En de scheids geeft hij een duwtje en dan een windvlaag en dan komt die tien meter verder weer neer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Kraay gaat zo meteen zelf het veld in en dan schopt hij al die kutlimburgers doormidden.
En dan die ouwe Kraay aan het hek, HAAL HEM ERUIT HAAL EM ERUIT! Haha.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de scheids geeft hij een duwtje en dan een windvlaag en dan komt die tien meter verder weer neer.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is Martin Koeman overleden? Ik dacht dat hij nog in coma lag. rip aan de nabestaanden
Die verliezen morgen van Vogelsquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Seam het volgende:
kom op MVV, ik wil Ajax op bezoek hier krijgen
Nee joh Ajax tegen Cuijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Seam het volgende:
kom op MVV, ik wil Ajax op bezoek hier krijgen
Oh nee, goal afgekeurdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusBij Limboradio hebben ze het nog niet door geloof ik
wil graag de cultheld worden, hij had beter achter kunnen blijven. wat een houten klaasquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Piet doet kolderiek in het vijandelijk strafschopgebied
Beide zouden mooie wedstrijdjes opleveren.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh nee, goal afgekeurd
Zondag nog even tegen Ajax.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het 'Ruudje-rot-op'-effect
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
FT Roda - Vitesse 3-1
Hupperts maakte de 3-1
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Die commentator op L1 klinkt echt als een totaaldebiel.
Zo klinken alle Limburgers.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Die commentator op L1 klinkt echt als een totaaldebiel.
Kutje. Niet meer doen hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh nee, goal afgekeurd
Ik sta nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
stand uuuuuuuuup if you love the Hans
Ik luister voor Hansie, alsof ik Roda op een stream ga bekijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Zit via die l1 stream Roda - Vitesse te luisteren terwijl er een stream is
Wel jammer trouwens. Superspannend nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Scheids moet maar eerder beslissen of het een goal is of niet
Gewoon 4 wedstrijden zonder toeschouwers laten spelen, dan doen ze het nooit meerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
Vuurwerk bij Cambuur - Utrecht. Op het veld, dus gestaakt
Piet Veldhuizen gaat scoren, hij gaat niet scoren, Piet Veldhuizen nog steeds aan de bal. Toen wilde ik ook beeldenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik luister voor Hansie, alsof ik Roda op een stream ga bekijken
Ja ik ook en lachen om die limboverslaggever.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik luister voor Hansie, alsof ik Roda op een stream ga bekijken
Is Reitsma himselfquote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, wie de fack is die kerel
kraamt alleen onzin uit
die demente seniele gast gast toch? Theo Reitsma.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, wie de fack is die kerel
kraamt alleen onzin uit
dat zag er debiel uitquote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Piet Veldhuizen gaat scoren, hij gaat niet scoren, Piet Veldhuizen nog steeds aan de bal. Toen wilde ik ook beelden
Inderdaad. Voegt niks toe en is irritantquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
Dat split screenen op FOX moet echt kappen.
ziet er hip uitquote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Voegt niks toe en is irritant
Gaat leuk worden voor die Utrecht fans als ze naar huis moeten door die volkswijk heen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uit het uitvak kwam wat vuurwerk na de 0-2. Scheids heeft iedereen naar binnen gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |