ik vind dat zelf zo verschrikkelijk irritantIk heb het niet eens meer in de gaten maar volgens mij trap ik hem automatisch om de 15 seconden in ofzo
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Trap je in de auto ook elke 15 seconden op de rem straks...
Ik kom de komende tijd maar niet in omgeving Groningen en Ede-Wageningen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Zat in mijn opleiding in het goederen bij een collega in de auto, wij hadden de meester aan de telefoon van wie we de trein gingen overnemen in Amsterdam.
Hoorde je daar de dodeman, ik trapte automatisch met mijn voetDe bestuurder gelukkig niet, anders hadden we een pittige aanrijding gehad
Ha. GAYYYY!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
Hoe noem je een conducteur en een machinist die een relatie hebben?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom de komende tijd maar niet in omgeving Groningen en Ede-Wageningen...
Mooi klote is dat!quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vanaf 4 februari heb ik ook voortaan dagelijks de trein nodig om naar mn werk te komen
Sandite is inderdaad SGM of twee locs met een platte wagen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
[..], ik rijd nog geen auto, maak je niet druk
Vanavond trouwens DM'90 gespot op Groningen. Ik vertrok om 0.33 naar Veendam en om 0.35 bij Groningen Europapark zag ik in de verte een wel hele vreemde VIRM aan komen zetten
Hij glom wel mooi, zag er goed uit. Ik denk dat hij uit Onnen kwam, maar ik heb hem hier op het rangeerterrein niet meer gezien vannacht.
Ik dacht eerst dat het een sandite trein was, maar dat doet men toch vooral met sgm (met Hoofddorp op de koersborden) ?
Er is vast iets mis met de storingenpagina.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:11 schreef b2py het volgende:
Laten we iets vieren. Een werkzaamheden loos weekend!
[ afbeelding ]
Weekend is een te groot woord. Vannacht en morgen wordt er gewoon gewerktquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:11 schreef b2py het volgende:
Laten we iets vieren. Een werkzaamheden loos weekend!
[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon AFquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is vast iets mis met de storingenpagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |