http://zappen.blog.nl/bnn(...)ijke-liefdesavontuurquote:BNN begint vanavond aan een nieuwe datingshow: The Undateables. De camera volgt jonge mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, waardoor onschuldig flirten een stuk moeilijker is. Laat staan het echte daten. De jongerenomroep probeert deze mensen aan een partner te helpen, maar is dit avontuur succesvol in de ‘datingjungle’?
In de eerste aflevering van The Undateables worden Wouter, Birsen en Ilse gevolgd. De 23-jarige student Wouter heeft nog nooit een vriendin gehad. Vanwege zijn lichte vorm van spasme maakt zijn lichaam soms oncontroleerbare bewegingen en praat hij alsof hij dronken is. Hij eindigt met meisjes altijd in de vriendschapszone en is daar nu wel klaar mee. De 27-jarige autistische Birsen is op zoek naar een Turkse vent die autisme snapt. In een nauwkeurig bijgehouden boekje heeft ze de vele karaktereigenschappen opgeschreven waaraan haar toekomstige partner moet voldoen.
Ilse (21) is geboren met goedaardige gezwellen die over haar hele lichaam zitten. Haar rug is hierdoor flink scheef gegroeid en ze is nog maar 1,38 meter lang. Ilse is sneller vermoeid dan een ander, maar heeft energie voor tien als het gaat om het vinden van een leuke man. Alle drie de kandidaten kunnen niet wachten om hun eerste stappen op het liefdespad te zetten.
The Undateables wordt in opdracht van BNN geproduceerd door Zodiak Nederland, ook producent van Je Zal Het Maar Hebben.
The Undateables, 21.10 uur, BNN (NL3)
Ja precies.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Zoals ze dat glas vast heeft is echt een afknapper.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
Gewoon je hoofd schudden kan ook.
Nog nooit zo bekeken, vanavond even proberen.
Ik heb liever niet dat je dat tegen me zegt.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je dat tegen me zegt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef RubenSosa het volgende:
Zat anouk niet in the walking dead?
Toch heeft die rooie wel wat.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Waarom is dat extra taboe bij gehandicapten?
Gaat weer helemaal nergens over.
Why? Zij vond de date leukquote:
Dat zei ze ja, maar haar lichaamstaal zei iets andersquote:
Goede tent inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef neilpad het volgende:
[..]
Olijf in Nuenen
Heerlijk gegeten.
Als ik ooit weer een bad date heb ga ik die wel gebruikenquote:
Achteraf gezien juist geconstateerdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zei ze ja, maar haar lichaamstaal zei iets anders
Maar als je in de tijdschriften moet kijken hoe je een date hebt, en na afloop met behulp van Twitter je date-skills verbetert... Bovendien kwam de vraag om een tweede date als een verrassing en zag je dat dat meisje 'ja' zei omdat ze geen nee durfde te zeggen. Later is die date toch afgezegd. Dus wel sneu (als in: ik heb best wel medelijden met die jongen)quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo, best geslaagde date toch?
In hun geval zo eeuwig als hun hart het volhoudtquote:
Mwa.. die jongen is erg autistisch en voelt dat soort dingen gewoon totaal niet aan en heeft geen idee wat hij moet doen dus doet hij wat hij altijd doet.. boeken lezen en het van een theoretische kant benaderen om daarvan te leren..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar als je in de tijdschriften moet kijken hoe je een date hebt, en na afloop met behulp van Twitter je date-skills verbetert... Bovendien kwam de vraag om een tweede date als een verrassing en zag je dat dat meisje 'ja' zei omdat ze geen nee durfde te zeggen. Later is die date toch afgezegd. Dus wel sneu (als in: ik heb best wel medelijden met die jongen)
Het lijkt me wel moeilijk als je in je bovenkamer prima in orde bent. Dan weet je wat je tekort komt.quote:
En alles door de keuken flikkeren, lekker dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Wou dat ik dat kon, superhandig. Kan ik met mijn handen wat anders doen.
Eten of zo.
Ik eet niet in de keukenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
En alles door de keuken flikkeren, lekker dan.
was het maar waar, beetje crossen, beetje plukken, lekker buiten.quote:
En dan hoor ik de vraag: hoe doe je dat danquote:Op woensdag 3 september 2014 21:21 schreef Specularium het volgende:
Koning Michael wil ook wel een keer neuken.
Mmm als je het zo zegt, dat wil ik ook wel ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was het maar waar, beetje crossen, beetje plukken, lekker buiten.
Geen stress, geen vervelende klanten, want bomen zeuren nietquote:Op woensdag 3 september 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm als je het zo zegt, dat wil ik ook wel ja.
Ik vind het zo tegenstrijdig.. qua uiterlijk is bijna alles aan haar wat ik niet leuk vind maar toch denk ik dat ze enorm geil in bed is.. dat ze je de beste nacht van je leven geeftquote:
Alles in den bips.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het zo tegenstrijdig.. qua uiterlijk is bijna alles aan haar wat ik niet leuk vind maar toch denk ik dat ze enorm geil in bed is.. dat ze je de beste nacht van je leven geeft
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef Keukendrol het volgende:
Daar hebben we die rooie doos weer.
Ik zie een topictitel aankomenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben niet leuk en spontaan en zo
Je bent zelf aangekomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zie een topictitel aankomen
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Die broer heeft dezelfde scheve bek, hij is wel eerlijk
Komt door die bril.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het zo tegenstrijdig.. qua uiterlijk is bijna alles aan haar wat ik niet leuk vind maar toch denk ik dat ze enorm geil in bed is.. dat ze je de beste nacht van je leven geeft
mijn eigenwaarde, wat doe jequote:
En straks in de nieuwe datingsdocu van BNN: Je zal hem maar hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Frank zat ook in je zal het maar hebben
Precies, is iets aparts.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso zijn huisgenoten/vrienden zijn ook baasquote:Op woensdag 3 september 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
Wat een baas die Frank, kan hem geen kut schelen.
Trollenland toch?quote:
Klopt ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef bdd8 het volgende:
Deze jongen lijkt echt op die jongen van het vorige seizoen.
ik denk ook niet dat hij vermeld heeft dat ie spastisch isquote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
Wat een chagrijnige koe joh, weg ermee.
Dit, wat een domme kutquote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
Wat een chagrijnige koe joh, weg ermee.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ah vergeten wat ze studeerde
Dat geloof ik niet..quote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat hij vermeld heeft dat ie spastisch is
Denk je dat ze studeert?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Film & fotografie.. oftewel AV. Was wel te raden aan der uiterlijk dat het iets grafisch wasquote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
past zo in haar rechterbilquote:
En dan die dude van 2meterquote:
quote:
quote:
taalnazi's die tv foutjes gaan verbeterenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan die dude van 2meter.. godver die gast kan haar neuken en gedeeptroath worden at the same time
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef tralalala het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat hij niet op komt dagen.
Dodelijk als je als man een schatje wordt genoemd.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef Spaardertje het volgende:
Ik vind die spastische jongen zo ontzettend lief!, echt een schatje..
Guilty.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]Jij hebt ook rare fantasietjes hoor Geo.
Kenniszonedquote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef Spaardertje het volgende:
Ik vind die spastische jongen zo ontzettend lief!, echt een schatje..
Zo word ik ook altijd genoemd.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dodelijk als je als man een schatje wordt genoemd.
WcPotquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind hem echt lief en hij is ook nog knap!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
heerlijk als je je zo kan vemaken met zulke kleine dingenquote:
Ze wilt een echte man. Geen softiequote:
Ik noem mannen geen schatje, maar nu snap ik waarom ik er geen eentje hebquote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind hem echt lief en hij is ook nog knap!
Vroegahhh had je bij de intertoys zo'n gips pakket. eerst in vormpjes gips gieten en dan kon je bouwenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt wel op dat bouwpakket van vroeger die je bij de gamma kon kopen
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vroegahhh had je bij de intertoys zo'n gips pakket. eerst in vormpjes gips gieten en dan kon je bouwen
vreugerquote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vroegahhh had je bij de intertoys zo'n gips pakket. eerst in vormpjes gips gieten en dan kon je bouwen
Haha.. Gelukkig heb ik dan wel een schatje... Een lieverd ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik noem mannen geen schatje, maar nu snap ik waarom ik er geen eentje heb
die heb ik ook in den treuren gemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij had haar gewoon gezien en is weggegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |