Gewoon onderdeel van het plan. Mensen de trein uit jagen. Hardleerse types zoals James1988 hou je blijkbaar tochquote:Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef James1988 het volgende:
Een keerpuntreiniging zou al wonderen doen, ik stapte net in Den Haag HS in... op de vloer lagen gebruikte zakdoeken en plastic wikkels, op sommige stoelen zaten bijzonder ranzig uitziende plekken.
Op HS is geen keerpuntreiniging, ik weet niet of die trein nog een retourtje Binckhorst maakt?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef James1988 het volgende:
Een keerpuntreiniging zou al wonderen doen, ik stapte net in Den Haag HS in... op de vloer lagen gebruikte zakdoeken en plastic wikkels, op sommige stoelen zaten bijzonder ranzig uitziende plekken.
Normaal gesproken wordt hij "gereinigd" op de Binckhorst. Daar loopt de lok ook om.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Op HS is geen keerpuntreiniging, ik weet niet of die trein nog een retourtje Binckhorst maakt?
Dat was bij mijn trein denk ik niet het geval. Hij stond om 18:30 langs het perron, met alleen noodverlichting aan. De boel was ook al behoorlijk afgekoeld. Rond 18:40 ging de verlichting en verwarming aan...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt hij "gereinigd" op de Binckhorst. Daar loopt de lok ook om.
Oh, een soort van CSU, maar dan iets ander bedrijf?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef Maegrim het volgende:
Het half uur dat ie stil staat hoort ie gewoon gereinigd te worden
edit: Sinds de nieuwe dienstregeling keert ie op HS, waar er meestal 3 mensen van Treinschoon aan het puinruimen gaan
verder een oud vuil ding ja
Bij een reiniging gaat er meestal geen doekje over de stoelen....quote:Op donderdag 19 december 2013 19:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Oh, een soort van CSU, maar dan iets ander bedrijf?
Ik reis tegenwoordig bijna wekelijks met de Benelux van- en naar België, maar de zittingen zien er inderdaad niet meer uit
Er zou zo en nu dan wel een grondige reiniging mogen (lees: moeten) gebeuren, bij ieder treinstel. Blijkbaar gaat het mis met de onderhoudsomplopen met Beneluxquote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bij een reiniging gaat er meestal geen doekje over de stoelen....
Dat weet ik. Maar eigenlijk hoort dat wel af en toe te gebeuren, en dan niet bij de kering aan het perron. En dat gebeurt absoluut niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bij een reiniging gaat er meestal geen doekje over de stoelen....
Had men niet al enige tijd geleden besloten daar niet mee door te gaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus ben ik benieuwd of er al een evaluatie is geweest van dat project bij Den Bosch met LED-lichten.
De proef is vroegtijdig beëindigd inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had men niet al enige tijd geleden besloten daar niet mee door te gaan?
Met een doekje kom je er niet bij die stoffen bekleding. Dat moet diep gereinigd worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar eigenlijk hoort dat wel af en toe te gebeuren, en dan niet bij de kering aan het perron. En dat gebeurt absoluut niet.
Rijdt daar nou een SLT6 achterop??quote:Op donderdag 19 december 2013 20:10 schreef Sandrvich het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ochtend in Hongarije.Wist niet eens dat er ICK die kant uit ging.. Voor Roemenië toevallig?
nee een metrostelquote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rijdt daar nou een SLT6 achterop??
kostdat?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nou, mn allereerste Franse Zwartrijboete is binnen.
He he. Duurde wel lang zegquote:Op donderdag 19 december 2013 21:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nou, mn allereerste Franse Zwartrijboete is binnen.
30 euro... Maar daarvoor mag je dan wel je rit afmaken... Heb ik 2en een half jaar voor aan mogen kloten...quote:
Ja tuurlijk man laat zienquote:Op donderdag 19 december 2013 21:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
30 euro... Maar daarvoor mag je dan wel je rit afmaken... Heb ik 2en een half jaar voor aan mogen kloten...
Iemand nog intresse in een foto
Werkte het systeem niet goed? Of waren er negatieve reacties?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef greavy het volgende:
[..]
De proef is vroegtijdig beëindigd inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |