Toch heeft die rooie wel wat.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Waarom is dat extra taboe bij gehandicapten?
Gaat weer helemaal nergens over.
Why? Zij vond de date leukquote:
Dat zei ze ja, maar haar lichaamstaal zei iets andersquote:
Goede tent inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef neilpad het volgende:
[..]
Olijf in Nuenen
Heerlijk gegeten.
Als ik ooit weer een bad date heb ga ik die wel gebruikenquote:
Achteraf gezien juist geconstateerdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zei ze ja, maar haar lichaamstaal zei iets anders
Maar als je in de tijdschriften moet kijken hoe je een date hebt, en na afloop met behulp van Twitter je date-skills verbetert... Bovendien kwam de vraag om een tweede date als een verrassing en zag je dat dat meisje 'ja' zei omdat ze geen nee durfde te zeggen. Later is die date toch afgezegd. Dus wel sneu (als in: ik heb best wel medelijden met die jongen)quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo, best geslaagde date toch?
In hun geval zo eeuwig als hun hart het volhoudtquote:
Mwa.. die jongen is erg autistisch en voelt dat soort dingen gewoon totaal niet aan en heeft geen idee wat hij moet doen dus doet hij wat hij altijd doet.. boeken lezen en het van een theoretische kant benaderen om daarvan te leren..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar als je in de tijdschriften moet kijken hoe je een date hebt, en na afloop met behulp van Twitter je date-skills verbetert... Bovendien kwam de vraag om een tweede date als een verrassing en zag je dat dat meisje 'ja' zei omdat ze geen nee durfde te zeggen. Later is die date toch afgezegd. Dus wel sneu (als in: ik heb best wel medelijden met die jongen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |