Men zegt dat het niet betrouwbaar genoeg was. Dat vertaalt zich meestal gewoon in "te duur".quote:Op donderdag 19 december 2013 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werkte het systeem niet goed? Of waren er negatieve reacties?
Niet betrouwbaar genoeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werkte het systeem niet goed? Of waren er negatieve reacties?
in de laatste weken waren toch juist veel verbeteringen bereikt?quote:
De laatste maanden was de info inderdaad altijd vrij correct. Tussen Den Bosch en Roosendaal dan tochquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de laatste weken waren toch juist veel verbeteringen bereikt?
Verbeteringen maken een systeem niet meteen betrouwbaar. Je wilt een bepaalt betrouwbaarheidspercentage halen tegen redelijke kosten. De kosten kunnen kwadratisch stijgen ten opzichte van de kosten. Dan wordt het al snel veel te duur. Ik vermoed dat de kosten te hoog zijn opgelopen en daardoor de proef beëindigd is.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de laatste weken waren toch juist veel verbeteringen bereikt?
klopt, maar toch denk ik dat ze nog meer hadden kunnen leren als de proef iets langer geduurd had. Je moet een middel vinden om op de perrons aan de reizigers te laten weten hoe lang een trein is, de machinist moet vervolgens op de ideale plaats gaan halteren en je moet de spreiding op de perrons goed zien te krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Verbeteringen maken een systeem niet meteen betrouwbaar. Je wilt een bepaalt betrouwbaarheidspercentage halen tegen redelijke kosten. De kosten kunnen kwadratisch stijgen ten opzichte van de kosten. Dan wordt het al snel veel te duur. Ik vermoed dat de kosten te hoog zijn opgelopen en daardoor de proef beëindigd is.
Dat kan wel op een vele malen goedkopere manier. Weergeven op de TBP's.Tussen letterbord x en y bijvoorbeeld. Komen die dingen toch nog van pasquote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar toch denk ik dat ze nog meer hadden kunnen leren als de proef iets langer geduurd had. Je moet een middel vinden om op de perrons aan de reizigers te laten weten hoe lang een trein is, de machinist moet vervolgens op de ideale plaats gaan halteren en je moet de spreiding op de perrons goed zien te krijgen.
Op al die punten valt nog veel winst te boeken
Lekker klantvriendelijk, gewoon 3007 neerkalken bij nature d'infraction. Wat is er mis met even "ticket non validé" opschrijven?quote:
Jawel, want ik heb korting op mn boete gekregen...quote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Klantvriendelijkheid tegen zwartrijders?
Ach, dan schrijven wij toch ook even een code 6070 uit... "Employé n'est pas accueillant"quote:Op donderdag 19 december 2013 23:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lekker klantvriendelijk, gewoon 3007 neerkalken bij nature d'infraction. Wat is er mis met even "ticket non validé" opschrijven?
Voor de notoire zwartrijder maakt het natuurlijk niet uit. De goedbedoelende reiziger die net in de trein erachter komt geen kaartje gekocht te hebben maakt het wel uit of je hem schoffeert of niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Klantvriendelijkheid tegen zwartrijders?
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ach, de controleurs waren redelijk verbaast dat ik niet in discussie ging, mijn ID kaart zo afgaf, en doorging met Tetris...
Je kreeg dus korting omdat je zo lief wasquote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ach, de controleurs waren redelijk verbaast dat ik niet in discussie ging, mijn ID kaart zo afgaf, en doorging met Tetris...
Nee, ik kreeg korting omdat ik wel een vervoersbewijs had, maar die niet geldig was...quote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kreeg dus korting omdat je zo lief was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |