Als RTL7 dit had uitgezonden hadden ze 500k kijkers gehad. Nu zenden ze waarschijnlijk dartsen uitquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik hoopte dat het mss ERGENS te zien was. Zo jammer.
Blijkbaar is het begrip "camera" nog niet doorgedrongen in die contreien...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet op een streamsite staan, alleen Utrecht en AZ
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je de KNVB die schorsing kwalijk neemt. Die Jap is gewoon niet goed bij zijn hoofd, bedank hem maar. Met drie wedstrijden is hij nog goed weggekomen ook.
Die Nederlandse wedstrijden kunnen we daar sowieso niet zien als Nederlanders. Buitenlanders wel geloof ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij Unibet dus OOK Niet, valse informatie van die site waar ik toenstraks keek
Zeker, gemiste kans van ze.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als RTL7 dit had uitgezonden hadden ze 500k kijkers gehad. Nu zenden ze waarschijnlijk dartsen uit
Ik waarschuwde je nog, ik heb dat ook wel eens gehad, ben je voor jan lul een half uur aan het zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij Unibet dus OOK Niet, valse informatie van die site waar ik toenstraks keek
Is op verzoek van Hansie Hansie zelf, anders zien we die beelden nog tot in lengte van jaren terug bij VI.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is het begrip "camera" nog niet doorgedrongen in die contreien...
Nou ja met een omweg kun je ze wel kijken denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Nederlandse wedstrijden kunnen we daar sowieso niet als Nederlanders. Buitenlanders wel geloof ik
Hansie wil liever niet dat wij filmen wat hij tijdens de wedstrijd doetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is het begrip "camera" nog niet doorgedrongen in die contreien...
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]. Twee wedstrijden maximaal. Het was een flinke overtreding, maar er zat geen opzet bij. Niks in vergelijking met die kopstoot van Pelle (3 wedstrijden) of die van Ado die tegen Cillissen aanliep en hem een elleboog gaf.
Allochtonen zijn altijd in het voordeel hequote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Nederlandse wedstrijden kunnen we daar sowieso niet zien als Nederlanders. Buitenlanders wel geloof ik
Ik heb mij de pleuris gezocht, maar zelfs Omrop Fryslan had 'm er niet op.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Heb zelfs de lokale omroepen nagekeken, zelfs geen radioverslag. Brabant, Gelderland en Limburg niet. Cuijk ligt toch in een van deze provincies?
Twitterverslagen zijn er wel altijdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Heb zelfs de lokale omroepen nagekeken, zelfs geen radioverslag. Brabant, Gelderland en Limburg niet. Cuijk ligt toch in een van deze provincies?
Ik verwacht dat ZDF het wel heeft. Is bijna Duitsland he.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jij hebt geloof ik honderd en tachtig zenders.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mij de pleuris gezocht, maar zelfs Omrop Fryslan had 'm er niet op.
Ligt de parkeerplaats in Duitsland?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ZDF het wel heeft. Is bijna Duitsland he.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Jammer voor die jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heeft financieel gezien vast niet te klagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |