Ja, er is een fucking uitvak, ga daar zitten. Als dat vol zit, tough luck.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En vooral dat overdreven juichen bij een mooie actie, pure provocatie.
Want?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb ik zelf meegemaakt en het is echt tering irritant.
JP van Gastelquote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Was dat Lodewijks die dat schreeuwde?
Hallo Sierdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Esteban komt uit een volkswijk in Costa Rica.
Vergelijkbaar met De Worp?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Worp ligt in Nederland.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met De Worp?
Want ze zitten in het thuisvak en lopen het thuispubliek wat te provoceren.quote:
Wat doen ze dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want ze zitten in het thuisvak en lopen het thuispubliek wat te provoceren.
Met een bordeel achter het stadion.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met De Worp?
Preciezer gezegd in Deventer, maar het heeft een reputatie die zich kan meten met menig wijk in Costa Rica.quote:
Juichen voor de uitclub.quote:
Haha welke knurft schrijft dat dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ronald Mulder keept weer:
[ afbeelding ]
Ondertussen op het strand van Costa Rica:quote:Op woensdag 18 december 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Ronald de broer van Erwin?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald Waterreus vanavond niet op de bankquote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Is Ronald de broer van Erwin?
Tja, daar had hij ook kunnen liggen. Nu staat hij op een koud veld slappe balletjes van Kruiswijk tegen te houden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ondertussen op het strand van Costa Rica:
[ afbeelding ]
Noem mij 3 wijken in Costa Rica.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Preciezer gezegd in Deventer, maar het heeft een reputatie die zich kan meten met menig wijk in Costa Rica.
Lekker klunen op het voetbalveld.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Uruca, Carmen en Mercedquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem mij 3 wijken in Costa Rica.
Wel in het thuisvak. Nooit in het stadion gezeten?quote:
Ik kom alleen in de Kuip en daar zitten de uitsupporters netjes achter 't glas.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel in het thuisvak. Nooit in het stadion gezeten?
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
Goooooooooooooooooooooool Hupperts
HUPPERTSquote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
Goooooooooooooooooooooool Hupperts
Raakte hem niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef RvLaak het volgende:
Geen pingel, maar wel een overtreding... Feyenoord weer geluk
Ja, maar jij kan niet ontkennen dat het tyfusirritant zou zijn als er ook nog 2000 succesupporters uit de buurt jou komen uitlachen als je club verliest en die je anders nooit hoort.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de Kuip en daar zitten de uitsupporters netjes achter 't glas.
Het is niet goed te zien. Lijkt op tv iig meer een overtreding dan een schwalbe maar uiteraard een prima beslissing van nijhuisquote:
Rood kaartje aannaaien moet kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou dan ook vallen als ik anders vrij kon doorlopen ja
Matig. Scheelt steeds weinig.quote:
3 mins.quote:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Okquote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Kleine 40 minutenquote:
Spelen altijd op de counter. Kut tactiek.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:12 schreef OverRated het volgende:
Die gast van az met z'n handjes omhoog naar de scheids, maar was geen overtreding en Heerenveen er op de counter uit
Niks veranderd. nog 30 sec.quote:
Aangezien dit geen competitieduel betreft is deze post compleet nutteloosquote:
Zo ongeveer wel ja.quote:
Je loopt achterquote:
De bitterballen zaten al in de frituurquote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het was al een minuut tijd, Dick wordt gek
Streamoftheday 1quote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Geef mij een stream van Heerenveen. B.v.d
Toptalent.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Net ook al zo'\n mooie paas in de voeten van een heracles speler. Vilhena is goed bezig.
Omg Cuijk komt op 1-0!!!!!quote:
Ik heb niet 5 stream tegelijkertijd aanstaan.quote:
FOX5quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand zit te wachten op die lelijke pot tussen Heerenveen en AZ. Feyenoord op dat kanaal verdomme.
Nee dat drakenvoetbal van Koeman is om aan te gluren zeker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand zit te wachten op die lelijke pot tussen Heerenveen en AZ. Feyenoord op dat kanaal verdomme.
Het is echt een prachtige wedstrijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Die is gewoon op kanaal 5 te zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Koeman is er niet héquote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee dat drakenvoetbal van Koeman is om aan te gluren zeker.
Prima voetbal laatste wedstrijden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee dat drakenvoetbal van Koeman is om aan te gluren zeker.
ik kijk ze beidequote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt, Esteban gaat er nog een pakken als ze zo door blijven schieten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze schieten die ballen bij Heerenveen er erg slecht in. Zachte kut ballen
voor feyenoordbegrippen ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima voetbal laatste wedstrijden.
Heb je op van alles ingezet dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Come on Cuijk (en Heerenveen, Vitas en Heracles), ik wil geld winnen
Daar heb je 'm al.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, Esteban gaat er nog een pakken als ze zo door blijven schieten.
Uhu, losse bets van 50 cent en 1 euro. Ben al eens de mist ingegaan met een combibetquote:
Fijn dat je het zo doet, al die cijfertjes snap ik niets van.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
AZ O O O O -
HE O O X - -
had ik laatst ook, tientje kwijt, combi doe ik niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, losse bets van 50 cent en 1 euro. Ben al eens de mist ingegaan met een combibet
Wijf.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo doet, al die cijfertjes snap ik niets van.
Begrafenisvoetbal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we het anders over PSV gaan hebben?
Spelen die morgen pas?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
combi's nooit doen neequote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, losse bets van 50 cent en 1 euro. Ben al eens de mist ingegaan met een combibet
Je mag niet stoppen, wel wat langzamer lopenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
Hahah wat een kutpenalty. Even inhouden in zijn aanloop. Dat mag eigenlijk niet, toch?
Ah, oké.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je mag niet stoppen, wel wat langzamer lopen
al moet je normaal ook nooit op bekervoetbal weddenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die had er echt wel 3 mogen stoppen die waardeloos waren ingeschoten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Esteban
En dan gaan janken als je kritiek krijgt
ga je gangquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |